10.07.2009 10:06:46
region
Barbara Mrozowska - Nieradko nie jest już sieradzką radną
Wczoraj Rada Miejska przychyliła się do jej wniosku złożonego na ręce przewodniczącego i przegłosowała uchwałę o wygaśnięciu mandatu.
Mrozowska-Nieradko musiała złożyć mandat radnej, bo od 1. lipca jest wiceprezydentem Zduńskiej Woli, a prawo zabrania łączyć tych funkcji. Dziękując radnym za trzy lata współpracy Barbara Mrozowska-Nieradko zapowiedziała, że nadal będzie uczestniczyła w sesjach rady miasta ale już jako mieszkaniec.Miejsce Mrozowskiej-Nieradko w radzie miasta zajmie Marian Janeczek
red
Komentarzy: 41
Komentarze
Swięta prawda.Przydałaby się większa jawność startujących do władzy, kto za nimi stoi, kto ich desygnuje i kto nimi steruje.Ale to już sprawa mediów i ich linii programowych,ktore wykreują przestępcę, a zniszczą człowieka uczciwego tzw nie medialnego.
No i wolą ludzi została odrzucona na boczne tory.Mieszkańcy miasta powiedzieli tej pani dziękujemy.Ona jednak wie swoje.Zd;Wolę traktuje jak sama powiedziała jako następny etap do powrotu do Sieradza.Może byłoby jej bliżej do Warty skąd pochodzi tylko pewnie nigdzie jej nie chcą.
W Radzie Miasta juz jest dobrze,pozbyliśmy się baby z wozu to i koniom lżej.Szkoda tylko Webrów, bo ta pozorantka tam zawitała.Ciekawe kto ją tam zarekomendował.?
Oj ruszy tak jak ruszył Sieradz,jak nazałatwiała funduszy unijnych, jak naobiecywała w Sieradzu nowe fabryki i zagranicznych inwestorów oraz nowe miejsca pracy.Nie zrobiła nic.Powinna się za Sieradz wstydzić wytłumaczyć i ponieść odpowiedzialność.Myśli pewnie tak samo załatwić Zd;Wolę.A swoją drogą to kto ją ściągnął do Zduni i po co?
Mogłaby zacząć też w MSC gdzie trzeba się zająć geotermią a nikt tam nie wie jak się do tego zabrac.Mogłaby też zająć się smrodem w MPWiK bo mieszkańcy nie mogą znieść fetoru,a w TBS mogłaby wybudować mieszkania dla ludzi i w MPK wprowadzić swoje rządy i zmniejszyć ceny biletów z korzyścią dla mieszkańców.Jest co robić tylko trzeba chcieć.
A po co się męczyć jak można trwać latami na urzędzie i nic nie robić.Dużo gadać,uśmiechać się,dbać tylko o swój interes i wizerunek,otaczać się znajomymi,współczuć upadającym przesiębiorcom itdFakt,że Sieradz za to już jej wystawił rachunek i wyborcy powiedzieli jej 'dość',podobnie jak wcześniej pognaqli ja z Warty z funkcji wiceburmistrza.
Jeśli tak wygląda sprawa ze spółkami w Sieradzu to należy zgłosić doniesienie do prokuratury.Pani Patora powinna się zająć panią Barbarą.
Witaj za siebie jak jesteś z Warty.Mieszkańcy Zduńskiej Woli mają dość spadów i naleciałości z Warty,Szadku i innych wsi.
A właściwie powinno się napisać do Marka konia a Basi N kozy.Nie pochodzicie z Sieradza tylko ty Marku ze Zd;Woli a Basia uciekła z Warty,a w Sieradzu dzięki uczciwym mieszkańcom wypłynęliście na szerokie wody.Ty masz firmę z oknami,a Basia pyszczy w samorządach.Taki sobie znależliście sposób na życie.Nic nie robić tylko "być" za wszelką cenę.A przede wszystkim dbać o wizerunek Basi ;kozy.
Jestem,jestem.
Nie przeraziłem się.
Nadal uważam,że Pani Prezydent Nieradko była najlepszym Prezydentem Mojego Miasta po 1990 r.
Jest najlepszym kandydatem w przyszłorocznych wyborach samorządowych !!!
Nie przeraziłem się.
Nadal uważam,że Pani Prezydent Nieradko była najlepszym Prezydentem Mojego Miasta po 1990 r.
Jest najlepszym kandydatem w przyszłorocznych wyborach samorządowych !!!
Kilka przemyśleń :
1.Oczekujesz efektów od władzy proszę o wskazanie z okresu ostatnich trzech lat działań które nie były zainicjowane jeszcze za B M N i przyniosły efekty -JAKIE ??
2. Skoro Ci wisi kto jest u władzy to może jak w jednej z gmin włoskich ( chyba ) możemy wybrać na włodarza miasta konia lub kozę bedzie to działanie innowacyjne i może otworzy nam możliwości pozyskiwania środków jako nagrodę za głupotę. Nie będziemy wtedy zaściankiem europy ale miastem rozwojowym wyznaczającym nowe trendy.
3. Kiedy możemy oczekiwać krytyki obecnej władzy chyba się nie mylę ale to już trzy lata i jekie spektakularne działania pchają nas na ścieżkę rozwoju.
P.S.
Z tonu twojego komentarza wynika że już korzystasz z tego co daje ci obecna władza i ten ton jednoznacznie identyfikujący profesję. Jeśli dla ciebie nie jest ważne kto daje ale ile daje to współczuję twojemu "dającemu" bo zawsze bedziesz do sprzedania jeśli się pojawi dający więcej. W życiu nie liczy się tylko mieć ale chyba bardziej BYĆ. Przemyśl sobie te słowa.
1.Oczekujesz efektów od władzy proszę o wskazanie z okresu ostatnich trzech lat działań które nie były zainicjowane jeszcze za B M N i przyniosły efekty -JAKIE ??
2. Skoro Ci wisi kto jest u władzy to może jak w jednej z gmin włoskich ( chyba ) możemy wybrać na włodarza miasta konia lub kozę bedzie to działanie innowacyjne i może otworzy nam możliwości pozyskiwania środków jako nagrodę za głupotę. Nie będziemy wtedy zaściankiem europy ale miastem rozwojowym wyznaczającym nowe trendy.
3. Kiedy możemy oczekiwać krytyki obecnej władzy chyba się nie mylę ale to już trzy lata i jekie spektakularne działania pchają nas na ścieżkę rozwoju.
P.S.
Z tonu twojego komentarza wynika że już korzystasz z tego co daje ci obecna władza i ten ton jednoznacznie identyfikujący profesję. Jeśli dla ciebie nie jest ważne kto daje ale ile daje to współczuję twojemu "dającemu" bo zawsze bedziesz do sprzedania jeśli się pojawi dający więcej. W życiu nie liczy się tylko mieć ale chyba bardziej BYĆ. Przemyśl sobie te słowa.
ma służy mieszc mieszkańcom i się wykazac skutecznością,
"Kolega jacek" wycofał się z dyskusji, a szkoda, może przeraził się prawdą o P. Barbarze?
Ja obserwuję władze, urzędników i oczekuję efektów. I kolokwialnie mówiąc "wisi" mi, kto jest u władzy. Interesuje mnie to, co kto z nich przynosi dobrego dla miasta, coś, co pozwoli na rozwój i wyjście z zapaści, z miana prowincji. A za czasów P. B. M-N. nie zanotowaliśmy niestety symptomów rozwoju i nowoczesnego wizerunku. Ze swojej strony mogę obiecać, że jeśli aktualna władza się nie sprawdzi, to też ją skrytykuję - bo dla mnie liczy się to, z czego skorzystam, a nie to, kto mi to daje. Miłych snów o powrocie B.M-N. życzę Jacku, bo to na szczęście dla nas tylko sny :))
Ja obserwuję władze, urzędników i oczekuję efektów. I kolokwialnie mówiąc "wisi" mi, kto jest u władzy. Interesuje mnie to, co kto z nich przynosi dobrego dla miasta, coś, co pozwoli na rozwój i wyjście z zapaści, z miana prowincji. A za czasów P. B. M-N. nie zanotowaliśmy niestety symptomów rozwoju i nowoczesnego wizerunku. Ze swojej strony mogę obiecać, że jeśli aktualna władza się nie sprawdzi, to też ją skrytykuję - bo dla mnie liczy się to, z czego skorzystam, a nie to, kto mi to daje. Miłych snów o powrocie B.M-N. życzę Jacku, bo to na szczęście dla nas tylko sny :))
Zduni został tylko rok...
układach.
ludzie mniej znani tzw. politycznie za to bardziej profesjonalni, uczciwi i przedsiębiorczy. Władza demokratyczna polega na różnorodności a nie tylko na tym aby przy władzy byli ludzie którzy tak się do niej przezwyczaili, że tylko wola ludu może ich od tej władzy odrzucić.
Michalskiego się rozwijał?
zdolnych i ambitnych?, czy pan wie ilu takich ludzi wyjechało z tego miasta? Uważa pan, że tylko p. Nieradko jest mądra i ambitna to lekka przesada. Gdyby taka była to szukałaby ludzi zdolnych i ambitnych do współpracy a tak nie było. Proszę zobaczyć z kim współpracowała i wszystko jasne
Dlaczego w Sieradzu nie lubi się ludzi zdolnych,pracowitych i chcących coś zrobić dla naszego Miasta,naszego Sieradza.
Dlaczego ideałem jest mierność i kołtuństwo?
Pani Prezydent Nieradko świetnie radziła sobie bez zastępców i doradców!!!
Kołtuni,wejście się do roboty i nauki!!!
Dlaczego ideałem jest mierność i kołtuństwo?
Pani Prezydent Nieradko świetnie radziła sobie bez zastępców i doradców!!!
Kołtuni,wejście się do roboty i nauki!!!
może gwarantować będzie zmiany w działaniu Miasta. Zachowanie dotychczasowego układu personalnego w Radzie Miejskiej to raczej paraliż miasta.
Wreszcie jakiś normalny komentarz.
Ale ja wierzę,że Pani Nieradko jeszcze wróci do służby w Magistracie w Sieradzu.
Kto inny może być skutecznym konkurentem dla Pana Walczaka?
Pan Szydło,Pan Przybyłek,Pan Spławski,Pan Krasiński ?
Ale ja wierzę,że Pani Nieradko jeszcze wróci do służby w Magistracie w Sieradzu.
Kto inny może być skutecznym konkurentem dla Pana Walczaka?
Pan Szydło,Pan Przybyłek,Pan Spławski,Pan Krasiński ?
w nowej pracy wszystkiego najlepszego. Aby nie wracała do Sieradza.
konsultował z prawnikami umowę o pracę z Przezesem MPWI-ku i nie mógł nic zrobić bo gdyby ją rozwiązał to i tak płaciłby mu wynagrodzenie. Takie były oficjalne informacje prasowe. Jeśli jest inaczej to napisz.
Smutne to, ale Człowiek, który długie lata pracował dla Sieradza opuszcza nasz statek ... szkoda! Jeszcze kilka miesięcy temu wielu wierzyło, że w kolejnych wyborach Sieradzanie znów Jej zaufają i nasze miasto wróci na normalne tory cywilizacji... Niestety ze smutkiem stwierdzam, że po rezygnacji z pracy w radzie miasta na rzecz rozwoju Sieradza i przejściu do obozu sąsiedniego do Zd. Woli, nie chcę już Pani Nieradko znów jako Prezydenta Sieradza. Powrotu już nie będzie ... a szkoda !
Co do wszystkich pomyj, które wylano na Panią Nieradko we wcześniejszych komentarzach, to jest to takie typowe polskie piekiełko - wstyd mi za tych ludzi... Można się z kimś niezgadzać, ale czy od razu trzeba na tego kogoś wylewać wiadro ścieków ?? Ja straciłem zaufanie, ale nie straciłem szacunku dla Pani B. Nieradko jako Człowieka, i tego samego życzę innym moim rodakom ...
Co do wszystkich pomyj, które wylano na Panią Nieradko we wcześniejszych komentarzach, to jest to takie typowe polskie piekiełko - wstyd mi za tych ludzi... Można się z kimś niezgadzać, ale czy od razu trzeba na tego kogoś wylewać wiadro ścieków ?? Ja straciłem zaufanie, ale nie straciłem szacunku dla Pani B. Nieradko jako Człowieka, i tego samego życzę innym moim rodakom ...
Jak czytam Twoje wypowiedzi,to mam wrażenie,że jesteś w grupie "10"-obozie Prezydenckim!!!
Martw się co będzie w listopadzie 2010 r.
Martw się co będzie w listopadzie 2010 r.
Nie martw się o Mieszkańców Zd-Woli.Dadzą sobie radę.Martw się o Sieradz,który z dnia na dzień marnieje.
"Pracowniku"-Twoje inf. sa nieprawdziwe.
Nie muszę się martwić o swój tyłek, bo już jest bezpieczny - Pani Barbara przestała się nim interesować :)
Natomiast zarzut kołtuństwa jest bezpodstawny - moim miejscem urodzenia była Zduńska Wola i stąd moja troska o jej mieszkańców. Natomiast co do zdolności Pani Nieradko, to posiada je niewątpliwie - patrz wątki powyżej, swojak i pracownik. Zgadzam się z nimi w 100%. Niewiedza w sprawach miasta, za które brało się wysokie wynagrodzenie i zawieranie umów niekorzystnych dla miasta nie świadczą zbyt dobrze o uczciwości, prawości i lojalności. I szanowni obrońcy, niestety tym faktom zaprzeczyć nie możecie. Powtarzam - trzymaj się Zduńsko, to tylko trochę ponad rok, dacie radę :))
Natomiast zarzut kołtuństwa jest bezpodstawny - moim miejscem urodzenia była Zduńska Wola i stąd moja troska o jej mieszkańców. Natomiast co do zdolności Pani Nieradko, to posiada je niewątpliwie - patrz wątki powyżej, swojak i pracownik. Zgadzam się z nimi w 100%. Niewiedza w sprawach miasta, za które brało się wysokie wynagrodzenie i zawieranie umów niekorzystnych dla miasta nie świadczą zbyt dobrze o uczciwości, prawości i lojalności. I szanowni obrońcy, niestety tym faktom zaprzeczyć nie możecie. Powtarzam - trzymaj się Zduńsko, to tylko trochę ponad rok, dacie radę :))
było podpisanie umowy z Prezesem MPWik. Nie można go odwołać ze stanowiska bo trzeba będzie wypłącać mu wynagrodzenie do czasu trwania umowy. Fajnie co nie ustawiać swoich znajomych i męża. A jak będzie w Zd-Woli działać czy tak samo jak w Sieradzu?
m.in. MPWIK i Prosir. Jak była afera z Prosirem to mówiła, że ona nic nie wiedziała, nic nie podpisywał. Pytam to za co brała pieniądze i to duże jak o niczym nie wiedziała?
o pracę z prezesem MPWIK, który gwarantuje mu duże wynagrodzenie no i to, że nawet jak odwoła go prezydent ze stanowiska to i tak musi płacić mu wynagrodzenie.
aby Prezydent powierzył jej stanowisko Prezesa MOSIR-u na który ogłoszony jest konkurs. Jak się sprawdzi to wtedy może dopiero być Z-ca prezesa w innej spółce.
o pieniądze, wynik finansowy itp. W takiej instytucji jak miasto fajnie się rządzi bo są zawsze pieniądze.
I znowu odezwało się sieradzkie kołtuństwo.
Kołtun nie lubi ludzi zdolnych,takich jak Pani Prezydent Nieradko.
Kołtun widzi zagrożenie od ludzi ambitnych i nie przeciętnych.
Kołtun nie lubi ludzi zdolnych,takich jak Pani Prezydent Nieradko.
Kołtun widzi zagrożenie od ludzi ambitnych i nie przeciętnych.
jeśli chodzi o działania. Ta pani nie ma praktyki gospodarczej więc jak może dobrze realizować swoją pracę?
Tu wychodzi Twoje kołtuństwo.Zazdrościsz intelektu Pani Prezydent Nieradko.
Już się boisz,że wygra zbliżające się wybory.
Tak wygra,bo jest najlepsza!
Animozje między mieszkańcami Sieradza i Zd-Woli,to już historia.Tak uważają kołtuni,których w Sieradzu pozostała na szczęście garstka.Swoją ogromną wiedzą można służyć/tak służyć/w każdym Mieście.
Przemyśl swoje słowa"tzw.mieszkańcu Sieradza".
Już się boisz,że wygra zbliżające się wybory.
Tak wygra,bo jest najlepsza!
Animozje między mieszkańcami Sieradza i Zd-Woli,to już historia.Tak uważają kołtuni,których w Sieradzu pozostała na szczęście garstka.Swoją ogromną wiedzą można służyć/tak służyć/w każdym Mieście.
Przemyśl swoje słowa"tzw.mieszkańcu Sieradza".
bardzo dużo mówiła, niekoniecznie na temat. Zduńskowolanie wytrwałości
kim jesteś mieszkańcu Sieradza że tak bardzo ubolewasz nad losem Zduńskiej Woli. Czy aby żółć nie zalewa Ci trzewi ????????????????? że Zdunia wreszcie ruszy organizacyjnie i gospodarczo
Martw się o własny tyłek!
Ktoś, kto jak chorągiewka zmienia stanowiska nie wróży zbyt dobrze Waszemu miastu. Trzymajcie się !!!
Serdecznie witamy w Zduńskiej Woli !
Więcej informacji
Światowy Dzień Książki w Publicznym Przedszkolu nr 4 w Zduńskiej Woli
Dzisiaj, 12:14:43
Zduńska Wola
0
Teraz gra:
Nasze Radio 104,7 FM
Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie
13:03
Mój pierwszy walc
Niebiesko-Czarni/Ada Rusowicz
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.