strzałka do góry
15.01.2022 17:20:05
region

Protesty w Sieradzu i Zduńskiej Woli

Na Placu Wojewódzkim w Sieradzu i na Placu Wolności w Zduńskiej Woli odbyły się dziś protesty przeciwko segregacji i dyskryminacji-tak o akcji mówią organizatorzy. To protest przeciwko segregacji sanitarnej, wszelkim formom ograniczeń i obowiązkowym szczepieniom przeciw COVID-19. Podobne manifestacje odbyły się też w Zduńskiej Woli.

(fot. nasze.fm)

- Chcemy żeby były respektowane prawa człowieka , żeby ludzi przestano segregować na podstawie tego czy są zaszczepieni czy nie , czy posiadają certyfikat szczepienia czy też nie ...bo to nieludzkie traktowanie ,które działa wbrew wolności jednostki ludzkiej- mówiła uczestniczka protestu 

Jak poinformowali organizatorzy:
W mediach społecznościowych już od kilku dni krąży informacja o tym, aby spontanicznie się organizować. Informacje o liście miast, miejscach protestu zamieszczane i na bieżąco aktualizowane są na stronie Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Wiedzy O Szczepieniach „ STOP NOP". www.stopnop.com.pl/mobilizacja Tu czytamy o zaplanowanej na sobotę akcji mobilizacji w kilkudziesięciu miastach. Takie zapowiadane są między innymi w Warszawie, Poznaniu, Bydgoszczy, Pile, Gliwicach, Łodzi, Jarocinie, Szczecinie. Zgłaszają się zarówno organizacje społeczne, polityczne, jak i osoby niezrzeszone, które sprzeciwiają się segregacji i projektowi nr 1846, który jest procedowany w sejmie. W wysłuchaniu publicznym 5.01.2022 r. sprzeciw wobec projektu wyrazili lekarze, prawnicy, nauczyciele, mundurowi, przedsiębiorcy, pacjenci i rodzice. www.stopnop.com.pl/stop1846 . Kolejne posiedzenie sejmu ma się odbyć 26 i 27 stycznia 2022 r., gdzie jak informuje Justyna Socha STOP NOP, ma się odbyć kolejny protest w celu zablokowania projektu wprowadzającego segregację. 

Więcej o petycji protestujących przeczytacie TUTAJ

kp
Komentarzy: 131

Komentarze

AnTy 19.01.2022 20:11:29
WYBÓR NIE NAKAZ!!!
było dziabane x 3 18.01.2022 22:38:30
Znacie panią Beatę Tadlę? Pewnie znacie. Zapaść i pobyt w szpitalu . Jak myślicie po czym?
BINI 18.01.2022 13:57:52
Brawo za wypowiedź dumnego Kołtuna ! Firma Pfizer za miniony rok podwoiła zyski...i o to tu tylko chodzi...!
Niezgodna 18.01.2022 09:27:11
Taka historyjka. Jestem osobą zaszczepiona. Mąż nie. Jakiś czas temu mężowi wyszedł pozytyw. Wg sanepidu mąż w izolacji dziecko kwarantanna a z racji tego że byłam zaszczepiona mogłam się poruszać między innymi. Jak się później okazało to też miałam pozytyw i zarazalam innych, również tych zaszczepionych. I jak tu teraz walczyć z pandemią??? To co się tu wyprawia to po prostu jakaś kpina. Swoją droga przebieg samej choroby był u nas bardzo podobny. Protest przeciwko segregacji jak najbardziej popieram
oby nie 18.01.2022 08:24:23
Nie chcę was straszyć , ale coraz częściej pojawiają się głosy specjalistów , że po tych wynalazkach przeżywalność osoby zaszczepionej będzie w granicach kilku , do kilkudziesięciu miesięcy.
Mieszkaniec 18.01.2022 01:05:02
Moje ciało mój wybor - prawda lewicowe mózgi? Japonia odchodzi od przymusu szczepień i jest obowiązek naklejania ostrzerzeń o skutkach nieporządanych. Rada medyczni postraszona kontrolą ABW nagle rezygnije? W USA Agencja leków i żywości utajniła dane o Comirnacie - preparat Pfizera na 75lat!!!!! . Całe szczęście ktoś zaskarżył i sąd nakazał upublicznić 4 tysiące stron za 8 miesięcy. Wciskają wam reklamę pseudo-szczepionek w niemal każdej rozgłośni i TV. Zastanówcie się ograniczone mózgi? Dlaczego? Pfizer sprzedał w 21 roku szczepionkaw UEi za 21 miliardów euro! Ma eyropejski oddział w Holandii czyli w raju podatkowym i może zapłaci 3% podatku. A wy ile płacicie tuskowyznawcy? Francja 80 procent zaszczepionych i ponad 300 tysięcy zachorowań. Nawet Europejska Agencja Leków ostatnio podała, że zbyt często podawane szczepionki obniżają odporność. AMNESTY International uoowina się o prawa niezaszczepionych. MYŚLEĆ!!!!!!!
Warter 17.01.2022 18:35:07
Coś ze szczepionkami musi być nie tak, skoro obserwuje się, że w krajach gdzie zaszczepienie sięga 80% ludności, liczba zakażonych i chorych zamiast maleć wzrasta!
Do dumny ... 17.01.2022 16:39:41
Tu jest to że koncerny wyweszyły okazję do dużego zarobku. Państwa świata kupują od nich szczepionki które nie są pewne, ale koncerny mają to gdzieś ważne że im kasa płynie. Mają okazję do zarobku i szybkiego sprawdzenia szczepionek na całej populacji. Gdzie taka okazję znajdą do szybkiego sprawdzenia szczepionki jak nie teraz gdzie świat zgodził się na nią nie znając skutków ubocznych? Ale nie wytłumaczy się tego tym ludziom tutaj. Dla nich to świetośc ta szczepionka. Będą obrazac tych co mówią prawdę i kpic z nich nazywając ciemnymi. Tyle innych chorob na świecie i jakoś koncerny wielkie nie myślą nad lekami czy szczepionkami. Ale gdy pojawił się nowy wirus przeziębienia covid w pół roku potrafili wymyślec szczepionkę. Dlaczego zatem kilka lat do tylu nie wymyślili szczepionki na resztę wirusów przeziębienia? Przecież co roku miliony osób się przeziębialo i umieralo?
Do Zzx 17.01.2022 15:19:36
Rozwaliłeś system:))) Grabarze lubią takie protesty. Zresztą medycy też, bo im więcej nie zaszczepionych, to więcej roboty za spoko kaskę.
Dumny Kołtun z urodzenia :-) 17.01.2022 12:33:30
jak to jest? Przeszkadzają wam ludzie którzy mają inne zdanie na temat szczepień i lament że stoją bez maseczek itp..ale sylwester "marzeń" kłamczuszka z tvp był już ok ? 30 tys ludzi smarkało i pluło na siebie przez kilka godzin i było zacnie! Skoki wczoraj w Zakpocu też w maksymalnym "reżimie" ...no to wszystko to są Himalaje hipokryzji. Jedno mówią ,drugie robią , sami już nie wiedzą jak kłamać . Nakręcili spiralę strachu i grozy , wszędzie na paskach informacje o zgonach . Teraz jeszcze z kołatkami powinni po ulicach chodzić w czarnych kapturach jak inkwizytorzy w średniowieczu. Wyprodukują miliony chorób psychicznych , lęków ,fobii i depresji . Nerwice natręctw , zachowania kompulsywne. Ale co tam liczy się C19 i kolejne fale . Walić szpryce po raz 15 też będziecie zwolennicy szczepień ???Jak krowy w oborach . A szefowie koncernów farmaceutycznych zacierają ręce. Proszę mi powiedzieć następującą rzecz. Dlaczego istnieją leki na nowotwory , leczą one praktycznie w 100% ale kosztują miliony dolarów . Dlaczego tak bardzo te podłe koncerny nie chcą tych leków udostępniać w normalnych logicznych cenach ? Zależy im na ludziach ??! NIE!!!! To myślicie że teraz im zależy na ludziach ? Też nie . Wirus c19 niewątpliwie istnieje i zabija...ale jak zabijają inne choroby? Czy takim kosztem należy "mordować" ludzi chorych na inne choroby? Tu jest coś nie tak ewidentnie. Mnie się to wszystko nie podoba a jako jednostka ludzka mam prawo do swoich poglądów przy okazji nie obrażam tych , którzy myślą inaczej. Nie wierzę ani politykom ani żadnym producentom szczepionek . Może się mylę , nie wiem tego . Ale mam blokadę przed szczepieniem bo powtórzę - coś mi tu nie gra w tym wszystkim. Zdrowia wszelakiego życzę Wszystkim bez względu na poglądy.
Do tej 17.01.2022 12:05:35
Dziwne bo przecież w TVP namawiaja do szczepień więc jak to jest że ci co oglądają TVP nie chcą się szczepic? Wyborcy konfederacji też oglądają tvp?
Wd 17.01.2022 09:42:23
Ze szczepionkami jest jak z opryskami na chwasty czy choroby roślin. Gdy ciągle stosuje się ten sam oprysk na chwasty co roku to chwasty się uodparniaja i oprysk nie działa. Gdy będziemy stosować te sama szczepionkę co roku wirus będzie mutował a szczepionka będzie bezużyteczna i nie będzie działać. Najlepsza jest naturalna odporność. Szczepionki przeciwko wirusom które mutuja są bezużyteczne po jakimś czasie.
tej 17.01.2022 09:36:53
dla nieszczepionych TVP info to świątynia nie wierzą w boga tylko w jakiegoś księdza powiązanego z pisokami
Ktoś 17.01.2022 09:36:21
CZY WY NIE ROZUMIECIE ŻE CI LUDZIE PROTESTUJĄ RÓWNIEŻ W WASZEJ SPRAWIE?! Walczą o prawdę i o przestrzeganie prawa które rząd łamię! Rząd łamię prawa człowieka i konstytucję a wy się na to zgadzacie ! Rząd ogranicza wolność, kiedyś ludzie za wolność oddawali życie ! Szczepionka jest na etapie badań klinicznych i nikt tego sobie nie wymyślił tak podaje producent ! A każde badanie kliniczne jest eksperymentem ! Czemu to do was nie dociera ?! Wszelkie szczepionki ratują życie ale na Boga nie takie co są dopiero na etapie badań i dopuszczone warunkowo ! Nie można zmuszać ludzi do szczepień szczepionka która jest na etapie badań klinicznych, konstytucja tego zabrania rozumiecie czy nie?? Szczepmy się ale szczepionka pewną, przebadana z jawnymi skutkami ubocznymi ! Gdy kupujecie leki w aptece na ulotce są skutki uboczne napisane, i każdy sam decyduje czy je wziąć czy nie. Na tej szczepionce ich nie ma, bo producent dopiero je bada rozumiecie? Dlaczego nas chcecie zmuszać do przyjecia szczepionki która jest na etapie badań a producent oceni czy działa dopiero w 2024 roku? Ale dobrze że wy je przyjęliście. Dzięki wam firmy będą wiedzieć czy działają. Jesteście jak te króliki doświadczalne które za darmo godzą się na eksperyment.
Zaczęło się.. 17.01.2022 09:34:42
To się już zaczęło w 2020 i nic ani nikt tego nie zmieni.. nowy porządek albo nieporządek. Nic tego już nie zatrzyma .. A segregacja jest nieuchronna i sami sobie robimy kuku.. hmm
Do Totson 17.01.2022 09:27:07
Nie kłam, nie wprowadzaj w błąd, nie łżyj. Wirus nie mutuje z powodu szczepionki, tylko mutuje w osobach ciężko chorujących i nie leczących się i które nie są zaszczepione.
Totson 17.01.2022 09:03:58
Ja jestem zaszczepiony, ale rozumiem protestujących. Tym bardziej, że szczepionka nie chroni przed transmisją i zaszczepieni też mogą zarażać. Taki rodzaj szczeponki powoduje że wirus szybciej mutuje i wpadamy w błędne koło (nowy szczep -> nowa szczepionka). Podział na niezaszczepionych i zaszczepionych nie ma absolutnie żadnego uzasadnienia. Kto chciał się zaszczepić ten to zrobił. Reszta robi jak uważa na własne ryzyko. Selekcja naturalna zrobi swoje.
Illuminati 17.01.2022 08:18:39
Wataha łódzka - to powtarzanie jak mantrę "wyłącz tv" jest tyle warte co relikwie św Boboli. Czym się różni farmazon waszych guru? To, że ktoś napisał coś w necie jest bardziej legit? Bo macie świadomość? Jesteście przebudzeni? Z czego się pytam? Jak połowa z Was ma tu problem z ortografią, albo wrzucacie na FB łańcuszki typu "Nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych" i ustawiacie sobie "szlachta nie pracuje", a mimo to zgadzacie się akceptując regulamin. Każdy wasz pseudonaukowy pierd można obalić w kilka chwil, a wy jak ściana. Wypieracie wszystko. Przy tym są osoby takie jak Pani Socha, które właśnie na was baranki zarabiają kapustę.
Marat 17.01.2022 07:03:19
Same parszywe mordoklejki. Gratulacje, ciemnota ludzi w 21 wieku jest porażająca. Jak można do tego stopnia narażać swoje życie w czasie gdy ludzie przeciwni szczepieniom zaczynają padać jak muchy. Słabe? Mało powiedziane. Czy przewidziana jest zasłużona nagroda Darwina? Śmiać mi się chce z tych argumentów antyszczepionkowców, ludzie z rynsztoka.
Benek 17.01.2022 06:20:48
Na twarzach protestujących brak oznak myślenia.
Magister 17.01.2022 05:03:45
Ja bym tez poszedl ale na TVNie nic nie mowili zeby iść. Jak dobrze zesmy ocalili TVN bo wiemy co mamy robić
123 17.01.2022 02:13:35
Co to jest piknik zrobili fanatycy
obrońcy wolności?? 16.01.2022 23:36:41
życie za Ojczyznę też byś oddał jeden z drugim,ale zdrówko nie pozwala?- cytat za klasykiem,kapralem Kurasiem
Maxim 16.01.2022 23:15:22
Światowej sławy wirusolog-noblista Luc Montagnier - odkrywca HIV-a i twórca terapii genowej Robert Malone są niepodważalnymi autorytetami, żeby nie akceptować masowości szczepienia.
Ooto cała prawda- dla anty szczepieniowców 16.01.2022 23:01:55
w Australii pracodawcy maja żadać od pracownika poddanie się szczepieniu. W Polsce takiego obowiazku nie ma. W A ustralii od poczatku pandemii zmarło ok. 2300 osób . W Polsce ponad 100 tysiecy osób. Komentarz jest zbędny.
nick 16.01.2022 22:01:22
Niezaszczepieni to zwykłe durnie i ignoranci. W razie zachorowania i hospitalizacji powinni płacić za leczenie ze swoich pieniędzy ....
Wataha Łódzka 16.01.2022 20:47:18
https://legaartis.pl/blog/2022/01/16/mz-raportuje-43-zgony-w-pow-klodzkim-sledztwo-dziennikarskie-odkrywa-przekret-i-manipulacje/?fbclid=IwAR1AhHC85UIlSYYePqJ8YPwOT6syx429F4pwX2tlGpCtalCkingIuGcYmIQ baranki zobaczcie to moze cos wam zaswita ale watpie skoro wolicie wierzyc co wam mowia w tv :)
Do spokojny 16.01.2022 20:25:15
Tak? A ile pacjentów leżalo na kowid w Sieradzu w tamtym roku? Bo z tego co wiem to 5 osób prawie bezobjawow .
spokojny 16.01.2022 20:10:18
Nie macie co robić zapraszamy na oddział covdowy w roli salowych. Czekamy na was.
zenon 16.01.2022 18:49:58
Skąd to to nawieźli, bo w Sieradzu jest ich może góra z 6, 7?
Ktoś 16.01.2022 17:36:01
NAPISANE JEST ŻE BRALI UDZIAŁ TAM TAKŻE LEKARZE. ONI TO TEŻ CIEMNOTA I ZABOBON? Piszący tutaj szczepionkowcy to typowi oglądacze TVN. Ich wiedza płynie z TVN. Nie dociera do nich że wg prawa szczepionki są eksperymentem. Co musi się stać byscie w końcu to zrozumieli? Nic do was nie dociera. Co mnie obchodzi co robią inne państwa? Dlaczego my mamy się dostosowywać do innych ?! Kim wy jesteście?! Jestem ciekaw co to za ludzie tutaj piszą i tak wyśmiewają innych tylko dlatego że mają odmienne zdanie są ostrożni i nie chcą się szczepic! Od was zieje nienawiścią !
Do barnaba 16.01.2022 17:27:16
Czyli zaszczepiłes się tylko po to żeby jechać na narty ? Jak takimi kategoriami myślą inni to macie rozum wielkości orzeszka :)
Honorowi krwiodawcy vs C1-9 16.01.2022 17:02:44
Do "Ty: "prawo do przyjęcia w szpitalu powinni mieć w pierwszej kolejności tylko zaszczepieni" powiedz to honorowym krwiodawcą którym (po oddawaniu krwi przez 25lat) odmówiono wizyty u lekarzy bez kolejki w pierwszej fali. Którzy jako nagrodę za pomoc innym przez wiele lat właśnie obiecywano przywilej dostępu do opieki zdrowotnej a jak przyszedł "nowy" wirus to ich olano. Były osoby którym po takim potraktowaniu gwałtownie pogorszył się stan zdrowia (a było to osoby starsze) i nie doczekały się wizyty. Myślisz, że ciebie "lepiej potraktuje" system w przyszłości?
Dochtor 16.01.2022 16:58:04
Jestem ciekaw czy na oddziale covidowym też by tak bystro manifestowali?!
Barnaba 16.01.2022 16:55:06
ciekawe czy te Polaczki-cwaniaczki tak samo będą pyskować jadąc tłumnie na narty do Austrii,Niemiec,Włoch,itd. gdzie na granicy i na każdym kroku żąda się paszportów covidowych
taka koncepcja 16.01.2022 16:50:22
do Sieradzanin i innych wierzących w naukę.. Słyszeliście o lobotomii . Przez kilkadziesiąt lat okaleczano ludzi. Świat nauki, nie dość, że milczał, to przyznał autorowi tej metody nagrodę Nobla.
ja 16.01.2022 16:45:15
a ktoś z Sieradza był?
Lord vader 16.01.2022 16:39:26
Kolejny płatny cyrk obwoźny .
Kuba 16.01.2022 16:29:58
Ja bym z chęcią przyszedł na ten protest w Sieradzu, ale nic o nim nie wiedziałem. Bardzo słabo nagłośnione to było.
Oooooo 16.01.2022 16:14:29
Protest SŁOIKÓW
szczepiony 16.01.2022 15:41:42
Ja szczepię się codziennie! Trochę to kosztuje ale jestem zdrowy. Wiele dawek w ciągu dnia.
Tak se myślę . 16.01.2022 14:39:55
Dla bezpiecznego bytu narodu to połowa zaszczepiona,połowa nie.
Rodowity 16.01.2022 13:57:37
Ta cała wataha to chyba jakaś ludność napływowa. Nikogo znajomego . Powinni wyć gdzieś na łęgach.Lub w parku płoszyć wrony.
Miwszkaniec 16.01.2022 13:46:43
W oczach tych protestujących widzę jakiś obłęd.Ciemnota zabobon .Co się dziwić minęły dopiero 2pokolenia od czasów chłopa folwarcznego
BO POLACY TO 16.01.2022 13:44:23
NAJBARDZIEJ OPORNY NARÓD NA WSZELKIE ZALECENIA, POLECENIA I WYMOGI PRAWA. NASI EMIGRANCI W ANGLII STANOWIĄ TEŻ NAJBARDZIEJ OPORNA GRUPĘ ABY ZASZCZEPIĆ SIE I DOSTOSOWAĆ DO WIEKSZOŚCI. WE WŁOSZECH WPROWADZONO OBOWIĄEK CHODZENIA W MASKACH NA ZEWNĄTRZ I JAKOŚ TEN NARÓD SIĘ DOSTOSOWAŁ DO POLECEŃ. A MY ?? NO CÓŻ- OKRES ZABORÓW WYKSZTAŁTOWAŁ OPORNOŚĆ DO URZĘDNIKA , LEKARZA , POLICJANTA , NAUCZYCIELA ,A NAWET DO KSIĘDZA/ NIE MÓWIĄC JUZ O POLITYKACH/. I TO JEST GŁÓWNY NASZ PROBLEM NARODOWY - TAK JAK W ŚREDNIOWIECZU - ZAŚCIANKOWŚĆ I ROZPASANIE SIE SZLACHY. MUSI NASTAPIĆ ZMIANA POKOLEN,ABY ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA SIĘ ZMIENIŁA. TYMCZASEM- RÓBTA CO ROBITA- SZCZĘŚĆ BOŻE
Zzx 16.01.2022 13:44:19
My grabarze murem za antyszczepionkowcami
Nikodem 16.01.2022 13:44:08
Jak by dali po 500+ za zaszczepienie to by kolejki w punktach do ronda były. pierwsi by stanęli Ci anty wszystkiemu i oczywiście cały socjal oraz wieś.
Ktoś 16.01.2022 13:24:02
LEWICA ZNÓW RZĄDA PRZYMUSOWEGO SZCZEPIENIA. A jeszcze nie dawno wychodziła na ulice i skaldowała hasło " wybór nie zakaz " "moje ciało moja sprawa " jeśli chodziło o aborcje. Ja dziś krzycze wybór nie nakaz moje ciało moja sprawa ! Płacę składki mam prawo być leczonym ! A skoro lekarze się zaszczepili to czego się boją leczyć ludzi na kowid ?!
Ktoś 16.01.2022 13:19:22
Szczepienia NIE MOGĄ być obowiązkowe (Rada Europy - Rezolucja 2361 z 2021 r.) (...) "w odniesieniu do zapewnienia wysokiego poziomu przyjmowania szczepionek: należy zapewnić, że obywatele są informowani, że szczepienia NIE są obowiązkowe i że nikt nie jest poddawany politycznym, społecznym lub innym naciskom, aby się zaszczepił, jeśli sam tego nie chce; oraz zapewnić, że nikt nie jest dyskryminowany za brak szczepień, ze względu na możliwe ryzyko zdrowotne lub brak chęci poddania się szczepieniu". DLACZEGO WIĘC NIEKTÓRE PAŃSTWA W TYM POLSKA ŁAMIĘ PRAWO?
All 16.01.2022 12:58:24
SKORO SZCZEPIONKI SA BEZPIECZNE....PROPONUJE ABY PANIE I PANOWIE POSLOWIE NIE BALI SIE I PRZEGLOSOWALI PRZYMUS SZCZEPIEŃ DLA SIEBIE .....
.. 16.01.2022 12:00:24
Tych niezaszczepionych powinni leczyć tak jak Rozalkę.
zacznijcie myśleć 16.01.2022 11:41:50
Dziwne. Jakoś nie słyszałem , by antyszczepionkowcy życzyli zakeczupowanym powikłań po preparacie, dziwnych chorób ,trudności z dostaniem się do szpitala i wszystkich plag egipskich. Raczej wręcz przeciwnie wszyscy anty wyrażają swoje zaniepokojenie obecną sytuacją i próbują uświadamiać kogo się tylko da. Prawdą jest jednak to , że media są IV władzą ( nie mylić z 4rzeszą) .
Dopop 16.01.2022 11:39:43
Zaszczepieny czyt. Ignorant, ograniczony ukierunkowany aby ktoś z oślej ławki nim kierował choćby, żył nawet w budzie i pod butem ?
Z 16.01.2022 11:38:34
Szkoda, że nie wiedziałam. Chętnie wzięłabym udział. Z jednej pseudopandemii zrobił świat cyrk i segregację ludzi. Koszmar!
do wolny wybór,itp.,itd., 16.01.2022 11:37:25
cytując klasyka- kaprala Kurasia: życie dla Ojczyzny też byś oddał,ale zdrówko nie pozwala?
stach 16.01.2022 11:29:04
Kto to w ogóle był?
do 3 zdrowaśki. 16.01.2022 11:28:56
Małe sprostowanie . Metoda o której piszesz była powszechnie stosowana w medycynie ludowej , ho ho dawno temu. Jednak ,co w literaturze zostało przemilczane , to fakt , że piec (chlebowy) był nagrzany do odp. temp. ale nie było w nim już opału i płomieni . Sposób ten pozwalał dogrzać chory organizm , by mógł łatwiej pozbyć się choroby np infekcji. Skąd my to znamy? Zalecenie naszych współczesnych lekarzy : pod pierzynę i wygrzać się proszę. Obecnie w Azji można zafundować sobie taką terapię , z tą różnicą ,że piec jest zastąpiony wygasłym ogniskiem . Znam gościa , który poddał się takiemu zabiegowi w leczeniu boleriozy . Pozdrawiam.
Aqq 16.01.2022 11:21:47
Trzeba zrozumieć jedną rzecz. Szczepienie nie jest celem a środkiem do osiągnięcia innych celów przez władze i korporacje. Na naszych oczach wyrasta nowy cyfrowy komunizm. Śmialiscie się z chipów w szczepionce a juź na yt i stronach typu wp pojawiają się artykuly które mówią o tym że certyfikat będzie się mieć wszczepiony na stałe... no ale przecież to teorie spiskowe... świat do tego zmierza nie będziesz miał nic i będziesz szczęśliwy zapieprzając za miskę ryżu a jak zaczniesz fikać to ci konto w banku zablokujemy albo z domu wyrzucimy bo nie twój...
Obcy 16.01.2022 11:20:22
Stop segregacji a Ci co są za,to wilki, goje , niewierni którzy nawet rodzinę poświęcili być może dla swojej wątpliwej korzyści. Czy nie robił tego Mengele ,naziści i komuniśc .Kim i czym jesteście ?
Ktoś 16.01.2022 10:35:23
W końcu ! Już coraz więcej lekarzy i nauczycieli przerywa milczenie, ich też nazywać będziecie FOLIARZAMI? Badania kliniczne nad szczepionka trawaja , i będą trwać do 2023 roku, a badanie kliniczne jest eksperymentem. Dlaczego nikt z was nie wejdzie na stronę pfizera i nie przekona się o tym sam? Że dopiero w 2023 roku firma pfizer odpowie czy szczepionki działają. Wierzycie mediom i rządowi którzy pomagają wielkim koncernom przetestować na was te szczepionki a nie prawnikom czy lekarzom którzy nie boją się mówić prawdy i mówią otwarcie że szczepionki są eksperymentem i nie ma dowodów że działają!
ty 16.01.2022 10:30:21
prawo do przyjęcia w szpitalu powinni mieć w pierwszej kolejności tylko zaszczepieni
WOLNY WYBÓR 16.01.2022 10:29:42
Szkada ze tak mało osób z Sieradza było na protescie ,gdyby nie ludzie z watahy obywatelskiej byłaby nas garstka Sieradzan,Zachęcam by przy nastepneym protescie cieple kapcie zostawic w domu i wyjśc na ulice ,walczymy o wolnosć o ,wolny wybór .Nie powinno byc przymusu do szczepien ,ten kto chce niech sie szczepi ,kto ma inne poglady niech ma prawo do manifestowania !!! Nie zabraniajmy tego ludziom i nie szczujmy sie wzajemnie.W calej Polsce były wczoraj pokojowe domenstracje bez zadnych rozrób Wolnosci w innych krajach juz nie ma np.Niemcy ,Austria ,Włochy itp..Poslowie i Senatorowie odrzucili dla siebie projekt o obowiazkowym szczepieniu a nas chcą zmusić hmm dziwne no przecież szczepionka jest taka dobra i skuteczna ... Polecam strone Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego tam sa wypisane szczegółowe niepożądane odczyny poszczepienne po szczepince przeciw COVID-19. Wolny wybór na pierwszym miejscu .
3 zdrowaśki 16.01.2022 10:27:58
Jedyna sprawdzona metoda leczenia jest metoda opisana w literaturze " na 3 zdrowaski do pieca"
Do wszystkich niżej 16.01.2022 10:27:16
CZYLI LEKARZE KTÓRZY RÓWNIEŻ UCZESTNICZYLI W TYCH PROTESTACH TO FOLIARZE I SIĘ NIE ZNAJĄ?
... 16.01.2022 10:18:18
Skoro protestujecie przeciw szczepieniu to jak trafiacie na oddział covidowy i zaczynacie się dusić to, po co pytacie się nas medyków czy będziecie żyć czy was uratujemy nie boicie się, że wam coś wszczepią.
Odkąd pieniądze 16.01.2022 09:21:20
grają jedyną rolę w naszym zdrowiu, to z obecnymi zdobyczami w tej dziedzinie nie chcę mieć nic wspólnego. Dla mnie taka "nałuka" i jej zdobycze, nie są potrzebne... Brawo Nowax Djoković!!!
słowo na niedzielę 16.01.2022 09:17:04
A Unijna umowa z producentami specyfiku jest w 70% tajna . A Unia zakupiła tego syropku ponad 4 mld.( słownie cztery miliardy) dawek. Ciekawe dla kogo tyle i zapłaciła pewnie już za całość. Producenci nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za ew. skutki uboczne stosowania preparatu ,nawet za te wyszczególnione w ulotce produktu . Głosy autorytetów medycznych , w tym noblistów, jak i samych odkrywców preparatów mRNA są przemilczane w głównym ścieku medialnym , tylko z tego powodu ,że są krytyczne. Sama choroba wywołana przez wirusa celebrytę nie jest w rejestrze chorób zakaźnych. O powikłaniach po wiadomo czym cisza , co można się dowiedzieć na zamkniętej grupie lekarzy na fb. Oj można by tu dużo pisać , ale kto wie to wie a kto będzie chciał ,to sobie sam znajdzie . Dużo zdrowia wszystkim i mniej złości , bo złość urodzie szkodzi.
Illuminati 16.01.2022 09:15:20
Same bystrzaki
Marcysia 16.01.2022 09:03:22
Do EKO- miał być wolny a jest jaki jest.
B.B 16.01.2022 08:49:28
1.Producent twierdzi, że to nie szczepionka a eksperymentalny preparat- nie trafia! 2. Producent nie odpowiada za skutki uboczne tzw.NOP-y - nie trafia! 3. Wszystkie najbardziej wyszczepione kraje świata mają największą ponowną zachorowalność! - nie trafia! 4. Producent nie płaci za NOP-y bo to EKSPERYMENT!!!! - nie trafia! 5. Producent nie poleca szczepić dzieci! - nie trafia! 6. Wysyp nagłych zgonów nawet młodych, wysportowanych ludzi - nie trafia! Jak więc można wytłumaczyć z pozoru mądrym,wykształconym ludziom, że może to być zagrożenie?
zorro 16.01.2022 08:43:07
Tak inteligentny naród MUSI ZGINĄC.
123 do fan 16.01.2022 08:40:49
O jakich naukowcach mówisz? Pozwolę sobie przypomnieć , że w Nazistowskich obozach śmierci również pracowali naukowcy . A jak się to skończyło zapewne wiesz?
EKO 16.01.2022 08:21:37
W jakim my kraju żyjemy?
Do zobaczenia... 16.01.2022 07:51:31
...ponownie, pod respiratorem.
Fan do 123 16.01.2022 07:18:21
Technologia idzie do przodu ale Wy antyszczepionkwcy macie taką wiedzę, oczywiście pewnie podpartą badaniami, nie mylę się? Że wiecie więcej niż naukowcy. Preparat genetyczny bo właśnie tym się posługują antyszczepionkowcy jest już od lat 90.
Ktoś 16.01.2022 04:39:24
Ta cała sytuacja z nagongą na szczepienia prowadzi do wykluczenia społecznego i nierówności społecznych! Mówi się, że jak się nie zaszczepisz wyrzucą Cie z pracy (to jest niedopuszczalne) i będzie prowadzić do ubóstwa, a co z zakazem dyskryminacji art. 11 kodeksu pracy... Pragnę nadmienić, iż "zwalczanie ubóstwa i wykluczenia społecznego jest jednym z konkretnych celów polityki społecznej UE i jej państw członkowskich." (Art. 153. Dziedziny wspierania Państw Członkowskich przez Unię). Zamiast zapobiegać dyskryminacji, segregacji, wykluczeniu oraz nierówności jeszcze bardziej to pogłębiamy. Kto chce się szczepić niech się szczepi, ale nie oceniaj tych co nie chcą i ich do tego nie przymuszaj!
Jon 16.01.2022 00:56:01
Jedni ZA drudzy PRZECIW- chyba o to chodzi żeby każdy decydował o sobie czy chce czy nie. W kocu mamy wolność słowa, ale widać już coraz bardziej że o tą wolność trzeba walczyć. Szanujmy się …
Irek 15.01.2022 23:40:36
Niezaszczepieni siedzą w domach bez możliwości wyjścia na zewnątrz.To przez was tysiące ludzi nie mogą dostać się do specjalistów bo łóżka dla nich przeznaczone są dla was.
Profesor 15.01.2022 23:36:09
Covidianie - stan umyslu
Mateusz M. 15.01.2022 23:24:04
kto umrze, ten umrze. Trudno. nie macie pojęcia co nadchodzi, wy, którzy szczerzycie swoje ząbki na tych broniących praw obywatelskich, również Waszych, nie wiecie co nadchodzi, Ty ironizujący w sprawie wojny nie wiesz co nadchodzi. ty mówiący o bezludnej wyspie nie wiesz co nadchodzi. Nie wiecie co sie dzieje, nie wiecie co nadchodzi. Jesteście uśpieni udawanym dobrobytem, ale rozumiem Was. Dopuście jednak do swych przekonanych o swojej mądrości umysłów informację, że nie wszystko jest takie jak Wam się wydaje. Nie wiecie co nadchodzi.....
realistka 15.01.2022 22:51:34
Jestem zaszczepiona, nawet potrójnie i nie mam Nic przeciwko szczepieniom, ale faktycznie ... Dajmy ludziom Wybór... tak jak z paleniem, piciem i narkotykami! To Nasze Prawo... a najlepszą odpowiedzią niech będzie ... Najpierw 100% zaszczepionych lekarzy! Jak się zaszczepią, w co wątpię, to ... mogą Wymagać od reszty ludzi! Więc ... Czekam-y na 100% lekarzy :-)!!!
Ezd 15.01.2022 22:44:07
Sylwester w Zakopanem i w innych miastach nie trzeba masek covid nie działa O co tu chodzi
Ciekaw 15.01.2022 22:25:38
A GDZIE DYSTANS A GDZIE MASECzki?????
Ci co chcą zmusić ludzi sami nie chcę siebie? 15.01.2022 22:17:58
Ludzie nie dajcie się skłócić i podzielić polityką o to chodzi. A oni sami w tym tygodniu odrzucili propozycję obowiązkowego szczepienia posłów i senatorów co media głównego nurtu dyskretnie pominęły. Tu taki przykład do ostatniego komentarza: Prezydenta naszego Kraju: 17-grudnia-2021 przyjął "3dawkę" (przypominającą) a już 05-Stycznia-2022 (nie minął nawet miesiąc) mając już nowy certyfikat uzyskał pozytywny testu na C-19 jednocześnie trafiając na 10dni kwarantanny. Z iloma osobami się spotkał nieświadomie chyba nikt nie wie? Ale dużo pracowników kancelarii uzyskało również wyniki pozytywny.
Nick 15.01.2022 22:16:07
Zastraszyli was wierzycie w te brednie co wkładają wam do głów od dwóch lat a w międzyczasie tworzą tzw nowy porządek który polega na kontroli ludzi wtedy się obudzicie ale będzie już za późno dla was będziecie naszpikowani pseudoszczepionką bez której przyjęcia nie będzieci mogli "normalnie"żyć co to znaczy normalnie zależy czyja jest ta normalność i kto jak ją postrzega pozdrawiam wszystkich krytycznych i nie jestem żadnym antyszczepionkowcem(następne hasło slogan) obudź się człowieku przejrzyj na oczy
Kto dla kogo groźniejszy? szczep. czy nie szczepiony? 15.01.2022 22:10:27
Pytanie do "zwolenników obowiązkowych" szczepień: Czy jako "osoby zaszczepione" (chronione) przechodzące zakażenie łagodnie/bezobjawowo nie jesteście większym zagrożeniem dla "osób niezaszczepionych"? Ponieważ Wy możecie nawet nie wiedzieć, że jesteście nosicielami i wchodzicie do restauracji, samolotu, teatru bez aktualnego testu i możecie zarażać jako cichy nosiciel właśnie "osoby które zrobiły test bo nie były szczepione". Dodatkowo "niezaszczepiony" przez to, że musi robić test i ma wynik negatywny jest bezpieczny dla innych bardziej (bo wiadomo, że nie jest nosicielem) niż osoby zaszczepione. Więc odpowiedzcie o co ten krzyk? PS: Przykład Prezydenta naszego Kraju: 17-grudnia-2021 przyjął "3dawkę" (przypominającą) a już 05-Stycznia-2022 (nie minął nawet miesiąc) mając już nowy certyfikat uzyskał pozytywny testu na C-19 jednocześnie trafiając na 10dni kwarantanny. Z iloma osobami się spotkał nieświadomie chyba nikt nie wie? Ale dużo pracowników kancelarii uzyskało również wyniki pozytywny.
Ciemnoto 15.01.2022 21:58:04
Ta szczepionka nie jest taka zła ani szkodliwa .Jeszcze nikomu po niej. na czele nie wyrusł
Ogolnie 15.01.2022 21:47:26
Wniosek jest jeden. Na inne choroby juz ludzie nie umierają. Istnieje tylko covid. Idziesz do szpitala bo już kończysz ziemska wędrówkę i przy okazji masz "grypę covid" to ofc wpisywane ze śmierć z powodu covidu. Nawet na TVN lekarz się wypowiadał ze większe skutki uboczne powoduje GRYPA niż covid. Po covidzie płuca wracają do 100% wydolności po pół roku leczenia, grypa powoduje niestety choroby serca i inne powikłania ale o tym się już nie mówi. Dlaczego po 3 dawce bardzo dużo ludzi idzie do szpitala z ciężkim NOPEM? Dlaczego bardzo dużo ludzi czynnie uprawiających sport po 3 dawce NAGLE dostaje zapalenia mięśnia sercowego i umierają? Dlaczego mowi się tylko o tym ile ludzi umiera na covid a ile ludzi umiera po szczepieniu i jakie mają ciezkie skutki uboczne? Oczywiście o tym cisza bo po co siac panikę wśród ludzi ;) jakbyście nie wiedzieli Pfizer ma podpisane papiery ze ta wasza szczepionka bedzie w trakcie badań i testów przez okres 10lat!!! Po co szczepić skoro i tak można się zarazić i umrzeć ??? Podobno społeczeństwo mialo byc odporne. Na świecie robi się jak kiedyś ze będą ludzie czystej rasy i podludzie. To co się dzieje to dramat. Niby wolność wyboru a jest jeden wielki PRZYMUS ! NIE MASZ SZCZEPIONKI to jestes gorszy. Serio Wy którzy myślicie takimi kategoriami nie różnicie się od tych którzy tak samo segregowali ludzi podczas wojny! Ludzie umierają na grypę i wiele innych chorób i będą również umierać na to. To czy się zaszczepisz czy nie bedzie bez znaczenia bo widac to już w tym momencie ze ludzie po szczepieniu I tak umierają. Organizm jeden zwalczy drugi nie. Taka kolej rzeczy. Nie mam nic do tych którzy się szczepią tylko do tych którzy się napinają jak sznurki na suszarce ze My bez szczepien nie powinniśmy mieć żadnych praw. Pozamykać nas najlepiej. Jesteście żałośni! Pozdrawiam
Sieradzanin 15.01.2022 21:46:28
Historia pokazuje, że niestety zawsze była (będzie) grupa ludzi, którym nie podobają się szczepionki, postęp, rozwój, nauka. Zawsze używają tych samych haseł... Wolność to zdolność czynienie tego wszystkiego, co nie szkodzi bliźniemu (idąc z definicją wielkich encyklopedystów francuskich). Gdy wynaleziono silnik parowy i powstały pierwsze pociągi część osób o mentalności dzisiejszych antyszcepionkowcow twierdziła, że straszą krowy a te dają mniej mleka. Gdyby słuchać takich ludzi to nadal siedzielibyśmy w jaskini a najbardziej zaawansowanym narzędziem byłby kamień. Problem polega na tym, że w dobie internetu głupoty może pisać i mówić każdy a na manifestację zwozić ludzi autobusami z Warszawy
Q 15.01.2022 21:42:56
Twarze nieskalane intelektem.
gajowy marucha 15.01.2022 21:41:02
Zauważcie, moi mili, że antyszczepy żadnych, ale to żadnych merytorycznych i naukowych argumentów nie podnoszą. Niewiedza, aż trzeszczy. Moi drodzy nieszczepieni - zrozumcie, że nikt na waszą wolność nie nastaje. Pragnie tylko, byście cieszyli się dłużej życiem i obecnością wśród swoich bliskich, a nie tylko byli odwiedzani 1 listopada.
Zosia 15.01.2022 21:24:31
Wszyscy przeciwnicy szczepień powinni płacić za leczenie albo tylko jeden dzień spędzić na oddziale covidowym. Wtedy każdy z nich prosił by o szczepienie. Jestem osobą zaszczepioną i przez ignorantów społecznych muszę respektować obostrzenia . Mam nadzieje że zostaną wprowadzone bardzo dotkliwe ograniczenia dla nie zaszczepionych bo tylko wtedy będziemy mogli normalnie żyć!!!
Tak się nazwali? 15.01.2022 21:18:45
Wataha?? Więc sobie w lesie demonstrujcie. I nie infekować nas tu proszę waszą wścieklizną intelektualną - niebezpieczną dla zdrowia i życia innych.
Covid 15.01.2022 21:10:59
Antyszczepinkowiec - stan umysłu
Realista 15.01.2022 21:01:48
Ale po co o tym pisać , pomoc,promować głupotę (podając linki) Owszem każdy ma prawo głosu i demonstrowania swoich poglądów ale dziwi mnie to ze nie Ci ludzie nie negowali nauki podczas swojej edukacji bo teraz podważają jej fundamenty.
Szatan 15.01.2022 20:56:27
Ale o co im chodzi, że ludzie wymagają mycia rąk po skorzystaniu z toalety?
Pop 15.01.2022 20:50:23
Był by mniejszy problem i mniej zgonów gdyby ludzi leczono na czas a nie izolowano i kazano siedzieć w domach, czekając aż do choroba się rozwinie i w wielu przypadkach jest za późno bo już nie ma co ratować!
ktoś 15.01.2022 20:46:31
Do "elokwentny": acha, to wg twojego rozumowania trzeci raz ludzie mają płacić za to samo bo już płacą podwójnie za tzw. "służbę zdrowia"- raz składkę, drugi prywatnie bo nie mogą dostać się z nfz-u. Kasę brać jest komu, leczyć należycie nie!
Karol 15.01.2022 20:41:28
Przywieźli ich za michę zupy, tak jak na impry PiSa.
Taki 15.01.2022 20:40:20
Proponuję wolontariat na oddziale covidowym tak przez tydzień
Franek dolas 15.01.2022 20:37:20
A jakie to piękne ilu ja tych antykowidowcow znałem najlepsi są na koniec jak płaczą że się niezaszczepili a tu o jednak cowid jest
Asami Adamo 15.01.2022 20:36:32
Na zdjęciach same twarze nieskalane inteligencją…więc czego się spodziewać. Jak wybuchnie wojna to miejmy nadzieję, że wszystkie te osoby pierwsze wyjdą na ulice walczyć z segregacją hahaha.
mirosław 15.01.2022 20:23:29
Ale sobie zrobili piknik. Szkoda że było ich tak mało, a szczególnie tych z Sieradza. Teraz powinna wejść w Sejmie ustawa, że jak ktoś z tych płaskoziemców zachoruje to ma się leczyć prywatnie, a w szpitalu płacić za łóżko które blokuje chorym na inne dolegliwości. Wiem to z własnego doświadczenia.
zaszczepiona 15.01.2022 20:16:32
Jestem zaszczepiona. Popieram protest przeciwko segregacji , dyskryminacji i podziału ludzi zaszczepionych czy też niezaszczepionych.
15.01.2022 20:12:54
TAK DLA OBOWIĄZKOWYCH SZCZEPIEŃ!
Nieszczepiona 15.01.2022 20:11:47
Ostatnia prosta
Życzenia 15.01.2022 20:10:39
Oby Wasz sceptycyzm, brak zaufania do medycyny i jej osiągnięć, spiskowe teorie dziejów nie zaprowadziły Was na OIOM. A jak tam już się znajdziecie, to mam nadzieję, że zmienicie zdanie.
Ziomuchna 15.01.2022 19:35:23
Gratulacje! Nie szczepcie się! Ciekawe ilu z nich wyczytamy na nekrologach w przeciągu najbliższego pol roku.
APEL do anytyszczepieńców 15.01.2022 19:32:00
Zróbcie jeszcze wykaz osób zawierający zobowiązania ,że/ korzystając z praw obywatelskich/- w razie zakażenia się - nie wezwiecie pogotowia dając tym samym szansę zaszczepionym na pomoc szpitalna w razie zakążenia. Nie postepujcie w razie zakażenia / czego nikomu nie zyczę / jak Poseł Sanocki 0- który kpił z covidu , a gdy sie zaraził - na zbyt wolną pomoc medyczną się obraził.
zacznijcie myśleć 15.01.2022 19:20:14
do elokwentny - 30 lat płace składki i bardzo mało korzystałam z pieniędzy wydanych na ochronę zdrowia, więc nie mów mi, źe mam za coś płacić bo zapłaciłam już za to 100 razy. Weź się za robotę i przestań brać benefity. Jak chcesz brać udział w eksperymencie medycznym to bierz ale mnie do tego nie zmuszaj.
gajowy marucha 15.01.2022 19:15:23
Wolność tzw. "zniewolonej ( checheche...) jednostki" kończy się tam, gdzie owo indywiduum stanowi potencjalne zagrożenie dla otoczenia. Gdyby taki ujadający egzemplarz żył samotnie na wyspie, może nawet chodzić na rękach i pielęgnować napadowe szamotanie pępka. Póki jest integralną częścią skupiska ludzkiego ma obowiązek przestrzegania reguł. Ale pierwszym "wyzwolonym" sugeruję nieśmiało przechodzenie ( w ramach wolności - rzecz jasna !!! ) na czerwonym świetle z słuchawkami w uszach i zamkniętymi oczami. Wszak są WOLNI !!! Ukłony.
kolo 15.01.2022 19:14:40
Kto chce niech manifestuje. Tylko skąd oni się wzięli bo nie znam i tak w ogóle nic nie było o tym słychać. Ciekawiej byłoby gdyby przyszli ludziska z Sieradza a nie przywiezieni autobusem.... wie skąd. Jestem za dobrowolnym wyborem i nie popieram żadnej segregacji. Każdego indywidualny wybór i ryzyko.
On 15.01.2022 19:13:22
Wielu błyskotliwych myśli i haseł pod respiratorem
Tomek 15.01.2022 19:11:46
Mimo iż jestem zaszczepiony i popieram szczepienia to uważam po pierwsze że każdy powinien mieć wybór... tak samo jak z ustawą antyaborcyjna... kobiety powinny mieć wybór co robić...
Bob 15.01.2022 19:01:14
Polityka, polityka widać jak na dłoni od górne pomysły które realizowane są na dole, cel jest jeden podpalić ludzi przeciwko władzy, skłócić braci i siostry, wykorzystać jako taran do wyłamania obecnych dzwi i zostawić. O to walczą żeby Polska była marionetką.
do elokwentny 15.01.2022 18:57:36
Popieram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, jak nie było szczepionki to płakali bo nie ma, jak jest to płaczą bo muszą. Dobrze że nie było neta jak powstała penicylina bo dopiero by było że z pleśni. Jak który zachoruje to do pieca na 3 zdrowaśki,
Do elokwentny 15.01.2022 18:46:06
Przeszedłem covida, jakoś nie musiałem iść do szpitala, nie potrzebowałem tlenu i nie umarłem. Weźcie w końcu spytajcie się ludzi co pracują w służbie zdrowia jak robi się "statystki" covidowe ;) nie mowie ze ludzie na to nie umierają ale statystki są grubo naciągnięte. Dużo ludzi trafia do szpitala juz w ciężkim stanie a że organizm osłabiony to lapie covida No i co się pisze jak taka osoba umrze - GLOWNA PRZYCZYNA ZGONU COVID. ZALOSNE
segregacja segregację pogania 15.01.2022 18:21:59
a ja jestem przeciw segregacji materialnej- chciałbym być wożony prywatnym odrzutowcem po najpiękniejszych kurortach świata w towarzystwie cudnych i chętnych missek- i stanowczo protestuję przeciw takiej niemożności!
Al 15.01.2022 18:21:43
Do elokwentny - to palacze, pijaki, żarłoki, itp. Też będą płacić za leczenie?
Co z wami owieczki? 15.01.2022 18:19:29
Ale kowidioci minusują . Co jest z wami owieczki?
123er 15.01.2022 18:16:04
Fan. bardzo ciekawy wywód. Tylko małe sprostowanie . To nie jest szczepionka , tylko preparat genetyczny. Sami producenci tak określają swój produkt , który żeby było ciekawiej jest cały czas w fazie badań. Tak więc to nie jest szczepionka..
Emilk 15.01.2022 18:12:18
Jako zaszczepiony czuję się źle, moje zdrowie dostało. Traktujmy tę chorobę jako grypę. Na początku byłem bardzo zes,.. ny widząc te trumny, teraz ich jakoś nie widać. Przedstawcie ilu obywateli umierało każdego dnia od roku 2000 dla porównania.
Stop SS! 15.01.2022 18:11:11
Mimo ,że było piekielnie zimno , to atmosfera była gorąca. Byli goście z całej polski mi in prof. Jan Przybył , który wygłosił krótkie przemówienie . Przyjezdni bardzo się interesowali historią Sieradza i jego sławnych mieszkańców. Szkoda , że miejscowych była tylko garstka. Mamy nadzieję ,że przy następnej okazji będzie nas więcej , dużo więcej. Pozdrawiam przebudzonych.
Fan 15.01.2022 18:01:40
Ludzie piją wódkę, palą papierosy, biorą narkotyki, jedzą mięsa nafaszerowane antybiotykami, warzywa na nawozach i jest dobrze, ale szczepionka jest zła.
Same blondynki 15.01.2022 18:01:32
A ziemi jest płaska antyszczepionkowcy i antykowidjanie chowają się za winkla przed bronią elektromagnetyczną 5 G
Elokwentny 15.01.2022 17:59:17
Ok pójdźmy na rękę antyszepionkowcą, jeśli któryś z nich zarazi się Covidem to albo słono płaci za hospitalizacje, albo w ogóle niech takie osoby nie będą przyjmowane, niech się leczą sami :) Co Wy na to? Co na to antyhipokryci?
Tosia 15.01.2022 17:51:56
Popieram brawa dla wszystkich uczestników
B.B 15.01.2022 17:47:46
Nareszcie się Polacy ruszyli! Już dość tego szaleństwa! Dość napuszczania ludzi na siebie! Tylko co zrobić tymi portalami,gazetami sprzedanymi koncernom które działają jak tuba propagandowa nie zważając na żadne głosy rozsądku, otumaniającego prostych ludzi nie mających pojęcia w co zostali wmanewrowani!
xxx 15.01.2022 17:46:19
Tak dalej, jestem z wami. Kto chce niech się szczepi mi to nie przeszkadza ale dlaczego to nie działa w drugą stronę.
fazi 15.01.2022 17:45:25
jak któraś z tych osób trafi na oddział covidowy to będzie skamleć o szczepionkę i leki.
J23 15.01.2022 17:34:46
Brak słów

Więcej informacji

region

Warta Sieradz znów bardzo wysoko przegrała z Unią Skierniewice. Tym razem w ćwierćfinale wojewódzkiego Pucharu Polski uległa temu rywalowi aż 0:6. Na tym samym etapie grała Złoczewia Złoczew, która przegrała z Termami Poddębice 0:2. Oba spotkania odbyły się na boiskach naszego regionu.

7

Zduńska Wola

Wiktor KowalczykAntoni Stefański, reprezentujący Zespół Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli zwyciężyli w kategorii Młody Mechanik Motocyklowy w Ogólnopolskich Mistrzostwach Mechaników. Finały potyczek przeprowadzono podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Poznańskich.

1

Biegi Ulicami Sieradza

Wczoraj, 15:09:33
region

Już w najbliższą sobotę, 20 kwietnia 2024, odbędą się 64. Biegi Ulicami Sieradza. Organizatorem wydarzenia jest klub ACTIVE RUN, a współorganizatorem MOSiR Sieradz.

Nasze Radio 104,7 FM

04:42

Enter Sandman
Metallica

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

04:45

Miłość jak kwiat
Regina Pisarek

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

18.04.2024

Wtoopa
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
XXXIX Mistrzostwa Polski Strażaków PSP w Piłce Siatkowej - 2. dzień
Hala Sportowa w Warcie

19.04.2024

Koncert bluesowy "Kapołka/Lipina Duo"
Centrum Informacji Kulturalnej w Sieradzu
Jazzowa jazda po Łódzkiem
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
Próba otwarta spektaklu tanecznego: Every Minute Motherland
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
Wtoopa
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
Spotkanie autorskie z Wojciechem Kassem
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Żwirki i Wigury 4
XXXIX Mistrzostwa Polski Strażaków PSP w Piłce Siatkowej - 3. dzień
Hala Sportowa w Warcie

20.04.2024

Wtoopa
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
64. Biegi Ulicami Sieradza
Rynek w Sieradzu
26. kolejka III ligi: Warta Sieradz - Legionovia Legionowo
MOSiR Sieradz
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+7bryska
OBCA
2+9Alan Walker & YUQI & JVKE
Fire!
3-2Dua Lipa
Training Season