strzałka do góry
14.10.2017 09:46:58
Zduńska Wola

Nowoczesna przeciwko zakazowi handlu w niedzielę

Nowoczesna zbierała podpisy pod petycją w sprawie nieuchwalania ustawy o ograniczeniu handlu w niedzielę. Zduńskowolanie chętnie podpisywali się pod petycją.

(fot. nasze.fm)

Według Nowoczesnej, ograniczenie handlu w niedziele oznacza:

  • likwidację blisko 100 tysięcy miejsc pracy
  • olbrzymi kłopot dla wszystkich, którzy zarabiają przede wszystkim w weekendy: sklepów rodzinnych, studentów
  • zmniejszenie obrotów sklepów o 6-15%
  • mniejsze wpływy do budżetu państwa
  • ograniczenie wolności i próbę narzucenia Polakom sposobu spędzania czasu
 - Prawie trzy czwarte Polaków robi zakupy w niedzielę. Zakaz handlu uderzy w większość z nas. Studenci nie zarobią na swoją edukację. Część rodzin nie zarobi na utrzymanie. Handlowcy stracą część obrotów. Aż 67 proc. wizyt obcokrajowców w Polsce odbywa się w weekendy w regionach przygranicznych. Oni też chcą u nas kupować w niedzielę -  mówi Patryk Lorenc, sekretarz Koła Nowoczesna Zduńska Wola.

Podpisy można też złożyć drogą elektroniczną. Petycja dostępna jest TUTAJ

mka / źródło: Nowoczesna Zduńska Wola
Komentarzy: 126

Komentarze

ANTYnowoczesna 07.12.2017 20:38:42
Wyjdzie jakiś 3 pajaców i myślą że coś zwojują.Ja jestem przeciwko handlowi w niedzielę a sratytaty o tym że obrót spadnie o 6-15% to fikcja ,bo jak ktoś chce coś kupić to ma cały tydzień ,a w sobote pracuje się krótko więc ten czas jest.skończcie te śmieszne protesty bo i tak wam nic to nie da a szczególnie poparcia.
antyPO 03.12.2017 11:53:18
widze że się po -wcy pozamykali bo nie maja nic do gadania
PiSak 23.11.2017 21:12:46
Chyba wszyscy zapomnieli o tym poście.
PiSak 17.11.2017 15:34:45
szkoda,tzn.?
szkoda 16.11.2017 21:59:56
Komentarze zeszły na psy, proponuję czasami pomyśleć, nim się wypiję i pisze,,,, ale
PiSak 12.11.2017 12:36:05
Tym bardziej że nie mam dzieci.Cały czas piszesz tylko o 500 złotych i nic więcej nie umiesz.
ten tego 11.11.2017 18:16:50
... i Panowie weźcie się do pracy a nie za majstrowanie dzieci jeżeli nie stać Was na ich utrzymanie. Pięćset plus i pięćset plus.. tylko tym żyjecie.
ten tego 11.11.2017 18:15:15
Ale dzieciaki jesteście naiwni, PiS okrada pracujących dokładając im podatków. Czemu nie likwidują tych przeogromnych podwyżek które dała sobie platwofrma jak Oni byli u władzy ? bo kasa smakuje. Zakrywają się za Panem Bogiem który ma ich gdzieś głęboko w d... Nie ważne że jesteś bez umiejętności i się nie nadajesz na stanowisko ważne że jesteś z rodziny. Wy oglądając tylko TVP nigdy nie będziecie wiedzieli jakie przekręty robi PiS żyjcie sobie w oparach absurdu ale także dajcie żyć innym. Twoja pewność o długości rządzenia przez Pis jest zabawna ale widocznie to Twój matrix.
PiSak 11.11.2017 14:19:10
Co dobrego zrobiło po przez 8 lat rządów (które już nigdy nie wrócą).NIC zupełnie nic jedynie zniszczyli państwo i nakradli ile się dało,a teraz oni mówią co PiS zle zrobił.Śmiech na sali.
do ten tego 11.11.2017 13:29:13
Po następnych wyborach inne partie oprócz PiS-u nie będą istnieć.O co chodzi ci z tym 500 plus bo nie rozumiem.Myśliz że tylko to zrobili.A co do hehe to koran jest cienkim bolkiem do tego co złe uczynili po i dalej czyni .Całe szczęśćie że PiS jest przywładzy. Na wieki wieków tak będzie bo obywatele widzą że robią coś w porównaniu do innych parti które jadą nadawać na polskę do parlamentu europejskiego i wszystko co polskie by sprzedali swoim ziomą komunistą i żydą.Na następny raz zastanów się co piszesz bo takich bredni dawno nie słyszałem.
ten tego 11.11.2017 11:14:46
i jeszcze jedno .. jakie te stacją są takie są pewnie że nie chwalą Jarosława ale chociaż pokazują co złego się dzieje w państwie przez PiS a w TVP ? hahaha Koreańczycy mogą się uczyć od nich propagandy sukcesu i sam Goebbels. Oglądam wszystko dla porównania a Tobie sugeruje odłącz taśmociąg shit-u który płynie do Twojego mózgu i zejdź na ziemie. Dziwi mnie jeszcze jedno jak dla pięciusetzłotych tak można znienawidzić pozostałych nie widząc nic poza swoim bożkiem Jarosławem. Stary uwierz w siebie. Myślisz że tak bez końca PiS będzie wypłacał wszystkim bez wyjątki pracuje czy nie ? hehe zobaczysz po następnych wyborach.
hehe 11.11.2017 11:06:50
Tyle ile złego zrobiło Pis nie da się opisać w kilku zdaniach, nie chce mi się tracić czasu na to wypisując tutaj opasłe tomisko. Nic nie zrobili jednym słowem dobrego. Nie wpuścili islamistów to mi tylko przychodzi do głowy. Zaczęli narzucać swoją wizje reszcie narodu a tak niewielu na nich głosowało.
do ten tego 11.11.2017 10:28:06
Co pomysły się skończyły.A nie zapomniałem przecież nie masz argumentów bo ty tylko o 500+ i nic innego nie znasz,bo na tvn czy polsacie ci nic nie mówią.Radze wziąść się do pracy a nie pisać takie durnowacizny.
PiSak 07.11.2017 18:41:28
ten tego,piszesz tylko o 500+ i myślisz że pis nie zrobiło nic innego.Te pieniądze nie idą tylko na pijaków i patologie.Radze uzupełnić swoje info. bo z tym trochę słabo.
ten tego 06.11.2017 18:32:08
tak, pisaki, anty i pislamiści Wam zależy tylko na 500+ prawda jest taka że PiS nie wygrałoby wyborów gdyby nie ten pomysł, pomysł niezły ale do dużej poprawdki. Nie wspieramy nierobów z Mopsu, wiecznych bezrobotnych - co mnie obchodzi ich syturacja rodzinna, chodzili do providenta na własne życienie, do pracy im się nie chce chodzić. 500+ na pracujących dwiema rękoma się podpisuje, ma być pomoc ? MA BYĆ Nie umiecie odsiać ziarna od plew ? ludzi przysłużających się dla kraju np:codziennym wstawianiem do swojej pracy ? Teraz tylko WYRZUCACIE pieniądze na elektorat NAZWIJCIE to po imieniu. Ale to pod płaszczykiem wszystkiego innego. Na górze tego nie widać, na dole tą patologię doskolane widać. Nie głosuje na PiS.
antyPO 05.11.2017 20:30:04
do antyPO,czyli do mnie.douczać to ty się musisz skoro oglądać analfabetów z tvn.
PiSak 05.11.2017 20:28:13
Nie pisze w każdej godzinie dnia tylko wtedy kiedy mam wolny czas.
ciekawy do pisak 05.11.2017 18:57:28
Piszesz w każdej godzinie dnia, czyli emeryt czy prezes z nadania?
do antypo 05.11.2017 18:50:20
A gdyby to anty douczyło się pisać poprawnie w języku polskim, to coś w główce się zmieni?
antyPO 05.11.2017 17:28:28
Myślisz ,że nam zależy tylko na 500plus. Nie mam dzieci i na razie nie planuje,do kościoła chodzę,a ile daje na kościół to moja sprawa.Prawda jest taka że to właśnie zwykli pracownicy sklepów czy innych zakładow ,którzy harują 8-12 godzin dziennie zarabiają na cale społeczeństwo.A tych na ktorych mówisz ,że zarabiają trochę wiecej od zwykłych pracowników,czyli pseudo "biznesmenów" możesz jeszcze mówić ,że to oni zarabiają na całe społeczeństwo.To właśnie są ZŁODZIEJE, którzy zamiast płacić podatki i żyć w zgodzie z państwe i społeczeństwem robią przekręty i tym samym żyją na rachunek pąństwa oraz zwykłych pracowników.Twoje komentarze rozśmieszają mnie do rozpuku.Radzę ci ruszyć glową,bo widze że tvn cie manipuluje.
ten tego 05.11.2017 16:17:10
Tolerujecie innych ludzi poza Wami ? Pissaki, nibymyślące i inne "zabezpieczenia" ? Ludzi którzy mają inne poglądy niż Wy, pochodzą z innych środowisk i chcą żyć w wolnym kraju w którym to nie CZARNY I Jarek decyduje kiedy kupię prezerwatywy albo partnerka zajdzie w ciążę albo czy ma umrzeć w tej ciąży bo tak sobie życzy klecha czy np chcą protestować w celu podniesienia pensji, standardów pracy.. czy chociażby jakiekolwiek inne środowiska. Wy Pislamiści to najpiej dalibyście pracusiom czyli klerowi po dychu na miesiąc i byłoby dobrze i sobie po 1000 zł na dziecko tylko nie rozumiecie tego że nie ksiądz i Wy na to pracujecie tylko właśnie okrzykiwani przez Was INNI ludzie. To z ich podatków idzie na Wasze łóżkowe szaleństwa i późniejszy brak konsekwencji wobec tych igraszek. Dla Was pięćset złoty na bąbla załatwiło sprawę, dla Was już nic się nie liczy ani sądy, ani nauczyciele, ani puszcza ani stołki dla rodzin z PiSu NIC no bo jest dobrze jest kasa co miesiąc. Niestety elita tego kraju została wymordowana i dzisiaj mamy tego skutki. Samozadowolenie pislamu z paru groszy co miesiąc ... bez patrzenia w przyszłość i na inne aspekty rządów dyktatury. Średniowiecze, zacofanie katolifat, ciemnogród pod płaszczykiem dbania o obywateli, narzucanie obywatelom swojej (np księży) woli. Czy mogę mieć wybór ? mogę głosować na kogoś innego i wyrażać swoje niezadowolenie ? według pis i ich wyborców nie.
PiSak 05.11.2017 13:17:52
A ty o 18.50 i 19.00 !!!
ten tego 05.11.2017 10:28:31
he he... dla mnie najważniejsze jest abyście (pissaki, anty, pseudomyślące) mieli wrażenie że jesteście mądrzy i byli przekonani że macie racje a to że trwacie w oparach absurdu i kadzicie sobie nawzajem to już nie mój problem. Rząd Pisu Was wspiera w tym przekonaniu tylko nie zapomnijcie przyjąć codziennie dawki propagadny o 19:30.
antyPO 04.11.2017 19:56:27
ten tego,wara,bo twoi przyjaciele już nigdy nie dojdą do władzy,bo ich poparcie wynosi 0%!!!.
PiSak 04.11.2017 17:32:32
ten tego,żenujący to ty jesteś.
do ten tego 04.11.2017 17:02:48
My cię oczerniamy,śmiech na sali.W takim razie ciekawe za kim głosujesz biedaczku,bo na pewno nie za po i nowoczesną co.
ten tego 03.11.2017 22:19:44
Pissak i ten co pisze do ten tego czyli mnie. Obrzucacie błotem wszystkich w koło, przyklejacie łatki, szufladkujecie, nie mam zamiaru tłumaczyć się z tego że ktoś mnie oczernia że pewnie to czy pewnie tamto że biorę coś czy głosowałem na kogoś... dla mnie to żyjecie i działacie jak proste mechanizmy włącz - wyłącz czarne - białe albo jesteś z nami albo przeciwko nam wszystko wiecie najlepiej, Ci co mają inne zdanie a nie daj Boże mają się troche lepiej albo walczą o swoje to złodzieje i zdrajcy i wyborcy PO. Tym się różnię od Was że nie przekonuje nikogo że czarne jest białe jak to robi reżim Pisu bo tak im akurat teraz pasuje, a za parę lat może być tak że czarne jest czerwone. Tak Pissak pracuje ale chyba nad następnym 500+ Na Trwam to mówili że 6 tysi zarabiają. Na kościoły.. na znajomych na nierobów żeby wygrać wybory jest bez mrugnięcia okiem, na cięzko pracujących ludzi nie. Zapłacą za to przy urnach, nawet nie wiecie jak szybko.
do ten tego 03.11.2017 16:41:32
Skąd wiesz że PiSak nie pracuje,a no tak przecież ciebie obchodzą tylko rezydenci,pewnie sam jesteś jednym z nich i nie wiesz co to ciężka praca.
PiSak 03.11.2017 16:07:53
ten tego,rezydenci pracują za małe pieniądze.śmiech na sali , zarabiają najmniej 4600 i to dla nich mało,tak na prawde nic nie robia siedą z dupą na stołku 5-6 godzin i ty twierdzisz że takie pensje są jak na nich za niskie.pewnie w tvn ci powiedzieli że dostają "marne 2200".śmiech na sali.
do ten tego 03.11.2017 13:48:19
Wasz reżim kim dzon jarosława,pewnie sam bierzesz 500 plus i głosujesz za innym partiami ,które wymienił PiSak.
PiSak 03.11.2017 13:44:13
PO,powiedz mi co ta partia zrobiła ze swoich "obietnic" przez 8 lat,bo na pewno mniej niż rząd obecny przez 2 lata.
PO 03.11.2017 12:33:31
Pisaki Myśląca (niby) takie dzisiaj mamy społeczeństwo które to za swoją nieudolność chce obarczyć innych, po co inni mają mieć lepiej jeżeli oni nie mają
ten tego 02.11.2017 21:27:40
Leśny ssaku nie wmawiaj mi które partie są moje ponieważ nie znasz moich preferencji wyborczych za trdudne aby zrozumieć co piszę? to Ci wyjaśnię nie głosuje na partie które wymieniasz. Dalej, nie muszę brać się do roboty bo pracuję, zapewne na takich nierobów jak Ty którzy chwalą reżim Kim Dżona Jarosława bo im sypnął "darmowym" groszem a Wasze środowisko z Mosu i pośredniaka panicznie boi się INNYCH wydatków na pozostałe grupy społeczne niż na Wasze żeby wam w budżecie na ryż nie brakło. Nie odpowiem żebyś to Ty się wziął do roboty bo to nie mój poziom przedszkolaka.. czyli kto więcej albo ostatni powie Ty te dziecko wygrywa... Ty Ty Ty..nie Ty jesteś.. itd...niech bęedzie wygrałeś. Bardzo mondry jesteś hehe, jak nauczyciel TYLE W TEMACIE... jak to brzmi ...ojej.. To że ktoś tam z polityków coś ukradł to nie znaczy że ludzie którym się w życiu powiodło to złodzieje no chyba że patrzysz na ludzi przez swój pryzmat czyli gdybyś był w ich sytuacji to byś kradł.
PiSak 02.11.2017 11:18:11
Jeśli dla ciebie gronkiewicz waltz , czy paweł adamowicz to dla ciebie nie są złodzieje to zapisz się do psychologa.
PiSak 01.11.2017 22:49:27
Widać że nic nie zrozumialeś twoje partie odejdą w zapomnienie,a lepiej żebyś to ty wziął się do roboty.To tyle na ten temat.
ten tego 01.11.2017 19:10:20
Pissak... nie powiem więcej.. tylko tyle.. wstań z kolan. Nie tylko Ty decydujesz żeby reżim Jarosława trwał 20 lat albo i więcej tylko wyborcy, przynajmniej tak było zobaczymy ile zrobią z tego co sami krzyczeli, kamery w lokalach, przeźroczyste urny itd Weźcie się obydwoje do cięzkiej pracy a nie wyciągacie rękę po darmochę, w Waszych rodzinach na ludzi którzy mają trochę więcej albo im się udało to mówi się złodzieje, musiał ukraść a nie potraficie zrozumieć że pracą można do czegoś dojść bo praca to dla Was egzotyka, wegetujecie z socjalu.. i jeszcze dla wyjaśnienia innny chyba nie jesteś naiwny i nie sądzisz że napisałem mondrzy nieświadomie haha..
PiSak 30.10.2017 18:48:36
ten tego, twoje partie już nigdy nie dojdą do władzy i radze ci przełączyć TVN i Polsaty bo robią ci sieczke z mózgu.
ten tego 28.10.2017 16:22:52
inny siedem dwa, widać że jesteś inny że odstajesz od reszty, Twój reżim Pisu też długo nie potrwa.. coś chyba zabolało hehe Zmień od czasu do czasu kanał telewizyjny może wtedy otrzeźwiejesz od pisowskiego kadzidła.
PiSak 25.10.2017 17:32:35
Jeżeli są tacy mądrzy to niech sami pracują.Niecierpie całej trójcy PO NOWCZESNEJ I PSL mam nadzieje że te partie zgina marnie.Jedynie kukiz
inny1972 25.10.2017 09:47:24
do ten tego. Nie dosyć, że piszesz głupoty to piszesz jak miernota intelektualna (vide słowo mondrzy). Dzięki Bogu, Twoi idole już nic nie mogą i powiem Ci więcej, nigdy nie wrócą.
Ciekawy 22.10.2017 20:18:04
Cóż, widać wszyscy jesteśmy za pełną prywatyzacją Służby Zdrowia, i tak sobie myślę, może lekarz, nawet rezydent, powinien pochodzić i pozbierać datki? Ale prywatyzacja spowoduje drobiazg, totalny podział Polaków na pracujących i nierobów, cóż, i tak bywa.
ten tego 20.10.2017 18:36:11
Pieniądze na nierobów z Mopsu 500+ są a dla ciężko pracujących ludzi rezydentów nie ma. Pieniądze na zachętę żeby zostali z rodzinami w kraju, leczyli nas. Puszcza się w reżimówce zdjęcia lekarki na tle hm.. nazwijmy to luksusowego samochodu cenowo poza zasięgiem przeciętnego Kowalskiego a ciemny lud podłapuje tą głupotę w mig. Rezydentka/ci pracuje/ą za małe pieniądze i to jest fakt. Stać ją na wczasy za granicą ponieważ dorabia na innych etatach i ma tyle godzin w miesiącu wypracowanych że być może stać ją na pewne luksusy. To że chce zarabiać jako rezydentka więcej budzi protest ludzi stłamszonych umysłowo, pyskatych, zawistnych często z brakami w wykształceniu ale nieźle pyskujących (dlatego myślą że są mondrzy) Rodzice rezydentów to bardzo często lekarze którzy finansuje swoje dzieci czyli owych rezydentów stać ich na zagraniczne wyjazdy, na niezłe samocody dlatego zarabiają2200 ale jeżdżą za granicę i mają dobre samochody stąd też pęd rezydentów do rozwijania się ciężkiej pracy i dążenia do większych zarobków No a elektorat Pisu... z marną pracą, zdani na właścicieli firm z marnymi pensjami bez możliwości wyboru i zmiany pracy krzyczą tutaj na tych którym w życiu się udało albo robią coś w tym kierunku czyli- cięzką nauką, potem praca.
myśląca 17.10.2017 12:54:39
Jeśli ja mam IQ kury, to sądząc po Twoich wpisach musisz mieć IQ jej POkarmu;)
no jakieś jaja 17.10.2017 12:30:02
racja. Nie ogarniam, jak ktoś o IQ kury może sobie dokładać "owego daru"? zawsze mnie fascynowało, że nikt w otoczeniu takiej osoby jak "myśląca", nie dostrzega Jej niebywałego "yntelektu" poza nią samą :) miłego pięknego dnia. Wyjdź na spacer, odejdź od kompa, przewietrz to co tam chcesz
myśląca 17.10.2017 12:15:12
Do charakterystycznego " inteligenta "o nicku "no jakieś jaja"-Nigdy ktoś, komu myślenie jest obce nie pojmie tego daru, bo jest mu po prosu obce.Tak więc nie bierz się za rzeczy, których nie ogarniasz;)
no jakieś jaja 17.10.2017 11:45:30
jak można nadać sobie nick myśląca? żart
myśląca 17.10.2017 11:39:00
Jeśli komuś puszczają nerwy, to raczej Tobie ,co ewidentnie widać czytając Twoje obelgi pod moim adresem...;)Ale nie przejmuj się. Twoje ukochane partie Po i .N. ,non stop używają tej obraźliwej retoryki próbując przekonać innych do swoich racji w taki właśnie sposób ale jakoś cienko im to idzie, więc i Ty z niej nie rezygnuj , a w Polsce z czasem będzie trochę bardziej sprawiedliwie.I się tak nie napinaj, bo ci żyłka w nielicznych zwojach pęknie;)To ostatnie zdanie było na Twoim poziomie i pewnym ukłonem w Twoją stronę.A ja jako "zryty beret"chciałam ci dorównać kulturą;)
myśląca 17.10.2017 11:27:46
Więc powinieneś koniecznie skorzystać.Nie zwlekaj ani chwili;)
bo tak lubię 17.10.2017 11:22:55
jak byś miała trochę empatii do tych łażących po galeriach, to byś jazgocie, mogła innych pouczać. Masz zryty beret. Zaraz wybuchniesz, nerwy ci już puszczają. Co do twoich nawyków; gdybyś troszkę mniej czytała poradniki dla średnio inteligentych pań, oglądała seriale w TVPIS, miałabyś wiedze, że "elementarne poczucie empatii w stosunku do grup pracowników mniej opłacanych dotyczy nie tylko Pan z Biedronki, ale własnie lekarzy rezydentów. ale rzeczywiście szkoda klawiatury na Kononowicza zduńskowolskiego. Ukłony dla bliskich..ufffff
lekarz do myślaćej 17.10.2017 11:13:45
psychiatra przyjmuje bez skierowania.
myślaca 17.10.2017 10:53:36
Oczywiście,ze dmuchany strajk, bo ostatnie podwyżki rezydenci mieli w 2009r.i jakoś im pasowało. Jak Radziwiłł powiedział o podwyżkach i dochodzeniu do jakiejś kwoty wynagrodzenia dla rezydentów, to stwierdzili,że głodem przymierają i będą strajkować. Najpierw sprawdź kiedy i dlaczego ten strajk rozpoczęli ,a teraz partia, która sama ostatni raz dała im podwyżki lata temu chce przy nich punktów nabić.Ale nawet dobrze, bo nic tak nie obnaża hipokryzji innych jak ich własne działania i słowa z przeszłości.Co do Twoich nawyków, to gdybyś miał elementarne poczucie jakiejkolwiek empatii w stosunku do grup pracowników najniżej opłacanych, to byś potrafił zrezygnować ze swojego egoistycznego nawyku łażenia po galeriach dwa razy w miesiącu w niedzielę. Ale od razu widać,że od Ciebie i Tobie podobnych ludzi nie ma sensu oczekiwać minimum zrozumienia, bo widzicie głównie czubek własnego nosa i liczy się tylko wasza egoistyczna wygoda i nawyki.
inny1972 17.10.2017 10:08:04
Skąd te dane, że np. 3/4 polaków robi zakupy w niedziele? Były przewodniczący misiu rysiu, tak wyliczył? Ten od rubikonia, święta sześciu króli i od konstytucji, która podobno przetrwała nam od 1791 roku? Ach ta nowoczesna, jaki świat bez niej były bezbarwny. Szkoda tylko, że są tak mało skuteczni.
do myślącej 17.10.2017 10:03:44
powiedzenie: nie ma pracownika z niewolnika. Każdy ma wolną wolę. Nie chcesz być wykorzystywany- zmień pracę.Tylko tyle . A co do zmuszania. Skoro mówisz, żeby innych nie zmuszać, to nie zmuszaj mnie do zmiany moich nawyków. Nie oceniaj, nie wtrącaj się w moje życie. Chcę kupować w niedzielę, to kupuję, chcę łazić po galerii, bo brak mi pomysłu na życie ( Ty je na moje masz), to łażę. Nie zmuszaj nie do niczego. Proszę Cię. Ok?
do niby myślącej 17.10.2017 09:58:06
a może zostań lekarzem! taka jesteś mundra. Innym udzielasz rad na prawo i lewo Pisiorku- trollu. Nie karmcie trolla. Ona żywi się tym.Szkoda dyskutować. Ale skoro radzisz by inni mogą pracować "światek , piątek", bo taką mają wolę, to ja Ci radzę- zmień pracę: lekarz, profesor , prezes sporo zarabiają. Nie potrafisz??? nie wierzę. Ty potrafisz wszystko, jak Kononowicz. Podobny styl, mentalność. Kilka lat temu, jak Panie zatrudniały się w Biedronce, wiedziały jak wygląda tam system pracy. Mogły nie zgodzić się, mogły pójść do innej atrakcyjnej pracy, np. od wtorku do czwartku.Dmuchany strajk rezydentów??? Rany boskie co TVPIS robi z mózgu???? Życzę Ci z całego serca, by Twoje dziecko /wnuczek, zostało lekarzem ( najpierw rezydentem). A najlepiej psychiatrą... przydałby się
myślaca 16.10.2017 23:44:35
ju do myslaca -Jak dla mnie możesz tyrać ile chcesz światek piątek i niedziela ale nie zmuszaj innych do tego, bo może tego wcale nie chca ale b. często nie mają wyjścia i są wykorzystywani. Widziałeś gdzieś protesty, strajki ludzi pracujących w marketach,galeriach w obronie pracujących niedziel?Nie widziałeś i nie zobaczysz, bo trzeba mieć mentalność niewolnika żeby pisać,ze "lubię pracowac w niedzielę".Ale Ty zapewne popierasz sztucznie dmuchany strajk głodowy rezydentów, którzy chyba składali przysięgę Hipokryzji, bo raczej nie Hipokratesa. Jeszcze nie zaczęli pracować ,a już chcą zarabiać od zaraz 5-6tys. Boże chroń przed takimi "idealistami".
ju do myslaca 16.10.2017 21:48:46
Po tekscie: Patologia Obywatelska nie musisz juz pisac :) pachniesz na odleglosc jedynie sluszna linia. Jakakolwiek dyskusja z Toba nic nie da. Bo Wy nie dyskutujecie...niestety :( teraz pisze do innych. Ja lubie pracowac w niedziele jesli tylko mam okazje i bede w niedziele robil zakupy bo tak chce i nie zycze sobie zeby ktos mi nazucal swoja wole.
myslaca 16.10.2017 21:24:43
Jasne.I pewnie dlatego jest tylu chętnych do służb mundurowych,bo zarabiają grosze i tyraja do śmierci dla idei he he Gdyby dostawali tyle co kobitka w Biodrze plus robota do 67,to całowali by po nogach Patologie Obywatelska z wdzięczności he he A skąd dane?Z własnego podwórka .
ju do myslaca 16.10.2017 19:54:32
Oj za duzo wiadomosci ogladasz. Skad te Twoje dane ? Co Ty wypisujesz ???
już raz Cię prosiłem 16.10.2017 18:13:17
Myśląca - chyba myśląca inaczej przeczytaj jeszcze raz co piszesz za bzdury ? jaka służba ? jakie pensje ? wiesz ile zarabia szeregowy strażak ? mniej niż w biedronce policja i wojsko to śmieszne pieniądze kilka lat temu było lepiej bo najniższa krajowa wynosiła 1000zł pielęgniarki ? jaka wczesna emerytura chyba kalectwo bo są tak pozrywane od dźwigania pacjentów. Zanim zaczniesz wygadywać bzdury w internecie to się 2 x zastanów bo nie daj Boże jeszcze znajdie się taki sam MONDRY jak Ty któremu to właśnie się wydaje że zjadł wszytkie rozumy świata. Zasada jest prosta. Nie masz wykształcenia masz kiepską pracę pretensje do samej siebie. Bardzo wielu ludzi tyra w świątek piątek i niedzielę np z wyżęj wymienionych służb i przez głowę im nawet nie przechodzi aby było inaczej tylko sprzedawczyni z aspiracjami i nie powiem jakim IQ ma pretensje bo rosołku w niedziele nie zje. Służba klientowi !!! Klient nasz Pan.
smerf zgrywus 16.10.2017 16:29:00
Do wolny kraj- Wy się lewaki zdecydujcie,czy mamy wolny kraj, czy dyktaturę haha Jak Port wam lemingi zamkną, to może zaczniecie mysleć jak można inaczej spędzić niedzielę ale na myślenie u was nie liczę hah
wolny kraj 16.10.2017 14:47:21
można zmienić pracę??? jest sporo sklepów przemysłowych, obuwniczych i innych, które nie są otwarte w niedzielę. Skoro komuś nie pasuje praca w wielkich centrach ( kapitalisty!!), niech zmienią na pracę na taką u lokalnych .... Wolny wybór. A zresztą te najbardziej podnoszący głosy, że trzeba spędzać czas z rodziną i te inne bzdety, sami jak mają wolne, to jadą do portu i tyle. Ciekawe co będą robić jak im te Porty pozamykają?
myśląca 16.10.2017 14:45:02
To nie Kaczyński ogłosił ,że od 2018 Polska będzie jednym z 25 krajów rozwiniętych,a nie rozwijających się.Tak więc czas najwyższy zacząć powoli likwidować ten dziki bantustan w marketach i galeriach.Przypominam , że tam też pracują ludzi i chcą mieć wolny dzień, jak wszyscy inni .Tym bardziej,że ich wynagrodzenia się najniższe.Wolny dzień w tygodniu nie zastąpi wolnej niedzieli, bo wtedy inni członkowie rodziny są w pracy, szkole itp.Do wszystkich, którzy uważają,że w takim razie w niedzielę wolne powinni mieć lekarze, pielęgniarki, straż , policja, wojsko, to przypominam,że te zawody pełnią przede wszystkim rolę służebną i są w pełni opłacane z naszych podatków.Ich wynagrodzenia są o wiele wyższe i przechodzą wcześnie na emerytury.Znam 43 letniego strażaka emeryta z emeryturą ok.2800zł,więc dyżur w niedzielę bardzo mu się opłacił .Ludzie pracujący w marketach, galeriach mają najniższe wynagrodzenia i będą pracowali (teraz)do 60-65 lat.Ale gdyby nie daj boże kiedyś taka Nowoczesna , czy PO doszli do władzy, to na pewno będą pracowali do śmierci .Pozdrawiam myślacych
A 16.10.2017 10:57:23
Polska to nadal kraj rozwijający się, stąd biznes kręci się równiez w weekendy. Nie należy porównywać Polski do Niemiec czy innego państwa zachodniego, którego gospodarka może sobie pozwolić na zamknięcie sklepów/zakładów w weekendy.
was 16.10.2017 10:35:26
Rozumiem że handel dewocjonaliami też zostanie zatrzymany?
pracowałem w niedzielę - nigdy więcej 16.10.2017 07:39:29
Pracowałem w niedzielę - tragedia. W domu rodzinny obiad, spotkania spacery, a ja do wieczora w pracy. Z żoną owszem widziałem się wieczorem - kiedy szliśmy spać. Oczywiście miałem w tygodniu wolne, ale co z tego siedziałem sam w domu bo wszyscy wtedy pracowali. Kolejna sprawa - po wprowadzeniu zakazu handlu w niedzielę odżyją mniejsze sklepy na mieście - klienci odzwyczaili się od tego handlu bo po co mają mocno planować tydzień pracy jak mogą na cały dzień jechać do galerii i dać zarobić zachodnim firmom. Ostatnia ważna kwestia - jeżeli mam pracować w weekend - żądam aby wszystkie urzędy również były czynne w sobotę i w niedzielę od 9 -20-tej. Chcę mieć komfort załatwienia sprawy w np. w ZUS około 19-tej w niedzielę bo wtedy ma odrobinę wolnego czasu. Ale wcześniej z samego rana zajrzę do urzędu miasta i gminy, a i w między czasie odwiedzę US. Na koniec nikt nikomu nie zabiera wolności - bo już została zabrana ludziom zmuszanym do pracy w weekend. A cały handel przesunie się na inne dni jak również na mniejsze sklepy na mieście gdzie wielokrotnie jest dużo lepszy wybór niż w sieciówce.
dyzio 15.10.2017 22:49:23
Przechodziłem dzisiaj obok jednego z marketów, spojrzałem na wchodzących i wychodzących z niego i wyraźnie było widać, że nie byli to zwolennicy PełO czy Pietru, a raczej wręcz przeciwnie - jechało suwerenem na kilometr, ale w takim razie dlaczego suweren robi sam sobie na złość?
darek 15.10.2017 22:16:20
Myśląca ma 100% racji. W niedzielę niech pracują stojąc za ladą wyłącznie właściciele.Wtedy szybko się okaże,że jednak wolą spędzić ten czas z rodziną , a sklepy ,czy firmy nie upadną.Przypominam,ze obecnie awansowaliśmy do 25-ki krajów ROZWINIĘTYCH, więc chyba najwyższy czas ograniczyć ten tani wyzysk w marketach i galeriach
jan 15.10.2017 21:47:29
hcę kupować w niedzielę
Xxxx 15.10.2017 20:17:26
Przecież akurat pracę można zmienić:) jak pisze "myslaca" że Kaufland w Polsce pracuje? No pracuje i wszyscy jak ich przyjmowali to bylu heppi a teraz nie pasi? Poza tym.... zawsze mozna zmienić prace i zacząć wykładać na uczelni. A poza tym czemu krytykujesz tych co pędzą w niedzielę do galerii... skoro lubia? Gorsi są od tych co spacerują w parku? Bo?
Myślący 15.10.2017 19:45:28
ta najsłabiej opłacana praca, niewolnicza, jak napisała myśląca inaczej, nie pozwala chętnym na własne spojrzenie na wolny czas, myślę, psze pani, że pani chce wrócić, do jedynych, ważnych i istotnych czynów obywatelskich w niedzielę, a przecież tyle się buduje, np. na Zielonej...
Do kupujący 15.10.2017 19:42:21
To możesz pracować. Ja nie dam ci zarobić. Wolę sobie poleżeć w niedziele
Ela 15.10.2017 19:38:15
Popieram aby sklepy były zamknięte w niedzielę. Ludzie pomyslce o tych co właśnie w niedzielę pracują a chcieliby spędzić czas że swoimi rodzinami. W Niemczech sklepy pozamykane, jak w kauflandzie nie zrobisz zakupów w sobotę to czekasz do poniedziałku. A w polsce oczywiscie kaufland otwatry. W Holandii jest tylko jedna niedziela w miesiącu pracująca i sklepy czynne do 16 i nikt nie rozpaczą z tego powodu. Oczywiście w Polsce zawsze źle i niedogoda. Ludzie opamiętajcie się i pomyslce choć trochę o innych Addii
F16 15.10.2017 19:38:02
Do kościoła a nie na zakupy,wy chcieliście sami o sobie decydować,wasze niedoczekanie.Jaruś i banda pisiołków wam już życie poukłada.
Golab cnc 15.10.2017 19:24:21
Jak nienawidzę związków zawodowych to popieram możliwość pracy w niedzielę za 250% stawki standardowej. I się okaże ile osób chce pracować w niedzielę. Myślę że studenci i osoby dorabiajace będą zadowoleni.
chyba pomyliłaś nicki 15.10.2017 19:10:21
Myślącą inaczej - zmień swoje życie, weź los w swoje ręce zmień pracę skoro tylko narzekać umiesz i proszę nie mieszaj tutaj swojego niby intelektu bo robi się śmiesznie.
chu 15.10.2017 19:05:42
Tak się chwalą nadwyżkami w budżecie a nie potrafią dać podwyżki dla lekarzy tylko rozdają pieniądze nierobom żeby się rozmnażali zamiast docenić człowieka pracującego, wykształconego w ten sposób wyganiają go za granice po lepsze pieniądze a Mops plus pincet plenią się na potęgę
Obywatel 15.10.2017 18:55:48
Wprowadzą niech nam jeszcze godzinę policyjną żeby nasza władza mogła się rozbijać za nasze podatki.
myśląca 15.10.2017 18:37:00
Zrozumcie wreszcie totalne tłuki z kropki coś tam,że prac w marketach jest najsłabiej opłacana,a zatem w naszej rzeczywistości -wręcz niewolnicza ...Inna sprawa.Jakim trzeba być tuzem intelektu jeśli ma się jedyny pomysł na niedzielę, czyli bezsensowne włóczenie się po galeriach.Litości.Niech budżetówka, wszystkie urzędy i koniecznie p(osłowie) Nowoczesnej z kumplami z Partii Obłudy zasuwają w sobotę i niedziele, to szybciutko zmienią zdanie.Totalne głupki
ju 15.10.2017 17:03:15
Moze poprostu zostawmy tak jak jest. Czy musimy w naszym kraju wszystko zmieniac od drzew po szkoly. Czy nie widzicie ze to sa fanaberie jednej osoby. Ma swoje lata i wydaje mu sie ze kiedys bylo dobrze bo byl mlody. Osiem klas, jedna partia, sady zalezne od wladzy, zamkniete sklepy w niedziele, dymiace fabryki itd. Czy mamy sie cofac do lat szescdziesiatych??? Obudzcie sie !!! Czy to jest Wasza wola ??? Czy wszystko w naszym kraju jest zle ???
Szoook 15.10.2017 16:33:38
Myślę że się cofamy
CZ. 15.10.2017 15:14:03
Niektórym się wydaje, że zakazem handlu w niedzielę zwiększą ilość obecnych na mszy. Akurat.
kupujący 15.10.2017 15:12:16
chcę robić zakupy w niedzielę
Obywatel 15.10.2017 14:22:34
W kościele taca i msze co drugą jak stracić mają to niech tracą wszyscy a nie tylko zwykli obywatele.
ls 15.10.2017 13:16:22
Najśmieszniejsze jest to że nygusy = kler wtrącają się w życie prywatne obywateli, sam sobie nawet herbaty nie zrobi, wszędzie wściubiają nosa
cze 15.10.2017 13:12:59
Jakby dali dobrą kasę naprawdę dobrą za pracę w niedziele to ludzie chętnie by poszli do pracy bo pieniędzy nigdy za dużo, niektórzy muszą pracować, policjanci, żołnierze, służba zdrowia, straż, nie ma co robić problemu z pracy w niedziele
BARBARA 15.10.2017 12:08:23
MUJ KRZYSZTOF TO NAWET W TYGODNIU NIE PRACUJE A CO DOPIERO W NIEDZIELE
x 15.10.2017 11:50:16
Do tofik mniej niż pis
Niech jadą 15.10.2017 10:57:36
A tak w ogóle to należny zadać pytanie, kto w zasadzie chodzi w niedziele do marketów? Rozumiem, że członkowie związku Solidarność i ich rodziny na pewno nie, czyli mamy ok. 1 mln ludzi.. Wyborcy pisoli, czyli suweren też raczej nie, a już na pewno nie twardy elektorat wyborczy pisa czyli co najmniej kilka mln, może nawet i z 7, 8. Do tego kościół twierdzi, że katolikami w Polsce jest 98% ogółu ludności, czyli co? Te cotygodniowe niedzielne tłumy w marketach robi te pozostałe 2% ludności kraju? Bzdura. Szkoda, że jeszcze nikt w niedziele pod marketami nie zdobił uczciwego sondażu pod kątem sympatii wyborczych, wyznania, członkostwa związkowego...
Tofik 15.10.2017 00:17:09
A ciekaw jestem ile Nowoczesna płaci za podpis?
Kadjerka 15.10.2017 00:13:27
Hallllo ludzie ogarnijcie się! Jakie zwolnienia jak rąk do pracy brak bo Ci co krzyczycie żeby nie zamykać sklepów do pracy chęci nie macie! Krążycie pomiedzy regałami jak smród po gaciach i na palcach jednej ręki jestem w stanie policzyć tych, którzy na konkretne zakupy przyszli....!!!!A reszta to albo coś zacharabcić albo z nudów i tylko narzekać że kolejka za długa... A do kościoła hipokryci!!!!!
Kadjerka 15.10.2017 00:12:58
Hallllo ludzie ogarnijcie się! Jakie zwolnienia jak rąk do pracy brak bo Ci co krzyczycie żeby nie zamykać sklepów do pracy chęci nie macie! Krążycie pomiedzy regałami jak smród po gaciach i na palcach jednej ręki jestem w stanie policzyć tych, którzy na konkretne zakupy przyszli....!!!!A reszta to albo coś zacharabcić albo z nudów i tylko narzekać że kolejka za długa... A do kościoła hipokryci!!!!!
Tofik 14.10.2017 23:21:43
A może by tak wszyscy w niedzielę pracowali. Ciekaw jestem kto by wtedy po galeriach spacerował. Polska to dziwny kraj.
BUM BUM 14.10.2017 22:58:09
Nie ma się co powoływać na Niemcy bo u nich zakaz handlu w niedziele nie jest ani rządowy ani związkowy i nie chodziło ani o dobro pracowników, rodziny czy kościoła, tylko wprowadzono go na żądanie handlowców, którym chodziło o zapewnienie równowagi konkurencyjnej gdyż jedni zwyczajowo nie handlowali w niedziele inni natomiast tak więc zdecydowano, że nikt nie będzie handlowałatwo i tyle.
Ciekawy - Mmm 14.10.2017 22:35:09
Masz oczywiście rację, ale co to zmienia, jak market włączy sobie ogromny generator, którego odpalenie będzie kosztowne, to jak huta 24/7 dni? Toż to typowo pewnej grupy ludzi gadanie,,, tylko ja mam rację, a jak nie mam = patrz wyżej...
ktoś 14.10.2017 22:27:11
Ciekawe gdzie Pan Patryk pracuje .. ;)
ja 14.10.2017 22:17:01
Pracując od pn do piątku praktycznie nie widuje się z dziećmi. Sobota i niedziela to najlepszy czas kiedy możemy cała rodzina wyjechać w jakieś miejsce i miłe razem spędzić czas. Gdy pozamykaja w niedzielę zoo to bądź wesołe miasteczko to co mamy cały dzień w kościele siedzieć. Ja
dziadek mój to tak nas nauczył a byl w niemczech 5 lat w czasie wojny ze na niedziele miało być wszystko w domu i żadne sklepy 14.10.2017 22:06:43
mari driver
Robol 14.10.2017 21:52:26
Do Tomek: Tak w Niemczech w niedziele sa zamknięte, ale co z tego? W Niemczech jak komuś sie skończy paliwo na autostradzie, to kierowca popełnia przestępstwo! W Szwaicarji jest zakaz suszenia ubrań na dworze w niedziele! W Francji jest zakaz całowania sie na peronie na stacji! W Holandii jest zakaz sikania do kanału! W Portugalii jest zakaz sikania do oceanu! We Włoszech mężczyźni maja zakaz noszenia spódnicy! We Francji jest zakaz nazywania świni imieniem Napoleon! W Madrycie jest zakaz pytania sie kogoś która jest godzina pomiędzy godzinami 15:29 i 18:47! W Danii jak znainiesz bezdomne dziecko i nikt sie po te dziecko nie zgłosi w ciagu 2 tygodni to morzesz sobie te dziecko wziąć! Wiesz ze w Paryżu osoba nosząca cebule ma pierwszeństwo na hodniku? W Szwecji w czasie krótkich dni jest zakaz narzekania na brak słońca! W Danii ucieczka z więzienia to nie jest przestępstwo! Mam pisać dalei? Czy naprawdę głupie prawa sa usprawiedliwione tylko dlatego ze ktoś inne je ma?
czytelnik 14.10.2017 20:37:41
hahha Nowoczesna to sie raduje jak tylko moze bo za rok juz tej niby partii nie bedzie w sejmie!:D tak samo PO ich koniec jest blisko :)
Mmm 14.10.2017 18:32:02
Do ciekawy... Z tą hutą to przykład wszechczasów... :) Huta to przede wszystkim piec, którego po prostu nie da się ot tak wyłączyć, a potem uruchomić ponownie. Na całym świecie fabryki, w których wykorzystuje się maszyny wymagające czasu i energii do rozruchu pracują w systemie 24/24 7 dni w tygodniu.
pin i zielony 14.10.2017 18:05:59
Rezdydenci zarabiają 2200 na miesiąc chcą podwyżki swoich pensji i pieniądzy na leczenie ludzi. Na nierobów z Mopsu i 500+ dla których nie ma na dzień dzisiejszy pracy pieniądze są a na starszych ludzi i młodych lekarzy którzy powinni uczyć się w tym czasie a nie tyrać cały miesiąc nie ma. To jest normalna sytuacja ? Kiedy w tym kraju ludzie zaczną patrzyć trochę dalej niż czubek własnego nosa, niż dziś i jutro ? Będziemy potrzebować ludzi wykształconych i właśnie tych lekarzy tylko trzeba wzsnieść się trochę wyżej i nauczyć się patrzyć perspektywicznie. Za wiedzę, pracę, umiejętności GODZIWE WYNAGRODZENIE SIĘ NALEŻY !!! a nie darmo pieniądze dajecie darmozjadom z Mopsu i 500+
zdw 14.10.2017 17:15:23
to niech sami sobie pracuja w niedziele w sklepach od rana do 20 to poczuja co to znaczy, ja tak pracowalam nawet czasu niema zeby spedzic w rodzina zjesc razm obiad usiasc i porozmawiac
as 14.10.2017 16:44:24
no i dobrze ! padną galerie w Sieradzu, bo cały ruch z okolicznych wsi jest tylko w niedzielę. W tygodniu każdy pojedzie do Kalisza i Łodzi. Potem zlikwidują strefy ekonomiczne i już niczego w Sieradzu nie będzie, żadnych Tubądzinów, bo nikt za darmo tam firmy nie otworzy. Barwo Pis, bo to świetna szansa dla ZW !!?
Tomek 14.10.2017 16:34:07
Powiem szczerze do bólu nie trawię PIS i tych którzy teraz zerwali się ze smyczy. Ale nie tak daleko od Polski są bardzo bogate i rozwinięte Niemcy. I tam wyobraźcie sobie np. w wielkim Dreźnie sklepy i galerie za wyjątkiem marketu dyżurujacego w niedzielę są pozamykane. W Polsce też można tak zrobić. Kiedyś byłem zwolennikiem pootwieranych w weekendy sklepów. Ale dzisiaj mając na względzie zarówno pracowników, którym należy się wolne jak i przyjęte prawo u naszego zachodniego sąsiada, którego winniśmy naśladować sklepy za wyjątkiem dyżurujacego powinny być w weekendy zamknięte w RP.
Grzegorz Stasiak do Bolek 14.10.2017 15:48:12
Bolek, już Cię lubię prymitywny komentarz do prymitywnego, ale może jeszcze się rozwiniesz:) Pozdrawiam serdecznie.
Ciekawy 14.10.2017 15:46:28
Właśnie oglądam reżimówkę, sb, 15,37; pieją zachwyty nad nową inwestycją, drugą już hutą szkła w Częstochowie, wszytko fajnie, nowe miejsca pracy, nowe technologie, tylko nijak im nie przeszkadza, że obecnie istniejąca, a nowa w 2019, pracują w trybie 24 godzinnym, SIEDEM dni w tygodniu... to co są lepsi i gorsi? Czy jest rynek?
Nienawidze ograniczeń mej wolności 14.10.2017 15:36:22
Jak ktoś nie chodzi do kościoła, cięzko pracuje, to z jego/jej podatków i tak zabierają i dają klerykom, zdrowym chłopom. W państwie otwartym, wolnym, demokratycznym, wielokulturowym, wielowyznaniowym przecież konstytucyjnie. Tak że co za różnica czy wierzysz, chodzisz, dajesz, czy nie. Magda chce siedzieć w niedziele z rodziną. To niech zmieni pracę. Kto jej broni? Albo niech nie bierze pracujących niedziel. Zawsze można się zamienić z koleżanką, która chętnie zarobi 2x w niedziele i będzie mieć wolny poniedziałek i wtorek na załatwienie spraw w urzędach.
Rokmen52 14.10.2017 14:33:20
Tak protestuja czemu nie zrobic by urzednicy pracowali wszystkie soboty i chociaz 1 niedzielę zobaczymy co wtedy beda mówic dobrze byc przeciwkojak się ma wolne wszystkie soboty i niedziele
Robol 14.10.2017 14:29:02
Ty chodzi po prostu o to by w niedziele nie iść na zakupy tylko do kościoła. Coraz mniej ludzi wierzy w fikcje jakom jest religia a kościół traci sponsorów, a PiS elektorat. Przymusowe święta katolickie, przymusowe chrzczenie dzieci, przymusowa religia w szkołach a teraz jeszcze zakaz w niedziele? To czysta kleryka propaganda, macie wierzyć i koniec!
BARBARA 14.10.2017 14:02:49
JAK WEZNE W PONIEDZIALEK PIENCET PLUS NA TSZECH SYNOW I MENZA TO PINIENDZY NIE MA JUSZ W SRODE DLA MNIE TO I W SOBOTE MORZE BYC ZAMKNIENTE JAK CO
do Maxim 14.10.2017 13:49:33
Porzadni ludzie nie chodza do koscioła na pokaz a diabła za skóra mają
Maxim 14.10.2017 13:04:32
Porządni ludzie nie poniewierają świętości Niedzieli !
Magda 14.10.2017 12:41:06
Nawet za 200 procent wolę mieć wolną niedzielę
sin 14.10.2017 12:40:03
Nowoczesna za niewolniczą pracą pracowników marketów. Co tam marni pracownicy marketów, wazne by jasnie państwo z nowoczesnej(?) mogło spacerować w niedzielę po supermarketach.
hmhm 14.10.2017 12:39:13
dajcie spokoj z ta nowoczesna co to w ogole za partia
bolek 14.10.2017 12:08:04
NOWOCZESNA z prymitywnym przewodniczącym, nie będzie nowoczesną.
Ludwik 14.10.2017 11:21:06
Jak ktoś nie umie zaplanować swoim wolnym czasem , to lezie do galerii.
turysta 14.10.2017 11:17:45
Nowoczesna kłamie,kiedyś mówiono że jak będą wolne soboty to Polska zbankrutuje.
dobre 14.10.2017 11:11:35
Jedyne co potrafię to "precz" nazizm się budzi, przykre.
raf 14.10.2017 11:05:34
Brawo Nowoczesna. Łatwo jest krytykować ale mi imponuje ich odwaga w głoszeniu niepopularnych postulatów i zaangażowanie w to co robią
wyborca 14.10.2017 10:59:30
Precz z "NOWOCZESNĄ" i z tym PETRO !!!!!
Niech jadą 14.10.2017 10:54:43
No dobra, nie będzie handlu w niedziele, ale co w takim razie z innymi profesjami, które pracują w niedziele? Czy tacy pracownicy nie powinni otrzymać odpowiednich gratyfikacji? Oni nadal nie będą mogli pójść w niedziele do kościoła czy spędzić dnia z rodziną, za to pracownicy handlu otrzymali taki przywilej. Dlaczego akurat wzięto pod lupę handel i powiedzmy sobie szczerze raczej duży handel, marketowy, bo zakaz ten praktycznie nie dotknie małych drogich sklepów, które, co nie ulega wątpliwości teraz jeszcze wyżej podniosą niedzielne ceny.
nono 14.10.2017 10:26:07
Się narobiło, mszy nie będzie w niedzielę? No bo ja ksiądz wbrew ustawie popracuje w niedzielę?
ciekawy do Magda 14.10.2017 10:22:21
Pracuję w niedzielę, pracuję bo zarabiam, niech ustawowo zrobią plus sto... procent za niedzielę, nie będzie się opłacało, nie będzie chętnych do pracy, sami zamkną... ale dlaczego ktoś zawsze wie lepiej co dla mnie dobre? czysty komunizm...
magda 14.10.2017 10:11:31
porażka,ciekawe w których tych marketach ci studenci pracują,no ale przecież w niedziele zawsze brakuje papieru toaletowego,zapraszamy wszystkich nie pracujących nigdy w niedziele do pracy.czemu siedzicie w domach z rodzinami??? Bo my tez byśmy chcieli posiedzieć!!!!
Kolanowoczesny 14.10.2017 10:04:51
Świetny pomysł Nowoczesnej. Jedyna rozsądna partia w tym parlamencie. Czy ktoś wie czy istnieje w Sieradzu jakieś koło sympatyków tej partii.

Więcej informacji

Zduńska Wola

Dziś, 19 kwietnia, w 81. rocznicę wybuchu powstania w getcie żydowskim w Warszawie na ulicach Zduńskiej Woli pojawiły się żonkile. Te kwiaty są symbolem pamięci o bohaterskim zrywie ludności żydowskiej. W "Łączyn nas pamięć - akcja Żonkile" wzięła udział młodzież szkolna wraz z przedstawicielami samorządu i instytucji kultury.

0

Od północy cisza wyborcza

Dzisiaj, 15:58:44
region

O północy z piątku na sobotę rozpocznie się cisza wyborcza przed drugą turą wyborów samorządowych. Będzie obowiązywała nie tylko tam, gdzie odbywa się głosowanie, ale w całym kraju. Potrwa do zakończenia niedzielnego głosowania. W jej czasie zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej w jakiejkolwiek formie.

1

WYBORY

Prezydent wygrywa apelację

Dzisiaj, 12:30:33 (Aktualizacja: Dzisiaj, 13:59:38)
Sieradz

Przed nami II tura wyborów samorządowych. W Sieradzu na placu boju o prezydenturę pozostali Paweł Osiewała, który ubiega się o reelekcję (SMS) i Michał Pabich (PO). Sądowy spór o sposób prowadzenia kampanii wyborczej w mieście wygrał w pierwszej turze M. Pabich. Od postanowienia sądu apelacje złożył P. Osiewała. I wygrał. Poniżej publikujemy treść oświadczenia, które trafiło właśnie do naszej redakcji.

54

Nasze Radio 104,7 FM

18:22

We Don't Need Another Hero
Tina Turner

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

18:23

These Boots Are Made For Walkin'
Nancy Sinatra

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

19.04.2024

Koncert bluesowy "Kapołka/Lipina Duo"
Centrum Informacji Kulturalnej w Sieradzu
WTOOPA - Ogólnopolskie Spotkania Teatralne
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
Spotkanie autorskie z Wojciechem Kassem
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Żwirki i Wigury 4
XXXIX Mistrzostwa Polski Strażaków PSP w Piłce Siatkowej - 3. dzień
Hala Sportowa w Warcie

20.04.2024

WTOOPA - Ogólnopolskie Spotkania Teatralne
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
64. Biegi Ulicami Sieradza
Rynek w Sieradzu
26. kolejka III ligi: Warta Sieradz - Legionovia Legionowo
MOSiR Sieradz
Spektakl teatralny "Telewizja Kłamie"
Teatr Miejski w Sieradzu

21.04.2024

Festyn sportowy w ramach olimpiady "Zwolnieni z Teorii"
MOSiR Sieradz
Teatr Baniek Mydlanych
Teatr Miejski w Sieradzu
Sporzątanie Lasu Paprockiego
Zduńska Wola, ul. Główna
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+7bryska
OBCA
2+9Alan Walker & YUQI & JVKE
Fire!
3-2Dua Lipa
Training Season