22.10.2018 06:05:21 (Aktualizacja: 22.10.2018 21:45:51)
Zduńska Wola

W Zduńskiej Woli będzie druga tura wyborów prezydenckich - oficjalne wyniki

Według oficjalnych wyników wyborów - w Zduńskiej Woli będzie druga tura pomiędzy Konradem Pokorą z Koalicji Obywatelskiej, a Damianem Kunertem z Prawa i Sprawiedliwości.

(fot. nasze.fm)

Do drugiej tury wyborów przejdą: Konrad Pokora z Koalicji Obywatelskiej i Damian Kunert z Prawa i Sprawiedliwości.

Posłuchaj komentarza Konrada Pokory:


Posłuchaj komentarza Damiana Kunerta:


Oznacza to, że urzędujący prezydent Zduńskiej Woli Piotr Niedźwiecki, który pełnił tę funkcję od prawie 10 lat, pożegna się z fotelem prezydenta miasta.

Posłuchaj komentarza Piotra Niedźwieckiego:


We wczorajszych wyborach o urząd prezydenta Zduńskiej Woli zabiegali również: Andrzej Brodzki - KWW SAMORZĄD RAZEM 2025, Marzena Jaruga - KWW ZGODA I ROZWÓJ ZDUŃSKIEJ WOLI, Paweł Kosiński - KWW KUKIZ'15 oraz Dawid Zemlak - KWW PRZYJAZNE MIASTO.

Druga tura wyborów prezydenckich odbędzie się w niedzielę 4 listopada.

Frekwencja w Zduńskiej Woli wyniosła 56,78 proc.

AKTUALIZACJA - oficjalne wyniki podane przez PKW 

  • BRODZKI Andrzej Władysław - 1 490 głosów - 8,21%
  • JARUGA Marzena Jolanta - 2 092 głosy - 11,52%
  • KOSIŃSKI Paweł Artur - 653 głosy - 3,60%
  • KUNERT Damian Stanisław - 5 243 głosy - 28.88%
  • NIEDŹWIECKI Piotr Wincenty - 1 585 głosów - 8,73%
  • POKORA Konrad Marek - 6 870 głosów - 37,84%
  • ZEMLAK Dawid - 224 głosy - 1,23%

Komentarze

Zwykły mieszkaniec
28.10.2018 14:09:01
"Napoleoński Plan" panów Rybka, Gwiazda ! Strata p. Kunerta w głosach do p.Pokory to 1627 głosów. jeśli PiS zyskuje poparcie p. Brodzkiego, od którego odcina się całe zaplecze polityczne to strata p. Kunerta do p. Pokory zmniejszyła się już tylko do 1626 głosów. Można rzec "Idą Łeb w Łeb". Oj chyba panowie z PiS-u naprawdę stracili Łeb. Pycha kroczy przed upadkiem. Minister Schreiber zapewne będzie musiał pozamiatać na koniec.
obywatel
26.10.2018 10:12:21
Jarosławska i Iwaniukowa = KOD .Ludzie jak mogliście tak dać się nabrać ??? A do tego radna z Nowego Miasta - dramat .
Zła
26.10.2018 10:09:30
A co kandydat Pokora myśli o tęczowych piątkach w szkołach naszych dzieci?
POYA
26.10.2018 10:08:22
Mam pytanie. skoro Pan Pokora reprezentuję Platformę Obywatelską i KOD, to czy zgodnie z linią ich partii sprowadzi do Zduńskiej Woli - muzułmańskich emigrantów z Niemiec?
Do OYA
25.10.2018 22:12:16
Oj OYA rada więcej może.rada dzieli budżet Rada obetnie panu Kaskę do połowy a pan się obrazi i.nie będzie przychodził na sesje i znów będzie jak było tylko odwrotnie Takie ubezwłasnowolnienie prezydenta . to lepiej żeby byli z tej samej opcji.To już przerabialiśmy
Do parafianki
25.10.2018 22:04:21
A co ma piernik do wiatraka? To kościół ma być tylko dla lepszego sortu? A gdzie tak napisano? To już nawet są lepsi i gorsi wierni?No świat się wali z taką mentalnością .Baba od grzyba ?
gornk
25.10.2018 20:27:27
szanuje ludzkie istoty ale pan Kunert !!!!!!
parefianka
25.10.2018 19:42:31
Konrad Pokora = Platforma Obywatelska + KOD + Nowoczesna. Ja się pytam, to jakimi w końcu wartościami kieruje się pan Pokora, skoro od niedawna jest lektorem w kościele? A może to tylko kampania wyborcza prowadzona z ambony?
ZDW
25.10.2018 09:39:47
Ten Kunert jest wszędzie...boję się lodówki otworzyć....muszą się bać wyniku że tak go promują...biedna "marionetka"...niech już będzie II tura i skończmy ten cyrk...
esi
25.10.2018 09:22:21
Jak można promować się na Stasiu??? WSTYD!!!
kot w butach
24.10.2018 13:05:47
Dajcie spokój z Pokorą. Przecież to całe KO to tylko platforma i kodziarze. Może i on ma dobre intencje ale to jego zaplecze hmm trochę podejrzane, nieprawdaż? NIE dla PO w Zduńskiej Woli.
OYA
24.10.2018 12:57:16
W tej chwili jest podobna sytuacja - PIS miał większość w Radzie ale..w sejmiku rządziła platforma z PSL .Obecnie PO ma większość w Radzie a sejmik przejął PIS .....kwadratura koła. Dlatego lepiej zagłosować na Damiana Kunerta . Swój ze swoim zawsze lepiej się dogada. Dla dobra naszego miasta .
Zdw
24.10.2018 10:21:01
Do Wydra zgadzam się z Tobą ciężko pracował cytuję "w tych wyborach" szkoda tylko że nie w mijającej kadencji. Dla wszystkich ciekawych mojego wykształcenia posiadam wyższe, ale nie z polonistyki jak tu co niektórzy stawiają mi 2 z polskiego, czy wytykają błędy ortograficzne które fakt popełniam pisząc szybko.
pik
24.10.2018 10:09:07
Reasumując tą polityczna awanture wszyscy którzy choć trochę "siedzą" w temacie wyciągną wiosek iż winę za to że nie ma prezydenta w pierwszej turze a rada miasta wygląda tak a nie inaczej ponosi tak naprawde decyzja jednego człowieka, który jeszcze pół roku temu był najpewniejszym kandydatem na stanowiso prezydenta Zduńskiej Woli. Dlaczego tak wytrawny polityk popełnił taki błąd i zostawił tak naprawdę kandydatów do rad i cały elektorat bez "lidera i przywódcy" zostanie jego tajemnicą. Efekty tej decyzji są jednak jak widać bardzo znaczące na tą chwile. A druga tura to raczej już formalność i kolejna porażka tego ugrupowania. A mogło być całkiem inaczej.
Zdw
24.10.2018 09:54:33
Do ED książkę przeczytałem i mogę spokojnie powiedzieć że ostatnie cztery lata rządów w Zduńskiej Woli w 100% odzwierciedla książkę pt . "Kariera Nikodema Dyzmy" . Tak naprawdę żaden z kandydatów nie zasługuje na głos mieszkańców, ale żeby nie odstawać od reszty społeczeństwa daliśmy się wciagnąć w tą wojnę PIS/PO
Zdw
24.10.2018 09:36:31
Do Paweł wiem wiem PO rządziło w sejmiku ale Sieradzowi nie przeszkadzało to w rozwijaniu się a prezydent Osiewała z PIS, a dokładniej popierany przez PIS. Więc nie agitujcie ludzi że jak wygra Kunert to Zduńska Wola będzie się rozwijać bo mogła to robić przez ostatnie cztery lata
K.P.
24.10.2018 07:56:02
@ZDW CO2 ma wpływ na klimat ale ze smogiem nie ma nic wspólnego. CO2 wydycha każdy człowiek a smog produkują co najwyżej palacze :)
Hd
24.10.2018 07:46:58
Dziwi mnie to ocenianie kogoś po tym czym się zajmuje. To że pan Pokora prowadzi cukiernie to to nie powinno mieć wpływu na ocenianie go. Przynajmniej coś potrafi i pewnie robi to dobrze. Jakieś doświadczenie w polityce też już ma będąc radnym. Wszyscy by chcieli osobę pewnie młoda z bardzo dużym doświadczeniem i z wykształceniem politycznym. Tylko że tak się nie da. Wszystkiego trzeba się nauczyć a to wymaga trochę czasu. Pozdrawiam wyborców
Do Zdw
23.10.2018 23:25:03
Ohyda pisze się przez samo " h"
Edwak
23.10.2018 22:28:33
Do Wydry. Jako jedyny zdroworozsadkowy wpis. Zgadzam sie z Toba. Dziwi mnie tylko dlaczego tak mało hejtu dotyczy Pana Pokory. Nie znam tego Pana osobiście, słodyczy nie lubię - tak przypadłość zdrowotna- i nic do nie go nie mam. Jest kandydatem na Prezydenta miasta, osiągnął dobry wynik i jest II tura. Tylko z wpisów wydaje mi się,że tracimy jako mieszkańcy tego miasta najważniejszą sprawę.Jego rozwój i przyszłość. Oby nasze dzieci, wnuki nas tak nie hejtowali. Ośmieszanie i ubliżanie jednemu lub drugiemu kandydatowi do fotela prezydenta nie świadczy dobrze o nas jako mieszkańcach. Pewnie ten dawny herb z 3 pszczołami byłby bardziej adekwatny. Czy sieradzacy tak sie zachowują. Nie!A wyniki u nich są bardzo dobre.Pana Osiewały też nikt nie znał- a jednak zawierzyli i wygrywają
Ed
23.10.2018 22:14:17
do Zdw. Każdy miał swój początek w polityce. Szkoda że nie zacząłeś od niemowlaka. A książkę o Dyżmie proponuje przeczytać ze zrozumieniem i wyciągnąć właściwe wnioski które autor przekazał. Z polskiego 2. Pewnie brak szkoły zawodowej
Edwak
23.10.2018 22:04:03
Hydraulik , cukiernik , piekarz , krawiec,nauczyciel czy organista, który zagra marsza weselnego czy pożegna nas na tym padole to zawody które nie powinny stanowić argumentacji. Może Ci internauci którzy to podkreślą przedstawią się swoim wykształceniem - zawodem,bo z ich wypowiedzi wynika że są Nikim i nie przyczynili sie do rozwoju naszego miasta.TRUTNIE.
Obserwator
23.10.2018 21:56:46
Poczekam na oficjalne wyniki do sejmiku i wtedy podejme decyzje---to samo proponuje mieszkancom naszego miasta--powodzenia w dobrym wyborze---pozdrawiam jako rozsadny obywatel naszego kochanego miasta.
weteran
23.10.2018 21:35:36
Obrażanie osób które startowały w wyborach w naszym mieście to jest świadectwo najwyższego chamstwa tych osób. Jeżeli jesteś taki madry za pulpitem komputera to dlaczego nie było Cie na listach wyborczych.Może wtedy dowiedzielibysmymy sie o Tobie trochę więcej. jakie masz poglady, wykształcenie i orientacje seksualną. Łatwo obrażać inne osoby,robić im osobiste wycieczki będąc anonimowym. To świadczy tylko o poziomie tych internautów, którzy dla Zduńskiej Woli nic nie zrobili - no może Robiliśmy razem.
Wydra
23.10.2018 21:12:05
Kunert pokazał w tych wyborach, że ciężko pracuje. Mówcie co chcecie, że hydraulik, że ma słabe studia ale dla mnie to nie ma znaczenia. Ja widzę, że jemu się chce, że on się niczego nie boi, że ma to zawzięcie i taki właśnie powinien być prezydent. Pokora sorry ale to jest Kunerta zupełne przeciwieństwo. Zdunia stanęła w miejscu a tylko człowiek z tym czymś to zmieni.
Linowiedzki
23.10.2018 20:31:01
Jak nie wygra Kunert kasa leci do sieradza
hmhm
23.10.2018 19:58:46
popatrzmy realnie. wybory wygrywa np. pokora. marszalkiem jest ktos z pisu. gdzie pojdzie kasa? do sieradza bo tam jest osiewala popierany przez pis...
Paweł
23.10.2018 19:12:33
Do zdw Faktycznie wygrali poprzednie wybory ale kto rządził w Sejmiku??? A teraz może być na odwrót i wtedy zobaczymy jak będzie działał Powiat i Rada miasta pod rządami KO Zobaczymy za 5 lat
do Wola
23.10.2018 19:00:57
PIS przez trzy lata miało większość w radzie. Co mu przeszkadzało, aby pozyskiwać pieniądze dla Zduńskiej Woli?
Ha ha ha
23.10.2018 16:11:53
Sejmik Województwa Łódzkiego dla PiS! :-) Pogonili Stępnia! :-)
Zdw
23.10.2018 13:41:15
Do Hydraulika Mówiąc grubemu że jest grubasem też się obrazi, mówiąc chudemu że jest chudzielcem też się obrazi, mówiąc hydraulikowi że jest hydraulikiem też się obraził. Zastanawia mnie tylko jedno piszą tutaj że wypromował się pan na śmierć Stasia co jest ochydne i chamskie, inni że jak pan wygra to będą mogli powiedzieć że prezydent im sedes montował i pan nie zareagował? Więc dlaczego ja zostałem wyróżniony z tego tłumu wpisów czyżby pana zabolało porównanie do Nikodema Dyzmy ? Żeby poprawić panu nastrój to jak pan wygra wybory to stanie się pan z Nikosia Dyzmy takim Nico ponad prawem
Hydraulik
23.10.2018 12:46:09
zdw, pan Kunert nie był / nie jest hydraulikiem. Proszę mnie nie obrażać.
Zdw
23.10.2018 12:43:16
Do Wola Przecież wygrali poprzednie wybory kto rządził przez ostatnią kadencję dlaczego od czterech lat Zduńska Wola nie jest opasana jak pączek w maśle czemu przez 4 lata nie płynęły pieniądze szerokim strumieniem wszak prezydent nie był z PO żeby nasi szanowni PISowi radni nie mogli się dogadać !!!!!
a tak chciał
23.10.2018 12:19:11
ibobędzie sie bez Brodzkiego
Wola
23.10.2018 12:15:53
Jeśli wygra PiS, Zduńska będzie jak pączek w maśle a pieniądze z ministerstw popłyną szerokim strumieniem. Stalowa Wola już się o tym przekonała i ich młody prezydent uzyskał reelekcje i 73% poparcia.
Zdw
23.10.2018 11:49:09
Tak jak Wałęsa i nic nas tego nie nauczyło. Co wybory idziemy wierzymy w tą kiełbasę wyborczą, a na końcu zostaje rozczarowanie i wmawianie sobie że ja na nikogo z nich nie głosowałem, taka nasza zmienna natura. A na marginesie obaj panowie chcą walczyć ze smogiem a żaden z nich nie wspomniał o największym dostawcy CO2 do powietrza w naszym mieście czyli EC, czy z procederem wyzysku mieszkańców SM Lokator pod nazwą podzielników ciepła.
do zdw
23.10.2018 10:50:32
jak Walesa sympatyk PO elektryk
Zdw
23.10.2018 09:51:26
Małe sprostowanie panu Damianowi, a nie panu Ministrowi
Zdw
23.10.2018 09:06:35
Małe sprostowanie "przyglądam się panu Damianowi " a nie Ministrowi. Za pomyłkę przepraszam
Zdw
23.10.2018 08:41:50
A jak przyglądam się panu Ministrowi to przychodzi mi na myśl jedna osoba jedno stwierdzenie. Pan Damian Kunert to taki nasz zduńskowolski Nikodem Dyzma od hydraulika do polityka.
Zdw do tyle
23.10.2018 08:23:42
Zgadzam się z Tobą jedyne co mogliśmy obserwować przez te lata to tylko wojnę pomiędzy PIS a prezydentem, tylko to kto komu bardziej dokopie, a gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta i wygłała koalicja PON mają większość w radzie. Teraz czas na drugą turę i moim zdaniem powinien wygrać Pokora nie przez to że jest lepszy czy gorszy, tylko dlatego żeby nie powtórzyła się wojna przez kolejną kadencję.
Do Alf
23.10.2018 07:54:58
Tu chodzi o wiarygodność Kunerta a nie "całe życie się uczymy: Skoro startując mówił że ma średnie ale wpisał sobie wyższe i nie ma potwierdzenia że je zdobył to jest niewiarygodny.
sajmon
23.10.2018 07:52:44
Konrad mowi tak, jakby juz wygral. A ja czuje, ze teraz Damian pogalopuje do Andrzeja B. i zaproponuje mu wiceprezydenta w zamian za poparcie. Andrzej to wezmie i moze zrobic sie bardzo nieciekawie
Mokabe
23.10.2018 07:17:02
Uwaga! śmieszkujemy z obozów wyborczych obu kandydatów i śmiesznych zduńskowolan, którzy tu wylewają swoją żółć. Masturbacja łagodzi napięcie kochani.
Do Majk
23.10.2018 05:26:10
Dlaczego prawicową partię jaką jest PO nazywasz lewacką? Kolejny kasztan, który nie rozróżnia doktryn politycznych...
ktoś
23.10.2018 00:03:28
Dexter dokładnie,ręce opadają
gajowy marucha
22.10.2018 23:46:02
I z czego się miernota cieszy ? Raczej " Czemu cieniu odjeżdżasz, ręce złamawszy na pancerz, przy pochodniach co skrami grają około twych kolan "
tyle
22.10.2018 23:00:55
pan Kunert jest z PIS. PiS miał większość w Radzie Miasta. Rząd mamy z PIS. Miasto powinno kwitnąć, a pogrążało się w marazmie.
Tomek
22.10.2018 22:55:57
PiS: Białoruś+
do x.x.x.
22.10.2018 22:53:34
A za Kunertem jakie dwa nazwiska się ukrywają? Pewien pan który już nieźle w mieście namieszał, choć jest mieszkańcem gminy i drugi, co to pieje jak wiatr zawieje
Dexter
22.10.2018 22:51:30
Radna Kucharska... Buhahaaaaaaa... To jest wasze PO... Buhhahha
do takie_kwasy_tylko_w_zdunskiej_niewoli (http://www.nasze.fm)
22.10.2018 22:45:49
a co niby Kunert załatwia, po rodzinnej tragedii zapowiadał że powalczy o lepszy szpital, przez cztery lata trudno wskazać jakieś działania w tym kierunku. Co osiągnął? Zduńskiej jest potrzebny prezydent samodzielny. Sterowanych już wystarczy.
Waldek
22.10.2018 22:37:38
Chciałbym żeby miasto zrobiło krok w przód wreszcie, obojętnie kto będzie sprawował władze.
Jadzia
22.10.2018 22:30:47
Mam nadzieje że pan Pokora nie zawiedzie mnie jako prezydent tak jak jego partia zawiodła mnie w kraju a więc wymagajmy więcej !!!
TTT
22.10.2018 22:27:35
mimo ze to jeszcz nie koniec wyborów, to smiało można powiedzieć,ze Zdunia juz wygrała! dlaczego? na pewno prezydentem nie zostanie Niedzwiecki!
Pinokio
22.10.2018 22:25:05
Ojojoj. Coś długo liczą te głosy. Coś się nie zgadza czy co?. Te karty z urn trza wyjąć ludzie a nie zliczać przez szybę! Kto siedzi w tych komisjach? Przeciez miało być tak idealnie. Jedni wydają karty za wynagrodzeniem. Drudzy robia origami i wrzucają za darmo do szklanych śmietników . Trzeci wyciągają za kasę i liczą. Jednak matematyka powinna być obowiązkowa oj powinna i to od żłobka.
Babcia Klozetowa
22.10.2018 22:18:36
To jak pan Kurent (czy może KNURent) wygra, to będę mogła potwierdzić, że pan prezydent mi sedes naprawiał? Brzmi dumnie ...
Alf
22.10.2018 22:11:39
Gratuluję Panie Damianie i Panie Pokora. Pan Brodzki chyba za 5 lat nie będzie startował? Jak przejdzie Pan Pokora wróżę że Pan Niedzwiedzki zostanie w UM. Po objęciu urzędu przez DKunert lub KPokora idę patrzeć panom na ręce. Co do placy u " cukiernika" jest dużo pytań. Ze zle traktowanie. Do Pana Damiana hejt że wykształcenie nie takie. Pamiętajmy że całe życie się uczymy.
Michal
22.10.2018 22:07:17
Czy wy ludziska znacie cukiernika?Ja go znam i POwiem wam,ze chociaż na Niedzwieckim psy wiedziałem,to Pokora jest o wiele gorszy i kompletnie ubezwlasnowolniony...Biedne nasze miasto.Jak myślicie,ze Trzcinski za nim nie stoi,to szkoda mojego pisania dziwny i opóźniony z myśleniem zdunskowolski narodzie
gajowy marucha
22.10.2018 21:14:35
Do " zenka". Nie lamentuj, "gwiazdo miłości", tylko przypomnij nam, kto przez ostatnie lata miał większość w Radzie...
Ten co do typa
22.10.2018 21:05:30
A to zobaczymy.
Majk
22.10.2018 20:38:02
Czyli wybieramy miedzy kandydatem parti narodowokatosocjalistycznej pis a parti liberalnolewackomuszej po nie wiadomo co gorsze
Do Typ
22.10.2018 20:03:30
Jak to co - wszystko:) Lex specialis derogat legi generali - będzie sprawować władze w Łodzi 5 lat zgodnie z prawem na podstawie głosów łodzian. Proszę nie słuchać Sasina, ona nawet wczoraj oznajmił sukces.
obserwator
22.10.2018 20:00:53
DO Szanownego Pana Cukiernika , Mam tylko proste pytanko . Co Pan potrafi jako cukiernik wyprodukować , PROSZĘ O fotografie , a o wynagrodzeniach za Pana Dzieło Można NEGOCJOWAC.
Miki
22.10.2018 19:48:32
Ostatecznie, różnica między Pokorą a Kunertem to ok. 9% więc sporo.
Typ
22.10.2018 19:35:15
Szczęśliwy i co jej po tym wyniku...
Szczęśliwy
22.10.2018 18:25:33
Wyniki wyborów są jasne mimo zapewnień prezesa. Strony facebooka przedstawicieli PIS w Zduńskiej Woli milczą - nokaut K.O. Gdzie te fanfary i korki od szampana po wygranej? Pozostaje pójść na wybory w II turze i osiągnąć wynik jak H. Zdanowska.
sąsiad
22.10.2018 18:15:30
to Bladowski też się dostał ? to dopiero leser !!!
Ania
22.10.2018 17:28:03
KUNERT NIE NADAJE SIĘ NA PREZYDENTA! TO PROSTY CHŁOP BEZ OBYCIA. NAWET NIE POTRAFI SIĘ ELOKWENTNIE WYPOWIEDZIEĆ, BA NAWET DOBRZE ZDANIA SKLECIC
Może teraz
22.10.2018 17:25:47
Powiat z Miastem będzie miał więcej rozsądku.zgoda buduje alleluja i do przodu BEZ GWIAZDORSTWA
Do...
22.10.2018 17:17:38
Miarą sukcesu jest rozwój miasta, gdy miasto jest dobrze zarządzane przyciąga inwestorów, te 3 galerie w Sieradzu, kino leroya nie buduje miasto tylko prywatni inwestorzy. Kogo przyciągnie Kunert, pisowcow z kasą przecież oni pozbawieni 8 lat koryta, dorwali się do kasy i stanowisk nie po to żeby inwestować tylko wille sobie stawiać i drogie fury kupować. Żyć jak pany. Co by gorszy sort drzwi przed nimi otwierał a ponadto PiS obcy kapitał tepi bo przecież Niemcy wszystko wykupuja za bezcen więc nie damy ani guzika, garści ziemi pod zakład czy galerie nie sprzedamy, markety i też by chętnie pozamykal przecież prezes uważa że tylko polskie rodzinne sklepiki są dobre. Ja mam pytanie do pisowcow z rady miejskiej dlaczego nie zgodzili się na sprzedaż działek za galeria Zduńska, był inwestor chciał zamknięta galerie otworzyć ale i rozbudować ale rada nawet guzika a co dopiero działki nie sprzeda.
,,,,
22.10.2018 16:57:04
Po co te kłótnie, najważniejsze że obecnego prezydenta i jego świty już nie będzie . Teraz będzie miał więcej czasu na spacer po rynku a następca 5 lat na naprawe miasta. Na to liczę
cukiernik
22.10.2018 15:54:59
To jakie są godziwe zarobki u Pokory w cukierni ? Pracuje ktoś tam z obecnych tutaj ew wie coś na ten temat ? Czy zarobki tam są pomiędzy 2 a 3 tys czy 3-5 tys czy powyżej 5 tys? Czy raczej minimum socjalne ? Kto wie się dzieli ?
Karma Wraca
22.10.2018 15:49:49
Brawo PO, brawo Zdanowska, Trzaskowski, nawet zapyziała Zdunia wychodzi z ciemnogrodu... O dzięki ci Boże za lepsze czasy dla naszych dzieci! PiS się wali, przegnamy ich na dobre za rok☺
do "takie_kwasy_tylko_w_zdunskiej_niewoli"
22.10.2018 15:39:31
NA PEWNO pisze się rozdzielnie! przynajmniej piszcie bez błędów, jak już musicie się mądrować!
olo
22.10.2018 15:28:16
Rada miasta okręg nr 4: PIS 3 (Panowie K) PO 2 (Kucharska i ...). To naprawdę jest ...
Obserwator
22.10.2018 15:27:01
Gdzie są Ci co dawali zwycięstwo PIS owi---Panowie szanujcie swoje słowa , dostaliście tak popalić że w głowie sie nie mieści poprzez swoja butę tych głównych działaczy , jeszcze bardziej sie zaciśniajcie swoje szeregi a zostanie Was garstka. Lubicie tylko tych co bierni ale wierni i to jest Wasz podstawowy błąd moi koledzy-- byłem wspierający PIS. Słuchajcie szeregowych działaczy---niestety prezydent Wam uciekł w Zduni.
Do takie kwasy...
22.10.2018 15:25:00
Pan Kunert na sesjach RM gapił się non stop w komórkę i zajadał paluszki- BRAWO no naprawdę też mi kandydat
...
22.10.2018 15:24:14
Mi jeżeli miarą sukcesu dla ciebie w 43 tys mieście są 3 galerie to chyba nie zagłosuje na twojego kandydata
co????
22.10.2018 15:23:07
Kunert: " spotkajmy sie PSI urnach" MASAKRA
takie_kwasy_tylko_w_zdunskiej_niewoli
22.10.2018 15:16:24
Witam, Patrzac na niesamowity poziom inteligencji oraz elokwencji ludzi tutaj sie wypowiadajacych zostalem zmuszony do przedstawienia swojej opini na temat kandydatow. Nie wiem ktory gorszy czy super katolik czytajacy w kosciele ale tylko przed wyborami i czestujacy zdunsko niewolan koncowkami ze swojej cukierni (patrz lodziki) czy naprawde za loda czy paczka oddajecie swoj glos :O Popytajcie napewno ktos z rodziny czy znajomych u niego pracowal to wystarczy za komentarz poziomu tego czlowieka..... Czy ktos z was byl kiedys na sesji i widzial wiecznie zaspanego i przysypiajacego paczkowego darczynce, nie mowiac o tym ze czesto wpadal na chwile bo mial inne biznesy .... Z drugiej strony prosty gosciu ktory ma troche problemow z wyslawianiem sie nie wiem czy to trema czy jeszcze nie przywykl - napewno nie ideal ale z tego co widac sie stara i biega tu i tam i cos zalatwia dla miasta. Mysle ze on dla odmiany nie przespi swojego czasu jezeli ludzie go wybiora. Dalej odnosnie Po i Pisu mysle ze trzeba pomyslec o czlowieku a nie o partii w koncu to samorzad wiec niewolanie ruszcie swoje leniwe zady i wybierzcie nie wazne kogo- wybierzcie z glowa i nie dajcie sobie wmowic ze wasz glos nic nie znaczy
olo
22.10.2018 15:15:09
Rada miasta okręg nr 3: PO 3 (Pacelt, Trenkner, Kosińska Graf) PIS 2 (Gędek, Bladowski)
młody
22.10.2018 14:54:04
Prawda jest taka, ze ktokolwiek nie wygra to bedzie zenada. I to jest najgorsze. Kunert - wyuczone formułki na pamięć i sztuczka gestykulacja. Pokora - brednie i gruszki na wierzbie dla ludzi niemających własnego rozumu, typu 'ludzie będa godnie zarabiac", ale jaki wplyw ma na to prezydent miasta? No przeciez to jest juz szczyt populizmu. Jedyne godne rozwiązanie to oddanie głosu nieważnego w tym przypadku.
Henryk
22.10.2018 14:50:34
O stanowisku SLD w przedmiocie poparcia we ll turze jednego z 2 kandydatów wypowiedza się władze statutowe naszej partii a nie jacyś anonimowi uzurpatorzy podszywajacy się pod sld..
@ yyyy
22.10.2018 14:47:04
W radzie miasta bliżej do układu 10 PO, 10 PIS, 1 Jaruga
Głos rozsądku?
22.10.2018 14:42:01
Przeczytałem wszystkie komentarze i odnoszę wrażenie, że większość została napisana przez sztaby wyborcze kandydatów. Stąd potrzeba komentarza normalnego mieszkańca z własnymi spostrzeżeniami na temat wyborów w naszym mieście. Po pierwsze nie mieszajmy polityki krajowej do wyborów samorządowych - to nie ma AŻ takiego znaczenia. Kunert jest zaangażowanym członkiem PiS, który robi to co robi. Pokora jest zaangażowanym członkiem PO, które robiło to co robiło. Zapytam - czy przynależność partyjna, tutaj w naszym mieście, powinna wpływać na wybór kandydata? Moim zdaniem nie. Zduńska Wola to względnie małe miasto. Szukajmy człowieka, którego znamy, o którym wiemy, że chce działać, który ma doświadczenie, który nie idzie po stołek, tylko z potrzeby zrobienia czegoś dla miasta, w którym mieszka, w którym się wychował. Najważniejsze - osoby, która ma odpowiednie kompetencje do wzięcia odpowiedzialności za Zduńską Wolę. Osoby, która przynajmniej dobrze rokuje - inaczej, która rokuje lepiej. Patrzmy na dotychczasowe osiągnięcia, na to czym się zajmowali/zajmują, gdzie pracowali/pracują, jak wyglądała ich kariera polityczna tutaj w mieście, z kim trzymali i kogo popierali, za jakimi projektami byli i co udało im się zrealizować. Wiem, prawda będzie brutalna i dla jednego i dla drugiego. Również program wyborczy nie jest aż tak ważny (tym bardziej, że gdy się w niego wczytać, to właściwie u wszystkich były te same postulaty, stąd ponownie - wybory lokalne to osoba, nie partia czy program). Doskonale przecież wiemy, że naobiecywać można wszystko. Od mówienia do robienia daleka droga. Każdy z kandydatów mówił co zrobi - dla mnie zdumiewające było (zresztą podobnie jak i w wyborach krajowych), że żaden nie wspomniał nawet słowem skąd weźmie na dany pomysł pieniądze. Zatem powtarzam - obietnice obietnicami, stawiam dolary przeciw orzechom, że ani Pokora, ani Kunert nie zrealizuje swojego programu w 100%. Wróćcie do mojego komentarza przy okazji następnych wyborów - będzie on tak samo aktualny jak dzisiaj. Kolejną kwestią, patrząc na drugą turę, to zupełne wyparcie z pamięci kto rządzi miastem, na które tak bardzo narzekamy. Niedźwieckiemu powiedzieliśmy dość - temu Panu już dziękujemy, jego wynik świadczy jak wielu mieszkańców nie zgadza się z obecną polityką miasta. Zupełnie przy tym zapominamy, bądź chcemy zapomnieć, że Niedźwiecki nie rządził sam. Zgodnie z ustawą rządził wraz z radą miasta, która przypomnę miała w mijającej kadencji bezwzględną większość. Czy muszę dodawać jaka partia, może bardziej jacy ludzie, tą większość reprezentowali? Zdumiewa mnie, normalnego obserwatora, że z jednej strony tak krytykujemy obecnego Prezydenta, z drugiej jesteśmy totalnie niewrażliwi, że rządził wspólnie z PiSem. Nie chcę tutaj rozstrzygać kto jest odpowiedzialny za konflikt, kto kłócił się bardziej. Dla mnie jest jasne - nie potrafili się dogadać DLA MIASTA, więc podziękujmy im wszystkim, bez roztrząsania kto bardziej winny. Niedźwieckiemu już podziękowaliśmy, dlaczego więc nie usuniemy hydry, tylko chcemy jej obciąć jedną z głów? Żeby nie było wątpliwości - ani Pokora, ani Kunert to nie są kandydaci, za którymi stanąłbym murem. Więcej - również wśród pozostałej piątki takiego nie znalazłem. Głosować jednak na kogoś trzeba. Znowu wybieramy mniejsze zło, nad czym ubolewam. Widocznie reprezentować urząd w Zduńskiej Woli nie chciał nikt kto byłby większym dobrem. Trudno, musimy wybrać z tych, którzy są. W drugiej turze poprę Pokorę. Przypadek Kunerta obnaża wszystkie bolączki demokracji (a może naszego społeczeństwa?). Skoro z Damiana, który prywatnie zapewne jest bardzo sympatycznym człowiekiem, można było zrobić kandydata z prawdziwego zdarzenia, osobę, która ma kierować miastem, ludźmi, inwestycjami, personę, która dostała się do drugiej tury z wynikiem około 30%, to dla mnie jest to żart. Żart, który właściwie sami sobie zrobiliśmy. Mimo, że to wybory lokalne to pokazują dobitnie, że my chyba nie dorośliśmy do demokracji. Przy czym ponownie - nie mam nic do samego Damiana, jest młody, kawał życia przed nim. Niech się szkoli, kształci, zdobywa doświadczenie. Jednak to jeszcze nie ten moment na tak ważną funkcję. Pokora, mimo że i on nie ma kompetencji do objęcia prezydentury, jest zdecydowanie poważniejszym kandydatem. Takie oto moje przemyślenia. Jeśli wprawiłem kogokolwiek w chwilę zadumy nad tym wszystkim, to bardzo mi miło. Swój komentarz umieszczam również na innych portalach dotyczących naszego miasta.
Gabi
22.10.2018 14:20:13
ta sama stajnia od lat Niedzwiecki tez startował z PO i tak samo jak Pokora ten sam układ .czyli jak wygra Zduńska Wola pojdzie na dno.
smutek
22.10.2018 14:10:42
przeczytałam komentarze i ogarnął mnie smutek. Jak można tak atakować się wzajemnie, wypominać co było i już wiedzieć co będzie. Ja chcę tylko spokoju i współpracy. Co do tego ma po pis. To tylko ugrupowania a my wybieramy ludzi, którzy chcą podjąć się pracy w samorządzie. Tutaj na miejscu mamy problemy do rozwiązania nie w Warszawie. Przestańmy się kłócić i wybierzmy zgodnie z własnymi odczuciami. Jestem kobietą i jest mi wstyd - ludzie to nie wojna, to rzeczywistość, którą mamy okazję kreować swoim poparciem. Tak na marginesie, to każdego radnego czy osobę pracującą w samorządzie za agresję relegowałabym ze stanowiska. Nie krzyk co u kogoś jest źle tylko pomysł co zrobić lepiej. Jestem już zmęczona agresją w polityce. Chcę normalności
yyyy
22.10.2018 14:03:39
Rada miasta PO 12, PIS 9. ?
oliwier
22.10.2018 14:01:39
Szykują się ciężkie czasy - ale niech się dzieje wola nieba.... co chceta to będzie.... dzień zagłądy już się zbliża
Kibol
22.10.2018 14:00:53
Ezd Pokora może wygra ale drug nie pokryje a ty mu możesz skoczyć
olo
22.10.2018 14:00:08
Protokoły z okręgu nr 1 i 3. Rada miasta PO 6, PIS 5. To jeszcze jest samorząd?
Mi
22.10.2018 13:57:48
Kunert jest bez szans a to dobra wiadomość dla Zdunskowolan i zła dla PiSu. Ostatnie 4 lata większość w radzie miasta ial PiS i powiedzcie mi co Zduńska Wola osiągnęła? W Sieradzu gdzie PiS nic nie znaczy powstały 3 galerie, budują leroy marlin, multikino, centrum logistyczne biedronki, nowe zakłady przemysłowe, geotermie a u nas? Przecież PiS jest przeciwny marketom, galerią zachodnimi kapitałowi to kto ma zainwestować pisiory?
Liczyrzepa
22.10.2018 13:53:28
Prawdopodobnie w 1 w ZW gdzie 6 mandatów do Rady PO i PiS po 3 mandaty.
Tarcza
22.10.2018 13:47:54
Sprostowanie: PO 4, PIS 2 mandaty w okręgu nr 1 Zduńska Wola do rady miejskiej. Razem bez mandatu
Tarcza
22.10.2018 13:44:55
Okręg nr 1 Rada miasta PO 3, PIS 2, Razem 1
Wyborca
22.10.2018 13:35:57
Przeswietlimy "godziwe"zarobki w cukierni małżonki.oj będzie się dzialo
Wyborca
22.10.2018 13:17:18
No to panie pokora zaczynamy z godziwymi wynagrodzeniem od cukierni na szkolnej
zdunska
22.10.2018 13:08:02
Nie no facet po zawodówce na prezydenta. Masakra Jak wygra to ja w nastepnych wyborach też kandyduję. I to po lepszej szkole.
Mela
22.10.2018 13:07:15
x.x.x a jakie nazwiska ukrywają się za Kunertem wiadomo, R i G i jeszcze kilku o których bardzo brzydko można napisać , jeśli Damian sprzeda im Duszę , a już to zrobił to po Zduńskiej Woli
ZdWolanin
22.10.2018 13:00:13
Patrząc na kandydatów i ich cechy osobowościowe fajny byłby układ: (ps. Nie patrzmy kto z któej partii tylko co kto sobą reprezentuje) 1. Pokora prezydentem - doświadczony w prowadzeniu własnego biznesu tym samym ma pojęcie o ekonomii. (podobno trochę słabe własności przywódcze) Doświadczony samorządowiec 2. Jaruga - Wiceprezydent -doświadczona w zarządzaniu włsnością publiczną -(podobno dobry menager. Konkretnia - mocne własności przywódcze) 3. Szewczyk - Radny -miał obiecany stołek przed wyborami - słowo to słowo. Młody, pełny energii - ma potencjał. Lokalny patriota. Przy tym tandemie może się okazać, że będzie to strzał w dziesiątkę. Przy takim układzie moż się okazać że będziemy mieli najlepszy zespół w regionie i szybko dogonimy np. Sieradz. Miejmy nadzieję również na bardzo dobrą współpracę ze Starostwem, a stołki będą obsadzane FACHOWCAMI. Powodzenia życzę naszemu Miastu
EZD
22.10.2018 12:52:38
Jak Pokora wygra i wszystkich gruntowych dróg nie pokryje asfaltem. To ja go za 4 lata znajdę i mu wtedy wygarnę że oszust :) :) i dziad :) !!!!!!! Wiec radze spełnić obietnice wyborcze :)
x.x.x.
22.10.2018 12:46:50
Przecież w Zduńskiej Woli od dawna rządzą dwa nazwiska,które ukrywają się za Pokorą wcześniej za niedźwiedziem,wyborcy, za 2 tygodnie musimy zagłosować za naszym miastem,bo jak wygra peło to do końca sprzeda wszystko co jeszcze pozostało .Panie Damianie niech nas Pan ratuje od złego.
EZD-M
22.10.2018 12:40:50
AŻ ŻAL CZYTAŃ FANATYKÓW Z PRAWEJ I LEWEJ STRONY !!! Ludzie lipa będzie jak prezydent będzie z PIS a rada z PO+N albo na odwrót !!!!!! (to bez znaczenia). To mamy zagwarantowane kolejne 4 lata stracone !!!!!! Poczekajmy aż ogłoszą wyniki do rady miasta i podejmijmy decyzje ponad politykami aby skończyć kłótnie pomiędzy prezydentem a radą miasta. Bo jeżeli przyszły prezydent będzie miał inny plan na Zduńską a rada inną to jesteśmy w czarnej pupi... Pozdrawiam wszystkich głosujących !!!!
Tarcza
22.10.2018 12:40:13
Rada miasta PO 12, PIS 9. No może Jaruga 1 kosztem PO. W powiecie bez zmian. POPiS nas zakneblował. Cieszycie się?
Richi
22.10.2018 12:37:10
ludzie widzicie Zdunska wole z dnia na dzien przyjedzcie tak jak ja raz na 2 miesiace to moze cos zobaczycie ani jeden ani drugi nie nadaje sie na Prezydenta nie patrzac na partie tu tylko patrza za jaka kase i nic nie robia niszcza miasto i ludzi mlodziez ucieka bo nic pozadnej pracy brak mieszkan dla mlodych ludzi a mieszkancy tylko patrya aby mnie bylo dobrze nazekaja i nic nie robia jak to bylo widac z poprzednim Prezydentem robcie cos zeby bylo w miescie dobrze a nie zajmujcie pisanie glupich bez sensu tresci.Przepraszam za pisownie ale nie mam polskiego alfabetu zebym mogl pisac poprawnie
Wernyhora
22.10.2018 12:34:37
Oj zdunskowolanom grzeje w dekiel. Widzę że POPIS wam rozum zaciemnił. Jedni nazywają PO lewakami, mimo że to konserwatywna obyczajowo i liberalna gospodarczo partia prawicowa, inni zachwalają PIS jako partię, która wybija Polskę na niezależność, mimo jej licznych powiązań z GRU. Radzę się doszkolić z nauk politycznych. Drodzy zduńskowolanie, mieliście szansę, żeby pogonić POPIS, a wybraliście błędne koło... "... ostał wam się jeno sznur..."
Serio ?
22.10.2018 11:54:12
Patrzac na niektóre komentarze ludzie chyba zapominają o tym ze są to wybory samorządowe a nie parlamentarne !! Patrzmy na to co się dzieje u nas a nie w centrali.. chyba ze przenosimy układy z centrali do samorządu lokalnego.. a głosując na PIS dokładnie tylko to przenosimy...oni nie dopuszczą nikogo żeby mógł się wypowiedzieć coś zrobić bo musi wyjść tylko na ich... dlatego wybierając kogoś od nich skazujemy się na kolejne kłótnie
mieszkaniec
22.10.2018 11:38:00
Zduńska Wola to miasto teoretyczne...tak mawiają ministrowie PO
Petent
22.10.2018 11:36:42
Oj dziś obsługa klienta w Starostwie jak i w SM Lokator spadła poniżej zera...wszyscy siedzą na portalach i komentują ostro wg zaleceń swoich najwyższych sobie władz.
.
22.10.2018 11:35:09
A co z radą miasta to ona rozdaje karty w mieście.Prezydent zagra tak jak mu pozwolą.
Zenek
22.10.2018 11:32:40
Wszyscy do urn, nie pozwolmy na to zeby lewaki niszczyly nasze miasto, Glosujac na Kunerta glosujecie na PiS i chocby dlatego nalezy sie mu glos. Nie badzcie glupi, Platforma niszczyla nas 8 lat, dalej tego chcecie? Co chwila slychac lament ze nasze miasto ginie z mapy ze nic tu sie nie dzieje a w dalszym ciagu glosujecie na zlodzieji i kolesiowskie uklady.
do robola
22.10.2018 11:26:54
POkora to ci załatwi, ale tylko ciepła wodę w kranie, a miasto będzie funkcjonować tylko teoretycznie jak powiedział były minister z platformy
Mp
22.10.2018 11:25:21
Jeden jest z Pis drugi z Po i już wszyscy będą sie zaraz wyzywać od zlodzieji i kłamców.Obie partie mają wiele za uszami ja zaglosuje na czlowieka a nie na szyld partyjny i na dobry program przy urnie kandydaci mają po prostu mnie do siebie przekonać przez te dwa tygodnie i nie kieruje sie polityką krajową!
garret
22.10.2018 11:17:11
Ludzie, pomyślcie. Jak możecie zagłosować na dresa z kolczykami w uszach? Błagam. Gość wypromował się wszyscy wiemy na czym. Teraz potrafi w miarę poprawnie zbudować zdanie i to wszystko. Pokora osiągnął już wszystko - nie potrzebuje więcej kasy i uznania. I nie parcia na szkło, bo to dojrzały facet. Nieważne jakie partie reprezentują. Ważne co mają w głowie - kandydują na stanowisko prezydenta miasta, a nie sołtysa.
Niemiec z tvn
22.10.2018 11:15:18
Potwierdzam "crisuzdw" ma niemiecki akcent i kłamie na osobiste polecenie przewodniczącego Tuska
Do Kopiuj Wklej
22.10.2018 11:14:29
Joanna K ??
Do Robol
22.10.2018 11:12:10
Czyli trafiłem ? :) Nietrudno poznać Koryciarza + Zabolało ? To dobrze !
Kopiuj Wklej
22.10.2018 11:06:00
Ale się PiS zbulwersował wyborcza klęską, nawet wpisy na forach sobie wklejają te same. Klęska? TAK,bo jak policzyć Koalicję, plus PSL plus SLD to połowa wyborców przeciw Nim, a jeszcze dodać "samorządowców". Kochani II Tura Koniecznie do URN!!! PiS miał w radzie większość 4 lata i niszczył wszystko tak jak w kraju...
gp
22.10.2018 10:58:48
No comment
Robol
22.10.2018 10:57:30
Do “do robol” powinieneś się cieszyć że w tym kraju są jeszcze ludzie którzy staną przed sądami z flagami bo gdy by takich ludzi nie było już nie dlugo cała polska by szła śladami wielkiego Łukaszenko który wygrał demokratyczne wybory w roku 1994 i pierwsze co zrobił to zlikwidował wszystko i wszystkich co by mu zagrażało by rządzić w nieskończoność! Myślisz że to u nas nie jest możliwe? Tylko konstytucja, UE i niezawisły wymiar sprawiedliwości nas przed tym chroni dlatego PiS chce się tych trzech ”przeszkód” pozbyć!
Nika
22.10.2018 10:57:13
Tylko nie Pokora precz od zdunskiej woli nasze miasto może uratować tylko Damian Kunert brawa Pis nie podamy się i głos na Pis odamy wygra sprawiedliwość
mieszkaniec
22.10.2018 10:49:55
Zduńską Wolą od lat rządzi Platforma bo tak czy siak Niedzwiecki siedzi w ich kieszeni , czy wy naprawdę chcecie dalej ich rządów ??? przecież przez te wszystkie lata Zduńska Wola upada w porównaniu do innych miast . Jeżeli wygra Pokora wygrają układy i kolesiostwo jak jest do tej pory . Ludzie Ogarnijcie się.bo w końcu Zdunia zniknie z Mapy .
Południe ezd
22.10.2018 10:48:57
Sorry ale Kunert to porażka dla naszego miasta. Tam gdzie rządzi PIS jest zastój, polityka na kolanach i usilne szukanie układów. Jakie wizje rozwoju miasta może mieć pan kandydat, skoro w wykształceniu bieda i ledwo potrafi coś sensownie powiedzieć. Przyklaskiwanie łamaniu konstytucji i wspieranie się politykami z W-wy to jedynie wszystko co może obiecać. DK nie dla Zduńskiej Woli !!!
Zduńska
22.10.2018 10:47:20
Konrad Pokora pokaż z jakiej partii jesteś. Złodzieje z PO swoje logo ukryli. Nigdy nie zagłosuje na złodziei z PO. Damian Kunert?!
Apropo
22.10.2018 10:45:31
Apropo tych dwóch kandydatów... słuchałem wczoraj wywiadu telefonicznego już po 21... I jak to Kunert przyznał to rada miasta decydowała od 2 lat o tym jak rozwija się to miasto i on tez był jej częścią miał swoje pomysły... No to chyba mamy odpowiedz kogo wybrać.. wszyscy zarzucali Niedzwieckiemu że nic nie robi, ale jak widać sam Kunert przyznał ze to oni przez ostatnie 2 lata nadawali ton temu co się działo..a wiadomo ze nic się nie działo.. taki to kandydat.. Żenada w jego wykonaniu oby utrzymał to drugie miejsce..po drugiej turze
Crisuzdw
22.10.2018 10:41:31
Mieszkaniec- z całym szacunkiem ale jeśli się wypowiadasz to miej pojęcie o czym piszesz. Głosy oddane na Piotra Niedźwieckiego w drugiej turze zostaną przekazane na Pana Pokorę ponieważ Panowie mają podobne poglądy polityczne a tym samym podobny elektorat. Więc Pan Kunert może powoli sprzątać swoje banery.
mieszkaniec
22.10.2018 10:34:53
Myślę, że w drugiej turze wyborcy pogonią Pokorę, który jest Niedźwieckim bis! Po raz kolejny w mieście będą rządzić te same stare układy, które doprowadziły do pozostania naszego miasta daleko w tyle za Sieradzem! Pokora byl cały czas w cichej koalicji z Niedźwieckim. Ludzie nie są głupi by dać dalej tym partaczom rządzić!
Do Robol
22.10.2018 10:34:36
Eee Ty to żaden robol co ? Stoisz z flagą pod sądem w Zduni na protestach przeciwko likwidacji Koryto + ?
misiu
22.10.2018 10:31:48
Do samorządów lokalnych nie powinny się wtrącać żadne partie. Samorząd powinien być niepolityczny!!!!!!!!!!!!!!!! bo z tej całej polityki to tylko dziadostwo wyłazi!!!!!!!!!!!!!
and
22.10.2018 10:23:55
Do "Że co?" Komentarz w punkt. Z tym, że obsadzał dwóch ostatnich prezydentów i z obydwoma mu nie do końca wyszło......
Crisuzdw do Dziadek
22.10.2018 10:16:32
A które to są te niezależne? Chyba nie TVPis
Robol
22.10.2018 10:16:02
Czytając te komentarze widać wyraźnie ze zwolenników PiS nie interesuje że ich partia łamie konstytucję, upartyjnia sądy, trybunały, telewizje i że chce Polskę wyprowadzić z UE bo UE przeszkadza im w budowaniu polskiej wersji Białorusi w której rządzić będzie tylko PiS z klerem. PO WYRAZNJE mówi ze nie 500+ i 300+ zostaje! A co do wieku emerytalnego nie ekscytował bym się na waszym mieiscu obniżonym wiekiem. Ostatnio znajoma przeszła na emeryturę w wieku 60 lat i dostała 450 zł miesięcznie bo miała tylko 19 lat udokumentowanej pracy! Przechodzenie na emeryturę wcześniej oznacza dużo niższe renty/emerytury i biedę do końca życia!
Dziadek do - "Crisuzdw"
22.10.2018 10:12:40
A Ty oglądasz, słuchasz i czytasz niemieckie media!!!!! Tak łatwo Wam zrobili wodę z mózgu!! Tak samo jak komuna to robiła przez dziesięciolecia!!!!! Obejrzyj niezależne od Niemiec media to oczy Ci się otworzą!!!!
Nasza
22.10.2018 10:08:23
Ciemnota ludzka głosujaca na PO niech dalej nas okradają na naszych oczach i sprzedają dobra za bezcen. Masakra. Ludzie naprawdę są ślepi kak chcą ich z powrotem dopuścić do koryta
Dramat
22.10.2018 10:04:53
Jestem w szoku że ludzie chcą jako swojego przedstawiciela Kunerta, gościu nie potrafi się nawet wysłowić, tylko przyniesie wstyd miastu.
Nowy
22.10.2018 10:03:56
Tak najlepiej!!!! jak w Zdunskiej Woli wygra Koalicja będa organizowane co weekend marsze równości i pozamykaja Kościoły ,A kto jeszcze nie wyjechał pracować za Parobka u Niemca może się już zacząć pakować.
king
22.10.2018 09:59:25
Pokora nie lepszy. Obiecuje w zdundkiej eldorado podniesienie płac i warunków pracy,a praktykanci w jego firmie dygaja po 12 h i jeszcze za darmo
PEŁo
22.10.2018 09:59:18
Racja sami biznesmeni z miasta popierają Pokorę bo zyskają na tym bezpieczeństwo by dalszych ciemnych interesach .
Zduńskowolanka
22.10.2018 09:57:09
Może by tak pan Kunert raczył osobiście zabrac głos, a nie tylko sie reklamować popraciem Pinokia? Za rok ich pewnie pogonia w niebyt historrii, (oby!) , zmieni sie rzad, i z czym biedny Damianek zostanie?
Crisuzdw
22.10.2018 09:56:56
Dziadek- A co z trybunałem, wolnymi sądami, konstytucją i powolnym wyprowadza wiem Polski z UE? Tak was łatwo kupić za 500 zł?
słodka rurka
22.10.2018 09:56:46
Mieszkańcu Zduńskiej Woli , wybrałeś między " pączkiem bez lukru " a " cieknącą rurą "
Tęczowy
22.10.2018 09:55:26
Brawo, brawo....zrobimy sobie marsze Równości w Zduni jak wygra PO i N....będzie suppperr !! Pokażemy Katolom gdzie ich miejsce...brawo PO i N.
Rozsądny
22.10.2018 09:55:20
Naszemu Miastu potrzebna jest ZGODA. Jak to osiągnąć ? Wybrany, czwartego listopada na prezydenta miasta już teraz powinien złożyć deklarację, że jego zastępcą zostanie pokonany w wyborach. W ten sposób, niezależnie od ostatecznego wyniku, oba obozy powinny wspólnie dążyć do jednomyślności.
Dziadek
22.10.2018 09:53:50
Tak! Za rok też głosujcie na PO, a obudzicie się z ręką w nocniku! Jak PO podniesie wiek emerytalny, zabierze 500+, zabierze 300+, przestanie budować mieszkania+... itd., itp... A my Polacy będziemy parobkami u Niemców! A nieliczni, Ci blisko koryta będą opływać w dostatku, tak jak to jest dziś w samorządach rządzonych przez PO i lewaków!
Jacy ludzie taka partia
22.10.2018 09:53:07
Kto zgadnie z jakiej parti startuje rodzina Pana jak poniżej, tak pytanie jest tendencyjne....ciągnie swój do swego ?? Skończyły się już oszczędności ?? http://www.nasze.fm/index.php?a=news&b=1848
ben
22.10.2018 09:52:38
oby ludzie sie nie zawiedli
Mila
22.10.2018 09:49:56
Panie Damianie. Jest Pan młodym człowiekiem. Jak Pan może spać spokojnie . Już na zawsze będzie ciągnąć się za panem ta ofiarność dla PiS . Czy warto było? Czy nie widzi i nie słyszy Pan ile złego wyrządziła pańska partia w każdej dziedzinie w Polsce? Jak panu nie wstyd? Rządy PiS się skończą a Pan zostanie i będzie kojarzony wyłącznie jako karierowicz i marionetki bo przecież wszyscy wiedzą że mógłby Pan być tylko sterowany narzędziem. Ale to już się stało i niestety dla Pana nie ma już szansy być uczciwym człowiekiem.
jA
22.10.2018 09:48:39
hydraulik, pracownik fizyczny ... nic sobą nie reprezentujący. PIS wsadził na stanowisko rok temu aby lepiej wyglądało. Prostak i tyle
Mila
22.10.2018 09:48:27
Panie Damianie. Jest Pan młodym człowiekiem. Jak Pan może spać spokojnie . Już na zawsze będzie ciągnąć się za panem ta ofiarność dla PiS . Czy warto było? Czy nie widzi i nie słyszy Pan ile złego wyrządziła pańska partia w każdej dziedzinie w Polsce? Jak panu nie wstyd? Rządy PiS się skończą a Pan zostanie i będzie kojarzony wyłącznie jako karierowicz i marionetki bo przecież wszyscy wiedzą że mógłby Pan być tylko sterowany narzędziem. Ale to już się stało i niestety dla Pana nie ma już szansy być uczciwym człowiekiem.
Cały czas obwodowe komisje wyborcze liczą głosy. Ze wstępnych, nieoficjalnych danych wynika, że w Zduńskiej Woli będzie druga tura w wyborach prezydenckich. Zmierzą się w niej Konrad Pokora (KO) i Damian Kunert (PiS). Po przeliczeniu głosów z
22.10.2018 09:46:35
Cały czas obwodowe komisje wyborcze liczą głosy. Ze wstępnych, nieoficjalnych danych wynika, że w Zduńskiej Woli będzie druga tura w wyborach prezydenckich. Zmierzą się w niej Konrad Pokora (KO) i Damian Kunert (PiS). Po przeliczeniu głosów z ponad połowy komisji na prowadzeniu jest Konrad Pokora, który ma 35% poparcia, na drugim miejscu plasuje się Damian Kunert (30%). Trzecie miejsce, póki co należy do Marzeny Jarugi (poparcie ok. 10%), kolejne miejsca należą do Piotra Niedźwieckiego i Andrzeja Brodzkiego, którzy notują poparcie na poziomie 8-9%. Paweł Kosiński i Dawid Zemlak mają znikome poparcie.
PO tylko dla ludzi bogatych w Zduni
22.10.2018 09:46:31
PO popieraja tylko ludzie kótrzy sie dorobili w mieście na niejasnych interesach....ktoś widział "biedne" auto oklejone zdjęciami Pokory ? Same luksusowe fury.....o czym to świadczy ? Ciężko jest odejść od Koryto+ co ??
PEŁO
22.10.2018 09:44:51
Niech wygra PEŁO, niech sprzeda juz całą Zduńskę w ręce Niemców, niech powstanie kolejna galeria, kolejny Aldi / Lidl / Kaufland, wyprzedajmy całą ziemię a potem w chodakach będziemy posłusznie pracowali za najniższą krajową i wtedy znów będziemy się liczyli na świecie....po co nam nowe fabryki w mieście jak są w Niemczech ?
PiS
22.10.2018 09:39:16
Tak właśnie !!!!niech koalicja podniesie wiek emerytalny najlepiej do 75 i zabiorą 500 + bo ewidentnie mieszkańca Zdunskiej Woli tak odpowiada. Platforma partia dla bogatych. Tylko Kunert !!
Młody zduńskowolanin
22.10.2018 09:38:15
Proszę o to żeby nikt nie olal tej drugiej tury. Idźcie głosować, niech wygra demokracja.
ja
22.10.2018 09:35:37
Pan Kunert przecież nie będzie sam rządził . Będzie sterowany przez rycerzy z PISU -prawych i uczciwych, a jak fiknie to zaraz mu jakieś zarzuty prokuratura postawi albo mu pensję obniżą. Wstyd i znowu miasto podzielone będzie się kłócić. Przecież tam nikt nie idzie dla dobra miasta tylko dla stołków.
Ela
22.10.2018 09:35:08
Panie Konradzie gratuluję . Trzymamy kciuki. Dziękujemy ze zgodził się Pan kandydować. Nie można dopuścić pis-u do władzy. Chcemy normalności. Życzymy powodzenia.
Kierowca
22.10.2018 09:29:56
Może nowi prezydenci uwolnią MPK od Królewiaka. Chyba że obieca zwolenników p. Zemlaka o poparcie. Cały Królewiak a gdzie jego SOLIDARNOŚĆ sprzeda wszystko za karierę.
Kierowca
22.10.2018 09:29:55
Może nowi prezydenci uwolnią MPK od Królewiaka. Chyba że obieca zwolenników p. Zemlaka o poparcie. Cały Królewiak a gdzie jego SOLIDARNOŚĆ sprzeda wszystko za karierę.
Że co ?
22.10.2018 09:26:11
całe PeŁo w Zduni jest sterowane z "okna" pewnego znanego inwestora w Zduni. Z jednym prezydentem mu nie wyszło i się nagrywali nawzajem bo nie działał tak jak "okno" kazał...to teraz trzeba wsadzić bardziej "lojalnego"....
and
22.10.2018 09:23:04
do SWOJAK Musisz mieć sporo na sumieniu, że tak się boisz. Ja jakoś śpię spokojnie, niezależnie kto rządzi. Ale żeby powsadzać złodziei i oszustów to jestem za tym żeby wygrał PiS, zreformował sądy i zrobił porządek....
co????
22.10.2018 09:19:11
Oby teraz nie wchodzic w żadne konszachty z jaruga zważywszy na to kto za nią stoi- no chyba że chcecie skończyć jak Zenek
szkoda
22.10.2018 09:18:57
Szkoda ze w II rundzie nie będzie bezpartyjnego kandydata Pani Jarugi. Byłaby szansa uspokoić napięcia w RM i działać dla dobra obywateli a nie tylko przeciwko politykom drugiej opcji(...)
BI
22.10.2018 09:17:52
Tylko Pan Pokora....wtedy w końcu będzie mozna zrobić Paradę Równości w Zduńskiej Woli, ubierzemy się kolorowo i będziemy świętować naszą odmienność ! Niech żyje PO i N , niech żyje Bruksela, tak dla homoseksualizmu.
szaleństwo
22.10.2018 09:17:49
Kunert człowiek bez wykształcenia, który nie ogarnia własnego życia .... masakra
Obywatel Zduńskiej Woli
22.10.2018 09:15:34
PO wara od miasta !
???
22.10.2018 09:13:30
Do rady miasta większość będzie dla PIS to pewne. Sam Pokora nic nie zdziała w mieście i znów będzie marazm jak z niedźwieckim. Prezydent i rada musi być z tej samej partii albo PEŁO lub PIS inaczej kolejne lata sPOniewierane.
Angelika
22.10.2018 09:10:01
Jednak wolę Niedźwieckiego. Ludzie nie mają pojęcia co robią...
Do swojak
22.10.2018 09:09:57
A kogo to pis do tej pory u nas pozamykał?
Esi
22.10.2018 09:09:34
Do Mmm, ROBI ,ROBI karierę na STASIU!!! WSTYD,WSTYD!!!
Do SLD
22.10.2018 09:08:03
Widzę że pan Pokora ma sporo zalet. Dobrze że je podkreśliłeś. Trzeba na niego zagłosować. Nigdy wiecej SLD.
co????
22.10.2018 09:07:42
bierzcie przykład Zduńskowolanie z gmin- tak ludzie pogonili PISowców- oby w naszym mieście tez tak się stało, bo prezydent bez dyplomu to wstyd
obserwator
22.10.2018 09:04:53
Czekamy teraz na konferencje pozostałych kandydatów ,Niedzwieciki---poprze chyba Pokore, Jaruga _-Pokore, Brodzki---Pokorę,, Kuiz Kunerta, Zemlak - Kunerta Czy owieczki pójdą do wyborów i tak poprą kandydatów to Prezydentem zostanie Pokora-------A tylu ministrów tu było, już do następnych wyborów już żadnego nie zobaczymy.
luk
22.10.2018 09:03:52
niedzwiecki do sadu
EZD
22.10.2018 09:02:54
TYLKO DAMIAN on moze bo PIS jest w rzadzie Pokora jak wygra nikt mu nie da rada z PIS w miescie miasto stanie same klotnie
Janko
22.10.2018 08:54:14
Drodzy wyborcy zastanówcie się czy naprawdę chcecie w mieście by rządziło PO czyt. Partia dla swoich i przekrętów, nie pozwólmy by nasza kochana Zdunske rozkradziono, mówicie o szpitalu, że za Damiana będzie gorzej a zobaczcie jak teraz jak za Ruchlika, zobaczcie jakie tam są jaka od kiedy on tam jest same porażki może i nie wiedza tego wszyscy ale dyrektor jest Syrii czy tam z podobnych okolic sprawdźcie, naprawdę nie pozwólmy by nasze piękne miasto pochłonęła władza PO która obłowi swoje kieszenie i z programu wyborczego nic nie wyniknie, zobaczcie jaki tam stary układ rządzi, te same twarze które wcześniej nic nie zrobiły i nagle teraz ich oświeca i będą robiły, no bez przesady Damian łapka w górę Pokora łapsko w dół. Nie dla PO dla mojego kochanego miasta, hitlerowcy już sobie poszli w 45 roku.
szkoda mi pisu
22.10.2018 08:51:45
PIS zle trafił z kandydatem a poza tym działacze pis chodzili9 po domach tak jak by już wygrali po za tym zamkniecie się pisu w swoim wąskim gronie musiało to się tak stac. W drugiej rundzie nie widzę szans dla hydraulika chyba pozostali poprą cukiernika ---tak to widzę. Teraz Gwiazda, Rybka , Synowiec chyba straca swoją marionetkę--jak chcieli tak mają trochę pokory.
swojak
22.10.2018 08:50:49
ludzie głosujcie na Pokorę, bo jak wygra Kunert to pis nas wszystkich pozamyka. ja już nie śpię całą dzisiejszą noc.
poli
22.10.2018 08:50:39
Wolę na prezydenta Kunerta niż marionetkę Pinokio
Nola
22.10.2018 08:50:08
Pis wygra wiara i sprawiedliwość wygra tylko nie pokora
gość
22.10.2018 08:34:47
a wyniki do RM Zduńska Wola kiedy
AntyPis
22.10.2018 08:22:30
PiS wara od naszego miasta
Gmina
22.10.2018 08:20:58
A jakieś wieści z gminy Zdunska Wola???
SLD
22.10.2018 08:13:56
Szkoda ze nie ma kandydata lewicowego. Pan Pokora jest bardziej prawicowy od Kunerta. Bierze udzial w mszach, podpisuje sie pod listami o zaostrzenie prawa aborcyjnego, jest przeciwko związkom homoseksualnym....jaki on PO jak blizej mu do PIS ?.
Ja
22.10.2018 08:11:44
Niech już wygra PO i Pokora, oddajmy Zduńską Wole Niemcom, sprzedajmy Lot Niemcom, przeprośmy za Obozy k9ncentracyjne, sprzedajmy cały przemysł i w końcu znów będziemy znaczącym graczem na arenie międzynarodowej.
Zdunska Wol
22.10.2018 08:07:54
Pan Pokora ze Zdalnym Trzcińskim sterowaniem ?? Oj nie nie nie ! Platforma jest tak Obywatelska jak była i Milicja Obywatelska.
Adek
22.10.2018 08:01:45
Wszystko byle nie te Pisiory !!!
weberek
22.10.2018 07:57:10
Do Antoniego - chłopie czy Ty przybyłeś z księżyca czy za to co piszesz ktoś Ci płaci?
banita
22.10.2018 07:49:37
A w Zduńskiej Woli nie było lepszych kandydatów ?
500 plus
22.10.2018 07:47:47
Do Mmm.Chyba swój rozum pdpłynoł do kanalizacji.
Tom
22.10.2018 07:37:54
Za le ludzkie krzywdy Damian na prezydenta nie nie..... Marek bardziej zytelny i inteligetniejszy
Andrzej
22.10.2018 07:25:07
Zdecydowanie wolę pokorę od pychy i buty.
Ja
22.10.2018 07:24:54
Wiadomo kto wygląda. Tylu ministrów z obietnicami to przez 4 lat nie było w Zduńskiej. Nawet ten co za miskę ryżu swoich wyborców zjednał. Biada Wam.
Konrad Wallenrod
22.10.2018 07:19:48
No to Gwiazda PiSu nie błysnęła, ani w kampanii, ani w debacie a prania mózgu Mateuszkiem i Ministrami nie kupił "ciemny lud".... Brawo Zduńska Wola. więcej POKORY!!!!
Mokabe
22.10.2018 07:16:16
jak by ten śmieszny bóg miał na coś wpływ.... żałosne.
Anika
22.10.2018 07:03:02
Wolę na prezydenta Pokorę niż marionetkę w rękach PiS
ktoś
22.10.2018 07:02:36
Teraz szanowni państwo nowy prezydent obojętnie który powinien powołać komisję i na smyczy przed komisję aktualnie sprawującego obowiązki prezydenta (splunięcie) Zd- Woli i rozliczać za te półprodukty które nam podarował ratusz w 1/3 zamknięty bo się rozwala, kibel za 350tys zł. w parku etc.
Mmm
22.10.2018 07:02:33
Do Esi - masz żabi rozum płazie?
Ti
22.10.2018 07:01:07
Do Mi "Niech nas Bóg broni przed prezydentem hydraulikiem który nie zna się na rzadzeniu miastem, za to szpital skutecznie rozwalił. Tak namieszal zanim został radnym, że teraz nie chcą rodzic w Zduni kobiety a ludzie w nim lezec lub się operować. Czy tak ma wygladac całe miasto? Narobić zamieszania, rozwalić a potem wszystko zostawić? " Za za śmierć powinna być smierc?
Esi
22.10.2018 06:56:50
Na Stasiu się tak promować WSTYD, WSTYD...!!!
zawiedziony
22.10.2018 06:55:15
Na pewno nie zagłosuje na typa który robi medialna karierę na zduńskowolskim szpitalu?! Ludzie przecież on doprowadzi do zamknięcia!!!
Mi
22.10.2018 06:44:39
Niech nas Bóg broni przed prezydentem hydraulikiem który nie zna się na rzadzeniu miastem, za to szpital skutecznie rozwalił. Tak namieszal zanim został radnym, że teraz nie chcą rodzic w Zduni kobiety a ludzie w nim lezec lub się operować. Czy tak ma wygladac całe miasto? Narobić zamieszania, rozwalić a potem wszystko zostawić?
sondaż
22.10.2018 06:44:00
Pokora( łapka do góry) vs. Kunert ( łapka w dół)
Do Adama
22.10.2018 06:43:20
Mnie Pan POkora nie przekona. Nie chce by moje dzieci otwierały lodówkę i widzialy Merkel. Polska dla Polaków
Wola
22.10.2018 06:43:15
To się zdunskowolanie PoPisali!!!! To jak wybór między dżuma s cholera! Z dwojga złego wole chyba jednak Pokorę od Kunerta bez dyplomu
roman
22.10.2018 06:43:07
Ciekawe czy Musielak go przywróci do pracy ?
Mazieh
22.10.2018 06:42:49
Z deszczu pod rynnę
123
22.10.2018 06:42:12
Ludzie to chcą żeby ktoś im coś dał nic sami. Tak samo jest w wyborach prezydenckich niech rząd DA. Tylko rząd nie ma swoich pieniędzy. Trochę zaradności w życiu.
peter
22.10.2018 06:41:41
Zduńska Wola siegnie dna jak wygra ten wynajmowany synek.
medalion
22.10.2018 06:40:42
cudowny wybor....jakie miasto tacy kandydaci.....jak to mowia to miasto schodzi na psy
hmhm
22.10.2018 06:40:33
i to jest pozytywny news! nie bedzie juz niedzwieckiego :) hurra
Zduńskowolanin
22.10.2018 06:38:17
Tylko Pan Pokora, jestem za normalnością a nie za sterowanym misiewiczem
Jola
22.10.2018 06:36:49
Wygra Damian
M
22.10.2018 06:28:54
Pokora więcej pokory
fijolek1324
22.10.2018 06:21:35
wygra Pokora
Sdz
22.10.2018 06:19:10
A już myślałem że nie usłyszę w końcu tej reklamy w radiu znamy tutaj wasze problemy wiemy że Damian jest najlepsza odpowiedzią na wasze problemy.
Zduńska Wola
22.10.2018 06:19:00
Mam nadzieję że Pani Jaruga przekaże poparcie dla Pana Pokory...
Antoni
22.10.2018 06:18:36
Jak PiS nie wygra to niech podnoszą wiek emerytalny i zabierają te 500plus niech Gawiedź tyra do 70lat i klepie biede. Jak Polacy sobie pościelą tak się wyspia.
123
22.10.2018 06:17:30
To teraz rząd przywiezie worek pieniądze żeby wygrał ich kandydat.
Prospołecznik
22.10.2018 06:17:22
Brawo Damian. Wraz z rządem odnowisz nasze miasto. Druga tura to formalność.
Koreańczyk
22.10.2018 06:15:21
Odchodzi najgorszy prezydent w historii. Odchodzą liczni urzędowi pseudo doradcy...
q
22.10.2018 06:15:15
zamienił stryjek.
feyro
22.10.2018 06:13:02
no w tym mieście naprawdę było na kogo głosować :(

Więcej informacji

Zduńska Wola
SPORT

9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki

Dzisiaj, 15:12:40

Prawie 300 zawodników ukończyło 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki. Organizatorami wydarzenia byli: Biegam Bo Lubię Zduńska Wola oraz II Liceum Ogólnokształcące w Zduńskiej Woli.

0
region

Rekordowe inwestycje w zdrowie w Łódzkiem w 2025 roku

Dzisiaj, 07:42:54

Aż 232 mln zł Samorząd Województwa Łódzkiego przeznaczył w tegorocznym budżecie na ochronę zdrowia. Rok 2025 to czas intensywnych inwestycji, doposażeń placówek oraz rozwoju programów profilaktycznych, które realnie wzmacniają system opieki medycznej w regionie.

4
region

Ławeczkowcy obeszli się smakiem

Wczoraj, 20:28:12

W hali w Warcie Ławeczkowcy rozegrali drugi w tym sezonie mecz w III lidze futsalu. Tym razem przegrali z GKS-em Staltom Futsal Bedlno 4:10.

3
Nasze Radio 104,7 FM
Co teraz?
On Air
18:41
Żółty Rower
Formacja Nieżywych Schabuff
Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie!
Co teraz?
On Air
18:41
Póki trwa ten bal
Bolter
00:00 00:00
12.12.2025 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki
12.12.2025 Budżet Sieradza 2026. Sesja rady miejskiej
11.12.2025 Zaproszenie na Jasełka do SP10 w Sieradzu
10.12.2025 Wizyta dzieci z oddziałów przedszkolnych ze Szkoły Podstawowej im. W. Łokietka w Rossoszycy
11.12.2025 Odpady... jest ich coraz więcej, a ich zagospodarowanie coraz droższe - audycja nr 11

Co, gdzie, kiedy

14.12.2025
III Warcki Jarmark Bożonarodzeniowy
Rynek im. Wł. Reymonta w Warcie
9. Świąteczny Bieg Charytatywny
Stadion Miejski w Zduńskiej Woli
XVIII Sieradzki Jarmark Adwentowy 2025
Ulica Kościuszki i Rynek w Sieradzu
BWA na Jarmarku
Biuro Wystaw Artystycznych w Sieradzu
Wystawa gołębi pocztowych
Sieradz, Starostwo Powiatowe
BWA na Jarmarku
Biuro Wystaw Artystycznych w Sieradzu
17.12.2025
Wystawa malarstwa Anny Juszczak
Kawiarnia Literacka Ratusza
20.12.2025
Świąteczne warsztaty dla dzieci
Pałac w Małkowie
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1
sombr
12 to 12
2
Kacperczyk, Daria Zawiałow
GDZIE TRAFIA MIŁOŚĆ, GDY UMIERA
3
Taylor Swift
The Fate Of Ophelia
Nasze Radio 104,7 FM
🎵 Ładowanie...