29.06.2012 15:07:28 (Aktualizacja: 29.06.2012 15:07:28)
Sieradz

To pewne. Castorama i KFC w Sieradzu

A jednak! Mimo wcześniejszych obaw Sieradz będzie miał Castoramę i KFC. Te informacje oficjalnie potwierdziły władze miasta i właściciel terenu, gdzie wcześniej znajdował się Polmos. To właśnie tam powstaną oba obiekty. O wszystkim przesądziło wczorajsze spotkanie.

(fot. wikipedia)

Najpierw miała być, później nie, potem znów tak i znów nie. Wokół budowy Castoramy w Sieradzu krążyło już tak wiele opinii, że w konsekwencji chyba mało kto wierzył, że obiekt rzeczywiście powstanie. Tymczasem wczoraj odbyło się spotkanie, które rozwiało wszelkie wątpliwości - Castorama w Sieradzu będzie i to w niedalekiej przyszłości:

- Będzie Castorama. Jesteśmy już po rozmowach. To najświeższa informacja. Kazano mi przekazać, że nic się nie zmienia - komentuje prezydent Jacek Walczak.

Niewykluczone, że Castorama powstanie już w 2013 roku. Jak przekonuje prezydent, będzie to duży obiekt o powierzchni ponad 8 tys. m2. Ale na tym nie koniec. Inwestycję w Sieradzu potwierdza również KFC:

- KFC potwierdza, że ta lokalizacja ją interesuje. Jestem cały czas w kontakcie i potwierdzam lokalizację. Oni też potwierdzają - przyznaje Wojciech Wiśniewski, właściciel terenu po byłym Polmosie.

Nieoficjalnie mówi się również, że miałoby tam powstać muzeum, które przedstawiałoby historię Polmosu. Ale na potwierdzenie tych planów trzeba jeszcze trochę poczekać.

Komentarze

taaa wiecie co ja sie ciesze ze
28.09.2013 16:07:52
Wejdzcie na http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,8698 dowiedzcie się jak jest naprawdę,mnóstwo ludzi ,któzy tam pracują się wypowiada,wydaje mi się,że super stronka
Kaziu707
04.04.2013 00:29:18
Niech KFC zrobią!!!
Obywatel
15.10.2012 21:17:40
I co tam w temacie Castoramy? Podobno lipa jednak? A miało być na 100%
SIERADZACZEK
28.07.2012 07:06:17
Był terpol ,skb, sira,polmos,winiarnia i parę innych ,zostało; gal rondo ,mrówka,polo,biedronka,kaufland,gal dekada i parę innych ;).Cieszę się że sieradz się rozwija .Drogi ,obwodnica, infrastruktura,rewitalizacje ,imprezy typu open h ale czy idziemy w dobrą stronę czy na pewno nasi mieszkańcy tego potrzebują najbardziej .Pozdrawiam wszystkich ....starając się zwrucic uwagę na ostatniebsłowo.













;D
27.07.2012 18:45:52
Niby narzekasz,ze 700renty a Ty i twoi koledzy na otwarciu dekady pierwsi szturmowali wejscie;]
rolnik
27.07.2012 18:43:50
Pieniazki Unijne sie pokonczyly i nastaly naprawde ciezkie czasy,PRZEJEDZ SIE MIASTOWY ZAROBIONY MADRALINSKI szczochu na wiesc i dopiero kocopoly wytrzasaj a nie siedzisz na dupsku
jks59
04.07.2012 23:47:35
...dowaliłeś tym nierobom, że ho, ho, aż echo niesie po całym mieście !
A tak serio, to przydałyby się Sieradzowi jeszcze jakieś trzy galerie, McDonald i co tam jescze sobie życzycie, to Wam życzę ! Jak handlować to na całego !!!
bohaterska
03.07.2012 12:50:57
a skąd masz takie informacje, że 200 osób straci pracę? Z twojej głowy?
ewka
03.07.2012 12:46:43
Ja też uważam,że więcej osób ogólnie straci pracę niż zyska w związku z otwarciem Castoramy.Ale za to będziemy miastem średniej wielkości z największą ilością marketów i galerii.
ewka
03.07.2012 10:09:53
Wiesz,gdyby tam miało faktycznie powstać wiele miejsc pracy,byłabym za.Ale jak to napisałeś będzie ich trochę.A ile mniejszych sklepów upadnie w tym czasie? Albo będą musieli zredukować załogę.Popatrz na Tesco.Czasami nikogo nie uświadczysz na kasie,tylko samoobsługowe.A miały być miejsca pracy.Ile ich jest każdy widzi.Poza tym jakie podatki będzie płacić Castorama? Czy to miastu i Państwu się opłaca?
mmm
02.07.2012 17:55:20
Castorama bardzo się przyda, w Sdz brakuje porządnego marketu budowlanego.
maniek
02.07.2012 14:12:04
e tam, Chodzi o cos innego. Wojtek musi sprzedać bo inaczej kaplica. Castorama czeka i weźmie "za grosze"
Kermit
01.07.2012 15:13:04
Te sklepy powstaja dla ludzi pracujacych ,zarabiajacych,a dla Was berobotni ,lenie to tylko lumpeksy i centra rzeczy uzywanych. Taka prawda i nie ma co zadroscic tylko brac sie do roboty.
Sebek
01.07.2012 14:53:59
Te obiekty powstały dla osób pracujących - ZARABIAJĄCYCH. To, że rano nie ma tłumów jest naturalną koleją rzeczy (nawet w największym w Polsce centrach handlowych). Normalni ludzie w tym czasie pracują - dlatego nie ma ich w kolejkach.

Chyba to normalne, że ludzie mają czas jedynie wieczorami i w weekendy?
Monia
01.07.2012 13:38:54
~Do Parus, może tak trochę kultury? Nie umiesz inaczej odpowiadac?
Monia
01.07.2012 13:37:26
Jestem tego samego zdania!
brrrr
01.07.2012 00:09:40
no i git! nareszcie powstanie coś na co czekałem mam nadzieję że to nie pic panie walczak!!!
jon
30.06.2012 21:36:15
Ferrari to może nie, bo to nie ta półka, ale saluny merola czy porcha pewnie by chwyciły.
strach
30.06.2012 21:33:57
Nie kupiłeś zygora, inni tez nie kupili i... miła pani straci pracę.
stach
30.06.2012 21:33:08
Kolejki w piątki i soboty w sieradzkich marketach i galeriach są dlatego, że odwiedzają je przede wszystkim ci, dla których w zasadzie te obiekty powstały - rolnicy z okolic Sieradza z pieniążkami z dopłat unijnych.
Mrówka
30.06.2012 21:23:38
No nic dziwnego,że w tygodniu rano są pustki. Ludzie pracują.
Ax
30.06.2012 21:23:02
Gdyby wszystkie markety świata, te których jeszcze nie ma, otworzyły w Sieradzu swoje hipermarkety, to czy życie w mieście eległoby naprawie, na przykład w sensie ograniczenia bezrobocia, spadku cen detalicznych, wzrostu przychodów budżetowych? Wątpię. Zastanówmy się zatem, może brniemy w ślepą uliczkę?
kkk
30.06.2012 21:16:11
Idz sobie na tygodniu do galerii rano czy w godzinach po południowych i zobaczysz tłumy. ..... Pustki i tyle.. Widac ,,ze ty tylko w dniu renty Babci chodzisz do galerii.
Jozek
30.06.2012 21:13:46
Dziaj miła Pani w galerii dekada mi chciala wcisnac zegarek za 600zł. Tyle to ja renty mam. Rano i w południe to sa pustki.
hanys
30.06.2012 21:12:19
bida w sieradzu zryc ludzie co nie maja ..... jeszcze wybudujcie salon prady i ferrari...
Do Parus
30.06.2012 21:06:17
Analfabetko kto tu pisal o panstwowych zakładach pracy. Ty se chłopa znajdz a nie wrazen na czacie szukasz. Nudna jestes...
do Parus
30.06.2012 21:04:34
Tylko sie mądrujesz.. Samo nic pewnie nie potrafisz.Po za tym męska jestes..
Kot
30.06.2012 21:02:10
Mrowka Ty robisz zakupy jak rente Babcia ma...
kicka
30.06.2012 21:01:10
tylko w soboty sa kolejki .. idz sobie rano na tygodniu
knur
30.06.2012 21:00:11
ooo ty juz bogaty
Monia
30.06.2012 20:28:23
Urban horn zgadzam się w 100%
Monia
30.06.2012 20:21:48
Dokładnie Sebek! Wszyscy tak narzekają a wszędzie stoimy w ogromnych kolejkach! W weekendy sklepy są pełne ludzi
irena
30.06.2012 18:22:36
Niesamowicie mgliste pojęcie masz o tym, o czym piszesz. Nie zdajesz sobie nawet sprawy o jakie sumy chodzi w kwestii dofinansowań, które pobierają okoliczni rolnicy na modernizacje gospodarstw, przede wszystkim na odnowę parku maszynowego...Fakt- najpierw jest kredyt, później zakup, an końcu refundacja, ale ni jak nie da się z maszyny rolniczej nowego BMW zrobić. Nie wiesz, o czym piszesz, to nie zabieraj głosu.
mrówka
30.06.2012 18:16:26
Wreszcie pojawił się ktoś, kto potwierdził,że nie mam zwidów jeśli chodzi o liczbę ludzi w galeriach! :) dziękuję! :)
Parus
30.06.2012 18:04:48
Narzekanie to ich sposób na relaks. Zamiast wyjść na rower, wziąć dziecko na spacer nad rzekę, umówić się ze znajomymi czy chociaż filmy pooglądać i książki poczytać, to wolą żółć wylać na internetach. Taka filozofia. Kołtunianizm.
Sebek
30.06.2012 14:39:36
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że jak pojawił się art., że Castoramy nie będzie, to wszyscy mieli wielkie pretensje. Teraz ma być - miauczycie jeszcze bardziej.

To są czyjeś prywatne pieniądze - jak Wy jesteście tak biedni, że nic kupować nie będziecie, to sklep zbankrutuje i tyle. Nic Wam do tego.

Ja jestem zadowolony.


ps: byłem dzisiaj w galerii Sieradzkiej i mrówce... uwaga - wszędzie stałem w kolejce. Czyżby tylko czytelnicy nasze.fm byli tak biedni? Może zamiast siedzieć przed komputerem to trzeba pracować?
Parus
30.06.2012 14:30:55
No to załóż taki, kto Ci broni? Aaaach, zapomniałam, że to mają za Ciebie założyć, najlepiej niech Walczak założy i sam przyjdzie i jaśnie panu pracę zaproponuje. Niech Urząd zrobi. Sorry, państwowe zakłady pracy funkcjonowały za czasów komuny i wszyscy wiedzą jak się to wszystko skończyło.
fazi
30.06.2012 13:10:25
eee tam zakład na 1000 miejsc pracy - tutejsze kołtuny i tak by stwierdziły,że to dno,że odbiera taki zakład inne miejsca pracy, ogólnie syf z mogiłą :)
Co zaś do stwierdzenia "kazano mi przekazać" no cóż może niezbyt fortunne ale za to ci co krytykują posługują się super poetycką polszczyzną np: facio - gratulację za ten błysk i sznyt w poście hihi
Tak nawiasem - sporo było płaczu o niszczeniu lokalnych przedsiębiorców. jakoś nikt nie zauważył ilu lkoalnych przedsiębiorców / sklepikarzy-najmeców/ płacze i zgrzyta zębami na pewną galerię w której wynajęli sklepy na kilka lat, a która to przypomina labirynt Minotaura, a nie galerię :) i nikt tam nie chce z tego powodu zaglądać.
czesiu
30.06.2012 12:24:17
Jestem za ... zakład pracy na 1000 miejsc
ZT
30.06.2012 12:03:54
TERAZ MOŻE JAKIŚ ZAKŁAD NA 1000 MIEJSC PRACY TO BĘDZIE SUKCES
tolo
30.06.2012 11:25:23
Ludzie, opanujcie się, wy naprawdę myślicie, że te markety, galerie, planowane składy budowlane czy kurczakodajnie są naprawdę dla przeciętnych mieszkańców miasta, bezrobotnych, emerytów, dresiarzy? Nic bardziej mylnego. Pora już poważnie spojrzeć na świat, nie słuchać aż tak bardzo radyja, łeremefema czy zyty, nie oglądać non stop trfania czy tefauenku, tylko realnie oceniać to co się wokół nas dzieje. Europa zachodnia nie po to przecież daje gigantyczne, w naszych realiach, dopłaty rolnikom, aby polskie rolnictwo rozwijało się i stawało się konkurencyjne dla nich. Przecież rolników, którzy za horrendalne kwoty spadające im praktycznie z nieba, jak biblijna manna, dokupują ziemię, maszyny, unowocześniają gospodarstwa, rozwijają się, policzyć można na palcach jednej ręki. 99% z nich kupuje audice, merole i beemy, przede wszystkim po to aby można było co 2-3 dni skoczyć do Sieradza, do Kauflanda czy Lidla i nakupić siem. Popatrzcie, kto w dzisiejsze, sobotnie przedpołudnie jest głównie w Kauflandzie! Tak właśnie działa Wielki Biznes - wkłada 1 miliard a wyciąga 5.
Emil
30.06.2012 11:07:21
"Kazano mi przekazać, że..." za tymi słowami kryje się "wybitna" inteligencja, nic dziwnego więc, że facio kosi co miesiąc 13 tys. zł polskich.
;)
30.06.2012 08:50:25
nie którym trzeba mówić co powinni powiedzieć oficjalnie
jur_się_turla
30.06.2012 08:31:46
ludzie narzekający na brak pracy to parszywe lenie, z niedoborem ambicji i kwalifikacji. praca jest wszędzie, tylko trzeba się do niej przygarbić, bądź samemu stworzyć.
pan Wiśniewski prowadzi na tyle szeroko zakrojoną działalność, że z pewnością wielu Sieradzan jest zadowolonych z pracy dla niego. wiem też, że nie potrzebni mu są wałkonie, malkontenci i pieniacze.

porównywanie biznesów Wiśniewskiego do niewypału galerii rondo to chyba żart?
taki kraj
29.06.2012 23:19:43
cytat "Kazano mi przekazać........."
dobre
29.06.2012 23:13:01
rewitalizacja starówki dobre te toy toye co tam sprzedają mleko dobre jaki przemysł my mamy w sieradzu
Jakub
29.06.2012 22:56:35
Jest gdzie w Sieradzu wydac pieniadze bo naprawde jest duzo fajnych sklepow ale co z tego jak nie ma gdzie zarobic tych pieniedzy...
Jozek
29.06.2012 22:54:49
Ja mam 700zl renty . Juz lece i kupuje
hanys
29.06.2012 22:52:57
bida jest w sieradzu. nawet stacze klatkowi ,pseudodresiarze juz sie w lumpeksach ubieraja.. jak babka rynte da to zyja....
hanys
29.06.2012 22:49:27
najwiecej to zakopw robia wies-magi . wies przyjedzie to wszystko znika. my miastowe nimomy pieniedzy
hanys
29.06.2012 22:47:48
Bezrobotni beda kupowac ...
yncepence
29.06.2012 22:47:00
stacze klatkow pseudodresiarze beda tam kupowac . jak matka im z ojcem da...
mrówka
29.06.2012 22:46:23
Należę do osób,które zarabiają najniższą krajową, więc uwierz mi nie mam wygórowanych zachcianek!Cieszę się po prostu,ze coś w Sieradzu powstaje, a nie stękam tak Jak TY! Zdania na temat ilości ludzi w galerii nie zmienię. Przejdź się jutro, zobaczysz! Mamy możliwość wyboru, możesz porównać gdzie kupisz i za ile i to jest fajne.I tyle na ten temat Marudy!!!!!!!!!
icek
29.06.2012 22:45:18
ja otworza galerie to czasem ludzi nie stratuj bo ty wszedzie pierwszy
he
29.06.2012 22:42:21
galeria dekada , rondo swieci pustkami.... ludzie kasy nie maja ....
kkk
29.06.2012 22:40:52
zaklad pracy wybudujcie. ludzie nie maja pieniedzy ,to pies tam z kulawa noga pojdzie
pio
29.06.2012 22:39:15
I to jest właśnie najgłupszy komentarz jaki tu przeczytalem.
knur
29.06.2012 22:38:57
matti ty se kup plasme i skarpetki.
kosiarka
29.06.2012 22:37:52
znowu jak otworza kastorame to sie patratujecie.... w pierwszy dzien beda tlumy a potem pustki..
do fazi
29.06.2012 22:35:20
nie rznij profesorka
lol
29.06.2012 22:33:57
w dniu dostawy w lumpeksach sa kolejki.. widac ze wiesniok jestes
gunar
29.06.2012 21:50:14
castorama to nie tylko materiały budowlane "znawco"
Fazi
29.06.2012 20:15:21
Do ~`
Z tych miast jedynie Piotrkówq ewent. na dziś jest do przodu ale primo = jest miastem sporo większym, secundo od nastu lat rozwija się w miarę dynamicznie i od lat miał i ma świetne położenie drogowe. Reszta moc tam specjalnego się nie dzieje. U sąsiada?? nie bądź śmieszny przez kilka ostatnich lat powstał MC Donalds, a teraz też władza musi mieć ratusz - plebs niech się cieszy :) ot i wszystko Niestety przez pewną szartą eminencję zdunia zmarnowała kilka oststnich lat.Zaś u nas- drogi / S 8, dwa zjazdy, obwodnica DK12 i 14 do S8/ Biedronka , galerie handlowe, rewiatlizacja starówki, teraz Castorama z pomniejszymi sklapikami. Aha i nie jest pracownikiem urzędu i nieraz krytykowałem tutaj p. Walczaka ze często chybione posunięcia szczególnie dot. zatraudniania ludzi czy podatków ale generalnie jest nieźle.
Idioci_promuja_kolejne_markety
29.06.2012 20:13:52
tylko urzedas moze popierac walczaka i te nieudolna rade miasta..... obciach ze tyle marketow i jeszcze kolejny bedzie wykanczal lokalnych przwedsiebiorcow....
Matti
29.06.2012 18:22:32
Wszystko super, tylko dlaczego Walczak nie obiecuje kina w nowym obiekcie. Obiecanie kina to przecież tradycja; ))))))))))))))))
kluska
29.06.2012 18:21:17
W tych sklepach ,marketach i galeriach beda kupowac bezrobotni ,emeryci ,rencisci i osiedlowi stacze klatkowi(psedo dresiarze)
Parus
29.06.2012 18:18:58
Oczywisty troll jest oczywisty.
Parus
29.06.2012 18:16:02
Bełchatów? Ma elektrownię i dzięki niej utrzymuje się pół Polski. Więc sorry, nie ma porównani, bo nie mamy żadnego surowca mineralnego (oprócz wód geotermalnych, które surowcem w sumie nie są).

Piotrków Trybunalski, Tomaszów Mazowiecki - miasta powyżej 60 tysięcy mieszkańców, z których i tak większość młodych to pracownicy Łodzi i Warszawy.
Parus
29.06.2012 18:12:46
Słuchaj, dużych zakładów produkcyjnych już nikt w Europie nie robi, ze względu na drogą siłę roboczą. Zauważyłeś, że cała produkcja ucieka do Chin? Po drugie problemem jest utrzymanie w Sieradzu młodych i wykształconych, którzy w 90% po ukończeniu studiów zostają w mieście gdzie mieli uczelnię.
WEB.er
29.06.2012 17:18:57
... o budowie marketu w Sieradzu jest odpowiedzią na wieszanie flagi w Zduńskiej? Zawsze musi się coś dziać w regionie.
.
29.06.2012 17:01:39
Bełchatów Piotrków Trybunalski Tomaszów Mazowiecki Kutno...a i wasz sąsiad wam nie ustępuje...
urban horn
29.06.2012 16:59:56
Popieram Fazi. Najmądrzejsze słowa jakie tu przeczytałem. Castorama jako synonim luksusu. Dobre. A kupować w niej będą tylko tak gadają tutaj bo nie widać kto gada. Sklep jest potrzebny i się utrzyma.
lolek
29.06.2012 16:06:38
Chłopie, sieradzoki, które tu piszą nie wiedzą co to pierre cardin albo mercedes. dla nich - jak widać - castorama to symbol luksusu.....
hehehe
29.06.2012 16:06:35
Jednego kołtuna mniej.
fazi
29.06.2012 15:57:22
jaka biediota się tu zebrała. Ciekawe, że macie jeszcze na opłatę internetu :) No chyba, że piszecie z pracy -więc macie pensje i sorry ale kolejek pod lumpeksami jeszcze nie widziałe. Faktycznie ludzie tam kupują ale nie przesadzajmy z tymi tłumami.
do ~` wymień mi te lepiej rozwijające się miasta w regionie bo jakoś nie mogę znaleźć?
Co do urzędu pracy-oczywiście są bezrobotni ale ilu z nich odmawia pracy bo im niby za mało oferują, ilu pracuje na czarno i potrzebuje kwitku do darmowego leczenia itd.
Oczywiście nie negują, że są ludzie gorzej sytuowani bądź wręcz biedni ale nie przesadzajcie z tą ilością i tymi tłumami. Zaś Castorama to nie Piere Carden czy salon Mercedesa
sieradzak
29.06.2012 15:54:12
co tam lokalni przedsiębiorcy, zawsze mogą się zatrudnić w Castoramie, za 1500zł brutto. Chory jest ten kraj...
knur
29.06.2012 15:51:17
pewnie tam cie tylko bedzie na gwozdzie stac. młotek u ruskich kupisz
knur
29.06.2012 15:50:28
ja mam ferrari jacht. bede szalal bo listonoszka rynte przyniosla
buuu
29.06.2012 15:49:51
takie coś może napisać tylko ktoś, kto ma, ale pamiętaj, ważniejsze jest być nie mieć...
lolek
29.06.2012 15:43:40
ale wy chrzanicie z tą wszechobecną biedotą. Ja nie mogę. Nie jestem milionerem, pracuje jak wiele osób od 8 do 16 i nie narzekam na życie. Cieszę się, że w Sieradzu coś nowego się buduje. A jesli wy nie macie pieniędzy, to po prostu nie będzie kupować, proste jak budowa cepa!
prawda_naga
29.06.2012 15:36:48
"Co do kasy to ludzie ją mają-wystarczy popatrzeć na samochody na ulicach na nowe domki i szeragi jak się budują więc nie jęczcie, że nie mają kasy"

szkoda, że te samochody na ulicach i nowe domki należą do wąskiej grupy osób zaprzyjaźnionych z tymi, których pomocy potrzeba, żeby się tych samochodów i domków dorobić...
Sieradzanin (jeszcze)
29.06.2012 15:30:03
To nie jest miejsce na tego typu wielkopowierzchniowe sklepy. Najważniejsze skrzyżowanie w Sieradzu i same centrum miasta. Korki będą jescze większe. Castorama w tym miejscu będzie generować jeszcze większy ruch. Pokażcie mi inne miasto w Polsce z takim sklepem w samym centrum. O estetyce miasta nie wspomnę. Sieradz nie ma żadnego rozsądnego planu rozwoju, wszystko się stawia na zasadzie - byle przepchnąć. Żal mi tych wszystkich ludzi którzy będą musieli później w tym bagnie żyć. Jak widzę niektórzy na własne życzenie. Ja już niedługo się stąd wyprowadzam.
.
29.06.2012 15:18:42
zaraz po łodzi dobre są lepsze miasta w tej dziedzinie w łódzkim
yhy
29.06.2012 15:16:40
KOLEJKI I TŁUMY SA W SIERADZU PRZED LUMPEKSAMI JAK JEST DOSTAWA TOWARU. A GALERIE SA TYLKO DLA BOGATYCH..
A.,,
29.06.2012 15:12:21
Wybujcie jakis zaklad pracy . Ja nie mam pieniedzy wiec tam nie pojde. Tysiace jest takich jak ja.
Kicka
29.06.2012 15:10:39
jakie domki jakie auta? Na klkadziesiat tysiecy ludzi , to duzo? Idz do urzedu pracy i zapytaj sie ilu mieszkancow jest bezrobotnych i dopiero pozniej wypisuj glupoty.
fazi
29.06.2012 15:01:02
No jak zwykle zebrało się paru jęczących. Generalnie bardzo dobrze, że ten sklpe powstanie, kolejny punkt dla Walczaka. Trochę miejsc pracy , niezły wybór towaru po w miarę przystępnych cenach, nie trzeba będzie dygać do Łodzi. Co do kasy to ludzie ją mają-wystarczy popatrzeć na samochody na ulicach na nowe domki i szeragi jak się budują więc nie jęczcie, że nie mają kasy. Zresztą jak ktoś dzisiaj nie ma to jutro będzie miał, no chyba , że wiecznie siedzi w MOPSie, a co dostanie to przepije - tacy też są i onie pewnie do Casoramy chodzić nie będą. Chyba żeby odstawiać wózki :) Zastrzegam, że nie odnosi się to do wyszystkich , którzy korzystają z pomocy MOPS-u. Jest tam też sporo uczciwych ludzi będących miejmy nadzięję chwilowo w potrzebie.
Fajnie, że miasto się zmienia, znikają puste zarośnięte krzakami place, powstają nowe budynki i drogi-tak trzymać Można zaryzykować stwierdzenie, że Sieradz aktualnie najszybciej się rozwija - zmienia na plus /poza łodzią/ z miast naszego regionu
gunar
29.06.2012 14:52:06
Wiele produktów się powiela lokalni przedsiębiorcy odczują to w kasie swojej firmy a co za tym idzie redukcja etatu co się równa urząd pracy
filemon
29.06.2012 14:40:58
Bida w Sieradzu więc pies z kulawą nogą tam zajrzy.. Tylko tłumy w dniu otwarcia będą.
co_za...
29.06.2012 14:20:57
200 straci? buahahaha ile masz pseudo hurtowni budowlanych w Sieradzu? kilka na POW i tyle, a najmniejsza Castorama zatrudnia ponad 100 osób
Sprzedawca
29.06.2012 14:15:25
Wszyscy tylko marudzą, co za kraj. Budują coś - źle, nie budują - jeszcze gorzej. Małe sklepy się utrzymają, po prostu będą się sprzedawały produkty nie dostępne w castoramie. Każdy będzie miał swojego klienta. Widać, że coś się dzieje w Sieradzu, nowe miejsca pracy jakie są takie są, ale najważniejsze że ktoś coś inwestuje, powoli przyjdą kolejni, ale trzeba czasu. Radzę nabrać więcej optymizmu, a nie tylko stękać.
gunar
29.06.2012 14:12:57
Brawo panie Walczak dodatkowe 100 osób znajdzie prace dodatkowe 200 straci
do mrówka
29.06.2012 13:39:53
Fajnie ze ktos tu w Sieradzu inwestuje ale co z tego jak nie ma zakladów pracy. Tylko markety sa ! Jest gdzie wydawac ale nie ma gdzie zarobic. Idz sobie do galerii i zobacz jak ludzie kupuja. Pusto jest. Pieciu ludzi na krzyz.
toudi
29.06.2012 13:35:07
Mrówka idz do mrówki i zobaczysz tłumy. Ty Kobieto pewnie nigdy w galerii nie bylas. Ludzie kasy nie maja i tyle. Jak jestes taka Paryzanka to mozesz jezdzic do Lodzi czy Paryża.
Andre
29.06.2012 13:34:25
Bardzo dobrze ze powstaje Castorama i KFC jeszcze by się przydał OBI albo Leroy Merlin.
esi
29.06.2012 13:34:00
żółć ci się wylewa, oby starczyło ci jej na strawienie twojego Maca.
op
29.06.2012 13:34:00
i ty się zgadza...
.
29.06.2012 13:33:27
cieszyć to się można z zakładu pracy jakby powstał dla 100,200,300 ludzi a nie z ze sklepu przez który padnie parę małych, kfc tylko siedzenia rosną młodym od tego...
yhy
29.06.2012 13:29:59
Idz dzisiaj do galerii jednej czy drugiej to zobaczysz tłumy. Pustki i tyle.Pewnie byłas tylko w dniu otwarcia. Idz dzisiaj i zobaczi nie wypisuj glupot.
Knur
29.06.2012 13:27:35
Mrówka głupoty wypisujesz. Jakie tłumy? Tłumy to masz w poniedzialki przed lumpeksami jak jest dostawa dowaru. Galerie swieca niestety pustkami .
czesiu
29.06.2012 13:25:01
Mrówka,idz sobie dzisiaj do galerii dekada czy rondo i zobaczysz tłumy . Tylko jak było otwarcie były tłumy.
alina
29.06.2012 13:22:27
te tłumy to wiekszosc gapiów..tlumy tylko na otwarciu... a do łodzi na zakupy to procent ludzi jezdzi...
ooll
29.06.2012 13:08:51
i znowu zacznie sie zatrudnianie ludzi z polecenia urzędu miasta.... Pójdzie lista kogo zatrudnić, tak jak w przypadku jeromino martins.... przecież w UM jest pełno cioci i wujków ;)........
Mrówka
29.06.2012 13:00:24
Jak mnie denerwują określenia " cieszmy się,że w ogóle ktoś w tym sieradzewie chce inwestowac" Sieradz to nie jest dziura,jeśli nie spełnia on oczekiwań, to czemu nie wyjedziecie do dużego miasta?Droga wolna! Przecież tam jest tak "cudownie"!
marcos
29.06.2012 12:55:48
już nie będą musieli jeździć do webrowni bo tam nawet ptaki do góry nogami latają bo nawet nasrać nie warto :D
mrówka
29.06.2012 12:53:28
Ludzie nie mają pieniędzy? To o czym świadczą te tłumy w galeriach? Nie biadolcie ludzie,tylko się cieszcie. Tak ciągle gadacie,ze w Sieradzu nie ma gdzie kupowac, trzeba jezdzic do Łodzi, paliwo tracić. Polmosu już nie da się odratować,pewnie że szkoda. Ale Castorama to też miejsca pracy Marudy!
xx
29.06.2012 12:52:59
"inteligenty inaczej" się odezwał.
anika
29.06.2012 12:43:21
jestem ze Zduni i będę wolała jechać do Sieradza do KFC niż do naszego Maca
czesiu
29.06.2012 12:36:23
i co z tego jak ludzie nie mają pieniędzy.....
xx
29.06.2012 12:35:53
No to teraz kołtuny będą mieli własną chlewnię :D i nie bd musieli wpadać do Macgdusia :) ale się roztyją hu hu jak dopadną to korytka :D
pl
29.06.2012 12:18:36
Bardziej ucieszyła by mnie wiadomość że Polmos znów zacznie działać bo nie ma co ukrywać Ci starsi dobrze pamiętają Polmos w plusach...ile oni prac dawali mieszkańcom Sieradza a teraz będzie tak jak zawsze najpierw ci co mają względy będą brani pod uwagę a zwykły szary Kowalski na samym końcu....No ale nie ma co narzekać trzeba się cieszyć że w ogóle w tym Sieradzewie coś takiego chcą zainwestować....
sieradzanin
29.06.2012 11:51:20
...własciciel Polmosu ? jakiego Polmosu przeciesz Polmosu już dawno nie ma !!!

Więcej informacji

region

XVIII Sieradzki Jarmark Adwentowy

Wczoraj, 20:38:04

Sieradzki Jarmark w tym roku trwał cały weekend. W sobotę można było kupić lokalne produkty a także posłuchac koncertu Sieradz Śpiewa Razem. Z kolei w niedzielę była oficjalna część artystyczna na rynku.

1
region

III Warcki Jarmark Bożonarodzeniowy

Wczoraj, 20:20:18

Za nami wydarzenie pełne świątecznych atrakcji, lokalnych smaków oraz artystycznych występów. Na Placu Klasztornym w Warcie po raz 3 zorganizowano Jarmark Bożonarodzeniowy. Były występy, lokalne przysmaki, choinki a także spotkanie ze Świętym Mikołajem

0
Zduńska Wola
SPORT

9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki

Wczoraj, 15:12:40

Prawie 300 zawodników ukończyło 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki. Organizatorami wydarzenia byli: Biegam Bo Lubię Zduńska Wola oraz II Liceum Ogólnokształcące w Zduńskiej Woli.

1
Nasze Radio 104,7 FM
Co teraz?
On Air
00:34
When The Going Gets Tough
Billy Ocean
Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie!
Co teraz?
On Air
00:33
Je Suis Tu Es
The Shorts
00:00 00:00
12.12.2025 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki
12.12.2025 Budżet Sieradza 2026. Sesja rady miejskiej
11.12.2025 Zaproszenie na Jasełka do SP10 w Sieradzu
10.12.2025 Wizyta dzieci z oddziałów przedszkolnych ze Szkoły Podstawowej im. W. Łokietka w Rossoszycy
11.12.2025 Odpady... jest ich coraz więcej, a ich zagospodarowanie coraz droższe - audycja nr 11

Co, gdzie, kiedy

17.12.2025
Wystawa malarstwa Anny Juszczak
Kawiarnia Literacka Ratusza
20.12.2025
Świąteczne warsztaty dla dzieci
Pałac w Małkowie
21.12.2025
Z tradycją i ze smakiem
Sala C Starostwa Powiatowego w Sieradzu
Jarmark Adwentowy
Złoczew (pow. sieradzki)
Tenis w szkole
Hala Szkoły Podstawowej nr 6 w Zduńskiej Woli
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1
sombr
12 to 12
2
Kacperczyk, Daria Zawiałow
GDZIE TRAFIA MIŁOŚĆ, GDY UMIERA
3
Taylor Swift
The Fate Of Ophelia
Nasze Radio 104,7 FM
🎵 Ładowanie...