25.06.2009 14:29:32 (Aktualizacja: 25.06.2009 14:29:32)
region

6.840 zł. brutto będzie zarabiał Piotr Niedźwiecki - prezydent Zduńskiej Woli

Przed kilkoma minutami zakończyło się głosowanie w sprawie pensji prezydenta Zduńskiej Woli - Piotra Niedźwieckiego.

Pojawiły się trzy propozycje, które były rozpatrywane przez radnych. Radna Ewa Marszałek zaproponowała kwotę 10.540 zł, radny Robert Florczak 6.840 zł., a radny Rajmund Piotrowicz kwotę 10.100 zł. Najwięcej głosów poparcia uzyskała najniższa kwota - 6.840 zł, tyle będzie zatem zarabiać Niedźwiecki. Nie można ukryć, że jest to znacznie mniejsze wynagrodzenie jak pensja poprzednika - Zenona Rzeźniczaka, który zarabiał ponad 11 tys. zł. Tylko jeden z prezesów miejskich spółek podległych urzędowi zarabia mniej od prezydenta - jest to prezes MOSiRu "Relaks", który miesięcznie zarabia prawie 5000 zł. Pensje pozostałych osób są znacznie większe, oscylują w granicach 8-10 tys. zł.

Komentarze

wyborca
05.07.2010 13:17:15
że wyprowadzi się z miasta jak przegra wybory? pzregrał no i co dlaczego nadal mąci? gdzie on ma honor?
TO I TAK ZA DUZO
24.06.2010 14:14:07
ZA DARMO SKORO HONOR MIAL NAPISANE NA PLAKACIE!
TV
13.05.2010 21:44:06
że to nieprawda, że pan Brodzki jako v-ce prezydent nie zarabiał 10.000 zł, że nie dopilnował tartanu i sali gimnastycznej w Karsznicach i że nigdzie nie pracuje to w takim razie jaka jest prawda?
wyborca
12.05.2010 13:34:15
na zadane pytania to nie kłam. Takie pytania jak: co zawodowo robi pan Brodzki, czy ile zarabiał jako v-ce Prezydent, czy jest nauczycielem W-fu, czy, że nie dopilnował tartanu itp. z czego miasto poniosło określone dodatkowe koszt są na miejsu bo dotyczą byłego v-ce prezydenta. A Janek, Mierek, Irek, Arek, Sylwia, Jolka, Grażyna .....itd to poprostu dziesiątki imion obywateli naszego miasta którzy pracują uczciwie, a ty ich OBRAŻASZ. Jasno wynika, że kłamiesz bo jesteś z 3P. A wiesz, że przez ostatnie 65 lat ludzie z PZPR, a teraz z SLD okłamywali społeczeństwo, widać kontynuację tego po twoim komentarzu.
Wyborca II
12.05.2010 12:43:19
To nieprawda, że pan Brodzki jako v-ve prezydent zarabiał 10.000 zł. To nieprawda, że nigdzie nie pracuje.To mieprawda, że jako v-ce prezydent nie dopilnował źle wykonanego tartanu na stadionie Pogoni i sali gimnastycznej w Karsznicach. To prawda, że z wykształcenia Niedźwiecki jest nauczycielem- emerytem!
Zgadzam sie aby Janka, Irka, Darka, Wieśka, Andrzeja, Marka, Leszka, Jolke, Mirka, Kaske, Grazyne.... nazywać ludzmi, którzy żyją na cudzy koszt. Oni nic nie robią a pieniądze dostają z podatków tysiący mieszkańców miasta.
wyborca
12.05.2010 10:57:25
czy to prawda, że pan Brodzki jako v-ve prezydent zarabiał 10.000 zł?, czy to prawda, że nigdzie nie pracuje? czy to prawda, że jako v-ce prezydent nie dopilnował źle wykonanego tartanu na stadionie Pogoni i sali gimnastycznej w Karsznicach? czy to prawda, że z wykształcenia jest anuczycielem W-f-u. ?
Nie pozwolę aby Janka, Irka, Darka, Wieśka, Andrzeja, Marka, Leszka, Jolke, Mirka, Kaske, Grazyne.... nazywać ludzmi, którzy żyją na cudzy koszt. Oni ucziwie pracują i zarabiają pieniądze jak tysiące mieszkańców miasta. Jak odpowiecie na pytanie co robi zawodowo pan Brodzki i co zrobił i osiągnął to wtedy podyskutujemy.
Pan Brodzki
05.05.2010 12:41:20
A co ma tu pan Brodzki.Ty skup się na oszuście emerycie nauczycielu co jest sługusem Marka T,lokajem Janków, jarków i innych żyjących na koszt społeczenstwa,które biednieje.Pan Brodzki kasy nie bierze z urzędu, ani jej nie wyprowadza dla kolesi w rodzaju Jakubowskiego.
jfk
05.05.2010 12:40:53
10.000 zł. i takie pieniądze dali mu swoi bo rządzili Mała Ojczyzna i 3P. Teraz jak zmienił się Prezydent to 3P ustaliła mu wynagrodzenie 6800 zł. Panowie z 3P to jest wasza dewiza dzielić ludzi kto nie jest z wami to jest przeciwko wam. Taka małostkowość małych i miernych ludzi.
wyborca
05.05.2010 09:15:49
z czego się utrzymuje. Działa politycznie mąci ludziom w głowie, z nienawiści do prezydenta nie raz sam nie wie co mówi i robi. Proszę jak ktoś wie aby napisał co zawodowo porabia pan Brodzki?
Mondra. :D
07.04.2010 21:30:02
To "idź do pracy". Będziesz miała 300 zł. Jak dobrze pójdzie. Ech...... ;/
elka
07.04.2010 20:40:22
a ja bezrobotna :( nawet 300zł nie mam :(
morfeusz
28.03.2010 10:29:58
sadze ze prezydent powinien zarabiać tyle ile jest na tym stanowisku uchwalanie stawek według radnych w mieście jest niezgodne z prestiżem i tym co reprezentują nie różnią się niczym od polityków w sejmie a miasto powinno współpracować a nie konkurować na sesjach rady uważam że prezydent ma bardzo ciekawa wizję aby miasto było na poziomie rekreacyjnym,sportowym,kulturalnym,jak i turystycznym szlakiem na mapie uważam jeśli co chcą coś zrobić niech dadza przykład mieszkańcom i od siebie jakiś wkład dla miasta a nie podładanie sobie nawzajem tzw,min bo to usuwa sen z powiek mieszkancom niech sprawia wspolnie zeby to miasto było kolebka kultury historii i tobrego prestiżu turystycznego
Kinusia
11.07.2009 13:57:00
Tak właśnie wyglądała niezależność Jacka H, zawsze ustawia się po "właściwej stronie" i o dziwo, dobrze na tym wychodzi.
Wesoły
09.07.2009 22:07:44
od władzy to Odchodził Piotrowski z Firmy. Czy widzisz tutaj zbieżność tych dwóch osób, czy nie?
związkowiec
09.07.2009 22:07:24
faktycznie Piotrowski to porażka, ble, ble, ble ot cały on.
porządkowy
09.07.2009 22:07:15
poszedł nie w tą stronę. Jacek wracaj bo przegrasz.
JAKUB
09.07.2009 11:55:59
To fakt. Wszyscy ludzie z Niedżwietzkim to czerwoni nawet ta z Warty Zaradko
ehh
08.07.2009 12:09:30
Alicjo najpierw naucz sie pisac poprawnie. nierobstwem widac ty kierowalas sie w szkole... "wziasc" paranoja- nie umiesz pisac-nie pisz. i wroc do podstawowki
nnn
08.07.2009 05:56:54
szukaj a znajdziesz... najlepiej poszukaj wsrod osob ktorym auta rysowaliscie gwozdziem czy kluczami. tylko na to was stac ludzie małego pokroju tacy jak ty...
swojak
07.07.2009 22:32:06
Jacy radni taka pensja -DO DUPY! Powinni "radzić za darmochę!Kto jest za?!
nnnn
07.07.2009 14:56:04
Nie chodzi o porysowanie auta tylko bedziesz sie tłumaczył w sądzie bo jak nie maqsz odwagi to znajdziemy Cie
nnn
07.07.2009 06:03:22
wiesz ja podam adres i nazwisko a ludzie Brodzkiego potem porysują mi auto tak jak zrobili podczas wyborow Niedzwieckiemu. to jest banda zdesperowanych "ludzi" pragnacych pogrzebac wszystkich tych ktorzy sa przeciwko nim...
marcin
07.07.2009 06:03:11
to są chorągiewki ktore wieja tak jak im najlatwiej zawsze musza czuc swoj interes
ciekawska
06.07.2009 21:24:57
...by być tak dobrze poinformowanym, jak pani Alinka? Skąd ona tak dokładnie wie, ile kto robi w urzędzie? Kabel, czy co?
kapral
06.07.2009 21:24:45
Ciekawe czemu panowie Ciesielski z MSC i Hillebrant głosowali przeciwko prezydentowi i poparli Florczaka.Najpierw grali z Rzeżniczakiem,potem Ratajczykiem i Niedzwieckim, a teraz Królewiak ich przywołał do porządku?
starosta
06.07.2009 21:24:28
To po co wybierałeś żyjącego przeszłością niedouczonego nauczyciela historii?Do tego emeryta ,Jak chcesz żyć przyszłością to postaw na młodych,odważnych takich jak pan Brodzki
Lucimin
06.07.2009 21:24:22
Czy chodzi o tego Piotrowskiego z MSC co pracownicy spółki mówią na niego Burak,że się na niczym nie zna i zamyka się w biurze i nie ma czasu dla nikogo?
Kinusia
06.07.2009 16:37:15
Szanuję wybór lecz nie popieram manipulacji i fałszerstw. A te sąd potwierdził. Na to godzić się nie można.
Alicja
06.07.2009 16:37:09
Powinni wziąśc się do roboty, ale patrzą na swojego guru,który nic nie robi i biorą z niego przykład,bo po co się wychylać przed prezydenta.
alina
06.07.2009 16:37:02
Dobrze wykonuje swoje obowiązki.Bój się Boga Niedziwecki nic nie robi.Należy go czym prędzej odwołać.Jedyne co zrobił to powołał 2 nieudacznice co też nic nie robią.To wskazuje paraliż nie tylko urzędu ale i spółek miejskich gdzie jest tak samo.
smutny
06.07.2009 16:36:08
Swięta prawda, jest to smutne i niepopularne,że zrobiono jak nazwała to prasa"skok na kasy" spółek miejskich,ludziom w głowach zakręcono i wywindowano się na stołki.I co jest? każdy widzi, wielkie nic.Juz nawet prasa nie ma o czym pisać, bo jak się nie robi,to się nic nie dzieje.Rachunek za te rządy wystawią wyborcy.
looker
06.07.2009 14:29:53
Nie jest dla mnie specjalnie ważne kto wygrał wybory, realizacja scenariusza jest zawsze taka sama, chyba wiesz o czym piszę. Jednak ważne jest czy odbyło się to zgodnie z prawem. A słuchając wyroku sądu wiadomo, że nadużycia były. Co do głosowania i tego kto był w komisji... Nie ma nic za darmo, wszystkich można kupić. Zależy tylko od ceny.
grabarz
06.07.2009 14:29:51
podałem tylko przykład- trudno wymienić WSZYSTKIE ulice w Zduńskiej Woli- a WSZEDZIE jest brud smród i ubóstwo...taki jak nasza "wspaniała" obecnie rządząca władza
nnnn
06.07.2009 12:26:39
Uwierzę Ci jak podasz adres nazwisko i i mię i gdzie pracujesz?
nnn
06.07.2009 12:01:18
dlatego ze Andrzej uwaza ze nie bylo wiekszosci??? on jest dla ciebie bardziej obiektywny niz sąd?? z ostatniej komisji ktorą Brodzki oskarża wlasnie o nieprawidlowe liczenie glosow przewodniczacym byl wlasnie jego kolega z komitetu wyborczego wiec chyba on by nie dzialal na jego niekorzysc. wiesz wiadome bylo ze Brodzki nie pogodzi sie z porazka, ludzie takiego pokroju nie sa w stanie zniesc tego ze po raz w zyciu nic mu nie wychodzi.
abc
06.07.2009 10:03:56
Grabarz, powinieneś wiedzieć ,że ulice które wymieniłeś podlegają Starostwu Powiatowemu ,a nie Urzędowi Miasta. Jak coś piszesz to pisz prawdę!
mm
06.07.2009 08:19:18
Tylko, że nie ma pewności czy to była większość.
nnn
05.07.2009 23:48:35
żalosne wypowiedzi ludzi ktorzy w wiekszosci nie poszli na wybory a jezeli poszli to glosowali na kompanów kryminalisty byłego (na szczescie) prezydenta zenka. nie chce sie wierzyc, iz mieszkancy naszego miasta sa na tyle naiwni i ślepi (nie chce używac innych słów choc same cisna sie na usta). Pomyslcie czy tak trudno jest dac komus nowemu szanse? wasz czlowiek dostal juz swoja i niedlugo dzieki niej wyladuje w pierdlu, a kto wie czy jego kompan andrzej nie poleci za nim. Dajcie 1,5 roku jezeli sie nie sprawdzi sami wydacie opinie na kartach do glosowania. a wasze bardzo niskiego poziomu komentarze i tak nic nie zmienia no moze jedynie tyle ze sami siebie osmieszycie. Uszanujcie wybór wiekszosci na tym polega demokracja. Pozdrawiam
grabarz
05.07.2009 20:55:29
i jeszcze jedno-swoją drogą to ta "wykwalifikowana" kadra wyłazi w słownictwie jakiego używa!!! gratulacje rodem z podwórka- same przekleństwa - jaka władza tacy poplecznicy- wszyscy schodzicie na psy!
grabarz
05.07.2009 20:55:14
wiem co piszę, ale najwyraźniej wielu osobom się to nie podoba...a co do zamiatania ulic to niech się SzP Niedźwiedź z ekipą wezmą i tych którym płacili zagonią do roboty bo wszędzie brud smród i malaria- wystarczy łaską albo obwodnicą przejechać- piach jeszcze od zimy leży a krzaki już się tak rozrosły że drugiego pasa nie widać...a ty kolego pisz pisz bo jak przestaniesz to ty miotłę dostaniesz!!!!
spec
05.07.2009 20:54:39
ano prawdę piszę prawdę...widzę że prawda w oczy kłuje
Kumple z pod celi
04.07.2009 09:18:55
Zeniu , co z ciebie taki rasista? Przed referendum byłeś milszy.Czekamy za tobą z utęsknieniem!Twoja prycza też !Pa.
prezydent
03.07.2009 22:39:26
Dlaczego Jan jest ciemny?, bo Jaś sie nie uczył
obserwator 1
03.07.2009 22:39:22
ota cała prawda.
abc
03.07.2009 20:08:37
Grabarz co ty k pie...sz? Jak taki jesteś mądry to wystartuj w wyborach .wygraj je i dopiero wtedy zabierz głos! Z tego co napisałeś to wnioskuję że ĆWOK z ciebie!Zamiast pisać brednie to bierz miotłe i za.......aj ulicę zamiatać!Tam się spełnisz w 100 procentach.Pozdrawiam.
jasiu
03.07.2009 20:08:34
Spec co ty pie....sz ?! Andrzej ci płaci za te brednie?!
spec
03.07.2009 15:27:35
Wszyscy obecni prezesi to miernoty, nieuki, nygusy i marionetki, którzy nie mają pojęcia o zarządzaniu, oraganizacji pracy, problematyce technicznej danej jednostki. Siedzą tylko, dłubią w nosie i myślą że wszystko się "samo zrobi" i że jakoś to będzie- byle do 1-ego byle pensyjka (niemała) poszła na konto i oby kolejny miesiąc przesiedzieć. A z miesiąca na miesiąc wyniki coraz słabsze...Jedyne co potrafią to lizać tyłki włodarzy miasta i spełniać ślepo rozkazy płynące z UM. Wstyd i hańba- może drodzy dziennikarze porównalibyście wyniki finansowe wszystkich spółek za pierwsze półrocze z latami ubiegłymi? tylko że wtedy należałoby skrytykować obecnych "wykwalifikowanych" i "doświadczonych" "menadżerów" a to przecież nie jest po myśli obecnej władzy na której usługach jesteście...zamiast mówić i pisać o pierdołach może ten temat byście poruszyli temat który zainteresowałby mieszkańców, bo straty jakoś trzeba będzie odrobić- a jak to zwykle bywa pokryją je z własnej kieszeni mieszkańcy!!!!
świta
03.07.2009 15:27:30
Wszyscy obecni prezesi to miernoty, nieuki, nygusy i marionetki, którzy nie mają pojęcia o zarządzaniu, oraganizacji pracy, problematyce technicznej danej jednostki. Siedzą tylko, dłubią w nosie i myślą że wszystko się "samo zrobi" i że jakoś to będzie- byle do 1-ego byle pensyjka (niemała) poszła na konto i oby kolejny miesiąc przesiedzieć. A z miesiąca na miesiąc wyniki coraz słabsze...Jedyne co potrafią to lizać tyłki włodarzy miasta i spełniać ślepo rozkazy płynące z UM. Wstyd i hańba- może drodzy dziennikarze porównalibyście wyniki finansowe wszystkich spółek za pierwsze półrocze z latami ubiegłymi? tylko że wtedy należałoby skrytykować obecnych "wykwalifikowanych" i "doświadczonych" "menadżerów" a to przecież nie jest po myśli obecnej władzy na której usługach jesteście...zamiast mówić i pisać o pierdołach może ten temat byście poruszyli temat który zainteresowałby mieszkańców, bo straty jakoś trzeba będzie odrobić- a jak to zwykle bywa pokryją je z własnej kieszeni mieszkańcy!!!!
grabarz
03.07.2009 14:37:26
niech ten pan i jego poplecznicy-czerwone kolesie nie zapominają że władzę objął niedawno i póki co się niczym nie wykazał- a nic-robienie za 6840 zł to i tak bardzo dużo - powinien zacząć od najniżej krajowej- a jak się wykaże (w co wątpię) to wtedy dać mu podwyżkę- najlepiej jest żądać od razu tysięcy- a jak Panu nie pasuje to won z powrotem na emeryturę, albo niech mu kumpelki zastępczynie i inni dorzucą
wójt
03.07.2009 14:37:08
człowiekowi (bez)honoru należy się co najwyżej minimalne wynagrodzenie czyli 1276 zł chociaż tak patrząc na gębę tego nieudacznika to nawet ta minimalna pensja to za dużo
Rzepicha
02.07.2009 16:54:29
... olaboga ale żeś Ty "olaboga " durna !!!
mur-beton
02.07.2009 09:44:50
uuuuuuuuuuuhahahahaha dobre sobie- miernoty i tyle
myśliciel
02.07.2009 05:53:42
Nie wiem, czy pracujesz i ile zarabiasz. Przypuśćmy, że tak. I wyobraź sobie, że przez pierwsze półtora roku ktoś chciałby sprawdzić, jak się będziesz wywiązywać i płaciłby Ci połowę tego, co się należy. Byłabyś zadowolona?
radny
02.07.2009 05:53:25
To w której radzie tyle płacą? Ja mam połowę tego...i wcale nie uważam, że to mało...
widz
02.07.2009 05:53:17
ta nakręcana przez manipulanta marionetka nie ma swojego zdania, wciąż siedzi obok niego jakiś typek, którego Niedźwiecki pyta o zdanie, wciąż mówi: pomyśleliśmy, zdecydowaliśmy, zdecydowaliśmy - czyli kto? Niedzwiecki nie ma własnego zdania i nie on podejmuje decyzje tym powinna zająć się prokuratura.Próbuje mydlić oczy wyborcom , próbuje ugrać coś dla kogoś nie dla siebie.Publika się śmieje błazen tańczy. Jak w teatrze. Ale to kiepskie widowisko, za które można zapłacić najniższą stawkę
kolega
30.06.2009 23:43:38
Florek pewnie z siebie zadowolony. Ech młody, głupi. Myślał, że go wyróżnili, a oni - stare wygi wystawili go do odstrzału. Po jakimś czasie zrozumie, ale wtedy może być za późno.
magister emeryt
30.06.2009 23:43:30
Nie wiem, ile masz lat, ale to Ty jesteś niewdzięczny. Skąd wytrzasnąłeś taką pensję? Sanatoria? Skąd te statystyki? Taki dobry zawód? To dlaczego tak mało ludzi chce go wykonywać? Nadlczbówki? Coś takiego nie istnieje w dobie bezrobocia. Jestem emerytowanym nauczycielem po 34 latach pracy w zawodzie i mam miesięcznie (aż wstyd się przyznać)1150 zł.
obywatel
30.06.2009 23:43:07
Każdemu zawodowi, czy funkcji przypisuje się pewne wynagrodzenie, a to, które przypisano Niedźwieckiemu, jest poniżej krytyki. Ale świta, która się do tego przyczyniła, jest z siebie dumna. Źle pojęte poczucie przyzwoitości. Raczej nieumiejętność pogodzenia się z przegraną i wredota...
Olaboga
30.06.2009 21:52:29
Panie Włodek S. czy 6840 dla kukły to mało?!
Włodek S.
30.06.2009 09:37:24
inaczej jak dywersja. Powinniscie posmakowac co to znaczy praca i odpowiedzialnośc za 2000 zl wyplaty. Bierzecie prawie taka diete i uprawiacie cyrk na Radzie Miasta ale mysle, że wyborcy was rozliczą.
Obserwator
30.06.2009 08:09:17
Oto na zdjęciu kolejny Pan sterowany jak marionetka!!! Jakie to modne w naszym kraju...ciekawe co Pan zrobi za 1,5 roku jak pójdzie Pan w odstawke...
analityk polityczny
30.06.2009 07:25:45
Panowie Radni. Za 1 dzień posiedzenia Rady Miasta na której dajecie popis niekompetencji zawodowych i merytorycznych, bijecie piane aby tylko mówić cokolwiek, trzymacie się w grupce w opozycji przeciw Prezydentowai bo samodzielnie wystąpić się boicie to 1800 zł stanowczo za dużo. To wy powinniście śwwecić przykładem i pracować społecznie. Nie ponosicie odpowiedzialności i dlatego robicie, co chcecie. Mam nadzieje, że został wam tylko rok i aut w zapomnienie.
etyk
30.06.2009 05:42:12
a ty jesteś taki tajemniczy.
wielbicielka
30.06.2009 05:42:07
co tylko krytykują. Przyszłość jest ważna i Miasto.
optymista, pragmatyk
30.06.2009 05:41:59
swoje obowiązki. Radni, którzy ustalili mu taką pensje nie są dżentelmenami. Myślę panowie, że społeczeństwo was oceni za to w następnych wyborach. Nie zapominajcie, że ludzie czytają gazety, oglądają telewizję i wasze popisy na sesji Rady Miasta.
optymista
30.06.2009 05:41:47
a wy usliliście pensje taką aby poniżyć prezydenta. Jacy z Was dżentelmeni panowie Radni? Zduńskowolanie Was rozliczą przy następnych wyborach. Będzie gorąco ale trzeba odsunąć was raz na zawsze.
optymista
30.06.2009 05:41:39
siedzą w Radzie Miejskiej, w Spółkach w Urzędzie i tylko politykują. temu który chce coś zrobić to pdkładają nogi. Co takiego zrobił p. Brodzki? Senior był u władzy w PRL-u, w radzie jest już kilkanaście lat, junior również - nauczyciel , a nie potrafi wybudować sali gimnastycznej spełniającej normy czy tartanu na stadionie. Za wszystko płacą mieszkańcy. Mam dość tych ludzi.
obserwator2
29.06.2009 13:21:55
co ta zazdrosc robi z ludzi?! nic nie osiagnales w swoim zyciu i patrzysz jak ten wyglodnialy pies na kazdego ktory wypracowal cos w swoim zyciu. zeby sie wypowiadac na temat kogokolwiek najpierw trzeba o nim cos wiedziec.
obserwator2-ten prawdziwy
29.06.2009 09:43:13
chcialbym powiedziec ze ktos zaczal wykorzystywac moj podpis "obserwator2" i wypisuje kompletne bzdury.
Zawiedziona
29.06.2009 09:32:28
A miało być inaczej, lepiej, piękniej!!!! A tu punktem odniesienia cały czas jest Rzeźniczak, Brodzki etc. Zapomnijmy o tym, co było. Źyjmy dalej!
obserwator2
28.06.2009 23:37:53
ja mowie o konkursie ktory byl kilka dobrych lat temu w EC kiedy wywalili Pokore bo sie nie sprawdzil i w ramach konkursu powolali nowy kompetenty zarzad. nie zaprzeczysz chyba ze ktorykolwiek z czlonkow zarzadu byl niekompetentny?!
obserwator2
28.06.2009 23:37:49
prawda i tylko prawda:P pozdrawiam przedmowce:)
obserwator2
28.06.2009 23:37:16
poczekaj troche pozniej zaczniesz wtsnowac wnioski. bo narazie nic nie wiesz
Kola
28.06.2009 21:51:51
Za dużo to chyba nie, bo dostał minimum.
ojq
28.06.2009 21:51:01
Jak nie można? Jak widać - można :-)
W razie błędów, proszę o kontakt z webmasterem - mail w zakładce kontakt.
Pozdrawiam.
ola
28.06.2009 21:50:13
Nie można dopisać wątku
mieszkaniec miasta
28.06.2009 11:20:29
Przecież to wykształcony facet a nie miernota pokroju ZENKA. Ty jesteś chyba z jego otoczenia bo o ile wszyscy wiedzą to ludzie ZENKA się dzielili kasą.
mieszkaniec ul. Sieradzkiej
28.06.2009 11:20:14
Panowie was czas się skończył. Miasto chce od was odpocząć. dajcie temu miastu i jego mieszkańcom się rozwinąć. WAM JUŻ DZIĘKUJEMY za ostatnie 6 lat i czasy PRL-u.
mieszkaniec
28.06.2009 11:20:05
a Brodzki miał 11000 i się temu przuyglądał i nic nie robił a jak uczył WF-u to chociaż musiał trochę pobiegać. teraz ta część rady Miasta tzw. lewica i ci od Zenka niszą to co rozpoczął Zenek - niszą samorządność i mieszkanców. Ale mam ndziej, że nowy Prezydent da sobie z nimi radę.
zduńskowolanin
28.06.2009 11:19:35
Zenek, Brodzki i inni zobaczycie jak zostaniecie rozliczeni przez społeczeństwo. Albo zaczniecie współpracować dla dobra Miasta albo was zlinczują, a jest za co.
zduńskowolanin
28.06.2009 10:57:18
BRODZKI, Florczak, Łapa ..... i jescze paru innych, co można się po nich spodziewać. Stary Brodzki to aż kipi, że synalek nie jest Prezydentem, jak to móią niektórzy do śmierci będzie walczył o syna ale nie o prawdę i SAMORZĄd. dlatego takich mamy radnych SMUTNA prawda.
zduńskowolanin
28.06.2009 10:57:05
politycznej? znasz tych ludzi aby o nich tak pisać?
A ten twój mądry wykształcony Brodzki i jego świta to jacy to ludzie wykształceni? napisz jaką szołę skończył Brodzki - chyba AWF. Czy to wytarczy aby mówić o rządzeniu miastem? Jakie on ma kwalifikacje? Oprócz tego, że czerwony to co więcej?
zduńskowolanin
28.06.2009 10:56:45
nadzorczych namaszczonych przez Królewiaka. Ja mam nadziej, że tak zrobi. Jeszcze się to nie stało ale może wkrótce?
zduńskowolanin
28.06.2009 10:56:16
Ci którzy uważają, że p. Niedzwiecki zarabia za dużo to niech odpowiedzą, ile zarabiał rzeźniczak i Brodzki i co zrobili?. Z tego co widać w mieście to raczej nic. Za to pod stołem i na stole się działo - teraz będziemy śledzić w Sądzie jacy to byli dobrzy włodarze miasta.
uczeń wzorowy
28.06.2009 10:56:08
a gdzie są obrywki ( korepetycje zastępstawa itp) drugie tyle. a ile pracuje nauczyciel godzin w miesiącu czy pan wie? tego pan już nie napisze bo chhyba kiepski z pana nauczyciel
zdunskowolanin
28.06.2009 10:55:40
wiedzieć ale o szkodach Zenka ty chyba pomyliłeś Niedzwieckiego z Rzeźniczakiem.
zduńskowolanin
28.06.2009 10:54:58
odpowiada za miasto , za wszystkich mieszkańców, zarządza firmą pt. Miasto Zduńska Wola i musi niestety udzielać odpowiedzi ludzią pokroju BRODZKI, MICHALSKI, FLORCZAK, Słowikowski tylko dlatego, że jest prezydentem wszystkich mieszkańców.
Naprawdę mieć do czynienia z takimi członkami Rady Miasta to trzeba być odpornym na stres a 5800 to nawet tego nie gwarantuje. Panie Prezydencie trzymaj się Pan i nie daj.
specjalista
28.06.2009 10:54:46
działalności związkowej niż na firmie.
uczeń
28.06.2009 10:54:30
macie kilkanaście godzin lekcyjnych w tygodniu ( pozostali 40-60). zarabiacie minimum 3000 tysiące ( pozostali zdecydowanie mniej) macie zapewnione senatoria za szkodliwą pracę ( pzoostali nie), idziecie na wcześniejsza emeryturę, dlaczego jesteście tacy niewdzięczni? p
patriota
28.06.2009 10:54:09
Powinna swoje żale wylać na Rezźniczaka i Brodzkiego, bo to oni rządzili przez ostatnie 6 lat.
skarbnik
27.06.2009 20:57:59
Przyglądam się i co widzę, że nie zasługuje.Miało być non profit, a wyszło o wiele za dużo.
Ryby i niedzwiedzie
27.06.2009 20:57:49
Pani B Budziarek to jakieś nieporozumienie i zmowa oszustów co chcą spółkę wycisnąć z wody, a potem sprzedać.Ludzie narazie mogą pływać ale niedługo będzie potop.To barbarzynska metoda.
obserwator2
27.06.2009 20:57:43
Wstyd dla Zduni to przegrana ludzi mądrych i transfer Niedzwieckiego z Szadku, Nieradkowej z Warty do Sieradzewa,Ratajczyka z Lasku do Zduni,a teraz niespodziewany zwrot akcji do Sieradzewa, Kozłowskiego z Sieradza do Zduni, Królewiaka z Korczewa do Zduni, nie wspominając Piotrowskiego;ps Głąb z Poddębic do MSC i inne spady.I jak ma być w mieście dobrze gdy się przypomni niejakiego Piotrowicza czy Jakubowskiego.
Daniel
27.06.2009 20:57:37
Potrzebna taczka dla Budziarkowej,tylko ma tył za wielki i potrzebna jezd łyszka z koparka.
Rzepicha
27.06.2009 20:56:25
... sorki "obserwator2" - nie było moją intencja żeby Cie obrażać ale aby sprowadzić Cię na ziemię. O jakich konkursach piszesz, przeciez wszyscy o tym wiedzą że wiele stanowisk ( p.Piotrowski także ) sa z nadania "głównego kadrowego". A tak na marginesie wiele Twoich komentarzy ( np. w 7 dni ) jest ciekawych. Lubię obiektywnośc, mimo ataku na moją skromną osobę .... pozdro !!!
ktoś
27.06.2009 15:00:54
Ty pomiocie rzezniczakowski -dla ciebie- PAN JAKUB- widoczne znalazł parę ciekawych rzeczy na twój temat i dlatego wypisujesz komentarz na poziomie rynsztoka,-przynosisz wstyd porządnym ludziom ze Zuńskiej. Tylko na tyle cie stać? Na twoim miejscu też bym się bał i zmienił IP w komputerze.
Obserwator :-(
27.06.2009 11:59:43
Nauczyciele zawsze narzekali, a żyją jak "pączek w maśle". Niskie stawki mają jedynie na początku "kariery" i to za 16 godz. pracy tygodniowo - ja dziennie pracuję 12. Ci co chcą zarabiać to zarabiają, widać to po samochodach, domach i innych inwestycjach. Co nie oznacza, że jestem za podwyżką dla "człowieka honoru". Wszak jeżeli krytykował poprzednika za jego postępowanie to powinien czynić lepiej, a jak widać czyni lepiej ale swoim jak całe PO"
rem
27.06.2009 11:59:15
zenada i styd ze takie karaluchy jak ty wypisuja bzury
nnn
27.06.2009 10:11:09
w ogole nie ma co z tym czlowiekiem wchodzic w dyskusje. napisal ze rady nadzorcze zostaly odwolane co jest najwieksza bzdura jaka slyszalem o jakis zmianach prezesow w mpwik i msc pisze o ktorych nawet nie ma mowy... czlowiek widmo
POwiec
27.06.2009 01:06:25
Pędzę z pomocą! Nie rozpaczajcie koledzy! W RM PO to Podsadniak, Sagan i Pokora. Chyba, że się coś zmieniło. Nie widzę tu związku z Hertmanowskim...
nauczyciel
27.06.2009 01:06:16
Każdy może startować na prezydenta, w końcu wszystkim ta kasa czkawką się odbija. Nauczyciele, na start! Właśnie Piotr nam pokazał, że mamy szansę. E, nie. Nauczycielowi nawet nie chce się na dyrektora startować. Tylko na myśl o zarobkach mu gula lata. Taka jest o nas prawda, przecież godzimy się na jałmużnę.
<as>Błąd_critical!
27.06.2009 01:06:05
Przeczytaj jeszcze raz i pomyśl, czy wszystko dobrze napisałeś. Jedno przeczy drugiemu. A w ogóle to dla Niedźwiedzia może być tylko podwyżka, bo ma obniżkę na maksa. I znowu udało nam się zapromować miasto głupotą. W tym jesteśmy nieźli, ale uważajmy, bo Sieradz bieże z nas przykład i możemy stracić I pozycję w regionie.
realista
27.06.2009 00:38:19
Podatniku, głosowałeś na prezydenta? Jeśli nie, to debata nad rozlanym mlekiem. Trzeba było się pofatygować. A jeśli tak, to chyba nie myślałeś, że będzie pracował darmo. Może warto się bliżej przyjrzeć, jak wygląda praca prezydenta i wtedy ocenić, ile jest warta.
obserwator2
26.06.2009 23:57:12
Rzepicha juz dowartosciowales sie? juz sie czujesz lepszy?! ciesze sie niezmiernie razem z toba
SIERADZAK
26.06.2009 21:14:56
Sprawdż najpierw jakie mam zdanie na temat "doradcy Ratajczyka" dla J.Walczaka, a później pisz o mieszaniu. Walczaka już nikt i nic nie jest w stanie uratować. W jego przypadku pozostała zasada - TONĄCY BRZYDKO SIĘ CHWYTA !!!- tylko czemu kosztem podatników ???
Rzepicha
26.06.2009 20:33:59
... masz rację - szkoda że chodzisz po tej ziemi "obserwator 2 " .
anulka
26.06.2009 19:12:43
na współczcie od osób wystwiających tu komentarze nie ma Pan co liczyć też mam ciężka sytuacje brak mieszkania brak pracy a reakcja ludzi jest taka że odpisują że mogłam myśleć o tym wcześniej i jeszcze robią wymówki że na internet mnie stać!
Rychłik
26.06.2009 19:12:33
Lepiej być na urzędzie i nic nie robić za 6840 niż na bezrobociu za 618 zł.To i to bezrobocie tylko inna stawka.
Też Piotr
26.06.2009 18:14:13
Pensje zawsze wywołują wzburzenie bo jest kryzys i rosnące bezrobocie.Każdy widzi co robią w urzędach takich jak magistrat, ZUS;y,urzędy skarbowe.Siedzą po znajomości i szkodzą podatnikowi i szaremu człowiekowi.A miało być lepiej, a miało być kompetentnie.Pamiętam jak o tej porze podpisałem przy rynku na KoScielnej poparcie dla pana Piotra N, który zapewnił mnie,że będzie lepiej, a teraz co jemu jest na pewno lepiej, a mnie zwolnili z pracy i mam na utrzymaniu 3 osobową rodzinę i żonę na rencie.Lza się w oku kręci.Szkoda gadać.
obserwator2
26.06.2009 18:10:57
Przypomnij sobie poprzedni sklad zarzadu elektrocieplowni i pokaz mi jedna osobe ktora nie byla specjalista i nie robila tego na czym sie zna. Czemu pokora teraz jest tak nielubiany w ec i dlaczego musial byc w SLD potem w PO w dwoch skrajnych partiach? tylko po to zeby nie wyleciec i trzymac stolek.
obserwator2
26.06.2009 18:10:50
wiesz czemu Piotrowski wylecial? bo byl z solidarnosci a SLD doszlo do wladzy idioto. Piotrowskiemu skonczyla sie kadencja w radzie i mozna bylo wstawic swojego. Piotrowski zozstal wyloniony w konkursie na prezesa zarzadu elektrocieplowni a Pokora cwaniak ktory byl juz we wszystkich partiach politycznych byle by dupe na stolku grzac zostal przywieziony w teczce. jakbys nie zauwazyl przed piotrowskim byl rowniez pokora prezesem w elektrocieplowni i jakos pracownicy i zgromadzenie go usunelo i w konkursie wygral Piotrowski. Smiesza mnie tak niemerytoryczne wypowiedzi jak twoja. żal ze tacy ludzie chodza po ziemi
=+=
26.06.2009 16:36:07
Gdybyś był dobrym obseratorem to byś wiedział co to za chołota. Piotrowski wyleciał z Elektrociepłowni bo na niczym sie nie znał i inni musieli za niego robić. Dpopiero jak przyszedł Pokora to zaczęła sie prawdziwa robota i teraz EC jest jednym z najlepszych elektrociepłowni.
A.S
26.06.2009 16:35:55
Specjalistą na zajmowanym stanowisku jest KAŻDY :)
obserwator2
26.06.2009 15:55:42
jakbys wiedzial jakie wyksztalcenie i doswiadczenie posaidaja p.Piotrowski i p.Luciminski to raczej zmienilbys zdanie... czlowieku opanuj sie kto ci powiedzial ze Budziarkowa usuna, skad takie pomysly zero wiedzy a krzyczysz najglosniej...
obserwator2
26.06.2009 15:55:35
zajrzyj w zyciorysy i przebieg kariery w/w zobaczysz moze ze sa specjalistami na odpowiednich stanowiskach.
Dyżurny renifer powiatu
26.06.2009 15:55:27
Szanowna redakcjo!
Bardzo interesujące są pensje prezydentów, prezesów i członków zarządów spółek ale jescze ważniejsze są profity jakie oni otrzymuja poza pensją. Proszę abyscie podali ile pieniędzy z zysku zostało przeznaczone na nagrody dla prezesów i członków zarządów spółek za ostatni rok 2008.Ratajczyk zapowiadał, że nagród nie będzie ale to co mówił Ratajczyk już nie jest ważne.
Oczywiście prezesi, którzy przyczynili sie do zysków nie dostali ale czy dostali ci nowi, którym obniżono pensje? A ponadto czy dostali inne nagrody niż z zysku? Na przykład te z układu zbiorowego albo z ustawy kominowej. W poprzednich latach za prezydentury Z.R. pisaliście o nagrodach po kilka razy i przy każdej okazji trąbiono tym w radio. Dlaczego teraz jest cisza? Czyżby nowe zarządy nie chciały wam o tym mówić? A tak na marginesie to czy bedzie padał śnieg, że Żaneta M. wystepuje w czapce Świetego Mikołaja?
=+=
26.06.2009 13:54:06
Jacy wykształceni i kompetentni są obecni prezesi to juz wiadomo po odwołaniu Piczmana, Królewiaka i Gatkowskiej. Dzisiaj Niedźwiecki odwołał rady nadzorcze w MPWiK i MSC a teraz wziął sie za prezesów - Budziarkową z MPWiK, Luciminskiego, Piotrowskiego i Sztanke z MSC. Wreszcie oliwa nie żywa ale sprawiedliwa. Niedzwiecki zaczyna pracować na podwyżkę pensji. Wczarajsza sesja RM uświadomiła Niedżwieckiemu, że czas brać sie za robote i że nie ma co słuchać wytycznych z kaplicy na Łaskiej!!! Niech głupota komisarz Magelana będzie przestrogą!!! Brawo p. prezydencie!!! Do roboty do roboty w rytm PRLu!!!
Zgromadzenie Wspólników
26.06.2009 12:46:11
Jacy wykształceni i kompetentni to juz wiadomo po odwołaniu Piczmana, Królewiaka i Gatkowskiej. dzisiaj Niedzwiecki odwołał rady nadzorcze w MPWiK i MSC i teraz Budziarkową, Luciminskiego i Piotrowskiego i Sztanke. Wreszcie oliwa nie zywa ale sprawiedliwa. Niedzwiecki zaczyna pracowac na podwyżkę!!! Brawo!!!
A.S
26.06.2009 12:17:31
Daj szansę swojemu prezydentowi, do naszego nie mieszaj się. Ponoć też nie bardzo sobie radzi. Może doradca ratajczyk uratuje mu skórę? Albo pogrąży!!! Miłego dnia:)
ttt
26.06.2009 11:58:49
Szybko pisz bo dnia zabraknie. A senator pensje Ci obniży. Wracaj do siebie- populisto i nieudaczniku
obserwator2
26.06.2009 11:58:42
ustalenie iwestycji na poziomie 16 milionow czyli 3 lata rzezniczaka i brodzkiego lacznie to mało?? obnizenie pensji prezesow spolek oraz 8 mln schetynowek, wnioski na 13 milionow ZPORR. W spolkach zasiadaja prezesi posiadajacy kwalifikacje wyksztalcenie i doswiadczenie na danych stanowiskach. czy to mało? co zrobil rzezniczak i brodzki? projekty-fontann gratuluje:) uruchom myslenie czasami trzeba...
ratatuj
26.06.2009 11:58:24
A jakujakubowski dyżurny oszołom na dworze błazna siedzi i skrobie te wszystkie glupoty. Pewnie razem z asystentką Trzciny.Żenada i wstyd
A.S
26.06.2009 08:20:25
Chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz a jeśli, to i Tobie wyprali móżdżek
ANULKA
26.06.2009 07:49:52
tak skie składa że mam i zawód i wykształcenie ale pracy nie mam bo nie mam wtyków u tych u góry
zw
26.06.2009 07:28:44
florek czy to za mpk? a w co ulokowałeś odprawę 10tys. oto Polska .
obserwator2
25.06.2009 23:58:29
poszlo wystarczajaco za duzo. a tak gdybajac: gdyby brodzki wygral te wybory to juz teraz jako prezydent mialby sprawe sadowa za kampanie referendalna ktora prowadzil w ZW media za pieniadze urzedu miasta gdy jeszcze byl wiceprezydentem... no i coz widac z zenkiem moze by wspolnie mogli pojsc siedziec w koncu jeden wart drugiego...
jaja
25.06.2009 23:57:47
Ale na internet cię stać...
jaja
25.06.2009 23:57:39
KANDYDUJ W NASTĘPNYCH WYBORACH. Tylko najpier - zanim posiądziesz Urząd - naucz się pisać po Polsku.
obserwator2
25.06.2009 23:57:24
sadze ze gdybys o swoim przyszlym zyciu pomyslala wczesniej to tez bys mogla jezdzic autami miec mieszkanie wlasne... trzeba bylo jedyni troche sie postarac i zdobyc wyksztalcenie zawod raczej bys teraz inaczej na to patrzyla...
obserwator2
25.06.2009 23:57:00
zaczne od tego ze ani slowem niedzwiecki nie powiedzial ze chce podwyzki... po drugie czy nie uwazasz ze 11 tys dla rzezniczaka za przestepstwa machlojki i dzialanie na szkode miasta to bylo zdecydowanie za duzo? uwazam ze Niedzwiecki zrobil przez ostatnie kilka miesiecy tyle co rzezniczak przez ostatnie kilka lat nie dał rady. jezeli zmiany w spolkach maja przynies sprawniejsze funkcjonowanie to czemu to krytykowac. pozdrawiam
nnn
25.06.2009 23:56:48
biedny mieszkancu ustalenie iwestycji na 16 milionow czyli 3 lata rzezniczaka i brodzkiego lacznie to mało?? obnizenie pensji prezesow spolek oraz 8 mln schetynowek, wnioski na 13 milionow ZPORR. W spolkach zasiadaja prezesi posiadajacy kwalifikacje wyksztalcenie i doswiadczenie na danych stanowiskach. czy to mało? co zrobil rzezniczak i brodzki? projekty-fontann gratuluje:) przemysl warto czasami
jaja
25.06.2009 23:06:56
Mieliście "szansę" matołki negujące Niedźwieckiego na wybór Brodzkiego. Ilu nie poszło ???
SIERADZAK
25.06.2009 23:06:41
Jacyś durni jesteście. Ta pensja, to nie jest jakiś "miód". Ludzie ! Zenek zarabiał jeszcz raz tyle i co robił - NIC, NIC, NIC !!! Walnijcie się w durne główki i zastanówcie trochę. Czy funkcia Prezydenta winna być społeczna ??? Nie jestem fanem władzy, ale może dajcie szansę na to, by Prezydent pokazał co potrafi - to nie jest jakaś wielka pensja za "taki" stołek (można to sprawdzić). Wydacie wyro przy urnie w następnych wyborach - jeśli ktoś z plujących pójdzie - bo przecież lepiej "gardłować", a mieć w d... wybory. OSZOŁOMY !!!
krolewiak
25.06.2009 22:46:16
bylem i uwayalem ye ci co dali yenkowi tey powinni placic
Biednz mieszkaniec
25.06.2009 22:23:53
Najpierw niech powie co zrobil od grudnia ubieglego roku i ile pieniedzy zalatwil dla miasta.Umial krytykowac a pojecia nie ma o niczym nie mowiac o honorze.Taki sam prostak jak Krolewiak i cala ta banda Ratajczyka.
nnn
25.06.2009 22:22:15
a kim ty jestes co robisz dla innych? jestes małym szarym hmm własciwie niczym. zakompleksiony komentator ktory zamiast patrzec z pogarda na ludzi powinien sam zapracowac na szacunek. pozdrawiam pana panie zero...
obserwator2
25.06.2009 22:22:03
idioci jakich mało... czlowieku wracaj do swojego nieszczesliwego zycia, a nie bedziesz tutaj swoje żałosne wypowiedzi skrobał...
Mycha
25.06.2009 22:21:50
najpierw sznowny p. Prezydent niech pokaże co potrafi, jaka jest jego samodzielność i ofiarność na rzecz miasta i mieszkańców. Niech pokaże swoją gospodarność i przedsiębiorczość. Na razie tylko pokazuje jak wymienia kadrę w spółkach miejskich i obasdza stołki swoimi(czyt. pod dyktando pewnego pana)ludźmi.Później, niech ewentualnie liczy na podwyżkę, jak wystarczy czasu bo kadencja trwa akurat w przypadku p. Niedźwieckiego trwa póki co, półtora roku.
a
25.06.2009 22:21:16
Gdzie byłeś podatniku jak zenkowi ustalali wynagrodzenie? Dostawał procent od ciebie.
nnn
25.06.2009 22:21:04
a jak ty masz mozg to powinienes zaprzestac takich komentarzy...
ANULKA
25.06.2009 22:20:40
NO SUPER!!!TAKI BEDZIE SIEDZIAŁ NA STOŁECZKU Z JAJ... BUDOWAŁ NOWE BOJSKA I LUDZI SWOICH WSZEDZIE WKRECAŁ I DOSTANIE TYLE KASY A CZŁOWIEKOWI KAZA ZYC ZA 618 ZŁ Z DZIECKIEM I WYNAJMOWAC MIESZKANIE BO PRZECIEZ URZAD MIAST NIEMA LOKALI SOCJANYCH JA MOGE PREZYDENTOWAC ZA 2 TYSIACE I NAPEWNO BYLBY POZADEK A NIE TAKI BURDEL JAK TERAZ TO SIE W GŁOWIE NIE MIESCI ALE TAKIE RZECZY TYLKO W POLSCE MOGA SIE ZDARZYC!CZY KIEDYS KTOS MADRY PRZEJMIE RZĄDY I ZACZNIE ZAJMOWAC SIE TYM CO NAPRAWDE POTRZEBUJA MIESZKANCY?LUDZIE NIE MAJA PRACY MIESZKAN WARUNKÓW DO ŻYCIA A CI IDIOCI ZE STOŁKA JAK NIE FONTANNY WYMYSLA TO BOJSKA A PYTAM CO Z MIESZKANIAMI DLA LUDZI???TYLE PUSTOSTANÓW STOI WYSTRCZYLO BY OKNA POWSTAWIAC I MALY REMONT ZROBIC JUZ BY BYLO KILKANASCIE JEZELI NIE KILKADZIESIAT NO ALE PRZECIEZ URZEDNICY MAJA GDZIE MIESZKAC DUPY AUTAMI WOZA TO CO ICH OBCHODZA ZWYKLI MIESZKANCY KTORZY NIERAZ NIE MAJA CO ZJESC...A MIESZKAN JEST SPORO TYLKO TRZYMAJA DLA SWOICH ZNAJOMYCH!!! POZDRAWIAM PANA PREZYDENTA I ZASTANAWIAM SIE CZY ON BY WYZYŁ ZA TAKIE PIENIADZE JAK JA MAM!
Kinusia
25.06.2009 17:23:58
To i tak znacznie więcej, niż wypracował przez całe życie, a nie napracował się. Sam przyznaje, że takiego nawału obowiązków jako prezydent się nie spodziewał. Myślał, że w pracy będzie miał czas na czytanie darmowej prasy. Nic z tego! Sprawowanie urzędu wymaga wiedzy i poświęceń, za godziwą zapłatę oczywiście.
Ciesielski
25.06.2009 15:40:01
Nauczyciel ma 1700 zl to max a on cztery razy tyle! To sie nie mieści w głowie.
z
25.06.2009 15:39:54
Jacy radni takie wynagrodzenie - do d..y. Hey!
wielbiciele
25.06.2009 15:39:50
Jak Niedzwiecki ma honor to powinien podac sie do dymisji albo zazadac podwyzki od Marka!
podatnik
25.06.2009 15:39:44
Proponuje aby hojni z cudzej kieszeni Marszalkowa i Piotrowicz co miesiac doplacali Niedzwieckiemu.
kolega z PZPR
25.06.2009 15:39:39
Komuch i donosiciel to Niedzwiecki
obserwator
25.06.2009 14:58:11
Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie...i co Pan na to Panie Prezydencie??
czerwony
25.06.2009 14:31:23
Zemsta komuchów!
dUp@
25.06.2009 14:19:23
Ludzie co wy za pierdoły piszecie!
Zenek i Andrzej wam płacą za te bzdety?!
Konkrety i fakty prosze!
zazdrosny
25.06.2009 13:42:47
Ten Jakuboski to zbiera od Piotra N na wiano dla dziewic z diennika jolijagi wiec trzeba dac duza pensje Piotrowi
skarbnik
25.06.2009 13:22:51
Takiemu Niedzwiedzkiemu to zadna pensja sie nie nalezy. On powinien doplacac za to ze ma honores byc na takim stolku i zaplacic za szkody jakie wzrzadza na co dzien mieszkancom i miastu.
AB
25.06.2009 13:22:49
Zeniu co ty pie....isz ?! Do kogo ta gatka! papa!
zrozpaczony marek darek i janek
25.06.2009 12:35:49
Po traci głos w RM bo za Pitra N wchodzi Edmund H ktrz jest od Ireneusza
TVN UWAGA
25.06.2009 12:35:17
Przecież ta pensja pójdzie dla Jakubowskiego. To szczyniok dowiaduje się od senatora co ma robić i przekazuje żołnierzowi Niedźwiedzkiemu rozkaz do wykonania. I tak w kółko. Parodia . Takiego kina to jeszce Zduńska Wola nie widziała. TVN UWAGA.

Więcej informacji

region

XVIII Sieradzki Jarmark Adwentowy

Wczoraj, 20:38:04

Sieradzki Jarmark w tym roku trwał cały weekend. W sobotę można było kupić lokalne produkty a także posłuchac koncertu Sieradz Śpiewa Razem. Z kolei w niedzielę była oficjalna część artystyczna na rynku.

1
region

III Warcki Jarmark Bożonarodzeniowy

Wczoraj, 20:20:18

Za nami wydarzenie pełne świątecznych atrakcji, lokalnych smaków oraz artystycznych występów. Na Placu Klasztornym w Warcie po raz 3 zorganizowano Jarmark Bożonarodzeniowy. Były występy, lokalne przysmaki, choinki a także spotkanie ze Świętym Mikołajem

0
Zduńska Wola
SPORT

9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki

Wczoraj, 15:12:40

Prawie 300 zawodników ukończyło 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki. Organizatorami wydarzenia byli: Biegam Bo Lubię Zduńska Wola oraz II Liceum Ogólnokształcące w Zduńskiej Woli.

1
Nasze Radio 104,7 FM
Co teraz?
On Air
02:14
Happy Xmas (War Is Over)
John Lennon
Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie!
Co teraz?
On Air
02:17
Pocałuj mnie choć jeden raz
Chochoły/Emila Czerwińska
00:00 00:00
12.12.2025 9. Świąteczny Bieg Charytatywny dla Helenki
12.12.2025 Budżet Sieradza 2026. Sesja rady miejskiej
11.12.2025 Zaproszenie na Jasełka do SP10 w Sieradzu
10.12.2025 Wizyta dzieci z oddziałów przedszkolnych ze Szkoły Podstawowej im. W. Łokietka w Rossoszycy
11.12.2025 Odpady... jest ich coraz więcej, a ich zagospodarowanie coraz droższe - audycja nr 11

Co, gdzie, kiedy

17.12.2025
Wystawa malarstwa Anny Juszczak
Kawiarnia Literacka Ratusza
20.12.2025
Świąteczne warsztaty dla dzieci
Pałac w Małkowie
21.12.2025
Z tradycją i ze smakiem
Sala C Starostwa Powiatowego w Sieradzu
Jarmark Adwentowy
Złoczew (pow. sieradzki)
Tenis w szkole
Hala Szkoły Podstawowej nr 6 w Zduńskiej Woli
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1
sombr
12 to 12
2
Kacperczyk, Daria Zawiałow
GDZIE TRAFIA MIŁOŚĆ, GDY UMIERA
3
Taylor Swift
The Fate Of Ophelia
Nasze Radio 104,7 FM
🎵 Ładowanie...