strzałka do góry
03.04.2024 18:31:51
Sieradz

Radiowa debata z udziałem kandydatów na prezydenta Sieradza

Na antenie Naszego Radia na 104,7 FM odbyła się wczoraj, 3 kwietnia, debata z udziałem kandydatów, którzy z niedzielnych wyborach samorządowych powalczą o urząd prezydenta Sieradza. Przy mikrofonach zasiedli: ubiegający się o reelekcję Paweł Osiewała (KWW SOLIDARNE MIASTO SIERADZ), Michał Pabich (KKW KOALICJA OBYWATELSKA), Paweł Sucherski (KWW LEPSZE JUTRO) i Michał Terka (KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI).

(fot. nasze.fm)

Jeszcze przed debatą kandydaci wylosowali kolejność odpowiadania na pytania oraz po jednym pytaniu od słuchaczy rozgłośni i zarazem czytelników portalu nasze.fm. Debata odbyła się w kilku blokach. Pierwszy stanowiły pytania przygotowane przez redakcję Naszego Radia. W drugim kandydaci mogli sobie nawzajem zadać po pytaniu, a w trzecim odpowiadali na pytania czytelników i słuchaczy zadane w komentarzach na naszym portalu. Kandydaci na odpowiedzi mieli po 1 minucie. W ostatniej części debaty mieli zaś 2 minuty, by podsumować antenowe spotkanie i zaapelować do wyborców o poparcie dla swej kandydatury.

Debaty możecie posłuchać poniżej:




A już dziś, 4 kwietnia, zapraszamy do słuchania radiowej debaty z udziałem kandydatów na prezydenta Zduńskiej Woli. W naszym studiu spotkają się: Dawid Mazurkiewicz (KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ), Konrad Pokora (KKW KOALICJA OBYWATELSKA ) i Robert Szymczak (KWW KONFEDERACJA I BEZPARTYJNI SAMORZĄDOWCY).

Początek debaty z ich udziałem po wiadomościach o godz. 17:00.

ws
Komentarzy: 164

Dodaj komentarz

Komentarze

Kwit 06.04.2024 10:39:32
Zaangażujcie się w sprawę budowy ekspresowej na odcinku Sieradz-Kalisz-Pleszew
ROBIN 05.04.2024 22:03:52
Jak bardzo muszą się bać i być zdesperowanie przedstawiciele PO (KO) i Trzeciej Drogi, że wyrzucają ulotki wyborcze innych kandydatów z (PIS i Solidarnego Miasta Sieradz). Podczas wkładania swoich ulotek wyrzucają ulotki innych. Boją się, że ludzie nie dadzą się nabrać, a przecież inwestycja musi się opłacać, ludzie muszą im tylko wierzyć i na nich głosować. Te kwiaty na 8 marca na ulicach rozdawane przez Pabicha, Sulgana, Kiełbase, Pawłowskiego itd .... z dodatkiem swoich ulotek wyborczych. Ciekaw jestem czy też by kwiaty Kobietom rozdawali na 8 marca jakby nie był wyborów!!??? Sulgan nawet przed świętami rzeżuche rozdawał ze swoimi ulotkami. Przecież ci ludzie w Boga nie wierzą, a kościół chcą zniszczyć. Jakie to towarzystwo jest zakłamane. Pan Pabich w radiowy reklamie swojej osoby mówi o budżecie obywatelskim, o tym czy podatki płacić? No najlepiej jak każdy powie żeby mu zrobić parking pod blokiem, bo takie są potrzeby tych mieszkających w blokach i mających 3-4 auta, wyciąć drzewa i będzie super. Taki będzie budżet obywatelski. A podatków nie płacić, on załatwi kasę od rudego "Oskara" albo miasto się zadłuży w bankach. Jak ten chłopczyk 31 lat może mieć jakiekolwiek doświadczenie, chyba tylko w popieraniu (PO-KO) i za to został doceniony przez "Guru" C. Tomczyka. Ile kasy Tomczyk załatwił na jego kampanię i pozostałych. Nikt tylu banerów, ulotek i plakatów codziennie doklejanych na słupy ogłoszeniowe w Sieradzu nie ma! A i tak się boją, bo ulotki innych wyrzucają i plakaty zdzierają. Wszyscy garną się do koryta. Taki Sulgan, którego Tomczyk reklamuje jako nauczyciela i trenera. Tylko jaki on trener i jaki nauczyciel, to ci co go znają to wiedzą - Ani z niego trener ani nauczyciel!!!! Idzie do koryta, bo trzeba kredyty pospłacać, a jest co spłacać (prawie 300 tyś - na podstawie Oświadczenia majątkowego za 2023). I jego koledzy też mają kredyty w bankach, A z posadki nie da rady spłacić tego. A najśmieszniejsze jest to, że wszyscy chcą zmiany na lepsze i Kochają Sieradz. Znamy tych twórców z FB "Kocham Sieradz" same nieroby, dzieci resortowe niczego w życiu swoją pracą nie osiągnęli, tylko znajomości i i stare układy partyjne. Ale jeśli Sieradzanie dadzą się nabrać, na te obiecanki, to "czarno" to widzę. Dwóch pracujących na Poczcie już ma podobno stołki dyrektorskie przez Tomczyka załatwione. I co to ma być jak nie dbanie o swoich. No muszę jeszcze wspomnieć o innych, taki np Terka - to jest dopiero Gigant, na fizyce w szkole chyba spał, jakie głupoty ten gościu opowiadał na debacie w Teatrze. . W swojej reklamie w radiu gada, że przyczynił się do powstania drogi S8 obok Sieradza, no ten temat był wałkowany na poprzednich wyborach i wielu już sobie ten sukces przypisywało. W trakcie debaty w teatrze stał i w drzwiach zaczepiał wchodzący i mówił, że jeżeli są od Osiewały, to miejsca w teatrze już nie ma, Jest jeszcze inna Gwiazda z tzw Trzeciej Drogi - B. Jacyszyn. To jest dopiero kameleon, który na FB pisze o sobie "Katoliczka - Chrześcijanka". Wcześniej toczyła boje z Walczakiem, a ostatnio z Osiewałą i miała nawet swój epizod z PiSem ha ha Żeby tylko być przy korycie. Pamiętam, jak po śmierci P. Adamowicza napisała na swoim profilu FB smutny post, który okazał się plagiatem. Twórca oryginalnego wpisu nawet do niej napisał, że wykorzystała jego wpis zmieniąjąc formę z męskiej na żeńską. No ale p. Jacyszyn nawet nie raczyła przeprosić.Takie małe fałszerstwo. Czy można takim ufać? No jest jeszcze p. Sucherski, który wyjechał z Sieradza bo tu nic interesującego dla niego nie było, a teraz wrócił i jest - szansa wystartować na Prezydenta. To syn p. Sucherskiego, który kiedyś rządził w PECu, a którego Osiewała za nieróbstwo wywalił. No i teraz wiadomo po co jest junior Sucherski. Do wszystkich wyżej wymienionych - Nie objecuicie gruszek na wierzbie. P.s Ptaszki ćwierkają na mieście, że Pabich z Terką mają cichy układ (dzielą się stołkami Prezydent i Wice). No to duecik niezły (:
Sdz 05.04.2024 21:34:04
Nie dla pisoorow!!! Sieradz. Bez PiS u !!!!
Fazi 05.04.2024 18:12:37
Tragedia ,takich beznadzeijnych kandydatów przynajmniej na dziss dawno nie było.Sprany i hmm"dziwn9e" pachnący geotermia Osiewala, i reszta bez jakiekolwiek charyzmy i konkretnych pomysłów. Aż mi żal nas , mieszkańców, że chyba czeka nas kilka straconych dla miasta lat, niestety. Przecież tak naprawdę to nie ma na kogo głosować, a ktoś z tej beznadzieji niestety zostanie wybrany. Tak na marginesie panie Tomczyk jeśli wygra ten pana protegowany i będzie taki jak jak w kampanii to niech Pan na przyszłość zmieni swój okręg wyborczy.
Niezapokojony mieszkaniec Sieradza 05.04.2024 15:56:33
Pytania do prezydenta Osiewały były razem z ulotką konkretnego kandydata do RM Sieradza.
Neutralny 05.04.2024 15:50:13
Tylko Pan Osiwiała ! , pozostali Panowie do piaskownicy . Pan Terka krzykacz przez lata w starostwie i nic nie zrobił albo nie wyszło, Pan Sucherski no to wiadomo Tata powiedział startuj , Pan Pabich nie zrobił kariery jako radny w Łodzi, skokiem na vice starostę na 2 m-ce , no i prezydenta Sieradza, ale mieszkający w Łodzi , mało znany w mieście , program na miasto żaden , popieramy wiadomo przez kogo ? i nie związanego też z miastem .Poprostu jest kierowany żeby nie powiedzieć pchany .Pozdrawiam wyborców.
Adam 05.04.2024 12:59:37
Po raz kolejny pytam. Jak prezydentem chce być ktoś kto w okresie przedwyborczym do parlamentu na założonym przez siebie portalu Sieradza którym się tak chwali, obrażał i naśmiewał dię z wyborców PiS? Jaką wgl macie czelność żeby kogoś takiego wystawić? Przecież to jest strona zrzeszająca wyborców KO pod przykrywką nazwy miasta!
Osiewała mówi ,że ceny ogrzewania spadną 05.04.2024 12:45:36
o kilkadziesiąt procent ,jesli zostanie uruchomiona budowana ekologiczna ciepłownia. Kilkadziesiąt procent to znaczy - minimum 20% . Trzymam za słowo, jako przyrzeczenie publiczne. A jesli tak nie będzie - idę do Sądu przeciwko Urzędowi Miasta niezależnie od tego kto będzie rządził i wygram sprawę. A Urząd niech sie baruje później z oiadczającym za ewentualną szkodę.
do Niezaspokojony mieszkaniec 05.04.2024 09:39:33
Spokojnie.Na anonimy się nie odpowiada. A twórca tego pasztetu z bzdurami to prawdziwy bohater....w pampersie, żeby tylko się nie wydało kto to napisał...
palacz przodowy 05.04.2024 08:25:21
Osiewała kłamco, 4 kwietnia miała ruszyć geotermia, tak mówiłeś w teatrze!!!! Te swoje bajki opowiadaj wnukom a nie nam łotrze!!!
do Niezapokojony mieszkaniec 05.04.2024 07:54:05
Szkoda tylko, że twórca tych zapytań nie podpisała się, kto nim jest - czy PO-KO czy tzw Trzecia Droga donikąd, czy wyznawcy Sucherskiego. To tak jak pismo "anonim", bez podpisu nie. na które nie ma obowiązku odpowiadać. Ogólnie to można to nazwać "zagrywka poniżej pasa". Zadaje się na jakiś kartkach pytania, w przed ostatnim dniu przed ciszą wyborczą. To kiedy niby ma Osiewała na te pytania nawet odpowiedzieć. Trzeba było pytać o to wcześniej, Cwaniaczki !!!
Niezapokojony mieszkaniec Sieradza 05.04.2024 07:01:46
Panie prezydencie Pawle Osiewała. Wraz z ulotką kandydata do Rady Miasta Sieradza otrzymałem " pytania do Prezydenta Sieradza". Panie prezydencie, proszę potwierdzić lub zaprzeczyć,że jest to prawda lub kłamstwo. Jeśli jest to nieprawda, proszę w trybie wyborczym wystąpić do sądu o zakaz kolportowania kłamstw! Czekam na odpowiedź.
Pec zelow 05.04.2024 00:26:36
Dosie Wała
Bilecik 05.04.2024 00:22:50
Smsy na wiatach autobusowychsię reklamują, za ile?ktos wie?
senior 04.04.2024 23:57:16
Panie obecnie urzędujący Prezydencie miasta - a czy jest plan celem aktywizacji seniorów, których liczba jest duża i wzrasta? Jeśli nie ma i według władz nie są oni potrzebni więc może należy rozważyć podjęcie działań zmierzających do uchwalenia ustawy umożliwiającą eutanazję na życzenie tak jak to jest w innych krajach?
MaJorka 04.04.2024 23:56:11
Tylko Osiewała wypadł naturalnie i wiarygodnie bo wiedział o czym mówi. Reszta przyszła przeczytać z kartki przygotowane wcześniej wypracowanie domowe.
Jakub 04.04.2024 23:47:04
Osiewała wszystko co powiedział na zakończenie czytaj z kartki i się gubił. Stracił kontrole nad samochodem, sobą, miastem i kandydatami na radnych. Nawet barwy na banerach ma ruskie - biało, niebiesko, czerwone. Pan O. traci kontakt z rzeczywistością.
Ona 04.04.2024 23:24:44
Kiedy byłem dzieckiem, powiedzmy 20 lat wstecz rondo oraz jego okolica od strony ul Kościuszki a także skwerek przy osiedlu domków na ulicy Ogrodowej obsadzone były pięknymi kwiatami, wręcz dywanami z kwiatów. Co się wydarzyło że staliśmy się miastem w których tak pięknych miejsc na próżno szukać? Czy na ulicy ogrodowej, naprzeciw zapyziałej galerii sztuki i za bankiem nie można z tego ogrodzonego ale pustego terenu zrobić małego, urokliwego parku? Przecież okolica aż się prosi żeby postawić tam ławki, zrobić jakąś fontannę.. Może doczekamy się czegoś takiego? Co z Bazyliką Kolegiacką? Hejnałem Sieradzkim, wieżą widokową? Dlaczego kamienice na Kolegiackiej, znp przy Rycerskiej i wspomniana galeria wyglądają tak fatalnie? Co z placem wojewódzkim? Przecież jego wygląd to tragedia. Dlaczego żadnej z tych kwestii nie poruszono?
Karol 04.04.2024 23:17:03
Oglądałem debatę teatralną. Dochodzę do smutnego wniosku że kontrkandydaci nie mają startu do urzędującego Prezydenta. Pan Sucherski rzuca ogólniki - każdy jest cwaniakiem póki nie trafi na stanowisko o które się ubiega. Pan Terka - to ten sam Pan który trochę lat wstecz usilnie próbował usunąć ze stanowiska Prezydenta Walczaka - pamiętam jak zbierał podpisy i co? Skoki z kwiatka na kwiatek choć ogólnie plus że jest jest dość nietypową osobowością. Pan Pabich to jakaś tragedia. Chłop jąka się i przejęzycza przy połowie wypowiedzi i i sprawia wrażenie jakby wszystkie riposty jakie wygłosił przygotowały mu te same osoby które szumnie ogłaszają go zwycięzcą debat - Panowie Góraje. Otóż Szanowni Mieszkańcy Sieradza którzy zapewne nie zobaczycie tych debat s Panom Górajom właśnie o to chodzi - był w tych debatach najgorszy. Nie ma za co.
Michały 04.04.2024 19:31:24
Tańcowały dwa Michały jeden łysy, drugi mały. Jak Pabich zostanie prezydentem terka będzie zastępcą włodarza, a jak wygra terka Pabich zostanie vice prezydentem. TAKI MAJĄ DIL.
Do "średnie" 04.04.2024 19:28:54
Bardzo trafny opis wszystkich kandydatów. Charakterystyka Terki to strzał w 10!!!!!!. Wypisz wymaluj to cały "panterka"
Tuareg 04.04.2024 18:05:46
Szkoda mi tego miasta z 40 tysięcy mieszkańców nie można znaleźć godnego kandydata , szkoda kolejne pięć lat na nic
Agata 04.04.2024 17:14:53
Mieszkam od urodzenia w Sieradzu. Zmiany są, bo to chyba logiczne, świat idzie do przodu, kiedyś chałupy ze słomy, dziś z cegły. Sieradz również się zmienia, więc głupot nie wypisujcie, że nic się nie dzieje. Za uszami ma każdy, kryształy są u jubilera, kto nie popełnił nigdy błędu, niech pierwszy rzuci kamieniem. Wiecie co mnie rozwala? Każdy chce się dochapac do stołka i wrzucić swoich. I to mnie boli najmocniej. Bo robić każdy z nich coś będzie, siłą rzeczy nooooo
Zgadywanka 04.04.2024 16:40:43
Pis-bis. Farbowany lis. Ucieka z niewygodnych sytuacji. O kogo chodzi?
statystyk 04.04.2024 16:34:33
Liczba mieszkańców Sieradza 2016 - 42.8tys; 2022 -39.1tys. Tak się Sieradz roZwija w ostatnich latach.
Dziadekalenormalny 04.04.2024 16:30:43
Panie Osiewala masz mój głos !!!! Ale nie trzymaj sztamy z tymi PISowcami !!!!!! Bo nie oddam głosu na Ciebie !!
No no 04.04.2024 16:13:05
Planowałem głosować na Sucherskiego, ale teraz zwątpiłem, bo wypadł tragicznie!
NICK 04.04.2024 16:12:21
Pan Pabich nie potrafi nawet stworzyć związku z kobietą, założyć rodziny a marzy mu się tworzenie nowej idei miasta..... poza tym rozejrzyjcie się kto jest w jego świcie, same cwaniaczki, karierowicze i kłótliwi pieniacze którzy nie znają realiów zwykłego mieszkańca. Osiewala przynajmniej jest stabilny, konkretny i potrafi prowadzić kampanie z klasą. A sieradz jest fajnym miejscem do życia za jego prezydentury. Terka nic nie zdziałał jako samorządowiec, w debatach ciągle rzuca te same hasła bez konkretów lub mówiąc bzdury np. tekst o szkołach średnich dostosowanych do rynku pracy. Jako samorządowiec powiatowy powinien wiedzieć, że te szkoły są w gestii powiatu a nie miasta. Wstyd i żenada. Sucherski, nie mam zdania, nie znam, z debat nie zyskał mojej sympatii, wszystko czyta z kartki, nie potrafi powiedzieć nic od siebie.
Hasło Osiewały -dość biadolenia? 04.04.2024 15:38:23
A jak walczył z poprzednim Prezydentem Walczakiem to nie biadolił , nie krytykował , nie protestował , nie wypominał cen za wodę, ścieki itp, itd. Oj Osiewała......
Heis 04.04.2024 15:38:22
W tym zestawieniu kandydatów niestety to Osiewała musi w dalszym ciągu pozostać Prezydentem. Kogo wybierzecie? Awanturnika Terke czy karierowicza Pabicha który co rusz prace zmienia i chwali się Sieradzkim portalem na którym sprytnie wciska mieszkańcom pomysły, plany i propagande PO? To jest więcej niż żenujące, widziałem tam komentarze moderatora wobec wyborców PiS.. i to ma być Prezydent miasta? Zastanówmy się, zmiana będzie przy kolejnej kadencji, Osiewała i tak będzie musiał odejść.
Kolega 04.04.2024 14:50:58
Czy terka i bądzior zapłacili za reklamę na miejscach postojowych przed urzędami? To są miejsca publiczne dla petentów a nie prywatny folwark dla wybrancow
Michał 04.04.2024 14:26:38
Teraz Terka! Czas na Michała. Platforma już była, PiS jest teraz. Tylko Terka.
tysiąc Banerów 04.04.2024 14:22:54
Niesmaczne się zrobiło to atakowanie bez konkretów? , a już krytyka tak dużej zielonej inwestycji tylko dlatego że to nie oni to dramat ??? POlityka to najgorsze co może się przydarzyć się dla Sieradza i mieszkańców te hordy wygłodniałych na stołki urzędnicze z 2050 i PO w ministerstwach , jeszcze trochę to będą ministrowie od szczotki i klamek w drzwiach już chyba jest 130 a teraz jak wpadną do miasta ci naukowcy to będzie uśmiechnięty urząd???? rozwagi i rozsądku??? a tak w ogóle ile się mieści urzędników w Starostwie Powiatowym taki wielki moloch czy tam jest jakikolwiek pracownik bez koniczynki znaku szczęścia ??? zapłacą wypłaty i brakuje na remonty i budowy dróg???
zdegustowany 04.04.2024 14:09:06
sucherski planuje stworzyć wyższą szkołę zawodową i sprowadzić biznes do sieradza, a tymczasem koalicja obywatelska skutecznie rozmontowuje system szkolnictwa w kraju. panie sucherski, nie bądź pan utopistą - ciemny naród ma być jeszcze ciemniejszy i głosować na tych, co trzeba. myślenie i kształcenie jest passe. temat przewodni tej debaty to dziurawe chodniki i złośliwości przechrzty terki w stosunku do osiewiały. zakład dla umysłowo chorych. dla myślących i wykształconych społeczników nie ma miejsca w polityce. suweren udowodni to już w najbliższą niedzielę. a szkoda.
"panterka" 04.04.2024 14:01:11
Tylko ja "panterka" mogę pełnić funkcje prezydenta tej mieściny. Wszyscy pozostali kandydaci mnie są godni tej funkcji. Jestem najlepszy ze wszystkich
3d21 04.04.2024 13:52:23
jedna rada dla plakatów i banerów oddać to schroniska na dachy
powiatowy 04.04.2024 13:50:35
czas na nowych jeśli jest ktoś radnym 16 lat w powiecie a teraz chce zamienić na miasto to pytanie a może rozliczenie co zostało zrobione z jego inicjatywy??? nie mówię o tych banerach i przyczepach z żółtymi barwami ????? co zostało wykonane na rzecz jego wyborców???
realista 04.04.2024 13:46:50
ciekawe dlaczego kandydaci na radnych z PO i trzeciej drogi oraz na prezydenta nie mają 100 KONKRETÓW???? może by się od razu wydało że to lipa jak mawiał syn Donka?????
Kaczor 04.04.2024 13:46:47
Wieżowce na Podmiejskiej stoją i widać je nawet z Kalisza. Dlatego głosuje na Osiewałe, wielkiego budowniczego!
z Hetmańskiego 04.04.2024 13:44:16
radny powiatowy Michał od 16 lat nie udało się zrobić drogi powiatowej Oksińskiego i dokończyć chodnika a zamierza zmieniać Sieradz????? te zmiany mogą potrwać )))) życzę mieszkańcom trafnych wyborów!!!!!!!
Marek 04.04.2024 13:09:39
Panterka przegoni dużego Pawła z miasta. Obecny prezydent nie potrafi normalnie rozmawiać z ludźmi, uważa, że pozjadał wszystkie rozumy.To jest człowiek, który dzieli mieszkańców tak się nie da pracować.
patriota lokalny 04.04.2024 13:02:20
PABICH i TERKA gwarantami STU BZDETÓW, jak TUSK, HOŁOWNIA I KOSINIAK-KAMYSZ gwarantami STU KONKRETÓW. Paliwo za 7 zł, rolnicy (żywiciele narodu!) pacyfikowani przez policję jak przez ZOMO, żenujące sejmowe komisje śledcze (folwarki zwierzece!) za pieniądze podatnika, serie dyplomatycznych upokorzeń na arenie międzynarodowej - oto Polska Koalicji Obywatelskiej. Wstyd i hańba! Strach się bać tego, co nam te partyjne pionki zafundują w polityce lokalnej.
Ekolog 04.04.2024 12:27:42
Czy siła sukcesu wyborczego, to banery bilbordy i plakaty? Dla mnie to przerost formy nad treścią. A gdzie ekologia? Masa „odpadów” powyborczych zaleje wysypiska śmieci, czy Panowie kandydaci na prezydenta będą obwieszać nimi swoje posesje ?
Pabich ma okropne oczy 04.04.2024 12:25:19
Takiego seryjnego ...
Słuchałam debaty w teatrze 04.04.2024 12:23:52
Generalnie poziom 3 Panów tragedia tzw banda łysego na jednego. Nie jestem za żadną opcją ale chamstwo było widać, słychać...
Czas rozliczyć Pawla 04.04.2024 12:16:53
Wiarygodność obecnego włodarza sięga zera. Czas rozliczyć. Urząd Miasta i Spółki z podjętych działań za kadencji POPa. Nie wierzę już temu człowiekowi. Panie Pabich Sieradz liczy na Pana! Życzę powodzenia i zwycięstwa.
Karakan 04.04.2024 11:58:21
31-letni bezdzietny kawaler o wzroście karła ma rzadzić Sieradzem? Ludu, opamiętajcie się, tylko nie Babich!!!
parkingi 04.04.2024 11:56:23
Miejsca postojowe przed urzędami tylko dla radnych i prezydenta. Petenci powinni przychodzić do urzędu na nogach-dla zdrowia. Samochody z reklamami Terki bardzo ładnie wyglądają i urozmaicają krajobraz, dzięki tym "pięknym twarzą" nasze miasto jest śliczne.
Do Ełk. 04.04.2024 11:55:14
Bo młodzi, nie mają doświadczenia i "swojego" zdania i często nie zawsze do końca wiedzą co mówią i robią. Przykładem Złoczew i "młody burmistrz". Złoczew wybierzcie mądrze burmistrza i radnych (dość w radzie starych wyjadaczy siedzących od kilku kadencji i nic nie robiących). Pozdrawiam.
przyszłościowy 04.04.2024 11:51:41
Ważny jest rozwój miasta, podnoszenie poziomu życia, wizerunku, nowe chodniki , ronda np. przy Armii Krajowej, ścieżki, zagospodarowanie rzeki Warty jako atrakcji miasta, parków i placów przy blokach, czystość w mieście a nie bałagan jak przy rondzie.itp. A sport, finanse na kluby i ich rozwój. Obecny pan radny od pana prezydenta M. G. mówi wprost, ze pieniędzy np. na Wartę Sieradz nie będzie bo są wydatki . Ważne, żeby w KS Chojne starczyło.
Facet 04.04.2024 11:49:52
Wszystkie Parkingi w Sieradzu tylko dla Terki. Jest tak przystojny, że zamiast samochodów na wszystkich miejscach postojowych powinny być wizerunki "Panterki"
Andrzej 04.04.2024 11:47:26
Dlaczego z komitetu p.Osiewały startuje kandydat,który nie przestrzega obowiązującego prawa-p.dyrektor WORD?
Sieradzak 04.04.2024 11:40:42
Ładne te obrazki którymi się Pan chwali Panie Prezydencie i tylko tyle . Ja już Panu nie wierzę .Było w ogóle nie startować i oddech z podniesiona głową
dziki 04.04.2024 11:37:15
jak ktos mowi ze osiewala mial cos do powiedzenia a reszta nic, to chyba ma downa w uszach
do Ada 04.04.2024 11:37:12
Można pora żeby zaczął, bo wtedy byłoby to co obiecuje na piśmie i może w końcu poniesie odpowiedzialność za to co mówi!
SIE 2024 04.04.2024 11:17:52
Panie prezydencie. Jeśli po uruchomieniu geotermii ma być tańsze ogrzewanie, to proszę o przedstawienie kalkulacji. Jest jeszcze czas przed ciszą wyborczą. To jest bardzo ważny temat dla nas mieszkańców Sieradza. Na pewno będzie mniej emisji CO2. To jest ważne. Ale czy będzie taniej? Ekologia niestety kosztuje. Podobnie było z kanalizacją w Sieradzu. Po oddaniu inwestycji opłata za ścieki wzrosła! Tak jest ekonomia!
Średnie 04.04.2024 11:15:11
Tak patrząc na to wszystko to aż żal człowiekowi Sieradza. Chłoposzki z platformy, wieczni asystenci, z prawniczym wykształceniem, którzy nie umieją pracy sobie znaleźć, wpadają co parę lat do Sieradza, żeby "przejąć miasto". Zostają radnymi albo nie i potem jadą dalej do Warszawy i Łodzi. Denerwuje mnie to. Dziwie się, że tacy Sieradzanie inteligentni wydawać by się mogło niektórzy poszli za nim i go wspierają. Jawne oszustwo. Pan Terka co mówi, że zrobi, a potem ciągle nic nie robi i od paru lat buja się od jednego do drugiego i jest aż oźlizgły w tym przymilaniu się do każdego kto może mu da jakąś fuchę, taki wieczny syn swojego ojca. Co to teraz woła o bloków budowanie, a sam hamował budowę bloku na Popiełuszki co pamiętam doskonale. Pan Sucherski to współczuję mu, bo ojciec go wystawił, żeby się zemścić na Osiewale i tam jeszcze inni ludzie za nim stoją co dawno zostali z polityki usunięci. I ten Osiewała co się rzuca, tłumaczy dyskutuje. Reasumując nie można mu odmówić, że ma najbardziej konkretne i pewne projekty dla miasta. I takie wpływające na jego rozwój a nie dziury zalepiające. Na drugim miejscu to Pabich, chociaż żadnych konkretów i boję się, że on nie zrealizuje tych projektów co Osiewała je wprowadza, bo będzie mówił, że to nie jego. I zostaniemy z budżetem obywatelskim i ławeczkami z tężniami. Terka to nawet nie komentuje, bo on na tych debatach to piłeczkami tylko dobrze rzuca i tak samo żongluje słowem. Prowadzenie dialogu bardzo ma manipulacyjny charakter i przemocowy w jego wydaniu. Lepiej nie wchodzic w rozmowy z takimi nieobliczalnymi ludzmi. Pierniczy od rzeczy nie odpowiadając na pytania. A Stachurski poczciwy człowiek co nic nie wie o życiu, może za 5 lat.
Jaś 04.04.2024 11:10:18
Osiewała jeśli nawet przejdzie, co na dziś jest nieprawdopodobne, to będzie sam, bo rada będzie z zupełnie innej parafii.
nick 04.04.2024 11:08:06
Trzecia droga potrzebna jak trzecia noga...
Do Realnie 04.04.2024 11:02:15
Tuska to należy zniszczyć a to akurat było wiadomo jeszcze zanim PiS zaczął rządzić. Więc albo jesteś dzieciakiem który nic nie przeżył i głosował na Tuska bo nie pasował Ci PiS, albo jesteś po prostu niemądry.
Mieszkaniec 04.04.2024 11:02:08
Chłopy jak dêby, ale wiedzà gdzie sà konfitury.Prezes tuż przed wybuchem inflacji podniösł wynagrodzenia, diety itp nawet o 100 % i mamy wielu chętnych na lekki chleb/ponad 20 tyš. i zero odpowiedzialności/. Partyjki kilku osobowe wpisały swoich na listy a suweren ma wybieraç. Z kim te listy były uzgadniane, to towarzystwo wzajemnej adoracji. Jaki jest ciąg na łatwy pieniàdz widać po jednym z kandydatów do rady powiatu, zwykła bezczelnošç i brak wstydu .Zabraç dotacje dla partii z naszych pieniêdzy, niech się promujà za swoje. Ja głosuje na "nowych" kandydaòw, trzeba przewietrzyć urzędy i wszelakie rady od wojewödzkich po gminne.
Do Zuza 04.04.2024 11:01:29
A czy wiesz, że Pan Sucherski to Konfederacja i ultraprawica? Że lepsze jutro to tak naprawdę Pani Grabicka i przedstawiciele ultraprawicowego środowiska? Pan Przybyłek i inni? Wiesz co to Konfederacja? Czy jako kobieta wiesz co to Konfederacja? Sprawdzajcie kandydatów na których głosujecie
zmiana 04.04.2024 10:55:51
PANU OSIEWALE JUŻ PODZIĘKUJEMY, CZAS NA MICHAŁA PABICHA
lewak 04.04.2024 10:38:59
Sucherski to PIS czy Konfederacja?
do przemyślenia 04.04.2024 10:27:20
Fanatycy i ogłupieni zagłosowali 15 października i Wybrali Tuska-Oszusta z Podwyżkami cen Wszystkiego i Łamaniem Prawa :-(! Więc Teraz ,,powtórka" w Sieradzu i ,,wyskoczy" Wam Pabich-Tusk... Ale To Będzie Wasz Wybór i ... SKUTKI na 5 LAT :-(!
Piotrek 04.04.2024 10:25:15
Paweł osiewała najlepszym prezydentem Sieradza , bardzo dużo zrobił ,zmienił Sieradz i zmienia na lepsze !!!!
Wolter 04.04.2024 10:19:28
Głosujcie na Sucherskiego to naprawdę mądry i porządny człowiek. Że młody, no cóż w Złoczewie został Burmistrzem też młody i Złoczew kwitnie
moja żona Zofija 04.04.2024 10:16:26
Zagłosuje na Tolka Banana bo lubi
jolka 04.04.2024 10:12:06
Miasto Sieradz ma chyba same zera
Zuza 04.04.2024 10:11:29
Sucherski czytał z kartki - takie możliwości dają wywiady radiowe. Dla mnie ważny jest pełen merytoryki przekaz- zagłosuję na Pawła Sucherskiego.
G 04.04.2024 10:03:38
Mam nadzieję że Pan Osiewała wygra bo tamci to tragedia
ola 04.04.2024 09:58:34
Mój głos ma Paweł Sucherski. .Odsłuchałam debatę i tylko on mi pasuje.Zeby ludzie korzystali z atrakcji muszą godnie zarabiać Panie Prezydencie, a ja jako utrzędnik mam ochłapy. Może pora drodzy Sieradzanie dać władzę w inne ręce
Realnie 04.04.2024 09:57:31
Nie wieże w żadne słowa PiS którego jedynym zadaniem jest zniszczenie Turska oraz ograbienie Polski. Kradną ale się dzielą i pisowska rodzina na swoim to dwa hasła że typowego wyborcy PiS.
AdAda 04.04.2024 09:56:12
Bo jemu lepiej idzie lanie wody... A czy on potrafi czytać?
Ciepłolubny 04.04.2024 09:54:11
W PECu pękają ze śmiechu i współczują mieszkańcom ad geotermii. Osiewała odkręcaj kurek bo wycieczki jadą.
Realista 04.04.2024 09:51:25
Trudny wybór z czworga złego...trzeba wybrać Sucherskiego.
pracownik PEC 04.04.2024 09:47:12
ludzie, opanujcie się, geotermia to przekręt i niewypał, za który przyjdzie słono zapłacić. nie słuchajcie POPa, tylk pytajcie u źródła.
PEC 04.04.2024 09:40:00
Dzisiaj ruszą geotermia. To ja osiwała wam to mówię. Aaa i będzie bardzo tanio.
stach 04.04.2024 09:31:38
I co z tego, że Osiewała ponownie wygra wybory skoro jest niemal pewne, że nie będzie miał w Radzie Miasta żadnego poparcia?
Realnie 04.04.2024 09:30:01
Nie wierzę żadnemu słowu ludziom z PO i KO. Co znaczą ich obietnice - najdokładniej pokazuje Tusk, dla którego jedynym celem jest zniszczenie PiS-u. To msciwość, a nie tyroska o dobro Ojczyzny.
Ada 04.04.2024 09:19:33
Tylko Osiewała nie czytał z kartki....
123 04.04.2024 09:18:40
Złote góry obiecuje tylko Osiewała i to od lat więc temu panu już podziękujemy a akcja z obniżką ciepła o kilkadziesiąt procent to przykład totalnego oszustwa. Słuchałam pozostałych kandydatów i pozytywnie oceniam tylko Michałów ale zagłosuję na Pabicha. Powodzenia życzę.
Antek 04.04.2024 09:07:56
Kandydat z realnym programem to Osiewała. Reszta skupia się tylko na ataku na obecnego prezydenta. Samorządowa stacja paliw? Kto będzie do tego dokładał? Gdzie się będzie znajdować? Czy padł kontekście tego projektu jakikolwiek konkret? Mam nadzieję, że obecny prezydent zostanie wybrany na 3 kadencję, ja na pewno zagłosuję na Osiewałę
Alicja 04.04.2024 09:03:52
Jedynie obecny prezydent ma coś konkretnego do powiedzenia. Obiecać można złote góry, tylko kto to zrealizuje? Głosuje na Osiewałę.
Nick1 04.04.2024 09:01:08
Co to za argumenty dot wieku Pabicha lub tego że jest z Łodzi? To są ZA-LE-TY. Ma szersze spojrzenie, nie tylko wewnątrz- małomiasteczkowe. Obecnemu włodarzowi Złoczewa też zarzucano młodość. Jak w tej kampanii z Zebrowskim -młodym to już dziękujemy. W drugą stronę można wytknąć Osiewale wiek, chce dotrwać do emerytury na dobrze płatnym stanowisku, każdy by chciał. Dla MIASTA dobrym wyborem będzie zmiana władzy. Patrząc obiektywnie, rozsądnym wyborem będzie osoba mająca dobre kontakty z obecna władzą wojewódzką i rządową. Reszta się nie liczy.
Do do Desant 04.04.2024 08:44:10
Po tym co zrobił Matysisk to powinien zrezygnować ze stanowiska i wrócić do siebie i błagać o przebaczenie. Osiewala staruszkę potrącił i też jak z gęsi woda, nic sobie z tego nie robil tylko odjechał. Taka to moralność działaczy PiS!
KG 04.04.2024 08:41:43
Ale Osiewała spietrany! To już koniec.
ABC 04.04.2024 08:32:58
Osiewała mówi przez ściśnięte gardło. Oj, czuje ze to koniec. No i słusznie.
Wyborca 04.04.2024 08:18:59
Po żenującej, stronniczej debacie zorganizowanej przez kandydata Czesława z tego samego ugrupowania co Michał Pabich Nasze Radio rzeczywiście dało równe szanse każdemu z kandydatów. I pokazało to, że P. Osiewała jest najpoważniejszym kandydatem, a oponenci mają niewiele do zaprezentowania.
Do desant 04.04.2024 08:14:58
Pana RAFAŁA MATYSIAKA zadrudnil jako pierwszy Jacek Walczak. A że się facet sprawdza został do dzisiaj
07 04.04.2024 07:50:38
Panie Terka ponoć ciasno z parkingami u Pana, to dlaczego Pan blokuje od tygodnia przed UM parking na reklamę , UM pana nie chce, my Pana znamy.
Desant 04.04.2024 07:29:36
Nie dla Osiewaly! Juz dosyć ludzi nazatrudnial z innych miast,a Sieradzanie muszą wyjeżdżać za pracą. Viceprezydent z Błaszek, skarbnik z Wróblewa, sekretarz był z Łodzi,a obecną sekretarz posyła dzieci do szkoły w gminie ,bo uważa, że szkoły sieradzkiego są złe. Dość takiej ekipy.
Pabich Terka I konferka 04.04.2024 07:18:25
Prezydent wiceprezydent i przewodniczący. W internecie znalazłem takie zdjęcie na którym cała trójka pozuje i jest napisane Było nas trzech. Pabich Łodzianin ktory przez ostatnie lata oprocz tego ze byl na plakatach to go nie bylo wcale w Sueradzu, Terka laser, który nie robi nic, jest radnym i tyle. Oraz Sucherski który poraz pierwszy chce wprowadzic do Rady konfederację! Tak ma podobno wyglądać przyszłość Sieradza. Podzielili się już stołkami stąd było nasz trzech w każdym z nas inna krew. Nie sądziłem, że dożyje czasów że PO będzie w koalicj8 z Konfederacja która jest w Lepsze Jutro
Złoczewianka 04.04.2024 07:17:06
Możecie mówić co chcecie, ale Osiewale nie dorównują pozostali kandydaci, usłyszałem konkrety, a miasto coraz lepiej się rozwija. Nie hejtuje na pozostałych, a oni go cały czas w trójkę atakują, szczególnie na debacie w Teatrze, jeśli można nazwać to debatą Czesława. Panterka nie ma programu, no chyba że wybudowanie cpn - ha ha, przepraszam ma atakowanie obecnego Prezydenta.
Sieradz 04.04.2024 07:16:02
Brawo Michał Terka masz mój głos widać że masz wizie dla Sieradza
Listonosz 04.04.2024 07:09:20
Pan Pabich dziecinada Kariera Nikodema Dyzmy to dobre porównanie dla ww. Kandydata, brak wyrazistośći przekonania na siłę pchany na stanowisko
Zorro 04.04.2024 07:06:26
Suchy, ja nie chcę takiego wodza miasta tylko gadanie z kartki, lanie wody a o konkrety chodzi
J23 04.04.2024 07:03:42
Panterka-beton on w życiu niczego jeszcze nie zrobił, co 8 lat w Starostwie zrobił, lans, nie on na Prezyd......
Alicja 04.04.2024 07:00:06
Trzeba zminić włądze w Sieradzu, kibicuje obu Michałom!
Nick 04.04.2024 06:57:07
Osiewała? Blamaż.
Emerytura 04.04.2024 06:35:12
Dajmy odpocząć obecnemu prezydentowi. Widać że jest już zmeczony. Niech się na spokojnie przygotuje do emerytury. Ja głosuje na Pabicha! Są konkrety do zrealizowania a nie wybujałe fantazje na makietach. I jeszcze kilka innych rzeczy przemawia za Pabichem. Rząd i wojewoda a to bardzo dużo. Czas na zmiany. Czas się pakować Panie Pawle.
Kwiatek 04.04.2024 06:22:20
Tylko Michał Pabich!
Darek 04.04.2024 06:06:35
Michał Terka to mój kandydat na prezydenta. Popieram z pełnym przekonaniem, że jest najlepszym wyborem dla Sieradza. Czas przegonić aroganckiego i butnego Pawła.
Marek Koniarek 04.04.2024 05:56:17
Pabich przegrał tą debatę z kretesem. Nic konkretnego nie powiedział. Widać, że karierowicz.
Mieszkaniec 04.04.2024 00:28:47
Suchar masz mój głos i kilku osób z mojej rodziny. Mówiłeś o konkretach a nie jak reszta jakieś tanie partyjne populizmy. I nie przejmuj się negatywnymi ocenami, żal dupska niektórym ściska, tak po prostu, taka ich natura. łapki w dół, 3, 2, 1… start!!! ;)
Do Sieradz 04.04.2024 00:04:32
Najrozsądniejszym wyborem jest Pabich żeby rozgonic te układy i pakiety powstałe za kadencji Osiewały. Czas na zmiany drodzy Państwo.
Do Sąsiad 04.04.2024 00:03:09
Osiewala też nie mówi dzień dobry do tego parkuje na przeciwko swojej posesji i chodzi po ulicy jak święta krowa nie zwracając uwagi czy jedzie auto bo oczekuje , że każdy go przepuści jak przechodzi.
Mieszczuch 03.04.2024 23:48:44
Czas Osiewały się skończył. Nie potrzebujemy kłamiącego, aroganckiego prezydenta. Prezydent ma być dla ludzi, a ostatnie lata pokazały obłudę i ignorancję Pana Osiewały. W debacie według mnie najlepiej wypadł Pabich, mam nadzieję, że szybko uda się wprowadzić darmową komunikację miejską- i to jest działanie na korzyść mieszkańców a nie swojego portfela.
Mieszkanka 03.04.2024 23:34:02
Osiewała mnie zawiódł, straciłam zaufanie do niego. Pabich daje nadzieję na zmianę i na lepsze jutro dla Sieradza.
XYZ 03.04.2024 23:33:23
Dwutygodnik "Wspólnota" jest to pismo samorządu terytorialnego opublikował ranking pt. Sukces kadencji 2018-2023. Zachęcam do lektury powiem tylko tyle, że nie ma się czym chwalić ( sukces infrastrukturalny 180 miejsce, sukces finansowy 111 etc.). Skoro jest tak dobrze jak twierdzi miłościwie nam panujący to dlaczego jest tak źle ... To są fakty, z którymi raczej trudno dyskutować
+dla Pabicha 03.04.2024 23:30:40
Dobrze, że jest taki kandydat jak Pabich, bo przynajmniej będzie na kogo głosować. Osiewała proponuje miasto na makiecie, z kartonu. Przykład idzie z góry. Już tacy byli, co proponowali czeki z kartonu. Na szczęście czasy się zmieniły 15 października 2023
XYZ 03.04.2024 23:17:42
Nie twierdzę, że Pan Osiewała przez 2 kadencje nic nie zrobił, ale próżno doszukiwać się czegoś spektakularnego (może poza milionami, których dorobili się wybrańcy). Dlatego naiwnością byłoby spodziewać się fajerwerków w trzeciej kadencji, która będzie ostatnią. Ja zdecydowanie oczekuję od prezydenta miasta czegoś więcej i stawiam na Pana Pabicha - powodzenia Panie Michale
Ełk. 03.04.2024 23:17:27
Co Wy tak się boicie młodych? Złoczew pozdrawia.
PL 03.04.2024 23:10:07
Pan Pabich- młodość i energia, tego potrzeba w Sieradzu. Miasto od lat stoi w miejscu, potrzeba zmian !!! Trzymam kciuki :)
Jack 03.04.2024 23:07:11
Pan Pabich ma najlepszy program i widać, że faktycznie zależy mu na Sieradzu. Mój głos Pan ma.
Byle do 7.04 03.04.2024 23:06:06
I skończą się kłamstwa POPa albo jak to mówią w UM ......Cara
Zwolennik odpolitycznienia Sieradza 03.04.2024 23:03:38
https://lepszejutrosieradz.pl
SieradzANKA 03.04.2024 23:03:28
W końcu coś w Sieradzu zacznie się dziać . Najgorsza jest stagnacja, dwie kadencje Osiewały pokazały że robił za mało, osiadł na laurach. U urzędzie o nic nie można się doprosić. Czas na młodych, ambitnych włodarzy. Mam nadzieję że wygra pan Terka lub Pabich!
POP = PiS 03.04.2024 22:58:19
Miał osiem lat współpracy z PiSem i nie zrobił nic wielkiego. Czas na zmiany. Czas na Michała Pabicha. To gwarancja rozwoju miasta i dobrej współpracy z mieszkańcami.
mieszkaniec SDZ 03.04.2024 22:58:13
Pan Pabich to najlepsze rozwiązanie dla Sieradza, młody, ambitny, nie raz pokazał, że na prawdę mu się chce. Powodzenia!
Anna 03.04.2024 22:56:58
Pan Osiewała to pokazał dzisiaj, że nie ma planu na miasto. Tylko projekty wyciąga, których nie zrealizował przez 10 lat! Michał Pabich to jedyny kandydat, który ma wizję przyszłości miasta! Mój głos dla niego
Wyborca 03.04.2024 22:56:05
Debatę zdecydowanie wygrał Michał Pabich!
Sieradzanka 03.04.2024 22:53:50
Osiewała - zgrane karty i nos jak u Pinokia. Terka - lanie wody, zero konkretów. Pabich - dziecko odgórnie sterowane. Czas przywrócić miasto mieszkańcom. Zagłosuję na Lepsze Jutro i Sucherskiego.
Tataterka 03.04.2024 22:53:22
Rodzina Terkow jest znana w Sieradzu z solidności i gospodarności
Sieradzanin 03.04.2024 22:46:47
Panie Osiewała, pytanie w jakich godzinach i ile pracuje Pan startujący jako jedyny na Starostę Sieradzkiego, ponieważ codziennie widuję go przed 8 jak przyjeżdża i przed 15 wyjeżdżą z pracy?
Kris 03.04.2024 22:18:31
Oho, w debacie Osiewale nie poszło to wypuścił negatywne komentarze… no cóż jak to mówią: tonący brzytwy się chwyta
123 03.04.2024 22:06:33
Po tylu latach pan Terka nagle zmienia miejsce pracy z powiatu na miasto? Ciekawe co mu Misiu Pabisiu obiecał za wygraną. Może wiceprezydenturę? A Plan dla Sieradza to kpina! Nic o gospodarce i rozwoju. Same bzdury. Ring rowerowy wokół miasta to tak naprawdę Grunwaldzka, POW i Jana Pawła. Problem w tym, że na Grunwaldzkiej droga rowerowa już jest a POW i Jana Pawła to nie są drogi miejskie! Każdy z Michałów tylko obiecuje, z czego połowa rzeczy jest nierealna. Każdy kto choć trochę interesuje się Sieradzem, potrafi widzieć róznice i poczyta co który kandydat oferuje, ten wie, że jest tylko jeden racjonalny wybór. Wiele rzeczy się zmieniło w mieście i niech tak dalej będzie. A kto tęskni za rządami PO niech spojrzy na rynek jeśli kawiarnia na wodzie nie zasłoni mu widoku Wszystko ładnie i pięknie na papierze a kostki granitowe same uciekają z tych cudownych inwestycji dla ludzi i mieszkańców.
Sieradzanka 03.04.2024 22:04:52
Oby nie Terka i Osiewała..dwa załamane ludki..
Jarek 03.04.2024 21:39:46
Jako wyborca pis, musze przyznac, ze Sucherski przyzwoicie odpowiedział na pytanie Panterki i przekonał mnie. Nie mam alternatywy.
Do Fanatic 03.04.2024 21:32:36
Ja jestem wyborcą PiSu ale Osiewala to nie moja bajka i może cię zdziwię bo lokalnie zagłosuje do Rady miasta na Michała Pabicha , powiatu na Konrada Wilczyńskiego a do sejmiku na Kucharskiego z list PiS
Józio 03.04.2024 21:29:20
Panie Osiewała! Chce Pan zabetonować Wartę i marzą się Panu bulwary, kolejny stadion i etc...Chłopie zejdź na ziemię i może wówczas zauważysz tragiczne warunki do handlowania na miejskim targowisku.Najgorsze w województwie. Nie pomagają nawet okulary żeby zobaczyć ten wstydliwy problem i przecież robi Pan tam zakupy.. Zafundowałeś Pan bubel pn"zielony ryneczek" a remont targowiska odkładasz w nieskończoność. Coś mi się wydaje że znowu pan Marszałek stoi za sprawą. Czyżby wpadła mu w oko kolejna działka?
Sąsiad 03.04.2024 21:19:09
Pabich nawet Dzień dobry na osiedlu nie mówi
Sieradz 03.04.2024 21:15:34
Rzadko się zdarza żeby był najlepszy, jeden i niepowtarzalny kandydat. Rzadko się zdarza żeby był nieskazitelnym. Naprawdę z tej czwórki najrozsądniejszym i najlepszym wyborem jest Osiewala. No Pabich, chociaż nie popieram PiS, to nie da się tego słuchać. Jak zwykle nie proponuje nic tylko atakuje. A Plan dla Sieradza to hasło wyborcze. Co do geotermii - patrzę z niepokojem. Ale chyba lepiej próbować i starać się coś zrobić żeby w przyszłości te ceny nie poszybowały jeszcze bardziej w kosmos, niż siedzieć z założonymi rękoma. Poza tym Panie Pabich podpisał Pan podobno pakt klimatyczny (ale rozumiem że stosuje się Pan wybiórczo). A ogrzewanie w takim razie wg Pana zostaje z węgla?
Sąd ostateczny 03.04.2024 21:14:39
Geotermia nie działający, bloki SIM nie wybudowane ,a POP kłamie,że wszystko jest ok. Nie chcemy tu kłamców, którzy potrącają samochodem staruszki. Czas na zmianę!
Do wyborca 03.04.2024 21:12:32
Referendum?! Nawet nie wiesz o czym piszesz. Głosuj na kogo chcesz a w mojej ocenie lepszy Sieradz to tylko, któryś z Michałów! Ja stawiam na Terka ale jak wygra Pabich nie będę płakał. I dodam, że zawsze głosowałem na PIS i nigdy więcej, większość normalnych ludzi juz tam nie ma.
Halinka 03.04.2024 21:06:16
Panie Terka, jest Pan moim nr jeden! Po tej debacie nie mam już wątpliwości.
Spółdzielnia 03.04.2024 21:05:50
Teraz już wiem skąd mam taką dopłatę za ogrzewanie w spółdzielni. Dziękuję Panie Osiewał a.
PanTerka 03.04.2024 21:04:33
Ludzie opamiętajcie się z tym Osiewałą, facet jest do wymiany. Kłamie, aż mu się z nosa kurzy. Bez zasad, bez moralności.
prawdziwy sieradzak 03.04.2024 21:03:04
Panie Osiewała, a ZOM pan pamieta? Najpierw tam pracował, potem wywalił najlepszych załatwiając prywatne sprawy, potem doprowadził do upadku i wreszcie sprzedał. Teraz ZOM ma się dobrze w prywatnych rękach. Tak ma wyglądać dalej Sieradz? Rozprzedany? To ja dziekuję za niekompetentnych zarządzaczy.
wyborca 03.04.2024 20:57:18
Trudny wybór z czworga złego trzeba wybrać najmniejsze zło. Sucherski zero doświadczenia,Pabich zwany Dyzmą tylko obiecanki cacanki bez konkretów, Terka dwie kadencje radnym powiatowym,praca samorządowca nie jest mu obca, a Osiewała dwie kadencje prezydentem: najwyższa pensja prezydencka w kraju,obiecywał dużo - zrobił połowę,ale coś z jego działań widać i tego nie da się ukryć. Wiele można mu zarzucić ale też jest za co pochwalić i tego nie da się ukryć. Osiewała z tego towarzystwa jest najmniejszym złem i na niego oddam głos. Jak zawiedzie REFERENDUM i odwołanie !!
Dekalog 03.04.2024 20:45:54
POP biega do kościoła,ale kłamie,że ciepło stanieje kilkadziesiąt procent . Fałszywe to I obludne. Co ja to dekalog?
Fanatic 03.04.2024 20:43:49
Wyborców PiS nie prosimy o komentarze. Wasz kandydat Osiewała miał 10 lat żeby coś zrobić, a Sieradz popadał w co raz większą ustopie. PiS się zwinął w październiku teraz czas na słabego prezydenta Osiewałe.
Emil 03.04.2024 20:18:39
Do koryta tylko idą ... Jest kasa to trzeba ściemniać
Eryk 03.04.2024 20:16:58
Ci kandydaci oprócz oczywiście pana prezydenta nie mają żadnych kompetencji i kwalifikacji aby zostać radnymi a co dopiero prezydentami . Suweren raczej nie pozwoli na rządy dzieci . Na pajdokracje
Ha ha ha 03.04.2024 20:02:06
Mąż stanu pan Prezydent kontra dzieci i demagodzy
sąsiad 03.04.2024 20:00:10
BRAWO Michał Pabich!!!!! bardzo dobra debata, bardzo dobry program i rewelacyjne przygotowanie się. Panu Osiewale już podziękujemy, wielokrotnie pokazał, że już nieco oderwał się od spraw mieszkańców a bardziej niż naszym prezydentem wolał być prezydentem "Dobrej Zmiany". Pozostali kandydaci ??? no cóż - baju baj... "Samorządowa stacja paliw" to brzmi prawie jak tanie "mieszkania plus".
Roma 03.04.2024 19:58:11
Brawo pan Prezydent reszta do przedszkola
Gosia 03.04.2024 19:56:46
Szkoda tych kandydatów, PAWEL OSIEWALA ich po prostu zaorał.
Arek 03.04.2024 19:55:01
PanTerka wygrywa. Teraz Terka. Wybierzmy przyszłość!
Dyzma 03.04.2024 19:52:42
Paweł Osiewala to jedyny kandydat z klasą. Tylko on spośród tych czterech, nadaje się do pełnienia tej funkcji. Choć to trochę nie moja bajka, ale będę na niego głosował z braku realnej i poważnej alternatywy. Powodzenia Paweł Osiewała!
Recenzent 03.04.2024 19:38:25
SUCHY wymiata... Powodzenia!
Kobieta 03.04.2024 19:32:20
Panowie, Prezydent to wizytówka miasta...Ci kandydaci tak bardzo chcą inwestować, więc niech najpierw zainwestują w siebie, w swój wizerunek, w swoją edukację bo jeszcze im dużo brakuje do Prezydenta Osiewały.
MAO 03.04.2024 19:29:17
Pabich i Sucherski fajnie sie wam czytało z kartki?
Jonasz 03.04.2024 19:28:27
Jak można tak oszukiwać ludzi ,że centrale ogrzewanie w Sieradzu stanieje kilkadziesiąt % przez geotermie,która nie działa.
Obludnik 03.04.2024 19:24:20
POP obiecuje spadek cen za ogrzewanie o kilkadziesiąt procent. To jest zwykle mamienie ludzi bzdurami. Czas POPa porzegnac 7 kwietnia
Sokół 03.04.2024 19:23:47
Słabe te debaty bo kandydaci często nie odpowiadają na pytania tylko wciskają jakieś swoje teorie. Pan Sucherski momentami leciał z kartki jak lektor w reklamie leków. Pozostali lepiej ale bez rewelacji. Generalnie będzie problem na kogo zagłosować.
Sciema Pinokia 03.04.2024 19:21:03
Za Walczaka śmieci kosztowały 8 zł od osoby to Osiewala krzyczał,że to drogo,a teraz są po 28 zł od osoby i Osiewala mówi,że teraz jest taniej.
Bob budowniczy 03.04.2024 19:18:36
POP ściemnia w sprawie geotermi. Nie można z głebokosci 1500 m czerpać wody i później wytlaczac w zabetonowany otwór na głębokość 3000m. Otwory muszą być na tym samym poziomie by woda przepływała między nimi i się ogrzewała.
rozkojarzony 03.04.2024 19:11:52
Pan Osiewała sypie konkretami. Pan Michał Pabich vel Nikodem Dyzma lub jak kto woli Franciszek Smuda próbuje sprzedać nam banialuki jak sponsorzy jego niedoszłej politycznej kariery. Jako Vce Starosta niewiele wie, powinien się skupić na swojej pracy a podatników pieniądze marnuje zagadując ludzi na mieście. Jego sponsorzy (dali nawet obklejonego busa) po 100dniówce swoich rządów mają niewiele zrealizowanych przedwyborczych obietnic. Ludzie nie dajcie się nabić w butelkę. Potrzeba nam stabilności a nie karierowicza znikąd. O reszcie kandydatów nie warto wspominać.
Do Pana Sucherskiego 03.04.2024 18:59:49
Panie Sucherski, wynagrodzenie Prezydenta USTALA RADA MIASTA a nie Prezydent !!! Może nie będzie musiał Pan rezygnować z maksymalnego wynagrodzenia, po prostu Rada Panu takiego nie przyzna :)
Joker 03.04.2024 18:56:33
Prezydent może być tylko jeden. Pabich!!!
Rat race 03.04.2024 18:50:44
Wyscig szczurow
MAO 03.04.2024 18:42:42
PanTerka najmądrzejszy z tej debaty
Mieszkanka 03.04.2024 18:38:22
Wszyscy średnio, ale obiektywnie to urzędujący chyba musi zostać bo reszta cienko.

Więcej informacji

Utonięcie w gminie Brzeźnio

Dzisiaj, 15:52:36
region

Ciało mężczyzny wyłowiono dzisiaj w godzinach porannych ze zbiornika wodnego we wsi Wierzbowa, to gimna Brzeźnio. Jak ustalono to mieszkaniec tej gminy.

0

Zduńska Wola

Dzisiaj w kalendarzu przypada Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej. Zaakcentowano go także w Zduńskiej Woli.

1

Sieradz

Stowarzyszenie Klub Sportowy Sieradz Biega zaprasza na IX edycją Sieradzkiego Crossu Towarzyskiego. Impreza odbędzie się 26 maja w parku im. Adama Mickiewicza. Trwają zapisy.

0

Teraz gra:

Nasze Radio 104,7 FM

20:55

Kraków
Myslovitz i Marek Grechuta

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

20:57

Mieszkamy W Barwnych Snach
Anna German

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

02.05.2024

Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 25
Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
Sieradz

03.05.2024

Obchody Święta Konstytucji 3 Maja
Rynek im. Wł. St. Reymonta w Warcie
28. kolejka III ligi: Warta Sieradz - GKS Bełchatów
MOSiR Sieradz
XII Mistrzostwa Województwa Łódzkiego Drużyn OSP w Piłce Nożnej
MOSiR Sieradz
Obchody Święta Konstytucji 3 Maja
Błaszki
Obchody Święta Konstytucji 3 Maja
Burzenin
Obchody Święta Konstytucji 3 Maja
Złoczew
Kiermasz ogrodniczy
Stajnia Gajewniki
Obchody Święta Konstytucji 3 Maja
Sieradz
Obchody Święta Konstytucji 3 Maja
Strońsko (Gmina Zapolice)
Obchody Święta Konstytucji 3 Maja
Szadek
Obchody Święta Konstytucji 3 Maja
Zduńska Wola

04.05.2024

Majówka z Sieradzkim Centrum Kultury
Rynek w Sieradzu
100- lecie OSP w Rożdżałach
Rożdżały (gmina Warta)
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+2sanah
hip hip hura!
2+4Ariana Grande
we cant be friends (wait for your love)
3-2Alan Walker & YUQI & JVKE
Fire!