25.01.2018 21:55:42 (Aktualizacja: 26.01.2018 15:08:07)
Sieradz

Śmiertelny wypadek na S-8

Wczoraj (25.01) wieczorem na drodze ekspresowej S-8 doszło do śmiertelnego wypadku. Przy węźle Sieradz Wschód w kierunku na Wrocław doszło do czołowego zderzenia dwóch pojazdów. 73-letni kierowca Opla Astry, mieszkaniec Łęczycy, który jechał pod prąd, nie żyje, a osiem osób trafiło do szpitala. Wśród poszkodowanych jest pasażer astry oraz 7 obywateli Łotwy.

(fot. arch. KP PSP Sieradz)

- Na drodze ekspresowej S-8 doszło do wypadku ze skutkiem śmiertelnym. Według wstępnych ustaleń policji samochód osobowy wjechał na S-8 pod prąd, doszło do zderzenia z jadącym prawidłowo busem - poinformował nas Paweł Chojnowski, rzecznik sieradzkiej policji.

W wypadku brały udział dwa pojazdy osobowy Opel Astra i bus do przewozu osób Opel Vivaro. Busem kierował 30-letni Łotysz.

- Ze zgłoszenia wynikało, że kierujący pojazdem marki Opel Astra porusza się pod prąd pasem na Wrocław w kierunku Łodzi. W wyniku zdarzenia kierujący pojazdem osobowym poniósł śmierć na miejscu, natomiast rannych zostało 7 obywateli Łotwy oraz pasażer pojazdu Opel Astra, którego na chwilę obecną tożsamość nie jest znana. Wszystkie osoby poszkodowane są osobami pełnoletnimi. Kierujący busem Łotysz poruszał się prawidłowo w kierunku Wrocławia - powiedział nam dyżurny KPP Sieradz, podkomisarz Piotr Lisek, którego zapytaliśmy też o ewentualny alkohol we krwi kierującego:

- Nie wiemy, prawdopodobnie krew zostanie pobrana w szpitalu, w prosektorium gdzie zostały zabezpieczone zwłoki. Pozostali uczestnicy wszyscy byli trzeźwi.

W wypadku jedna osoba poniosła śmierć na miejscu, a 8 osób, w tym 3 w ciężkim stanie, zostały zabrane do szpitala.  


Droga ekspresowa S-8 w kierunku na Wrocław była nieprzejezdna do godz. 2:15.

Filmik z miejsca wypadku znajdziecie TUTAJ.

pb/ws/hk

Komentarze

mam 2 maybachy do oddania dobrym ludziom
28.01.2018 13:17:02
Gdyby kierować na dodatkowe badania ze względu na ilość wypadków powodowanych przez kierowców w poszczególnych grupach wiekowych, to kierowcy w wieku 20-29 lat powinni takie badania przechodzić co 1/2 roku, co 6 miesięcy...
mic
27.01.2018 13:28:26
Ja proponuję dodatkowe znaki poziome na każdym z pasów na tej samej wysokości aby każdy widział który pas jest dla którego kierunku na odcinku dojazdowym. (mniej doświadczenie myślą, że już są na S8 jak zjadą z ronda i dojeżdżając do ślimaka zjeżdżają na lewy pas i tak "zjazdem" wjeżdżają na S8 pod prąd!!!
Matti
27.01.2018 11:57:26
Tak, tak... Strzałki najlepiej co metr, badania i egzaminy co rok... Tylko co to wszystko da, jeżeli ktoś nie myśli i nie patrzy na znaki... Pozostaje chyba kopać rowy przed skrzyżowaniami jak w Indiach...
xyz
27.01.2018 07:47:12
SELEKCJA NATURALNA DZIAŁA
Zawodowy kierowca
26.01.2018 23:52:55
A kto widział nr zjazdów na autostradzie w Polsce? Ja jeżdżę wszystkimi eSkami i autostradami po Polsce i zjazdy nie mają nr, tylko kretyńskie nazwy. Kopytkowo, Rusocin, Lubochnia, Kostomłoty...... GDDKiA nie pomyśli p ponumerowaniu. A człowiek niech sobie zgaduje, który zjazd jest po którym.
Karlot
26.01.2018 23:29:30
Oznakowanie spełnia wymagania formalne i jest bezbłędne ale jak widać często ludzie źle je interpretują. Strzałki trzeba kierunkowe domalować tak, że jeśli ktoś wjedzie pod prąd to żeby wiedział to od razu a nie po kilkuset metrach. taka strzałka skierowana w przeciwną stronę niż się jedzie od razu da do myślenia.
Adam
26.01.2018 22:10:58
kolejny przypadek wjazdu pod prąd i nie mogę się nadziwić jak te człowieki to robią. przecież to trzeba się mocno nagimnastykować, żeby tak zawinąć
Red
26.01.2018 21:32:48
Nie wiadomo czy infrastruktura przyczyniła do tego wypadku. Na rondzie różnie może być. Dopiero w tym roku na wzór z innych krajów, po wypadku śmiertelnym wprowadzi się dochodzenie eksperckie
Zwolni włącz myślenie
26.01.2018 21:12:02
Myślę że tematowi powinien przyjrzeć się zarządca drogi, to nie pierwszy przypadek włączania się pod prąd, ciężko mi zrozumieć jak można na takiej drodze włączyć się pod prąd, ale takie sytuacje się zdarzają... Nie mam nic przeciwko fotoradara na tej drodze jak w Niemczech, bo często prędkość na tej drodze też daje wiele do życzenia...
Kk
26.01.2018 21:05:52
No właśnie. Samochód co rok ma przegląd czyli musi zdać egzamin sprawności, a jego kierowca ma to dożywotnio chyba że mocno podpadnie.
tofik !
26.01.2018 20:35:06
To już chyba 3 taki wjazd pod prąd na S-8 w ciągu roku (nie tak dawno taki wypadek był w Łasku). Może źle nawigacja prowadzi, może znaki . Może nad wjazdem zastosować czerwone światła.
Kierowca
26.01.2018 18:39:43
Egzaminy co 10 lat. To dopiero by była panika.
www
26.01.2018 18:02:35
Wszystkim krytykującym, tego kierowcę i mających się za super nie omylnych doradzam trochę pokory, bo nigdy nie wiadomo kiedy wam może się taka albo podobna sytuacja wydarzyć, czego oczywiście nikomu nie życzę.
Ted
26.01.2018 17:55:28
Wiek jest wiekiem, ale sprawcami wypadków są kierowcy w różnych przedziałach wiekowych. Mój znajomy miał zawał w wieku 41 lat podczas jazdy i wjechał pod tira na czołókę + . Żadne badania tu nie pomogą. Większość wypadków jest spowodowana nieznajomością/lekceważeniem znaków i przepisów kodeksu drogowego. Może by tak wisyłać wszystkich kierowców np co 10 lat na ponowny egzamin teoretyczny i praktyczny. Kto nie odnawia - zapomina czego się nauczył a i są nowe zmiany w prawie. Pewnie na ulicach ubyłoby 50% samochodów. Pewnie takie rozwiązanie będzie miało mało zwolenników.
Hmm chodziło o...
26.01.2018 17:20:47
Uzytkownikowi Hmm chodziło o taka policjantkę z Kpp s-dz
A.
26.01.2018 16:52:16
Zgadzam się, że oznakowanie zjazdów/wjazdów jest takie sobie. Polacy wiele lat jeździli drogami gruntowymi więc nic dziwnego, że (szczególnie starsi) tracą orientację na nowoczesnych "ślimakowych" zjazdach. Kto nigdy nie pomylił zjazdu i nie musiał szukać "zawrotki" niech pierwszy rzuci kamieniem.
Mała
26.01.2018 16:28:23
Do tiaaa Święte słowa
Tiaaaa
26.01.2018 16:07:23
Mojej mamie idzie 71 rok życia. Jest za tym,by w tym wieku wprowadzić obowiązkowe coroczne badania kierowców. Na jakiej podstawie wymagają okresowo odnawiania uprawnień w przypadku zawodowych kierowców,a w wieku gdzie koncentracja,refleks czy inne czynniki są zagrożeniem dla innych,to badań już nie ma? Tak,brawura bardzo młodych kierowców jest tak samo niebezpieczna. Ale w wieku podeszłym,to już nawet sam kierowca dla własnego bezpieczeństwa powinien osobiście nawet robić sobie badania. Ludzie,osoba w wieku 73 lat jest spowolniona,ma swoje bolączki,orientacja szwankuje! Pamięć też robi psikusy. Choćby "tryskał zdrowiem" na co dzień,to nic nie zmieni tego że wiek swoje robi. Dla wielce oburzonych od razu napiszę tak: owszem,jak przekroczę pewien wiek,to będę robiła to co napisałam powyżej. Bo jestem świadoma tego,że wiele może się zmienić. Tak jak teraz po trzydziestce staram się kontrolować swój stan zdrowia,tak i tym bardziej w wieku 60+ nie mam zamiaru ryzykować zycia własnego i innych tylko dlatego,że według własnego uznania czuję się dobrze. Bo to bywa diabelnie złudne!! Jeszcze raz ROZSĄDKU życzę. Od najmłodszego do najstarszego.
Ten
26.01.2018 16:06:39
Wiek nie ma nic do rzeczy,kierowac samochod to jest inwidualna sprawa ,a co do mlodych kierowcow to tez powinni przechodzic badania ,
no tak
26.01.2018 16:00:16
Ludzie nie wiedzą kto ma pierszeństwo na skrzyzowaniach w mieście
Mała
26.01.2018 15:18:56
Skąd wiesz że dożyje 73 lat a jeżeli będzie mnie stać to owszem zatrudnie sobie szofera i będzie mnie woził . Ale nie będę stwarzać zagrożenia dla innych kierowców. To jest moje zdanie i nic ci do tego.
Heh
26.01.2018 14:56:30
Do pytających o nr zjazdów to jest droga ekspresowa nie autostrada tu nie ma nr zjazdów!!
do mała
26.01.2018 14:32:41
Nie czepiaj się wieku kierowcy, częściej młodzi kierowcy popełniają błędy lub świadomie łamią przepisy. Jak było w kilku poprzednich podobnych przypadkach w okolicach Sieradza, czy Złoczewa? Znasz wiek kierowców? Pewnie mieli po 20- 30 lat i nawet nie przyszło ci do głowy, żeby przypisać to do ich wieku. Ty też kiedyś będziesz miała 73 i co? Pewnie sobie zatrudnisz szofera albo samochód zamkniesz w garażu. Wiadomo, że była ewidentna wina kierowcy, ale wiek tu nie ma nic do rzeczy raczej
To jest dramat
26.01.2018 14:22:08
Młodym kierowcom dokręcają śrubę i bardzo dobrze. Ale jest jeszcze kwestia górnej granicy wieku. Badania po 60 albo 65 r.ż. to okazuje sie konieczność! Każdy chce byc zdrowy i sprawny do konca swoich dni, ale trzeba miec trochę mózgu i szacunku dla innych uzytkownikow dróg. Niestety refleks i percepcja po 60-ce juz nie te... Tak jak teraz. Sam nie żyje, a co z resztą? Trzymam mocno kciuki, zeby byli w pelni zdrowi i sprawni po takim wypadku
Hmm
26.01.2018 14:16:27
Żancia też była?
Dziękuję za smaczny obiat
26.01.2018 14:12:39
Mira, ty w ogóle czytasz artykuły, które komentujesz? Zdaje sie, że znajomość treści nie jest ci do niczego potrzebna...
Tiaaaa
26.01.2018 13:56:40
Jakie złe oznakowanie! Ludzie! Jeżdżę dość często S8/A4/A18 -na Żagań i spowrotem. Nigdy nie miałam ŻADNYCH problemów z interpretacją oznakowania! To brak zdrowego rozsądku i prawo jazdy wygrane w chipsach doprowadza do takich tragedii. No i jak ktoś napisał niżej - rasowe małpowanie to dodatkowy czynnik. Bo jak ma prostą to zapierdzielać musi 200 i więcej. Rozsądku więcej! Lepiej dojechać trochę później ale całym,niż nie dojechać wcale! A pojechać pod prąd to może jedynie skończony kretyn który nie powinien w ogóle za kierownicę wsiadać skoro nie potrafi kierować się znakami,i odbiera zdrowie lub życie innym przez swoje tak bardzo niedopuszczalne błędy... Jeździłam trochę po Belgii- tam nie ma takich "kozaków" jak u nas (chodzi o prędkości). Jest potężna kultura jazdy. Autostrady Holandia/Niemcy - to samo. Dlaczego my tego nie potrafimy?!? Takie wypadki będą dopóty, dopóki kierowcy nie będą myśleć wyłącznie o swoich tyłkach. I dopóki nie zaczną jeździć przepisów. Natomiast przestrzeganie znaków do tego,jest podstawą -odwieczny problem. No ale przecież spora część "mistrzów" uważa że "co mi tu ktoś będzie mówił jak/gdzie/ile mam jechać,po co te znaki- ja wiem lepiej..."
Mała
26.01.2018 13:28:46
Ludzie w wieku 73 lat nie powinni prowadzić samochodu a jeżeli już muszą to powinni przejść badania czy się nadają na kierowców.
Mira
26.01.2018 13:19:45
73 lata i wszystko jasne na tym wspaniałym mieście pełno jest takich artystów z broda prawie na kierownicy
jaaa
26.01.2018 13:05:53
moze nawigacja mówiła "trzymaj sie lewego pasa"
Ted
26.01.2018 12:26:55
Najprostsze oznaczenie zgodne z przepisami, to wymalowanie we wjazdach na łącznik kilku poziomych znaków tzn białych strzałek oznaczających kierunek jazdy. Nikt chyba nie pojedzie pasem na którym strzałki wskazują kierunek przeciwny. Koszt pewnie niewielki, a i niedouczonego zmusi do myślenia.
Ted
26.01.2018 12:08:26
Pewien Polak mieszkający długie lata w Anglii przyjechał w wreszcie na urlop do Polski. Na lotnisku wypożyczył auto ful wypas i jedzie do rodziny. W pewnym momencie słyszy w CB-radiu „Uwaga, uwaga mobilki. Jakiś wariat jedzie pod prąd”. Facet jedzie i myśli „w tej wolnej Polsce wszystkim się w głowach poprzewracało, wszyscy jadą pod prąd”. To może niestosowny żart w obliczu śmierci czy odniesionych obrażeń niewinnych ludzi, ale co można powiedzieć o ślepym człowieku który nie widzi znaków, uważa że wszystko robi dobrze lub chce popełnić samobójstwo.
Andrzej
26.01.2018 11:51:50
skąd był poszkodowany pasażer który przeżył?
k
26.01.2018 10:52:49
No nie kolejny wjechał pod prąd jakim cudem wjazdy są oświetlone opisane i nadal jest problem. Może trzeba na jezdni prowadzącej na S 8 wymalować który pas w jakim kierunku prowadzi czy na Wrocław czy na Warszawę dodatkowo proponuję zamontowanie w jezdni oświetlenia białego który by sygnalizował że jest sie na prawidłowym pasie do wjazdu na trasę.
Robert
26.01.2018 10:37:40
Do NB i innych Jest bardzo kiepskie oznakowanie w Polsce przy wjeżdzie na autostrade i drogi typu S8.Przy wjeżdzie na S8 jest zamontowany tylko znak nakazu jazdy z prawej strony znaku a powinny być także z lewej strony znaki zakazu wjazdu wylot z ulicy jednokierunkowej znak "B2".Zobaczcie jak są oznakowane wjazdy i wyjazdy na autostrade w Niemczech Austrii Proszę wpisać w google "Stop falsch" i obejrzeć obrazy i zobaczycie jak wyrażne jest oznakowanie i wtedy jest trudniej o pomyłke
Marcin
26.01.2018 10:16:57
Do-NB popieram Cię to jakie szybkości rozwijają na S8 to się w głowie nie mieści.Później przez takiego pirata prawidłowo jadący kierowca z rodziną może zginąć bo taki pajac jeden z drugim nie umie się zachować bo jak kawał ładnej drogi to trza gnać ile fabryka dała.A później komentarze bo droga pechowa itp itd...taka droga powinna służyć do bezpiecznej jazdy a nie urządzać sobie wyścigi.
kk
26.01.2018 10:13:15
Jak na węźle Sieradz-Zachód pojechałem na Wrocław zamiast na Łódź to zasuwałem do Złoczewa żeby nawrócić. Rozumiem cofnąć z 200 m na prostej przed zjazdem kiedy mamy pewność, że nic nie jedzie, cała reszta to jak gra w ruletkę...
Olo
26.01.2018 10:06:25
wystarczy odcinkowy pomiar prędkości z urządzeniami pomiarowymi na każdym węźle i skutecznie odstraszy to wielbicieli długiej prostej.
maciek
26.01.2018 09:44:37
Policja insygnią łapie w Kościerzynie i w mieście
Andrzej
26.01.2018 09:38:13
Oznakowanie na s8 jest prawidłowe,jednak należałoby wzmocnić jego działanie poprzez montaż dodatkowych tablic np.ZAWRÓĆ !!! na wypadek gdyby ktoś się zagapił.Koszt montażu dodatkowych tablic równa się kosztowi likwidacji skutków tego wypadku,może komuś ocali to życie? Z innej beczki-ul.Jana Pawła w Sieradzu -nieustające wyścigi od PKS do Al.Pokoju i wpychanie się na siłę na prawy pas -ile kolizji tam już było?Nie rozumiem sieradzaków ,którzy doskonale wiedzą jaka jest tam organizacja ruchu.
NB
26.01.2018 08:53:27
Jakie kiepskie oznakowanie ???, znaki są wystarczające i każdy znający podstawy poruszania się autem kierowca wiedzie poprawnie. Jihn to co dla Ciebie ma niby być przy wjeździe, stojący policjant który kieruje ruchem na wjazdach ? Jak się prowadzi auto to trzeba zwracać uwagę na znaki, ale jak widać jazdę niektórych po S8 to faktycznie ręce opadają. A i Ci wszyscy cwaniacy którzy zapierdzielają po 200km/s wisząc na tyle migający światłami gdy wyprzedasz prawidłowo ciężarówkę - rąbnijcie się w łeb. Ostatnio widziałem jak dojechał jeden prujący jak na Autobanie w DE wymijającego prawidłowo auto który poruszał się zgodnie z przepisami, prawie wylądował na boku busa przez tego debila bo chciał mu zjechać. Gdzie jest Policja ???. JA rozumiem że komuś zdarza się przekroczyć szybkość o 10-20KM na S8 ale nie o 80 i zachowywać się jak małpa. Wystarczy żeby codziennie po godzinie policja patrolowała odcinek ZDW-SIERADZ i założę się że po pierwsze spadnie ilość małp na tym odcinku na dodatek Państwo dodatkowo się wzbogaci. ;)
Olo
26.01.2018 08:52:45
Nie jest problemem oznakowanie a tylko i wyłącznie brak zdrowego rozsądku i nieznajomość przepisów. Polaków na drogach szybkiego ruchu zabija głupota i nieumiejętność poruszania się takimi trasami. W ciągu ostatniej dekady powstały tysiące kilometrów takich tras i gro kierowców nie jest psychicznie przygotowanych do poruszania się nimi.
Kierowca
26.01.2018 08:51:14
Kiepskie oznakowanie???? Nie żartujmy. Wystarczy tylko rozumieć znaki drogowe. Jeśli ktoś ma problemy z interpretowaniem znaków drogowych, to powinien się doszkolić, bo efekty są właśnie takie. Poza tym jak już jakimś cudem wjechało pod prąd, to NATYCHMIAST powinno się ostrożnie wycofać pasem awaryjnym do węzła.
Jihn
26.01.2018 06:43:41
Jest kiepskie oznakowanie przy wjezdzie na s8 ...i tyle
antyL
26.01.2018 06:25:55
Brak umiejętności jazdy w tym zaściankowym mieście to efekt nauk jazdy, przyjeżdżają z wielu regionów naszego województwa zdawać egzaminy na jednym rondzie i dwóch większych skrzyżowaniach i są tego efekty. Zauważcie w dużych miastach sa korki owszem, ale ruszanie ze świateł, czy włączanie się do ruchu jest znacznie szybsze i zwinniejsze niż tutaj w Sieradzu.
Ten
26.01.2018 05:35:37
Jak sie nauczli tak jezdza,
Zawodowy kierowca
26.01.2018 00:38:48
Oznakowanie węzłów to też nieporozumienie. Zamiast nr zjazdów to nazwy przyległych wiosek. Wiskitki, Kopytkowo, Lubochnia.... Zwykłe nr powinny być. Dobrze, że drogi mają u nas nr a nie imiona inicjatorów. Chociaż Gierkowka się przyjęła.
Zawodowy kierowca
26.01.2018 00:30:04
Żadna sztuka wjechać pod prąd. Dużo ludzi nie umie jeździć po eSkach i autostradach. To że pod prąd to gruby babol, ale włączanie się z pasa do rozpędu to już nagminne czekanie na końcu i ruszanie od zera.
do bruca lee i tubylca, bubek
26.01.2018 00:17:11
Popieram Cie. Siedzą tam na górze,a pojęcia o oznakowaniach nie mają. Jak zjazdy (te nasze wezly) mozna oznaczac znakiem skrzyzowania autostrad?? ktos mi to wytlumaczy?
Cezaraa
25.01.2018 23:30:47
Tragedia a wy pianę bijecie
Do Krzysztof
25.01.2018 23:22:30
można się ocknąć że jest coś nie tak i jakoś zawrócić. (http://www.nasze.fm) no właśnie tak zrobił kierowca który zginął w tym wypadku
S-dz
25.01.2018 23:11:41
Jakiś zaś temu też miałam hamowanie awaryjne, bo zjeżdżąc z S8 na Gorce Woznickiej nagle pojawił się ustawiony w poprzek Peugeot-ktoś właśnie zawracał, bo wjechał pod prąd... zero wyobraźni
do Krzysztofa
25.01.2018 23:04:13
Ale chyba wszystkie wjazdy na S8 kierują zgodnie z kierunkiem ruchu z prądem ... nie rozumiem ... Czy denat zawracał na S8?
do tubylca2
25.01.2018 23:02:03
Jak jedziesz od strony Łodzi (Łasku) na Wrocław to zjedź z S8 na węźle Zduńska Wola Wschód i kieruj się ul. Karsznicką do drogi wojewódzkiej 482(dawna krajówka nr 12 (14)) i potem jedź na Sieradz i tam znowu na S8 na węźle Sieradz Południe i już S8 do Wrocławia
Bruce Lee
25.01.2018 22:59:55
Tubylec musisz zapytać projektantów S8. Śmiało z rana możesz im zadać pytanie.
Krzysztof
25.01.2018 22:59:18
Który to raz ludzie wjeżdzają na takie drogi pod prąd? Jak można popełniać takie błędy świadomie. Nawet w momencie wjazdu można się ocknąć że jest coś nie tak i jakoś zawrócić. Nie rozumiem tego.
tubylec
25.01.2018 22:56:07
Dziękuje za info A swoja drogą czemu nie ma numerów zjazdów poszczególnych?
Do tubylca
25.01.2018 22:51:30
Kieruj się na Kalisz a znów wlecisz na S-8
gajowy marucha
25.01.2018 22:50:08
Na Wrocek zjedź na Zd.Wola Zachód, przejedź przez Sieradz, a potem pierwszy zjazd na S8 w kierunku na Wrocek.
Bruce Lee
25.01.2018 22:49:08
Tubylec - zjedz tak jak Ci karzą. W nawigacje wbij i wjedziesz rondem w Sieradzu na S8 na Wroclaw. Musisz ujechać kolo 20 km miastami. Zduńska Wola, Sieradz.
tubylec
25.01.2018 22:35:12
nie jestem stąd a znalazłem informacje tutaj własnie, zd wola zachod a sieradz płd to jaki numery zjazdów??? którym zjazdem można to ominąć, podajcie numer zjazdu?
Rabarbar
25.01.2018 22:17:23
Trzeba mieć talent żeby wjechać pod prąd na autostradzie lub ekspresówce!
Janek
25.01.2018 22:17:01
Kurde jak można po prąd ? No jak? :( szkoda człowieka...

Więcej informacji

Zduńska Wola
SPORT

9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki

Dzisiaj, 15:12:40

Prawie 300 zawodników ukończyło 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki. Organizatorami wydarzenia byli: Biegam Bo Lubię Zduńska Wola oraz II Liceum Ogólnokształcące w Zduńskiej Woli.

0
region

Rekordowe inwestycje w zdrowie w Łódzkiem w 2025 roku

Dzisiaj, 07:42:54

Aż 232 mln zł Samorząd Województwa Łódzkiego przeznaczył w tegorocznym budżecie na ochronę zdrowia. Rok 2025 to czas intensywnych inwestycji, doposażeń placówek oraz rozwoju programów profilaktycznych, które realnie wzmacniają system opieki medycznej w regionie.

4
region

Ławeczkowcy obeszli się smakiem

Wczoraj, 20:28:12

W hali w Warcie Ławeczkowcy rozegrali drugi w tym sezonie mecz w III lidze futsalu. Tym razem przegrali z GKS-em Staltom Futsal Bedlno 4:10.

3
Nasze Radio 104,7 FM
Co teraz?
On Air
18:41
Żółty Rower
Formacja Nieżywych Schabuff
Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie!
Co teraz?
On Air
18:41
Póki trwa ten bal
Bolter
00:00 00:00
12.12.2025 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki
12.12.2025 Budżet Sieradza 2026. Sesja rady miejskiej
11.12.2025 Zaproszenie na Jasełka do SP10 w Sieradzu
10.12.2025 Wizyta dzieci z oddziałów przedszkolnych ze Szkoły Podstawowej im. W. Łokietka w Rossoszycy
11.12.2025 Odpady... jest ich coraz więcej, a ich zagospodarowanie coraz droższe - audycja nr 11

Co, gdzie, kiedy

14.12.2025
III Warcki Jarmark Bożonarodzeniowy
Rynek im. Wł. Reymonta w Warcie
9. Świąteczny Bieg Charytatywny
Stadion Miejski w Zduńskiej Woli
XVIII Sieradzki Jarmark Adwentowy 2025
Ulica Kościuszki i Rynek w Sieradzu
BWA na Jarmarku
Biuro Wystaw Artystycznych w Sieradzu
Wystawa gołębi pocztowych
Sieradz, Starostwo Powiatowe
BWA na Jarmarku
Biuro Wystaw Artystycznych w Sieradzu
17.12.2025
Wystawa malarstwa Anny Juszczak
Kawiarnia Literacka Ratusza
20.12.2025
Świąteczne warsztaty dla dzieci
Pałac w Małkowie
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1
sombr
12 to 12
2
Kacperczyk, Daria Zawiałow
GDZIE TRAFIA MIŁOŚĆ, GDY UMIERA
3
Taylor Swift
The Fate Of Ophelia
Nasze Radio 104,7 FM
🎵 Ładowanie...