26.07.2010 15:33:04 (Aktualizacja: 26.07.2010 15:33:04)
region

Stawiszcze: nie żyje motocyklista

Śmierć na miejscu poniósł 28-letni motocyklista, który zderzył się dziś rano z osobowym Nissanem na Drodze Krajowej nr 12/14 w miejscowości Stawiszcze w gm. Sieradz.

(fot. nasze.fm)

Do wypadku doszło około 6 rano na ruchliwym odcinku drogi. Ze wstępnych ustaleń wynika, że kierujący Nissanem, 55-letni mieszkaniec Zduńskiej Woli jadąc w kierunku Sieradza zauważył przewrócony motocykl. Z nieustalonych przyczyn, samochód zjechał na przeciwległy pas ruchu i wjechał w motocyklistę. W wyniku uderzenia śmierć na miejscu poniósł 28-letni mieszkaniec Sieradza. Jak twierdzą świadkowie zdarzenia, 28-latek stracił panowanie nad motorem - prawdopodobnie z powodu kiepskich warunków na drodze - jezdnia około 6 rano była bardzo mokra. Kierowca Nissana był trzeźwy.

Do zdarzenia doszło około godziny 6. Kierujący motocyklem marki Honda jechał od strony Sieradza, natomiast kierujący samochodem Nissan Primera jechał od strony Zduńskiej Woli. Wstępne badania na miejscu świadczą o tym, że kierowca Nissana był trzeźwy. - mówi Naszemu Radiu Roman Sawicki z sieradzkiej drogówki.

Życiu 55-latka nie zagraża niebezpieczeństwo. Obecnie prowadzone są czynności zmierzające do ustalenia dokładnych przyczyn wypadku. Przebieg zdarzenia wyjaśnić powinni powołani w tej sprawie biegli. Utrudnienia w ruchu trwały w tym miejscu kilka godzin, policja przepuszczała samochody wahadłowo.


KM

Komentarze

ania
21.08.2010 22:48:27
pewnie wszyscy którzy tu bronią motocyklisty to rodzina, zapieprzał i tyle!
Krzysiek
14.08.2010 11:59:36
skoro widziałaś wszystko to czemu zeznan nie zlozylas ?? śmieszna jesteś i tyle tu zginal czlowiek bardzo mi bliski a Ty sie klocisz ze widzialas wszystko? wlasnie ta pani co jechala rowerem do pracy jest pewnym świadkiem !!!
Swiadek wypadku
13.08.2010 12:35:29
jak was interesuje to jechałam rowerem do pracy ,a zeznania złozyłam na policji i ja mam czyste sumienie a wy piszcie sobie co chcecie .
paula
11.08.2010 21:58:31
widziałaś wypadek od początku do końca? ciekawe co tam robiłaś o tej godzinie, pewnie tak sobie stałaś z nudów. a może jesteś jedną z tych panienek co niedaleko pracują. te już od wczesnych godzin stoją!zajmij się swoimi sprawami zamiast głupoty wypisywac zgadzam się z wersją hani tez byłam świadkiem
hania
11.08.2010 21:58:28
nie wiem co Ci obiecali jak napiszesz te bzdury ale to raczej Ty kłamiesz!
zresztą ludzie i inne bajki dopiszą a Ty pisz swoją.
świadek wypadku
05.08.2010 18:25:30
tak się składa że byłam świadkiem wypadku od samego początku do końca ,na moich oczach zginął motocyklista- straszny widok ,to co napisałaś jest nieprawdą ,jedno wielkie kłamstwo ,mam nadzieję że prawda zwycieży .
andzia
30.07.2010 14:56:57
Antek jak bym cię dorwala w swoje rece to bym cie udusila.
Jak można mówić cyt. : "jednego pirata drogowego na dwóch kolach mniej". nie zycze ci tego co przezywa rodzina Tomka, ale takie przeżycie dużo by cię pewnie nauczylo. w przyszłości nie wypowiadalabyś takich bzdur. Dla mnie jesteś: idiotą, prostakiem i egoistą.... itp
hania
29.07.2010 14:36:27
ludzie!!!!!!!!!!!
nie widzieli wypadku a obwiniają kierowce nissana.
tak się składa ze rozmawiałam z kierowcą tira i nissan nie szykował się do wyprzedzania. całą drogę jechał za nim , a motocyklista wpadł w poślizg i jechał prosto na osobówkę. nissan zjechał na sąsiedni pas chcąc go wyminąc
niestety to są ułamki sekundy nie wszystko da się przewidziec.
pewnie połowa z komentatorów nie ma tu w ogóle prawka!!!


.
@@
29.07.2010 10:35:04
ktos kto zaprojektował tą droge nie pomyslał co zrobił.Została zwęzona,po bokach rowy na głebokosc ok 1,5 i szerokie na 2 bez zabezpieczeń.lepiej zwezyc było droge, lepiej było wziąc kase za chodniki kostka brukowa wyłozona,gdzie ruchu prawie pieszego wcale.chyba jako sciezka rowerowa.moze ktos sie temu kiedys przyjrzy dokładniej i wyciągnie z tego wniosku czemu ..
spoczywaj w spokoju kolego..
Paweł
28.07.2010 10:11:15
prosimy o kontakt z osoba o nicu BANY ktory rozmawial z kierowca tira zaraz po zajsciu wypadku TEL 663-311-288
anonim ^^
27.07.2010 23:06:40
Ty Antek nie bądź takie mądry.!
Tomek był spokojnym motocyklistą, nie znasz człowieka to po co się wypowiadasz.?!
CROOOS
27.07.2010 21:28:14
zapraszam wszystkich do PRACY W SIERADZKIEJ PROKURATURZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pawel
27.07.2010 19:51:26
prosimy o kontakt osobę o nicu BANY która romawiala z kierowca tira zaraz po zajsciu wypadku TEL. 663-311-288
justi
27.07.2010 13:00:07
Tomku mam nadzieje ze tam w niebie bedzie ci lepiej. kondolencje dla rodziny
2YL ESI
27.07.2010 06:42:56
Szkoda chłopaka, długie życie było jeszcze przed nim.
kasik133
27.07.2010 00:10:45
Masakraa... ;( Przede wszystkim winnym jest projektant drogi .. ;/ Już nie jeden wypadek był w tych stronach .. :(

Ofiara masakrycznie wyglądała .. Wyciągali go spod samochodu za rękę ;/

Tomek nie jechał z szybką prędkością ;/
"Bany" Ma rację tak było.. jak pisze.. I wina wg mnie jest kierowcy nissana.. Kto normalny wyprzedza tira na takiej drodze, dosyć ,że mokroo... Niech spojrzy ,czy nic nie jedzie z naprzeciwka :( a teraz niewinny człowiek zginął ,jadący tylkoo do pracyy..;/
Kondolencje dla całej rodziny;(

Tomek niech Ci ziemia lekką będzie! Spoczywaj w pokoju! [*] ;(
żal
26.07.2010 23:20:16
Wyrazy współczucia dla rodziny chłopaka a jemu życzę szerokiej drogi.....tam...
jożin
26.07.2010 22:55:08
z Sieradza. poczytaj wcześniejsze posty.
gość
26.07.2010 22:15:00
Winnym wypadku jest ewidentnie projektant drogi mam tam mieszkam przy tej drodze i od czasu zrobienia tej drogi niecały rok już było sporo wypadków.
Można by było iść do projektanta i mu uświadomić jakim jest mordercą przez niedoświadczenie zawodowe. Moim zdaniem to on powinien iść siedzieć bo wyrządził krzywdę wielu ludziom.
elka
26.07.2010 22:14:49
z kąd był ten człowiek co zginął?mijałam go jadąc do zduny
....
26.07.2010 22:14:43
Antku, chciałam Cię poinformować, że każde życie jest tyle samo warte i nie ważne czy jeździsz autem czy moto, czy jesteś bogaty czy biedny...
Zastanów się nad wartością życia i szanuj każde życie, które spotkasz na swojej drodze...
anonim
26.07.2010 22:14:37
ale ty tępy/tępa juscik.... On się po prostu wywalił na motorze... wszytko byłoby dobrze tylko jakiś idiota wjechał jeszcze w niego... więc nie gadaj tu dlaczego to i tamto... Po prostu się zamknij... wiesz co jego rodzina teraz przeżywa?!
Spoczywaj w spokoju kuzynku[*]
piotrek
26.07.2010 22:14:28
kierowca motocyklu wpadł w poślizg , a kierujący samochodem nie miał żadnego manewru i zatrzymali się na lewym pasie -przecież nie zatrzyma samochodu w miejscu!! Współczucie dla kierowcy samochodu i rodziny ofiary
piotrek
26.07.2010 22:14:22
ja jechałem do Sieradza i ten wypadek wyglądał nieco inaczej, motorzysta wpadł pod osobowy i zatrzymali się na lewym pasie ślady uderzenia i hamowania były na pasie do Sieradza.To nie była wina kierowcy osobowego ! motocyklista wbił się pod samochód -współczucie dla kierowcy i rodziny ofiary.
MadMans
26.07.2010 22:14:07
...betonowe balustrady po oby stronach, tak dla pewności, że nikt nikogo nie będzie wyprzedzał!))) Odcinek 12/14 od Czech do końca Stawiszczy to po prostu kolejna głupota 'genialnych' wysoko postawionych debili myślących, że wszystko wiedzą najlepiej. Niestety w Polsce drogi zamiast poszerzać to się zwęża. Myślę, że nie będzie to ostatni taki wypadek. Ta droga jest po prostu niebezpieczna.
nattalia
26.07.2010 22:13:52
Tomku oby ci w niebie było lepiej niż na ziemi
@
26.07.2010 22:13:49
nie zrzucajcie winy na drogę i na to że kierowcy nie patrzą w lusterka,bo co można zobaczyć jak motocykl jedzie 200km/h mieszkam niedaleko i bardzo często słyszę jak pędzą obroty na maksa że siniki wyją że słychać je na kilometr od drogi bo tyle od niej mieszkam,jeśli chcecie sami zobaczyć to na półboru kawa na taras w niedzielne popołudnie i czekać na wariatów nie szkoda mi żadnego martwego motocyklisty tylko ich rodzin prędkość jest jak narkotyk ktoś już to tutaj opisał
nieznajoma
26.07.2010 20:29:11
WYRAZY WSPÓŁCZUCIA dla rodziny i przyjaciół.A Ty kolego spoczywaj w pokoju
Kolega z pracy
26.07.2010 20:29:08
Na to niestety wygląda, że auto wyprzedzało a +Tomek pewnie hamował, żeby nie wpaść na czołówkę, a że było mokro i ślisko to położył się z motorem. (kto jeździ na dwóch kółkach, wie że to nie problem). Był spokojnym i stonowanym człowiekiem, a Ci co go często mijali to widzieli że nie wariował. Skoro wypadek był 0 5.40 miał jeszcze 20 minut na dojazd do pracy, więc nie musiał się śpieszyć.
Spoczywaj w pokoju Tomku i najszczersze kondolencje dla rodziny. Będzie nam Ciebie brakować....
.....koledzy i koleżanki z pracy.
[*] [*] [*]

ścig
26.07.2010 18:26:15
lol człowieku widac jakim poziomem wiedzy operujesz - olej w głowie to przenośnia odnosząca się do rozumu i wiedzy . Każdego ponosi prędkość i każdy powinien nad sobą panować - zmniejszyło bo to znacznie statystyki wypadków spowodowanych brawurą i alkoholem . Życzę ci abyś nabyl tego oleju bo przyda ci się .
Co do wypadku to współczuję wszystkim . To tragiczne a ta rozmowa nie powinna miećtu miejsca - po prostu naucz się czytać i rozumować .
bany
26.07.2010 18:11:38
Ja jechałem do pracy , bylem tam juz zanim bylo pogotowie ,policja . Pytam sie kierowcy tira jak to sie stalo .Odpowiada . Motocyklista jechal od sieradza wywalil sie a ten koles z zdw szykowal sie do wyprzedzania tira i w niego wjechal . Motocyklista wbił sie pod samochód .masakrycznie to wygladalo na zdjeciu jest juz wyjety z pod auta . Pogotowie przyjechało lekarze nie wiedzieli jak sie do niego dostac . Wspolczucie dla rodziny . Przez idiotow ktuzy projektowali ta droge bedzie nie jeden wypadek . Na tej drodze nie uciekniesz , czolowa i tyle tak jest wasko . Rowy pokopane takie ze przepasc normalnie . A moze motocyklista chciał połozyc motor na szlif aby uniknac jakos kolizji z jadacym z naprzeciwka wyprzedzajacym autem . Ja raczej w ta strone mysle ze to nie wina motocyklisty . Motocykl to honda cbr f 4 widywalem go zawsze jak rano do roboty sie jedzie . Wspolczucie
rebeliant
26.07.2010 17:00:22
Nikt nie jeździ ciągle 60 km/h - trzeba poćwiczyć trochę czytanie tekstu ze zrozumieniem ;) Wychodzę, z założenia, że 60 km/h w OBSZARZE ZABUDOWANYM to w miarę bezpieczna prędkość podczas dobrych warunków atmosferycznych. Ogólnie staram się jeździć z maksymalną dopuszczoną przez przepisy prędkością a nawet nieco szybciej, gdy warunki na drodze sprzyjają i nie widzę powodów dla których miałbym komuś zjeżdżać (tym bardziej jeśli nie ma gdzie), przepuszczać lub jechać jeszcze szybciej, bo komuś się spieszy na cmentarz. Irytują mnie cwaniacy, którzy wyprzedzają w obszarze zabudowanym a później tamują ruch poza obszarem zabudowanym jadąc np. 70-80 km/h.

Po sposobie wypowiedzi wnioskuję OLDI, że jesteś jeszcze osobą młodą i na pewno wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą. Nie wiem - może tak jest, ale uwierz mi, że przejdzie Ci to wraz z wiekiem lub pierwszą spowodowaną przez siebie kolizją/wypadkiem czego Ci oczywiście nie życzę. Z młodymi kierowcami jest podobnie, jak z lekarzami - im młodszy tym łatwiejsza diagnoza. Dla starszego lekarza, zaś z racji doświadczenia i nieco szerszego spojrzenia na całą sytuację - nic nie jest już tak bardzo pewne, oczywiste i proste.
Kolega
26.07.2010 16:52:06
Tomku niech Ci tam będzie lepiej ;(
juscik
26.07.2010 16:34:46
ciekawe jest toczemu motocyklista leży przed samochodem a nie za nim przecież w momencie czołowego zderzenia powinno go wyżucic z motocykla do przodu?
jarook
26.07.2010 16:31:48
spokój spokój spokój Jego duszy bo takim był kolegą
Pulina
26.07.2010 16:31:43
Mówicie zawsze jak jest wypadek z udziałem motocyklu, że to zawsze wina motocyklisty... A większość wypadków z udziełem motocyklu i samochodu powoduja kierowcy puszek, a nie motocykliści... Owszem niektórzy motocykliści jeżdrza jak wariaci, ale kierowcy samochodów są nie lepsi..... Poprostu tak musiało być.... I nie ma co gdybać...
destylik
26.07.2010 16:31:30
ejj scig to ty masz ole w głowie i pewno nie wymieszany......raczej trzeba mieć rozum!!! co komu po oleju w głowie??? eh zastnow sie co ty w ogole piszesz. olej to w tyłek sobie wstrzyknij moze podrośniesz hehehe
marcin
26.07.2010 15:38:11
kolego byłem jednym z pierwszych którzy jechali zaraz po wypadku ok 5 30 to ja dzwoniłem na policje, proszę napisz kto to bo mój znajomy tez miał taki motocykl i był tej samej postury, i nie raz jechaliśmy o tej porze w tą samą stronę i zawsze zastanawiałem się czy to on. Tak było i dzisiaj jak mnie wyprzedzał jeszcze w sieradzu. zostawiam meila vip.owczarek@gmail.com Dziękuję i pozdrawiam Marcin
ścig
26.07.2010 15:32:47
tak wsiadasz na motor i nie wiesz czy z niego zsiądziesz - żeby śmigać nie wystarczy mieć maszynę pod tyłkiem / trzeba mieć przede wszystkim olej w głowie ( to tyczy się wszystkich kierowców )
ojciec motocyklista
26.07.2010 15:26:59
Mam cudowne dzieci, wspaniałą żonę i motocykl oraz wielu wspaniałych przyjaciół motocyklistów. Mam dla kogo żyć i wcale nie czuję się jak dawca organów. Dla mnie i mojej rodziny motocykle to sposób na spędzanie wolnego czasu i wspaniała zabawa.
Każdy poruszający się po drodze może być sprawcą lub ofiarą wypadku.
odi
26.07.2010 15:26:49
a co do tych co ciagle 60 jezdza ,jak pisza przez was tyle wypadkow, bo jak cos nie wiecie jak sie zachowac,jak wyprzedzic tylko leb do przodu i jada,wogole w lusterka nie patrza nie pomoga nie przepuszcza,nie zjada lekko , migaczem dac nie dadza tylko ten leb do przodu
Daniel - motocyklista
26.07.2010 15:26:40
Zgadzam się z poprzednikiem ...
Racja wsiadając na motor nigdy nie wiesz czy z niego zsiądziesz a kto nie lubi wcisnąć sobie w gaz .... Jadąc motorem musisz nie tylko pilnować siebie ale też innych .
Współczucie obu rodzinom
odi
26.07.2010 15:26:33
wszyscy wielcy k j mac , wszystko wiedzie,teorie wymyslacie .. debile jestescie,atrakcja kto zgadnie kto jest dobry , ze podjechal do lezacego to mnie rozbawilo...
Daniel - motocyklista
26.07.2010 15:26:19
Eh ... To jest tak : jesteś panem swojej maszyny i wydaje Ci się że nad nią panujesz .... Jednak czasem bywają sytuacje kiedy to maszyna zaczyna panować nad tobą - kiedy to uświadamiasz sobie że nie możesz zapanować nad motorem i lecisz w poślizgu ...
To odniesienie do wypadków . W sezonie ginie b. dużo motocyklistów przez nieuwagę kierowców samochodów - KUR*** my mamy tylko 2 koła !! Patrzcie też w lusterka / nad motorem wiele trudniej zapanować przy wiekszej prędkości
LWG - szerokości / pozdrawiam wszystkich
kolega
26.07.2010 15:24:03
Zginoł spokojny człowiek, kolega z pracy :( pokój jego duszy i wiele sił dla jego rodziny.
Marck
26.07.2010 14:59:45
a ja rozumiem. Wg mnie chodzi oto, ze kierowca wjechal w juz lezącego motocykliste. zreszta na aucie widac, ze nie jest mocno uszkodzone, tak jakby chcial podjechac mu pomoc, ale nie zdązyl wychamowac. [*]
m2
26.07.2010 14:58:15
Masz racje tresc mało zrozumiała, można wnioskować, że inny motor leżał... albo, że motocyklista się wywrócił i motor leciał jednym pasem a człowiek drugim... odruchowo omijał "cos co leciało" na wprost tu. motocykl...
ale to tylko taka interpretacja z tekstu nic nie wynika, zastanawiam się czy lepiej pisać w ten sposób czy poprostu napisać, że okoliczności wypadku nie są znane. Przecież i tak z tego tekstu nic nie wynika
NB
26.07.2010 14:43:31
Że motocykliście mają mniej szan na przezycie to wiadomo ale nikt mju tego motoru nie wciskał na siłe, jego wybór czym się poruszał niestety może nie jego wina ale wybór środka transportu jego.
NB
26.07.2010 14:41:30
"że kierujący Nissanem, 55-letni mieszkaniec Zduńskiej Woli jadąc w kierunku Sieradza zauważył przewrócony motocykl. Jednoślad znajdował się na pasie ruchu w kierunku Zduńskiej Woli. Z nieustalonych dotąd przyczyn, samochód zjechał na lewy pas ruchu, gdzie doszło do czołowego zderzenia."

Nie rozumiem jak zobaczył że przewrócony a potem się z nim zderzył??? coś nie tak chyba tu napisane
The Observe
26.07.2010 14:38:42
niechaj pierwszy rzuci kamieniem. To tak do wszystkich, którzy spekulują w sprawie wypadku. Pewnie gdybyśmy wszyscy jeździli zgodnie z przepisami, gdybyśmy przechodzili w wyznaczonych miejscach przez jezdnie i w określony sposób - wypadków byłoby zdecydowanie mniej. Ale tak nie jest - zdarzają się tragedie, nierzadko z naszej winy. Zanim pełni nienawiści napiszecie słowa, które bolą - zastanówcie się nad sobą i swoim postępowaniem - ile razy Was ominęło to złe... Ktoś kto ma w domu motocyklistę wie, że jest on narażony na o wiele większe niebezpieczeństwo - i nawet jeśli ma się do niego pełne zaufanie... jeśli wiesz, że jeździ bezpiecznie... Kiedy wyjeżdża z domu nigdy nie wiesz czy wróci... Ale jedzie... Współczuję obu rodzinom. A wypadek znowu dał mi wiele do myślenia... O kruchości życia i o tym, że jesteśmy odpowiedzialni za nie, a także za życia które spotykamy na swojej drodze... Pozdrawiam.
mała
26.07.2010 14:24:36
hahaha "już 2 litry":D człowieku pomyśl o tych, którzy oddali 40 litrów i sie tym nie chwalą:P
Antek czy jak Ci tam
26.07.2010 13:30:31
Jak byś sie dowiedzial rano ze Twoj wuja zginal w wypadku to ciekawe czy tez bys tak pisal oszolomie wiec sie zastanow kilka razy zanim cos napiszesz a jak to nie pomaga to do warty nie masz daleko!
juscik
26.07.2010 13:07:20
ta a ciekawe jak antek jeździ i po co pisac ze 1 pirata mniej jak go nie znasz i nie wiesz kogo była wina?? masakra po prostu. a droge na sieradz niech jeszcze zwężą bedzie bezpieczniej
2YL ESI
26.07.2010 12:11:32
Panie Antoni chyba w zyciu nie jechałes motocyklem, motocykliści nie kupują moto by sie zabic tylko by żyć tak jak lubią realizując swoja pasje.
Słowo odnosnie dawców, tak ja jestem dawcą oddałem juz 2 litry krwi, a ty człowieku potrafisz pyskować schowany za swoim jedynym przyjacielem czyli kompem, szkoda mi Ciebie.
xxx
26.07.2010 12:06:30
Właśnie wolniej, noga z gazu, a napewno dojedziesz do domu.
Jak znam życie to nic nas to nie nauczy i tak będą piratować. Najśmieśniejsze jest to, że szybko jeżdżą miejscowi czyli mieszkańcy Sieradza i Zduńskiej Woli... myślą że są nieśmiertelni. Niestety mylą się. Kiedyś przyjdzie dzień i zetkną się ze śmiercią. Auta na obcych rejstracjach zwalniają widząc tak wąską i niebezpieczna drogę.
Życzę wszystkim piratom drogowym szerokiej drogi.
mi2
26.07.2010 11:54:02
drogi nie zmienimy, tak jest wybudowana a nie inaczej i wpływu na to nie mamy, a może tak po prostu zwolnic? to może zrobić każdy z nas... nie szukajmy winnych w projektantach, itp. dostosujmy sie po prostu do tego co mamy.

Każdy chciałby jeżdzić autostradami, drogami szybkiego ruchu, Ja tez. tylko, z powodu , iz dróg o takiej klasie nie mamy to musimy sie pozabijac?
pomyslcie o tym
mała
26.07.2010 11:41:43
masz rację, ja tam nigdy nie jadę więcej niz 60 km/h. Kierowcy, którzy jadą za mną trąbią, migają światłami, bym tylko jechała szybciej. Zawsze sobie myślę " chcesz jechać szybciej, wyprzedzaj, jak masz okazję, będzie was mniej". Sory za słowa, ale taka prawda. Jeżdżą tam , jak idioci.Najczęściej na trzeciego.
ola1234
26.07.2010 11:41:30
Jak napomniał przedmówca samochód osobowy zdajduję się na przeciwnym pasie ruchu , co może świadczyć o manewrze wyprzedania innego uczestnika ruch i doprowadzenia do zderzenia czołowego motocyklistą i kto tu zawinił ? .
p.s.
Ciekawie kto kierował tym samochodem osobowym ,bo to też zależało , kogo uznaja za winnego ?
Holo
26.07.2010 11:40:53
Wcale bym się nie zdziwił, gdyby się okazało, że motocyklista jechał prawidłowo, a pierwszeństwo wymusił kierowca samochodu.
Hamowanie moto na śliskim do łatwych nie należy, a kiedy jeszcze musiał zjechać to ślizg gwarantowany...

Chociaż równie dobrze kierowca mógł próbować zjeżdżać/uciekać przed lecącym po asfalcie motocyklistą, bo jak widać samochód nie ma uszkodzeń wyżej niż na wysokości zderzaka...

Zamiast drogę poszerzyć to nasr*** tych wysepek jeszcze więcej!

Tak czy inaczej szczerze współczuję :/
rebeliant
26.07.2010 11:29:10
Nie wiemy kto jest winny - kierowca samochodu osobowego, czy motocyklista? Tak do końca chyba ani jeden ani drugi. Odcinek jest najnormalniej w świecie za wąski a wokół fosa. Śmiało można stwierdzić, że to projektant ma krew na ręcach, ale kogo to obchodzi. Najpierw należało wybudować S8, przeanalizować natężenie ruchu na drodze krajowej 12/14 i dobrze się zastanowić - zwężać, czy nie?! Poza tym zastanawiam się, czy zwężenie drogi krajowej 12/14 można tłumaczyć budową drogi ekspresowej S8 - dlaczego? Bo jeszcze, gdy nie było wiadomo gdzie będzie poprowadzona S8 (wariant północny, czy południowy?), prace na krajowej drodze 12/14 już trwały!

Co się dzieje dziś chyba wszyscy widzimy. Ci którzy usiłują jechać tamtędy w miarę przepisowo tj. nawet nieco szybciej np. ok. 60 km/h są nagminnie i po chamsku wyprzedzani przez wszystkich pozostałych :/
j5
26.07.2010 10:43:23
ta droga miała tak wyglądać przy załóżeniu , ze już istnieć bedzie s-8 , zobaczymy co zrobią z odcinkiem który czeka remont od przyszłego roku , miedzy Sieradzem a Walichnowami . Samochód faktycznie nie na tym pasie
aaaa
26.07.2010 10:17:56
a zauważyłeś, że auto stoi na prawym pasie a powinien jechac psaem lewym skoro jechal ze zduńskiej?! wypadek najprawdopodobniej jest z winy kierowcy auta! Więc daruj sobie tego typu komentarze!
m
26.07.2010 10:07:02
Jeśli auto stoi na lewym pasie (widać na foto nr 2)!? Wygląda na to, że auto wyprzedzało inny pojazd jeśli się tam znalazło co sugeruje, że sprawcą najprawdopodobniej był kierowca samochodu.
Ale ludzie pewnie będą od razu mówić winny motocyklista bez oglądania zdjęć.
oburzony
26.07.2010 10:06:50
Antek jak Ty głupi jestes a wy droga redakcjo nie powinniscie ujawniac takich komentarzy , jak mozna tak napisac !!!
oświecony
26.07.2010 09:30:25
Bo jazda na światłach w dzień gwarantuje - według ustawy - pełne bezpieczeństwo.
Tymek
26.07.2010 09:11:35
Wiec nie wiem czy motocyklisci to tacy piraci
Antek
26.07.2010 08:59:09
Jednego pirata drogowego na dwóch kołach mniej.
koszmar
26.07.2010 08:59:05
Ci co wymyślili tą drogę niech sobie dopiszą kolejna ofiarę śmiertelną na swoje konto...Kierowcy nie maja wyboru albo zgina w czołowym zderzeniu ,albo wpadając do rowu:)
mi
26.07.2010 08:42:43
Najwazniejsze ze sa dwa pasy dla rowerów nie?
wiesniak
26.07.2010 08:08:42
Proponuje zwezyc te droge,do jednego pasa,bedzie zupelnie bezpiecznie

Więcej informacji

region

XVIII Sieradzki Jarmark Adwentowy

Wczoraj, 20:38:04

Sieradzki Jarmark w tym roku trwał cały weekend. W sobotę można było kupić lokalne produkty a także posłuchac koncertu Sieradz Śpiewa Razem. Z kolei w niedzielę była oficjalna część artystyczna na rynku.

1
region

III Warcki Jarmark Bożonarodzeniowy

Wczoraj, 20:20:18

Za nami wydarzenie pełne świątecznych atrakcji, lokalnych smaków oraz artystycznych występów. Na Placu Klasztornym w Warcie po raz 3 zorganizowano Jarmark Bożonarodzeniowy. Były występy, lokalne przysmaki, choinki a także spotkanie ze Świętym Mikołajem

0
Zduńska Wola
SPORT

9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki

Wczoraj, 15:12:40

Prawie 300 zawodników ukończyło 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki. Organizatorami wydarzenia byli: Biegam Bo Lubię Zduńska Wola oraz II Liceum Ogólnokształcące w Zduńskiej Woli.

1
Nasze Radio 104,7 FM
Co teraz?
On Air
02:10
One
U2
Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie!
Co teraz?
On Air
02:10
Odkryjemy Miłość Nieznaną
Alicja Majewska
00:00 00:00
12.12.2025 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki
12.12.2025 Budżet Sieradza 2026. Sesja rady miejskiej
11.12.2025 Zaproszenie na Jasełka do SP10 w Sieradzu
10.12.2025 Wizyta dzieci z oddziałów przedszkolnych ze Szkoły Podstawowej im. W. Łokietka w Rossoszycy
11.12.2025 Odpady... jest ich coraz więcej, a ich zagospodarowanie coraz droższe - audycja nr 11

Co, gdzie, kiedy

17.12.2025
Wystawa malarstwa Anny Juszczak
Kawiarnia Literacka Ratusza
20.12.2025
Świąteczne warsztaty dla dzieci
Pałac w Małkowie
21.12.2025
Z tradycją i ze smakiem
Sala C Starostwa Powiatowego w Sieradzu
Jarmark Adwentowy
Złoczew (pow. sieradzki)
Tenis w szkole
Hala Szkoły Podstawowej nr 6 w Zduńskiej Woli
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1
sombr
12 to 12
2
Kacperczyk, Daria Zawiałow
GDZIE TRAFIA MIŁOŚĆ, GDY UMIERA
3
Taylor Swift
The Fate Of Ophelia
Nasze Radio 104,7 FM
🎵 Ładowanie...