25.04.2010 18:00:24 (Aktualizacja: 25.04.2010 18:00:24)
region

Widawa: śmiertelny finał pościgu

58-latka z Widawy zginęła na drodze potrącona przez uciekającego przed policją kierowcę - on sam w ciężkim stanie trafił do szpitala w Łodzi.

(fot. Andrzej Świniarski)

W sobotnie popołudnie patrol policji w okolicach Widawy zasygnalizował kierowcy Renault Laguna kontrolę drogową.
Ten nie zatrzymał się do kontroli, a policjanci ruszyli w pościg.
- Na ulicy Wieluńskiej uciekający kierowca usiłował wyprzedzić ciągnik. Wtedy najprawdopodobniej wpadł w poślizg i potrącił pieszą - mówi mł.asp. Małgorzata Głowinkowska z łaskiej policji.
Kobieta zginęła na miejscu. Kierowca kilkanaście metrów dalej uderzył w drzewo. W bardzo ciężkim stanie został przewieziony do szpitala w Łodzi.
Na razie nieznane są jego personalia, ani przyczyny, dla których nie chciał zatrzymać się do rutynowej kontroli.

Komentarze

kill
10.05.2010 22:48:20
Policja się źle zachowała że nie otworzyła ognia do tego debila albo że nie zepchneli go do rowu to by nie doszło do tragedii.... Wszystkich tych co jeźdzą po pjanemu i nadmiernie przekraczają prędkość powinno się srogo karać bo są za niskie kary i się nie boją A druga sprawa to akurat przejeźdzalem moment po zdarzeniu i nawet nie przykryli zwlok tej kobiety tylko cala wies sie zbiegla i wszyscy na to patrzyli....
kjy
02.05.2010 00:39:30
człowieku blokada blokada mówi ci to coś..
Dajcie już spokój
02.05.2010 00:39:20
DAJCIE JUŻ SPOKÓJ PANI IRENA WYBACZYŁA KIEROWCY TAK POWIEDZIANA NA POGRZEBIE TO PO CO JESZCZE CIĄGNIECIE TEN TEMAT PO CO SIĘ WTRĄCACIE TO WYŁĄCZNIE SPRAWA SĄDU WY NIC NIE MACIE DO GADANIA..
vxc
01.05.2010 23:56:12
daj już spokój przecież i tak każdy wie swoje..
że nie winny
znajomy
29.04.2010 23:42:34
Świętej pamięci zmarła wybaczyła sprawcom, takie slowa pady na pogrzebie, wiec zakonczmy ten temat juz. Obwiniac mozna kazdego po fakcie. Zacznijmy od tego, iz w Polsce mamy takki rzad az po wojta gminy. Moje dzieci chodza do szkoly obok miejsca wypadku wiec prosze tylko o to, badzmy ostrozniejsi. I jeszcze raz głębokie wyrazy współczucia dla rodziny Kopytników!
przemysław mikołaj
29.04.2010 21:43:10
panie Dziennikarzu gadasz bzdury jak mało który.Zwyczajne głupoty.Pomyśl zanim coś powiesz.Wstyd.
DW
29.04.2010 15:09:23
Dyskusja z ludźmi, którzy nie widzą winy kierowcy pojazdu, który doprowadził do tragedii, a winnych szukają wśród pracowników służb mundurowych, bez mała strasząc, że "... bez kary im to nie ujdzie" jest jałowa. Kręgosłup moralny lekko skrzywiony chyba jest u pani/pana "dziennikarza".
dziennikarz
29.04.2010 12:18:25
co to za policja w tej widawie jest, zeby tak bezmyslnie sie zachowac, rozumiem ze mieli nakaz poscigu ale bez kary im to nie ujdzie, w koncu maja na sumienu 2 osoby, niech teraz tych dwoch panow scigajacych pojdzie do dzieci pani Ireny i niech im spojrza w oczy. Jedno jest pewne gdyby nie pani Irena to ktos inny by zmarl, albo mozliwe ze czesc widawy bo na pewno gdzies rozbilby sie samochod, a moze w stacje benzynowa? mam nadzieje ze sad i prokuratura wyciagna odpowiednie wnioski wobec policji widawskiej i niech to bedzie nauczka dla wszystkich.
anonim
29.04.2010 05:50:19
zdrowia prokuratorkowi i hakerkowi.
anonim
28.04.2010 15:41:32
Jeszcze się musisz dużo nauczyć...
haker
28.04.2010 00:00:40
chcesz się założyć, że nie? technika działa we wszystkie strony, anonimowość w sieci to tylko slogan...
anonim
27.04.2010 21:52:00
Oj można być anonimowym:)
;)
27.04.2010 20:45:02
Problem polega na tym,że ten człowiek już wcześniej stwarzał zagrożenie w ruchu, ale nie będę się rozpisywał,bo Ci którzy wiedzą lepiej i tak będą mieć swoje zdanie. Gratuluję fantazji i pozdrawiam wszechwiedzących bajkopisarzy:)
AGA IĆ SPAĆ
27.04.2010 20:44:53
jak poczytasz w necie to się dowiesz że teraz policja nie goni tylko spisuje rejestracje i po nich dochodzą do tej osoby..!!
W.D
27.04.2010 20:44:48
Mycha ma racje i nie pisz takich głupot bo to czysta prawda..!!
D.W
27.04.2010 20:44:32
ty też nie na pewno więc nie wygaduj takich głupot..
P.T
27.04.2010 20:18:13
Człowieku policja teraz nie ma prawa gonić nikogo od tego mają rejestracje żeby po nich dojść do tej osoby..
Nie mają też prawa zatrzymywać na w lesie a ni gonić na terenie zobudowanym..
Poczytaj trochę do się dowiesz..
Mycha
27.04.2010 20:18:05
Nie wiem czy wiesz ale ta rodzina nie ma żalu tak do niego jak to tej policji że go gonili ja wiem bo słyszałam na własne uszy bo stałam obok!!
Mycha
27.04.2010 20:17:57
No dobra ale nie mają prawa teraz gonić od tego mają rejestracje żeby spisać spisać żeby dojść po nich kto kieruje tym autem a na pewno spisali bo siedzieli mu na ogonie ..w lesie też nie mogą nikogo zatrzymywać..
mAtylda &
27.04.2010 20:17:49
po pierwsze co wy macie do policji?? wykonywali swoje zadania na podstawie określonych procedur.głównym zadaniem policji jest zabezpieczenie miejsca wypadku a dopiero potem udzielenie pomoc, a co może mieli kierowce wyciągać ze zmasakrowanego auta tak po prostu, gołymi rekami..
po drugie kto twierdzi ze policja jechała na podwójnym gazie i skąd może mieć taka pewność co??jeśli jest taki pewny niech pójdzie na posterunek i to powie,a nie pisze to pod nickiem..
niektórzy naprawdę maja jakieś stereotypowe myśli o policji i chyba się za dużo filmów na oglądali...
obiektywnie patrząca
27.04.2010 20:17:39
Ci którzy chcieli robić w życiu coś pożytecznego, czuć wyjatkowość swojej profesji zostali właśnie policjantami, strażakami. Chcę przypomnieć WSZYSTKIM, iż straż widawska nie jest zawodowa lecz ochotnicza... powinniście byś wdzięczni że tacy ludzie w ogóle są... że chcą pomagać innym. Do ochotniczej straży mogli wstąpić wszyscy, więc dlaczego tego nie zrobiliście? potraficie tylko głośno komentować... a jeśli nie wiecie...to wypadek zdarzył się tuż po powrocie strażaków z Częstochowy. Byli odświętnie ubrani na akcji bo nie zdążyli się przebrać... a komentarze,że byli w stanie nietrzeźwości nie są na miejscu... bo nikt nie porywa się z motyką.
Kolejna sprawa... POLICJA wypełniła właściwie swój obowiązek... i nie powinno im się nic zarzucić... a jeśli ktoś twierdzi że jest inaczej, to niech zgłosi to przełożonemu... Podejrzewam że nikt z Was nie zna regulaminu postępowania podczas pościgu... Jeśli chcecie komentować to najpierw poznajcie wszystkie zasady, bo pomówienia takie nie są na miejscu i świadczą tylko o Waszym niskim poziomie inteligencji. WSZYSTKO.
Gość Portalu
27.04.2010 20:17:17
Każdy pisze co uważa ale wina nigdy nie jest po jednej stronie tylko po dwóch czyli kierowcy i Policji.Na stronie Policji Łask pisze czarno na białym że:(Policjanci podjęli pościg. Kierujący, jadący z nadmierną prędkością, nie stosował się do sygnałów świetlnych i dźwiękowych nakazujących zatrzymanie się).
Czyli Policja podjeła pościg a wiadomo że jeśli ktoś jest pijany czy pod wpływem narkotyków będzie uciekał i Policja sama stwarza niebezpieczeństwo wypadku i takie właśnie stworzyła.A po całym zdarzeniu nie zabezpieczyli miejsca wypadku aby nikt nie podchodził,wiadomo że gapie będa i chcą zobaczyć wszystko a Policja jest po to aby zabezpieczyć miejsce wypadku.
Gdyby nie był goniony to by nie uciekał z taka prędkościa tym bardziej w terenie zabudowanym.Powinni powiadomić sasiednie jednostki zablokować drogę tym bardziej że widzieli numery samochodu to wiedzieli czyje to auto.
surferProkurator
27.04.2010 15:41:30
W sieci nie jesteś anonimowy tak jak Ci się naiwnie wydaje.
ja
27.04.2010 11:35:06
Co się stanie za godzinę czy dwie nie wiem ale wiem na pewno że nie będę lamąc przepisów.Widzę że nie potrafisz czytać tekst ze zrozumieniem.,,co ty byś robił na miejscu tych rodzin''-przecież piszę że rodziny cierpią przez niego na pewno robiłbym to samo co oni a ty co byś robiła-oskarżała policję czy mówiła CO ON NAROBIŁ
Zwiazany z policja
27.04.2010 11:00:00
Mycha nie wiem czy wiesz ale od tego wahadła do Widawy jest około 5-7 km, jadąc z prędkością 170km/h to w widawie byli po niecałych 3 minutach. Nie było żądnej możliwości aby zorganizować blokadę.
xxx
27.04.2010 10:59:46
paczyłeś????
rio
27.04.2010 10:44:40
Bez względu na to, co mogłaby zrobić policja to ma ona określone procedury. Nie znam się na nich, więc nie mi to osądzać, ale z jakiegoś powodu postąpili tak, a nie inaczej.
Mówienie, że winę za śmierć tej kobiety ponosi policja jest idiotyczne.
Gościu gnał jak szalony i jest to jego wina. Jakby się zatrzymał do kontroli to nic by się nikomu nie stało.
On złamał prawo! A my jak zawsze w naszym kraju bronimy przestępców szukając winnych w tych, którzy wykonują swoją pracę.
Gościu kpił sobie z przepisów i zabił kobietę, a niewiaodmo czy sam przeżyję...to jest jego wina. Nikogo więcej.
Kto wie, może i bez pościgu by kogoś zabił...bo jakiś powód miał, że nie zatrzymał się do kontroli.
lll
27.04.2010 10:35:44
Inne patrole myśl trochę
Mycha
27.04.2010 10:28:52
a nie pomyślałaś o tym żeby zrobili blokadę i wo gule nie dopuścili do tego że by dojechał do wsi..
xxx
27.04.2010 10:25:14
Tak mogła poinformować innych-kogo mieszkańcow Widawy.Mycho ty wiesz co piszesz!!!! Kobieta by żyła on nie leżałby w szpitalu gdyby zatrzymal się do kontroli,gdyby nie jechal jak wariat-normalny kierowca tak się nie zachowuje chyba że ma coś na sumieniu a teraz to musi mieć duże sumienie żeby pomieścić to co zrobił.
angello
27.04.2010 09:59:14
Sam jesteś głąbem. Pędził jak porąbany, więc nie mów że to wina policji. Może jeszcze to wina policji, że się nie zatrzymał do kontroli? Idiotyczny jest Twój komentarz.
Mycha
27.04.2010 09:59:01
a ciekawe co ty byś robił na miejscu tych rodzin..
nie bądź taki mądry bo nie wiadomo co ty zrobisz za dzień a może nawet za godzinę..
Mycha
27.04.2010 09:58:09
TY GŁĄBIE to wszystko wina policji a nie jego..
Mycha
27.04.2010 09:58:05
Masz racje policja mogła poinformować innych że tam jedzie i blok-age zrobić czy coś takiego i by nic się nie stało ta kobieta by żyło a on by nie leżał w szpitalu..
Mycha
27.04.2010 09:57:56
człowieku chyba to nie znaczy na pewno.. Paczyłeś na licznik nie
z chowaj się najlepiej..
przemysław-mikołaj
27.04.2010 06:30:49
najszczersze wyrazy współczucia dla rodzin: zmarłej kobiety i tego pijanego głąba,a co do gapiów to ciekawe czy też"tylko by się przyglądali"gdyby chodziło o kogoś z ich bliskich-durne polglowki.
Mieszkanka Widawy
27.04.2010 06:30:41
CHCIAŁABYM ABY CI KTÓRZY TAK NIE PRZYCHYLNIE WYPOWIADAJĄ SIĘ NA TEMAT PRACY WIDAWSKICH STRAŻAKÓW,POLICJANTÓW JAK I ICH SAMYCH UJAWNILI SIĘ SKORO SĄ TACY MĄDRZY NIECH SIĘ PRZEDSTAWIĄ!NA JAKIEJ PODSTAWIE ICH OSĄDZACIE?cyt;Byli pijani"JEST STWIERDZENIEM DOŚĆ OGÓLNIKOWYM,NAJPIERW TRZEBA BYĆ PEWNYM SWOJEJ RACJI DOPIERO OSĄDZAĆ!NAJLEPIEJ NIECH KAŻDY PILNUJE SIEBIE I NIECH POMYŚLI LEPIEJ O TYM CO SIĘ STAŁO!
gość
26.04.2010 22:30:56
nie każdy ma ochotę, powiedzieć prawdę jeśli możesz to idź tam gdzie pisałeś i powiedz jak było na tym wahadle i później , bo najgorsze są te komentarze oczerniające tych co pracują a policji nikt nie musi lubić,
ja
26.04.2010 22:30:24
Przeczytałeś to co udało ci się napisać?.Czy ktoś jadąc z taką prędkością nie zdaje sobie sprawy że może stać się potencjalnym mordercą/,,zabija bo tak jest fajnie''/.Piszesz że myślimy że zrobił to specjalnie a jak niby ktoś mu kazał tak pędzić?Może ty że go tak bronisz?,,Biedny bo trafił do szpitala i nie wiadomo czy kiedyś stanie na nogi''Biedna to jest jego matka i ojciec i cała rodzina że sa teraz na ludzkich językach,jeszcze muszą opiekować się nim w szpitalu i wszystko to przeżywać.Dobrze jeżeli weźmie to sobie do serca co zrobił, ale znam kilku takich co nie wyciągnęli wniosków z własnej głupoty i nadal szaleją na drogach.Wystarczy byś popatrzał na ludzi w szpitalach którzy cierpią po wypadkach może oczy by ci się otworzyły.Oni nie cierpią tam na życzenie bo tak chcieli
wiola
26.04.2010 19:16:35
nie zdajesz sobie chyba sprawy z tego co mówisz.... pomyśl zanim coś powiesz.... nawet nie wiesz jaki to jest ból tracić w tej oto chwili kogoś bliskiego... frajer.... bez komentarza dla ludzi twojego pokroju..!
anonim
26.04.2010 18:39:09
Ten kto pisze :"/ale czy on ma sumienie?/" jest naprawdę nienormalny... Myślicie że on to specjalnie zrobił... Również współczuję rodzinie zmarłej, bo to wielki ból... Ale nie róbcie z kierowcy zabójcy, który zabija bo tak jest fajnie... Czy wy się w ogóle zastanawiacie co piszecie... Sam ma nauczkę, bo wylądował w szpitalu w ciężkim stanie, nie wiadomo czy będzie mógł kiedykolwiek stanąć na nogi... Paranoja...
Zwiazany z policja
26.04.2010 18:38:47
Człowieku jeżeli dla ciebie to był eksponat to radze udać się do psychiatry. Policja nie jest zakładem pogrzebowym i zapewne nie posiadają worków do przewozu zwłok ani też innych rzeczy którymi można przykryć ciało. Może udasz się na Komisariat i pokażesz policjantom jak gołymi rękoma rozgina się karoserie w aucie aby kogoś wyciągnąć.
Zwiazany z policja
26.04.2010 18:36:45
Gdy czytam niektóre z tych wypocin to naprawdę ręce mi odpadają - jaka wina policji?, jacy pijani? ludzie pomyślcie zanim coś napiszecie. Policja zachowała się tak jak powinna się zachować. Po pierwsze zawiadomili odpowiednie służby i poinformowali o szczegółach zdarzenia, aby dyspozytorzy straży bądź pogotowia mieli jak najwięcej informacji i zaangażowali takie środki i siły jakie są adekwatne do danej sytuacji. Co do człowieka w aucie to jeżeli oddycha, ma puls i jego życiu nie zagraża inne niebezpieczeństwo najlepiej go pozostawić i czekać na przyjazd pogotowia ponieważ nie wiadomo, czy nie ma obrażeń wewnętrznych które ruch może tylko pogorszyć. Tz gapie gdyby mieli trochę rozsądku to sami by się odsunęli, a nie lecieli jak ćmy do światła tylko po to aby ujrzeć ludzkie nieszczęście. Około 95% ludzi Widawie potraktowali to zdarzenie jak lokalna ciekawostkę i przyszli się po prostu popatrzeć i krytykować bo to umieją robić najlepiej.
swiadek
26.04.2010 15:14:33
Stałem na wahadełku bezposrednio za kierujacym pojazdem Renault. Nie wiem w jakim stanie byl kierujacy ale normalnie sie nie zachowywal, stał bez swiatel i co chwila gaslo mu auto tak jakby puszczal sprzeglo bez gazu, gdy policja go mijala kazala mu reka zjechac na bok i to pare razy a on zaczal uciekac... Nie zgodze sie z tym ze polcija jechala bez sygnalu swietlnego i dzwiekowego bo jechala zaraz po zawroceniu takowy uruchomila. Druga sprawa nie gonila go na leb na szyje bo na wysokosci skrzyzowania drogi za Witoldowem gdzie jest odbicie na dabrowe widawska byli dobre 500-700 metorw za nim. W momencie gdy dojechalem do Widawy bylo widac kurz troche dymu a policjanci jzu stali z telefonami i przy radiu i wykonywali obowiazki. Jezli to ma pomoc to moge zglosic sie na policje i powiedziec dokladnie jak bylo. Szczere wyrazy wspolczucia dla rodziny ofiary...
. ;/
26.04.2010 14:27:16
szczere kondolencje dla rodziny ofiary z wypadku ! ;/
gosciu
26.04.2010 13:17:53
To co niektórzy tutaj wypisują to jest normalnie paranoja. Po czym stwierdzacie że policja i straż była pijana?? Że niektórzy strażacy byli w mundurach wyjściowych?? Nie byli na żadnej imprezie lecz na pielgrzymce. Zastanówcie się czasami zanim coś napiszecie. Bo najlepiej przyjść jak najbliżej i się gapić. To jedynie przeszkadza w akcji..
niewazne
26.04.2010 13:02:57
Chyba Ty człowieku byłeś pijany.. bo ja tam nikogo nietrzeźwego w służbach nie widziałem... Pomyśl zanim coś powiesz...
footshak
26.04.2010 11:29:06
Szczere kondolencje rodzinie Michalskich.
ja
26.04.2010 08:47:43
Dla rodziny to co się stalo jest napewno wielką tragedią ale tragiczne jest też to co niektórzy tu wypisują.Co niektórzy to wiedzą nawet od jakiego momentu policja go ścigała.Najlepiej jest obwiniać tego co naprawdę nie zawinil tak się już niestety utarlo/dziecko dostalo 2 bo pani zrobiła klasówkę,zabili chłopaka na dyskotece poco on tam poszedł,jechał pijany bo koledzy częstowali go wódką itp/paranoja.Nie każdy musi lubić strażaków,lekarzy,nauczycieli,księży,policjantów itp. ale jeżeli każdy z nas będzie uczciwie postępował nie będzie miał problemow z żadną z tych osób,nie będzie wypisywać takie bzdety.Nie nam osądzać.Mam nadzieję że ten pirat przeżyje i spotka go zasłużona kara niech sumienie męczy go do końca życia/ale czy on ma sumienie?/
mka
25.04.2010 23:39:26
wiesz co mówisz tak bo to nie ty straciłaś/eś matkę która nie winnie zgineła która miała dla kogo żyć postaw się w sytuacji dzieci które straciły matkę nagle i juz nigdy za życie nie będą mieli w niej oparcia:(:(:(:(:(najlepjej powiedzieć trudno stało się dla tych którzy tego nie doświadczyli
@@@@
25.04.2010 23:09:06
Ludzie, zastanówcie się co wy piszecie... po co te głupie gadanie...stało się i się nie odstanie...jeśli ktokolwiek jest winny to tylko ten kto jeździ po pijanemu....Teraz należy tylko współczuć rodzinie zmarłej , a nie wydawać sądy i krytykować cudzą pracę.
mka
25.04.2010 23:08:55
moim zdaniem to że ten człowiek zaczął uciekać nie znaczy że policjanci miusieli wszczynać pościg skoro uciekał już od Wielunia to policja z osjakowa lub widawy zdąrzyła by go złapać nie musowo był gonić go nie myśleć o zagrożeniu jakie stwarzał na drodze ale widocznie policji to umknęło przecież gonili go przez tereny zabudowane gdzie prędkość ogranicza się do 50km/h a on jak słyszałam na liczniku miał ok 180km/h wieć nie wiem o czym wtedy myślała policja.najbardziej ucierpiała ofiara wypadku i jej rodzina pozostawiając po sobie ból i smutek.współczucie dla córki i syna zmarłej:(:(:(:(:(:(
ja
25.04.2010 22:39:50
Ludzie jak czytam niektore chore wasze komentarze to aż się boję czy jestem jeszcze normalna czy już nie.Winna policja?Pytam się czego?Że jakiś wariat spowodował taki tragiczny w skutkach wypadek.Chyba żyjemy w państwie prawa.Wyrazy współczucia rodzinie zmarłej
MOris
25.04.2010 21:35:55
Jeśli chodzi o uwagi do Policji , to w sprawie skarg i wniosków przyjmuje Komendant Komisariatu, a jeśli to za mało to pewnie przyjmuje też Komendant Powiatowy w Łasku , a jak ktoś chce to może jechać nawet do Łodzi . Przecież nic nie stoi na przeszkodzie aby powiedzieć bezpośrednim przełożonym policjantów jakie mamy do nich uwagi. To samo tyczy się pracy strażaków i innych służ ratowniczych - każdy z nich ma swojego bezpośredniego przełożonego. Jestem wręcz pewien , że cywilnej odwagi wystarczy komentującym jedynie na "wytykanie" nie do końca słusznych uwag tu , przy tym artykule. Jeden z komentujących pisze cyt. " bylem swiadkiem akcji ratowniczej!! o ile to mozna nazwac akcji ratownicza ze strony policji!! zero pomocy z ich strony!! policjanci dopiero po nawolywaniu kilku osob okryla cialo zabitej kobiety!! do tej pory kazdy kto chcial na ogladal jej cialo jak "eksponat"!! przeciez oni stali i nic nie robili jak!!...." koniec cytatu. Jeśli miałbym się odnieść do tego fragmentu to widzę , że komentujący nie ma bladego pojęcia o pracy służb ratowniczych. Policjanci powinni zablokować ruch, udzielać pomocy , przykrywać zabitych , organizować objazdy , przeganiać gapiów i co jeszcze powinni w tym samym momencie zrobić??? ..... no tak powinni jeszcze próbować wyszarpnąć kierowce zza kierownicy , choć był pewnie uwięziony. Jak by się nie udało w całości to może po troszeczku , byle robić. Świadkowie - skoro macie tyle do opowiedzenia co widzieliście , zgłoście się na Policję do prowadzącego funkcjonariusza śledztwo w sprawie tego wypadku , pewnie chętnie Was wysłucha!!! Do piszących - " po co gonili i to jeszcze w terenie zabudowanym " no to ludzie zastanówcie się !!! Po co policjanci mają w ogóle reagować na piratów drogowych , na szaleńców za kierownicą , na potencjalnych morderców , może nie powinni ?? Niech wjeżdżając w grupy przechodniów w terenie zabudowanym ..... no bo Policja nie powinna nic im powiedzieć , dopiero jak wyjadą poza granice miejscowości ...., a jak nie wyjadą ?? Ci którzy wytykają , a byli i widzieli, moje pytanie - czemu nikt z was nie pomógł tylko staliście chwiejąc się na nogach i robiliście sobie fotki na telefon, co później z tym zrobicie , tapetę sobie ustawicie na telefonie?? Niech Wam się to śni , zobaczycie jaki to rarytas !!! Wyrazy współczucia dla rodziny tragicznie zmarłej .
obser.
25.04.2010 20:55:13
współczesnych mediów co by policjanci nie zrobili to i tak będzie źle, módl się o zdrowie, bo zdrowego rozsądku to ty już miał nie będziesz. Takie tragedie są tylko i wyłącznie winą głupich kierowców, którzy nie wiedząc dlaczego nie przestrzegają prawa.
kkkk
25.04.2010 20:40:23
tak na prawde to nie wiadomo do końca jak to było. a śmierci nie życzy się nawet najgorszemu wrogowi takie jest przysłowie. nie był to jednak dobry pomysł żeby jechać z tak dużą prędkością.
gość
25.04.2010 20:40:15
skoro tam byłeś człowieku to dlaczego nie brałeś udziału w akcji ratowniczej tylko oczerniasz policję, z twojego komentarza widać że jesteś ratownikiem pierwszej klasy i twoja pomoc była tam w
ręcz niezbędna a jak chciałeś popatrzeć to są od tego filmy - życzę ci sukcesów w podglądaniu i staniu obok skoro mógłbyś pomóc ................
DW
25.04.2010 20:29:08
HWDP Kim jesteś człowieku, że takie pomówienia z twojej strony padają odnośnie policji? Fakty są takaie: człowiek nie zatrzymał się do kontroli, uciekał przed radiowozem, kierowany przez niego samochód zabił kobietę, a ty mówisz, że policjanci .... Być może był pod wpływem alkoholu, być może innych środków tego nie wiemy, ale z pewnością był niebezpieczny dla innych i tak naprawdę każdy kto tamtędy przechodził, przejeżdżał mógł dzisiaj być martwy, a ty mówisz o policji. Wszystkim tym, którzy uważają, że kierowca który zabija przechodnia, bo akurat "przypadkiem" ucieka przed policją polecam wizytę u specjalisty, może u duchownego, bo wartości moralne chyba zostały wypaczone. A może, gdyby ten człowiek pojechał spokojnie dalej, doprowadziłby do jeszcze większej tragedii i wtedy też byłaby wina policji, bo nie zatrzymała go wcześniej...
wit
25.04.2010 19:44:53
Witam.Jeśli dobrze pamiętam to droga od Wielunia była remontowana nowy asfalt to morzna nacisnąć na pedał.Co do policji,chcieli zatrzymać pojazd do kontroli a on zaczoł uciekać to chyba musieli go gonić to chyba normalne.A strażacy,nie wiem kto tam był wiem że są to młodzi ludzie i nie mają doświadczenia w takich akcjach,a napewno jeszcze krzyki gapiów to ich zestresowało.Co niekturzy piszą że strażacy piani to nic nowego zawsze we Widawie tak było że jak coś się stało a byli strażacy to napewno byli piani,a gdzie jakieś podziękowanie za ich prace.Współczucie dla całej rodziny Kopytników
,
SAM
25.04.2010 19:08:08
Po pierwsze świadkiem jest się jeżeli widziało się samo zdarzenie i można coś o nim powiedzieć. A jak czytam te wypociny to śmiech nie ogarnia. Pisanie byłem świadkiem a ja twierdze że byliście zwykłymi gapiami, którzy przyszli popatrzeć bo nie mieliście co robić w domu a jak to bywa w Widawie informacja o czymkolwiek rozchodzi się szybciej niż błyskawica na niebie. Skoro ktoś był świadkiem wypadku (jak twierdzi) to powinien raczej pomagać rannym i poszkodowanym a nie stać na chodniku robić zdjęcia telefonami i krytykować tych co ratowali ludzi. Akurat byłem tam i wiem jak wszystko wyglądało. Gdyby nie dwie panie lekarki i dwóch gości to oczywiście nikt z tzw. świadków nie pomógł ale do krytyki wszyscy. A co do policji to w pierwszej kolejności powiadamiali o wypadku potrzebne służby a nie stali bezczynnie jak ktoś stwierdził. Jak to mówią zawsze można zrobić coś lepiej ale ten nie popełnia błędów co nic nie robi. A dla czytelnika lolo mała rada jak jedziesz to zdejmij okulary i przycisz radio w samochodzie to będziesz lepiej widział i słyszał. A wypadków na tym zakręcie było już kilka z tego co ja pamiętam. Co do pracy strażaków to niema żadnych zastrzeżeń, wykazali się fachowością i wiedzą. Jeżeli ktoś tam był pijany, to byli to chyba goście którzy to pisali, bo z tego co ja wiem to nikt z ratowników nie był, natomiast z gapiów owszem i to kilkunastu by się znalazło.
Kończąc to widzę,że najwięcej do powiedzenia i krytyki mają ci co nie znają sprawy, a nawet jak tam byli to nic nie zrobili sami.
HWDP
25.04.2010 18:07:55
Z tego co wiem to widawskiej policji często się zdarza jeździć na podwójnym gazie oni sie nadają do przewalania gnoju a nie do tak odpowiedzialnej pracy niedawno jadąc na interwęncję wjechali do rowu możliwe że po zimie zwęziła się droga ale tą możliwość raczej bym wykluczył a co do tej tragedii która miała miejsce to wyrazy współczucia dla rodziny
xxx
25.04.2010 17:58:18
wiadomo, że na służbie w Widawie nie są wszyscy policjanci, tylko 2, góra 3 zwłaszcza w weekendy. Jak było naprawdę nie wiadomo, dlatego nie ma co osądzać policji-oni tylko wykonywali swoją pracę, a skoro pojazd nie zatrzymał się do kontroli to musiał mieć coś na sumieniu, więc nie można było tego tak zostawić.
Sympatyk Policji
25.04.2010 15:17:24
Możesz mi wyjaśnić co rozumiesz przez pojęcie "ruch londowy"?? Domyślam się, że chodziło o LĄDOWY. Na przyszłość pamiętaj, POWIETRZNY, a nie powieCZny. Miłego dnia:)
dobry
25.04.2010 15:17:14
ilu mamy policjantow w naszym widawskim komisariacie?? 2?? reszta z budy nie wyszla!!
lolo
25.04.2010 15:17:08
jechalem za radiowozem tym duzym ktorego ma nasza policja widawska!! i nie mieli oni wlaczonego sygnalu ani swietlnego ani fonicznego!! wiec nie mozna powiedziec ze gonili go na leb na szyje!! a kierowca tego renoult mial nad nimi duza przewage w odleglosci!! pomimo to ze nigdy chyba nie bylo na nim zadnego wypadku zakret o ktorym mowa faktycznie zawsze kazdego wprawia w maly dreszcyk bo jest on dosc duzym skrzyzowaniem poza tym jest przy nim szkola!! zawsze jest na nim dosc duzo piachu ktore zminiejsza przyczepnosc auta!! kierowca ktory wszedl w ten zakret mial wedlu pierwszych ustalen 170km/h na blacie!! wiec stanowczo przekroczylby predkosc!! zakret nie jest ostry ale jest dosc dlugi!! i jest dobrze oznaczony a poza tym dany kierowca byl z naszych okolic takze napewno znal ten zakret musial widziec oznaczenia!! jest to ewidenta wina kierowcy renoult i nie mozna zrzucic calej winy na policje!! bedac swiadkiem wypadku zastanawialo nie jedno!! co ta polcja tam robi!! a wlasciwie czego nie robi!! ja nie wiem po co oni tam przyjechali!!?? gdyby nie mundury to pomyslalbym ze oni tam przyszli "popatrzec"!! stali nieporadnie zamist cos zrobic z ludzmi ktorych przybywalo a gdy przyjechala karetka nie bylo dla niej miejsca!! ludzie przeciez to karygodne!! dopiero po tym jak ktos napomnial jednego znich przykryto cialo tragicznie zabitej!! skazani na taka pomoc ze strony policji mozemy liczyc jedynie na strazakow bo oni sie wykazali!! gdyby tylko nie to ze chyba mieli cos% za soba!! starali sie chlopaki ale jak napewno wielu z nas zauwazylo kazdy chcial pomoc ale za malo dla kadego bylo miejsca dlatego przy rozcinaniu auta w celu wydostania kierowcy z auta pomagalo nawet 6 osob!!! nawet ochotnicy!! tragiczny wypadek!! obwiniac mozna los mniej wierzacym polecam zwolnic i zawsze zegnac sie z najblizszymi wychodzac z domu bo zycie moze nas zaskoczyc w kazdej chwili!!
Aga
25.04.2010 15:16:30
To była tylko i wyłącznie wina kierowcy! Policjanci wykonywali swoją pracę i ten "gość", który napisał, że to wina policji niech następnym razem trochę pomyśli zanim zacznie wypisywać takie bzdury!!
Widawianin
25.04.2010 15:16:14
bylem swiadkiem akcji ratowniczej!! o ile to mozna nazwac akcji ratownicza ze strony policji!! zero pomocy z ich strony!! policjanci dopiero po nawolywaniu kilku osob okryla cialo zabitej kobiety!! do tej pory kazdy kto chcial na ogladal jej cialo jak "eksponat"!! przeciez oni stali i nic nie robili jak!! przyjechali popatrzec bo to jedynie mozna wywnioskowac!! zamiast zablokowac przejazd ustalic obiazd i odsunac "gapjow" postanowili zajac sie obseracja!! co do strazy nie wiem czy ktos tam byl pijany czy nie (a nie mozna wykluczyc ze tak nie bylo) ale napewo nie mozna zarzucic komu kolwiek ze stal bezczynnie to strazacy dali mu szanse na zycie!! jesli on przezyje bedzie mial do konca zycia w jego glowie bedzie tkwic chwila w ktorej zabija czyjes niewinne zycie!! najwiekasza kara ktora mogla go spotkac to to ze przezyl!! ja sam nie czekalbym na pomoc... kondolencje dla rodziny KOPYTNIKOW!!
Gość Portalu
25.04.2010 15:15:52
Ja też znam dobrze Widawe i ten zakręt kolego nie masz pewności że Policja nie ścigała go tak aby go zatrzymać za wszelka cene a powiadomić kolegów z Łasku aby zrobili blokadę drogi to nie problem.Mogli jechać za nim a za widawa zorganizować blokade chyba że nie maja na wyposażeniu kolczatki.
Wina nigdy nie leży po jednej stronie tylko zawsze po obu i Policja jest też winna kto robi pościg przez teren zabudowany Paranoja.A co do kierowcy to masz racje powinien nie prowadzić auta jeśli był pijany
xxx
25.04.2010 15:15:39
Czlowieku, zanim coś napiszesz, to zastanów się 10x. Jaka wina policji?! Jest kierowcą, to ma się zatrzymac do kontroli- taki jest jego zasrany obowiązek. A nie spieprzac i to jeszcze z taką prędkością. To jest normalne, że trzeba takiego delikwenta złapac.. I żadna tu wina policji, tylko tego idioty za kółkiem, który pewnie był pijany, albo nacpany. Bo normalny i trzeźwy człowiek nie zwiewał by przed policją ... Brak wyobraźni, oby trafił za kraty- takich trzeba tępic!!!!
Widawianka
25.04.2010 12:27:56
Władze Widawy, albo nie wiem kto, ale powinno wymyślić się jakiś sposób ograniczenia prędkości na tym odcinku drogi. Odkąd pamiętam zawsze ludzie bali się tamtego miejsca gdzie doszło do wypadku. Nie wiem może jakieś rondo
gość
25.04.2010 11:05:17
Wina Policji?! Jakby nie ścigali to byś powiedział "gdzie była policja"?! Jak czytam takie komentaże ludzi, którzy nie mają pojęcia o tym co się stało i jak to mi ręce opadają. Jestem z Widawy i znam doskonale tamto miejsce gdzie doszło do wypadku, jest to zaraz przy wieździe od strony Wielunia, i o ile znam zwyczaje naszych Policjantów to domyślam się, że chcieli zatrzymać go do kontroli w Brzykowie albo Kocinie a to jest ok 7 km prostą ładną drogą więc jeżeli jechał ok 180/h to policjanci na posterunku nie zdążyliby nic zrobić a posterunek znajduje się 50m od miejsca wypadku zaraz za plecami fotografa który zrobił zdjęcie do artykułu. Na postawienie blokaty trzeba mieć kilka minut, których tu od momentu rozpoczęcia pościgu do wypadku niestety zabrakło. Wina leży tylko i wyłącznie po stronie kierowcy, który jeżeli przeżyje powinien trafić na długie lata za kraty. Nawet nie chcę myśleć co by mogło się stać gdyby to nie był weekend bo tam jest szkoła i dzieciaki przechodzą właśnie tym przejściem. Szczerze współczuje rodzinie ofiary.
mała
25.04.2010 10:33:18
ważne że lekarze trzeźwi.....
Gość Portalu
25.04.2010 10:14:54
Wina jest po obu stronach ale wieksza Policji.Ja rozumiem że facet sie nie zatrzymał do kontroli ale co to za Policja która na zabój ściga tylko po to aby sie wykazać powinni porozumieć sie z najbliższym posterunkiem i zrobić blokade drogi a nie gonia kogoś i dopuszczaja do śmiertelnego wypadku poprostu głąby ci z policji nic więcej stworzyli niebezpieczną sytuacje poprostu NAGANA DLA POLICJI Z WIDAWY za stworzenie niebezpieczeństwa w ruchu londowym.Policja nie wie co ma robić na te stanowiska trafiaja młodzi chłopcy którzy chcą zdobyć kolejna belke aby mama była dumna z nich a przecież kobieta by żyła gdyby nie ten `głupi pościg wystarczyła blokada gdzieś w lesie na neutralnym gruncie.
gościu
25.04.2010 10:13:06
na co liczą ludzie uciekający przed policją? Jeśli nie spiep*** się dobrym motocyklem i ma się umiejętności to nie ma szans, by nie dopadli. Debil powinien dostać kilkanaście lat pierdla. I oby przeżył, żeby móc odpokutować i żyć z tym ciężarem, bo śmierć to w tym momencie dla takiego bandyty nagroda.
mik
25.04.2010 10:11:57
to było na Wieluńskiej, a nie na Widawskiej. a jechał chyba ze 180!
świadek wypadku
gość
24.04.2010 22:04:57
wielka tragedia dla rodziny poszkodowanej jak i dla kierowcy ale jak można stwierdzić ze straż i policja byli pijani na jakiej podstawie
Wiersz
24.04.2010 21:43:36
Policja i Straz pjiana świadek wypadku

Więcej informacji

Sieradz
SPORT

XXXVII Igrzyska Sieradzkich Przedszkolaków

Dzisiaj, 06:10:43

W hali Zespołu Szkół Katolickich w Sieradzu w minioną sobotę, 13 grudnia, odbyły się XXXVII Igrzyska Sportowo-Rekreacyjne Sieradzkich Przedszkolaków. W imprezie wzięło udział 11 sieradzkich przedszkoli.

0
region

XVIII Sieradzki Jarmark Adwentowy

Wczoraj, 20:38:04

Sieradzki Jarmark w tym roku trwał cały weekend. W sobotę można było kupić lokalne produkty a także posłuchac koncertu Sieradz Śpiewa Razem. Z kolei w niedzielę była oficjalna część artystyczna na rynku.

3
region

III Warcki Jarmark Bożonarodzeniowy

Wczoraj, 20:20:18

Za nami wydarzenie pełne świątecznych atrakcji, lokalnych smaków oraz artystycznych występów. Na Placu Klasztornym w Warcie po raz 3 zorganizowano Jarmark Bożonarodzeniowy. Były występy, lokalne przysmaki, choinki a także spotkanie ze Świętym Mikołajem

1
On AirTeraz gra

Monika Waraczyńska

monika.waraczynska@nasze.fm
Nasze Radio 104,7 FM
Co teraz?
On Air
07:54
W Kilometrach
Dawid Podsiadło/Kaśka Sochacka
Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie!
Co teraz?
On Air
07:53
10 w skali Beauforta
Krzysztof Klenczon/Trzy Korony
00:00 00:00
12.12.2025 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki
12.12.2025 Budżet Sieradza 2026. Sesja rady miejskiej
11.12.2025 Zaproszenie na Jasełka do SP10 w Sieradzu
10.12.2025 Wizyta dzieci z oddziałów przedszkolnych ze Szkoły Podstawowej im. W. Łokietka w Rossoszycy
11.12.2025 Odpady... jest ich coraz więcej, a ich zagospodarowanie coraz droższe - audycja nr 11

Co, gdzie, kiedy

17.12.2025
Wystawa malarstwa Anny Juszczak
Kawiarnia Literacka Ratusza
20.12.2025
Świąteczne warsztaty dla dzieci
Pałac w Małkowie
21.12.2025
Z tradycją i ze smakiem
Sala C Starostwa Powiatowego w Sieradzu
Jarmark Adwentowy
Złoczew (pow. sieradzki)
Tenis w szkole
Hala Szkoły Podstawowej nr 6 w Zduńskiej Woli
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1
sombr
12 to 12
2
Kacperczyk, Daria Zawiałow
GDZIE TRAFIA MIŁOŚĆ, GDY UMIERA
3
Taylor Swift
The Fate Of Ophelia
Nasze Radio 104,7 FM
🎵 Ładowanie...