strzałka do góry
28.01.2017 23:00:10
Sieradz

Bal maturalny I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu

Dzisiaj przyszli maturzyści z I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu bawią się na Studniówce.

(fot. nasze.fm)

Drodzy uczniowie. To wasz wyjątkowy wieczór. Spotykamy się na balu, który kończy edukacyjne zmagania. Wszystko zaczęło się dla was we wrześniu 2014 roku. Dziś stoicie tu jako ludzie dorośli, bo Studniówka i matura są pierwszymi etapami dorosłości. Zaraz po balu będziecie odliczać dni do egzaminu dojrzałości. Chcę wierzyć, że będę mógł wam wszystkim pogratulować odniesionego sukcesu. Życzę wam sto procent zdawalności i najlepszych wyników. Dziś jednak jest czas zabawy i chcę, żeby ta noc była dla was magiczna i niepowtarzalna – mówi Grzegorz Pietrucha, dyrektor I LO w Sieradzu

Bal maturalny zorganizowano w "Dworku za Lasem" we Włyniu.

mr/hk
Komentarzy: 59

Komentarze

Kalina do bebe 02.02.2017 22:35:22
No tak.Plastyk.Faktycznie to by rozwiązało problem braku kreatywności młodzieży.A może trochę wysiłku z własnej strony,o tym nie pomyślałaś ?
Bbbb 02.02.2017 07:09:05
Oczywiscie. Zawsze mogli wydac 5000 plus na plastyka ktory by im sale ubrał. I to jest ta kteatywność? Skończmy juz ten temat. Z tego co wiem mlodziez bawila sie super, wygladaja pieknie, dajmy im spokoj. Powodzenia na maturze
Kalina do bebe 01.02.2017 20:39:47
Trochę przesadzasz.Napisałam,że nie mieli pomysłu na salę i swój wygląd.I podtrzymuję swoje zdanie.Są mało kreatywni,zostawili wszystko w rękach innych.Nikt im kłód pod nogi nie rzuca .Stwierdzam jedynie ,że się nie wysilili.Szkoda .
oj gogus gogus..... 01.02.2017 16:14:16
Sam (a może sama ) kryjesz się pod przykrywka gogus i jakoś nie uważasz tego za nic niezwykłego. Ale mniejsza o to. Po pierwsze nie krytykuję a tylko wyrażam własne zdanie a to wg twoich wartości chyba dozwolone. Po drugie nie jestem zakompleksiony, a moje wnioski wynikają z tego, że mam do czynienia z młodzieżą dużo i spotykam się z tymi, których znałem jak mieli po 18-19 lat. Duża większość dochodzi do wniosku mając lat powiedzmy ok 30, że z szacunkiem wspomina się jednak tych, którzy wpajali nam pewne zasady a nie tylko pozwalali na robienie tego co się im podobało. Każdy wiek ma swoje prawa i doskonale to rozumiem. Dlatego napisałem też, że główną winę za taki a nie inny ubiór ponoszą ci co uczyli a nie uczniowie. I nie chodzi wcale o zmuszanie do czegokolwiek ale o wytłumaczenie i przekonanie do czegoś. Widać, że do takiego wieku, w którym się zaczyna rozumieć ci trochę jeszcze brakuje wiec nie jest tak źle z tobą. Powodzenia
bebe do Kalina 01.02.2017 09:15:47
Droga Kalino, zamieść zdjęcie ze swojej studniówki - wtedy przekonasz się na własnej skórze jak wygląda fala hejtu - na pewno poczujesz się cudownie. Przed tymi młodymi ludźmi jest najważniejszy egzamin w życiu, a Wy wszyscy krytykujący fundujecie im kłody pod nogi. Ciekawe jak byś się czuła na ich miejscu. Może nie jesteś stara, ale poglądy masz skostniałe.
gogus specjalnie dla "ja" 01.02.2017 08:47:51
Żyjemy w wolnym kraju - możesz wyznawać wartości jakie chcesz. Mnie wpajano, że nie powinno się krytykować wszystkich i wszystkiego, należy być otwartym na świat, zmiany i indywidualizm każdego człowieka. Myślę, że jesteś zakompleksiona i nieszczęśliwa - dlatego pod bezpieczną przykrywką "ja" krytykujesz innych i rozwalasz im radość życia. To przykre, bardzo Ci współczuję.
ja do gogusia 01.02.2017 07:34:17
Mój świat to pewne wartości, które mi wpajano ale zdaje się, że nie ma sensu nawet ich wymieniać bo w większości nie są dzisiaj w cenie. Tylko ja mimo to wolę,żyć w tym moim świecie. Mam nadziej, że kiedyś to zrozumiesz.
absolwent78 31.01.2017 21:41:26
Te teksty o godnych strojach. masakra. Czy oni tańczyli tego poloneza w dresach i klapkach albo sandałach i skarpetach. Tekst godny i nie godny o co wam chodzi. A nawet jak by co to gdzie jest powiedziane jaki jest wzorzec stroju-tzn kolor, długość. a jak ktoś katuje dzieci w przedszkolu i podstawówce i gmnazjum czy tam tez jest jakaś godność i wzorzec stroju. Cały ten polonez i to gadanie o tradycji w takiej formie i to takie nadęcie. Proponuje niech każda szkoła wynajmie jakieś Mazowsze albo inny zespół pieśni i tańca i taką szopkę im odtańczą że ho ho ,bo przeciez to co oni tańczą to wariacja na temat tańców a nie prawdziwość . cała nasza wiedza opiera się na ilustracjach albo filmach z aktorami. Może któraś szkoła wprowadzi coś nowego i zatańczy mazura, albo oberka bo też nasze i polskie. A co do wieku szkoły to choćby nie wiem jak liczyć "Jagiellończyk"jest najstarszy w regionie. ale co to ma do rzeczy. Każda szkoła kiedyś powstała i ma swoją wspaniałą historię którą tworzą uczniowie , nauczyciele i rodzice. A na konieć Niech wszyscy przyjmą do wiadomości że we wszystkich szkołach odbyły sie studniówki i już . Teraz muszą sie zająć nauką wszyscy w Błaszkach, Sieradzu, Warcie i Złoczewie.
er2 31.01.2017 20:17:43
Studniówka to bal ( NIE DYSCYPLINA ) i zabawa. Ale to BAL UCZNIÓW a nie rodziców i nauczycieli i nikt tam nie mierzy i nie bada i sprawdza czy kombinezon właściwy, długość nart odpowiednia i czy należy ocenić to na 5,7 czy 6,0 to nie igrzyska olimpijskie. nie rozumiem tych zajadłych komentarzy sfrusrtowanych i wszechmądrych gadających głów co to wszystkie rozumy zjadły. Czy ktoś was kiedyś czymś tak skrzywdził i macie uraz i traumę. Ludzie odpuśćcie sobie. Wiem że to trudne ale nie musicie jechać po wszystkich dla zasady. Sokrates powiedział wiem że nic nie wiem, bo nie znał się na wszystkim.To jest miarą rozumu i wielkości człowieka. A w tych komentarzach typowi politycy, eksperci , trenerzy, mistrzowie tańca i krawiectwa którzy na wszystkim się znają i wszyscy robią coś nie tak. Mam wrażenie, że bez względu co by się wydarzyło zawsze będzie źle i już. Przykre ze jesteśmy takim narodem krytykantów, narzekaczy. Zobaczcie ci młodzi ludzie uśmiechają sie do siebie i do was też, przed nimi całe dorosłe i trudne życie. Jeszcze dostaną od życia pewnie w kość ale teraz mieli się bawić. I o to właśnie chodzi we wszystkich studniówkach we wszystkich (mam nadzieje ) szkołach od niepamiętnych czasów. To nie jest chora walka która szkoła to czy tamto. Zorganizujcie sobie zawody doskonałości wszelkich i sie oceniajcie i dołujcie. mierzcie godność stroju i jakość wywiązania krawata w przeliczeniu na kolor sukni i rozmair buta w proporcji do wyprostowanych pleców podzielony przez ilość par i długość układów. Macie szanse na pierwsze miejsce. Jest takie powiedzenie syndrom psa ogrodnika :sam nie zje i inny nie da. Z Wami narzekającymi jest podobnie sami nie możecie sie cieszyć i bawić to niech inni tego nie mają. Zycie jest piękne nie zatruwajcie jego sobie i innym
a 31.01.2017 20:03:03
Osoby z Jagiellona nie są zawistne? Nie są zazdrosne? Błagam. Ja uważam, tak jak ktoś pod spodem, że skoro w internecie widnieje filmik, gdzie PODKREŚLA się, że Jagellończyk to najstarsze liceum w regionie i że się bawiło z klasą, to trzeba podkreślić fakt, iż do poloneza nie przygotował się przyzwoicie. Widziałem galowe stroje tylko u Mechanika, gdzie wszystkie dziewczyny miały uszyte spódnice i chyba w STO też, bo widziałem nagranie jakiejś dziewczyny na YT. Trochę szacunku do tańca narodowego powinno się pokazać. Niech to będzie sygnał dla osób przygotowujących poloneza w Jagiellończyku. Bo taniec jak taniec, ale chodzi tu o charakter. To tak jakby słysząc hymn państwowy stać w rękami w kieszeni i żuć gumę. Niektóre dziewczyny na zdjęciach miały strój nieodpowiedni do sytuacji. Tyle w temacie.
Ala 31.01.2017 19:40:58
Dlaczego o edukacji w Jagiellończyku wypowiadają się osoby ,które nawet przez minutę nie były na żadnej lekcji ? Nie bronię tej w szkoły w żaden sposób , ale jest to dla mnie niezrozumiałe ,że tak bardzo tej szkoły nienawidzą osoby , które do niej nie chodzą ? Co wy możecie powiedzieć ? Zwykła zazdrość uczniów innych szkół... Jak widać pod innymi relacjami ze studniówek sieradzkich szkół brak uszczypliwych komentarzy , a wynika to z jednego ,że osoby z "Jagiellona" nie są tak zawistne i zazdrosne , jak z pozostałych.
Kalina do bebe 31.01.2017 19:40:13
Oj dziecko,ani ja stara ani ty mądra.
do m 31.01.2017 17:53:11
Wyniki matury nie zależą od szkoły i jej renomy. Każdy kto chce się uczyć, zda maturę - nieważne czy do Jagiellończyk, czy STO. Tak jak ktoś komu na maturze nie zależy tej matury nie zda. Z tego co wiem, to uczniowie w Jagiellończyku poddawani są wyścigowi szczurów, korepetycje z 3-4 przedmiotów. Być może dlatego że im zależy. A być może dlatego, że szkoła nie przygotowuje wystarczająco dobrze do matury. Wyniki matury zależą od SAMYCH UCZNIÓW. Tyle w temacie. Nie bronię STO, jednak też takie wyskakiwanie nie ma najmniejszego sensu. Szanujmy się. Bo takie STO nie różni się od pozostalych szkół niczym niż faktem iż nie jest to szkoła publiczna. A tak swoją drogą - znam sporo osób po STO, które są zadowolone, zdały maturę bardzo dobrze i nie narzekają na swoje obecne życie. Dlatego nie uogólniajmy.
xyz 31.01.2017 17:50:02
Moim zdaniem jagiellonczyk jest jak każda inna szkoła i nie rozumiem dlaczego miałaby dawać jakis przykład. Jest sporo liceum w powiecie a najwieksza krytyka poszła na I LO bo to "Jagiellon", a tak na prawdę to kolejne liceum w powiecie i tyle. Pomysleć tez o tym, ze dla niektórych kupno drugiej sukienki to kolejny wydatek, samo pójścia na studniówkę to spore koszta dla rodziców którzy nie zarabiaj kokosów, a co dopiero kupno druga kreacje. Mniej zawiści ludzie! Polonez wyszedł bardzo ładnie i wcale nie przeszkadzało to, ze dziewczyny miały inne sukienki. Ludzie to tylko taniec, który trwa kilka minut! Kazdy zakłada to w czym sie dobrze czuje i to co mu sie podoba. Nie rozumiem tez krytyki nauczycieli, moim zdaniem bardzo dobrze, ze nie narzucali nic ucznia i pozwolili przeżyć im ten wyjątkowy bal po swojemu.
m 31.01.2017 17:00:27
To może STO będzie tak przykładne, że nie tylko pokaże klasę w wykonaniu poloneza, ale również w zdaniu matury na 100%. Z tego co wiem to studniówka jest impreza, na której uczniowie mają się dobrze bawić przed waznym egzaminem w ich życiu, a nie urządzać wyścig szczurów.
widz 31.01.2017 16:05:37
Miałam okazję zobaczyć i poloneza w Jagielończyku, i w STO. I przykro mi stwierdzić, że tak elitarna szkoła nie umywała się do szkoły, która w regionie ma dość złą opinię. I nie chodzi to nawet o różnicę osób tańczących. W STO zwyczajnie osoba przygotowująca do poloneza zadbała o każdy najmniejszy szczegół - galowy strój, róże dla dziewcząt, piękne przejścia, taniec w rytmie, z gracją, uniesione głowy, proste plecy. Nie wiem, kto przygotowywał młodzież do poloneza, ale musi to być osoba naprawdę doświadczona. Nie dało się kryć wzruszenia widząc coś takiego. W szczególności, że wcześniej obejrzałam poloneza w Jagielończyku, gdzie wszyscy wyglądali tak, jakby zgarnięto przypadkowych ludzi z ulicy - sukienki krótkie, długie, jasne, ciemne, czerwone, niebieskie itd. Zaś sam taniec ani mnie nie zachwycił, ani też nie był zły - ot tak, polonez jak każdy inny. Smutne, że elitarna szkoła, która powinna być wzorem dla innych spisała się tak słabo...
bebe 31.01.2017 13:46:56
"Moja ukochana szkoła...." achhh to se ne wrati - starość jest przykra ale trzeba się z nią pogodzić, zawsze "za moich czasów" było lepsze - pozwólcie do cholery bez zbędnych uwag przeżywać bal maturalny tej młodzieży! Musicie sobie tu poużywać?!?! poza tym tandetne przebieranki i sala w bibule to obciach.
bekon 31.01.2017 12:45:03
Co nazywacie strojem z "szacunkiem do poloneza"? Młodą dziewczynę stylu starej torby w długiej kiecy z kokonem na głowie? To jakiś żart. Żadna nie ma wyzywającej sukienki. A to że kolorowe? - młodość jest kolorowa :) i radosna! To jest taniec a nie stanie przy sztandarze w minucie ciszy.
gogus 31.01.2017 12:35:11
"Jeżeli ktoś tego nie rozumie to przepraszam ale chyba jestem z innego świata." - jesteś. Świat się zmienia a ty stoisz w martwym punkcie :) zostań tam gdzie Ci dobrze i nie zawracaj innym głowy.
Kalina 31.01.2017 12:04:01
Moja ukochana szkoła, a ja jestem rozczarowana.Żadnego pomysłu na salę,żadnego pomysłu na stroje.
XXL 30.01.2017 22:21:33
Jak się ma takie nogi to raczej wypadałoby usiąść z tyłu a nie pchać się na afisz w dodatku z ogonem
emeryt 30.01.2017 18:54:48
Chyba przegapiłem jakieś zawody. Kometarze jakby chodziło o wybroy miss wszechświata albo nadczłowieka. A tu chodzi o studniówkę gdzie młodzież ma sie dobrze bawić na 100 dni przed maturą. Oni chyba byli zadowoleni bo ci co tak źle piszą chyba musieli zostać w domu i podłogę szorowali bo nikt ich nie zaprosił, a oni z tego co widzę to już nawet jedyne słuszne i odpowiednie ( lepsze, najlepsze ) kreacje przygotowali ale nie poszli i ta zazdrość. A może sami takiego balu nie mieli albo musieli tańczyć w jednakowych strojach godnych( biała bluzka i granatowa spódnica) i ich to boli że taka dowolność dzisiaj. Kto wie może nawet do ministra kultury petycje napiszą o ogólnopolskie zasdy organizowania studniówek i jakości poloneza. Uczniowie tobył wasz bal a nie ich. Teraz się uczyć a "studniówkowym krytykantom mówimy NIE"
Ja 30.01.2017 18:41:03
I jeszcze jedno. Na słowa krytyki zasługują przede wszystkim nauczyciele, Którzy nie potrafili tego młodzieży wytłumaczyć. To oni powinni wpajać takie wartości bo niby kto??? Czerwona kartka drodzy "profesorowie".
hnk 30.01.2017 18:39:23
Do wszystkich ekspertów. Proszę podać wzorzec stroju. Moze idąc dalej okreslimy co nastepuje: panie fryzura nr 4 kolor włosów , fale, i przedzaiłek na lewą stronę ,suknia długość, kolor , haftki, guziczki laówka , materiał, wycięcie, stan ścieg i najlepiej jescze jeden ustandaryzowany producent. panowie rfyzura na HaJota (narodowa ) koszula , frak ,mucha , lakierki wszystko standaryzowane wszystko jednakowe . A może niech cała Polska tańczy w albach albo worach pokutnych , Jad to się z niektórych koentarzy wylewa bokami. Albo zadrość albo zawiść, ale nie przecież w tak tolerancyjnym przepojonym chrześcijaństwe narodzie nic takiego być nie może. Kim jesteście piszący ze wszystko i wszyscy wam podpadli studniówka źle, nie ma źle , zatańczyli źle ubrani źle . Tylko wy doskonali zarozumiali wszechwiedzący. Jak ma byc u nas lepiej przecieżmy sami się wykonczymy w łyżce wody A ja widziałem na studniówkach jak się uczniowie bawią z Żeroma i Jagiellona ze sobą. Pary wymieszane i tak powinno być. ktoś chce Was skłucić młodzi nie dajcie sie rywalizacja zdrowa tak ale nienawiść nie.
ja 30.01.2017 18:36:38
Tu nie chodzi o "tradycyjny " strój do poloneza. Nie ma takiego. Chodzi o szacunek do tańca narodowego. Jeszcze raz zapytam. Czy p dyrektor zgodziłby się aby uczniowie stali ze sztandarem szkoły na jakiejkolwiek uroczystości w takim stroju jak niektóre dziewczęta tańczące poloneza??? Albo bardziej drastycznie.... czy nie raziło by kogoś z was jakby np na pogrzeb dziewczyna założyła krótka czerwona sukienkę??? Chodzi o to ze każde wydarzenie wymaga odpowiedniego ubioru. Jeżeli ktoś tego nie rozumie to przepraszam ale chyba jestem z innego świata.
aaa 30.01.2017 15:24:50
Droga Młodzieży, nie przejmujcie się hejtem!!!!!!!!!!!!! Wyglądacie SUPER i tyle w temacie:) Wasze święto i tylko Wy macie prawo do tego dnia, a inni zazdrośnicy niech chociaż sobie popatrzą na zdjęcia bo tyle im zostało. Jeszcze raz JESTEŚCIE SUPER I koniec.
aa 30.01.2017 14:54:37
ja chcę tylko powiedzieć, że teraz, mając studniówkę na sali a nie w szkole ciężko się przebrać. w szkole była jakaś sala udostępniona, żeby się przebrać a na sali to żadnego takiego pomieszczenia nie ma. Poza tym, gdzie dziewczyny miały przechować swoje kreacje? w szatni? gdzie nie było miejsca, aby powiesić kurtkę a co dopiero sukienkę.
rollf 30.01.2017 14:38:12
Co za dziady chcą zepsuć naszym dzieciom najpiękniejsze chwile w ich życiu?!!! :/
bigo 30.01.2017 13:50:12
Wyluzujcie poślady - maturzyści wyglądają super! Koniec ze sztampą i skostniałą tradycją, idzie nowe - i tego się trzymajmy ;)
Ciekawa 30.01.2017 12:45:24
Proszę o pokazanie tego tradycyjnego stroju do poloneza , jako maturzystka chętnie zobaczę jak wygląda .
gogus 30.01.2017 12:44:35
Drodzy krytycy modowi - czy pomyśleliście o tym, że młodzież przeczyta Wasze komentarze? Myślę, że będzie im bardzo przykro, był to dla nich ważny dzień, przed nimi matura - nie psujcie im tego proszę... a w klasycystyczne stroje przebierajcie się sami i tańczcie poloneza w domu przed lustrem, na pewno wyjdzie idealnie :) przypominam że mamy XXI wiek!
do rodzic 30.01.2017 12:39:20
Rodzicu Drogi, doczepiłam się pierwszego zdania, które brzmiało, cytuję: "Bal studniówkowy LO STO to najpiękniejszy bal w regionie." (http://www.nasze.fm). Wiem, że wszyscy mają ból o tego poloneza, a ja dla odmiany złapałam się "najpiękniejszego balu w regionie". Każda studniówka jest inna, każda wyjątkowa. Przyznasz jednak, że przygotowanie studniówki dla niecałych stu osób, tak jak jest to u Was, i przygotowanie dla 400, tak jak jest to w Jagiellończyku, jest to jednak duża różnica. Fakt, że w Jagiellończyku dziewczyny nie dotrzymały kroku chociażby dziewczynom z Mechanika, które na poloneza ubrały się jednakowo..., ale nie uniknie się różnorodności. To oni, abiturienci, mieli się dobrze czuć, bawić na swojej studniówce - nie my, którzy mamy ją już dawno za sobą.
rodzic 30.01.2017 11:49:14
poloneza w LO STO tańczyła zbliżona ilość osób co w jagiellończyku, więc nie widzę problemu w przygotowaniu. Różnica polega na tym, że młodzież LO STO tańczyła w strojach godnych poloneza, po czym dziewczyny przebrały się w piękne balowe kreacje.
&#&# 30.01.2017 11:43:43
Hahah. Inne szkoły wzięły się za komentowanie. Przykre jest to, że żadna z tych osób nie widziala wykonania. Ludzie mniej zawiści, więcej uśmiechu, bo widać, że macie jakiś wewnętrzny problem. Czy to zazdrość? Nie wiem, ale chciałabym zobaczyc was jak stosujecie się zawsze do tych tradycji, ktorych teraz tak zawzięcie bronicie. Weźcie się lepiej za coś, co da wam jakies korzysci, bo chyba slabo z waszym życiem. Pozdrawiam.
nino 30.01.2017 11:40:19
Stare dewoty zabrały się do krytyki - szkoda im ;) hehe
absolwent 30.01.2017 11:40:09
TAK..... zgadzam się z przedmówcami . Zupełna anarchia stroju . Winę za to ponoszą wychowawcy, dyrekcja i trochę rada rodziców -jako ostateczny organizator balu. W końcu co tam robił Pan Jacek P. Czy dalej pełni funkcję ... dziadka w radzie rodziców?? Bo jeśli tak , to on powinien wiedzieć jak młodzież powinna na studniówce się prezentować
gu 30.01.2017 11:30:55
Piękni młodzi ludzie :)
bronek 30.01.2017 11:27:00
aLE O UDZIAL WLADZ PAN DYREKTOR ZADBAL
Do rodzic 30.01.2017 10:55:14
Chyba jest różnica w przygotowaniu studniowki na 50 osób (sto) i studniowki na prawie 400? :D
ciemny lud 30.01.2017 10:46:18
Nie nadymajta sie tak tą narodowością i tradycją bo jeszcze pynkieta...
obserwatorka 30.01.2017 10:35:39
Mam wrażenie, że niektórzy weszli tutaj tylko po to, żeby skrytykować i po raz n-ty napisać, że na poloneza najlepiej byłoby ubrać się w oryginalne starodawne stroje albo, że kto to słyszał, żeby każdy był ubrany inaczej. Czy lepiej według was byłoby, żeby te dziewczyny miały wszystkie takie same sukienki np. czarne, w których czułyby się niekomfortowo i nieładnie, zamiast stroju, który im się podoba i który sprawia, że czują się pewnie i wyjątkowo? To jest ich studniówka i wyglądała ona tak, jak oni tego chcieli. A niezaprzeczalnie wszyscy wyglądali bardzo ładnie i elegancko, co chyba jest w tym dniu najważniejsze. Kreacje owszem, różnorodne, ale żadna z nich nie jest przecież jakaś wyzywająca czy wulgarna, więc w czym problem? Ale jak zwykle znaleźli się ci, którzy chcą tę "elitarną"(nie wiem dlaczego, ale to określenie wydaje mi się zupełnie nie odpowiednie ;) ) szkołę w jakiś sposób swoimi komentarzami zrugać i ośmieszyć. Przykro mi, że jednak jesteśmy takim narodem, co prędzej wyśmieje niż skomplementuje ;(
ola 30.01.2017 10:02:52
łe tam te dziewczyny wyglądają jakby miały nie 18 a 40 co najmniej lat mega makijaże ,pstrokate kiecki ,,,,,,,,,,,,,,,,,polonez jak przebieraniec ,,,,,,,,,,,,,ale za to chłopaki super elegancko
ojoj 30.01.2017 09:49:06
Przykro mi, że mój Jagiellończyk tak zszedł na psy - chyba jednak nauczyciele [bo nie są to profesorowie] - bardzo zawiedli - brak klasy. POLONEZ na studniówce to wyjątkowy moment - jego rangę podkreślić należy m.in. uroczystym wyjątkowym strojem. Uczyliście te dzieci tańca, figur itp. a potem pozwoliliście im ubrać się w co popadnie. Uważam że zabraliście im wyjątkowy moment w życiu. STUDNIÓWKA - jest tylko raz, to nie bal i nie wesele, których w życiu będą mieli dużo. Przykro.
rodzic 30.01.2017 09:16:58
Bal studniówkowy LO STO to najpiękniejszy bal w regionie. Polonez w wykonaniu uczniów - majstersztyk. Podziękowania dla dyrekcji, nauczycieli, rodziców i wspaniałej młodzieży.
ja 30.01.2017 07:21:46
Zgadzam się. Polonez to jednak taniec narodowy a to zobowiązuje i szkoda, że nikt tego młodzieży nie wytłumaczył. Ciekawe czy p dyrektor pozwoliłby stać z sztandarem szkoły na jakiejś uroczystości uczniom ubranym tak jak tu do poloneza?. Winę za tą pstrokaciznę ponosi przede wszystkim ktoś kto ich tego poloneza uczył. Pod względem ubioru (poza małymi wyjątkami) tylko młodzież z sieradzkiego "mechanika" stanęła na wysokości zadania. Szacunek.
Krytyk 29.01.2017 23:01:22
Ubiór dziewcząt to pstrokacizna. Taka szkoła, czerwona sukienka na balu maturalnym, następna ubrana jak w halce na ramiączkach
mmm 29.01.2017 20:42:51
Ostatnie zdjęcie, pierwsza siedząca od lewej... Śliczna, szczery uśmiech, piękne oczy. Nie mogłem się napatrzeć :)
oio 29.01.2017 20:21:28
Polonez -charakter ma taki jaki my go stworzymy. Sam Taniec ewoluował przez wieki i nadal sie zmienia co widać i słychać, bo najczęściej słychać utwór ten współczesny Kilara a nie wcześniejsze z np XIX czy XVIII wieku. A jak wyglądają to wystarczy zerknąć na niedościgniony wzór czyli Pan Tadeusz. Tam to dopiero: Mundury chyba wszystkich możliwych formacji w różnych barwach i w różnym nakryciu; czapki, czaka, piróg. Panowie w różnych strojach, jedni po szlachecku inni z mieszczańska, jedni po polsku inni z farncuska w peruce, jedni z konfederatką inni jakieś batorówki i futrzane kołpaki. Panie jedne po staropolsku inne po francusku w stylu Empire. No a do tego Zosia -ta to dopiero sie odawliła i z choinki urwała- na ludowa nutę i winek z ziół na głowę a nie szlachecki czepek. Jak to mogło uiść uwadze krytykanta od krawatów , muszek itp. Skandal. Trzeba było wszystkich ubrać jak sponataniczny tłum w Koreii Północej czyli wszyscy tak samo. Oczywiście są takie szkoły w regionie gdzie wszyscy wyglądali jednakowo.Od fryzur, przez fraki albo smokingi z żabotami spodniami a panie jednakowe kreacje balowe od Diora. Ktoś tu napisał piekna młodzież i powodzenia na maturze.
Ddd 29.01.2017 19:39:55
Piekna mlodziez. Powodzenia na maturze.
uyt 29.01.2017 18:47:36
To skandal z tymi strojami przecież wszystkie inne szkoły w calej Polsce, co tam w Polsce na świecie występują na stódniówce w tradycyjnych strojach z XVI , XVII, XVIII no może jacyś odszczepieńcy czytający Pana tadeusza ubiorą się na XIX styl ale ubarć się inaczej tak to skandal i należy kryrtykować. Obowizkowo żupany , kontusze i pasy słuckie a karabele powinny szurać po parkiecie a suknie długie z jedwabiu i tafty na stelażu z krynoliny. Zawsze można sprawdzić jak inne sieradzkie szkoły podeszły w kwestii tradycji strów. Ludzie ogarnijcie sie tradycją jest studniówka i polonez to jest zabawa, nie zawody. A tu co roku :KRYTYKOWANIE, NARZEKANIE, MALKONTENCTWO , ZAWIŚĆ I MAŁOMIASTECZKOWOŚĆ. Młodzież i uczniowie wszystkich szkół bez wyjątku zasługują na brawa za wygląd poloneza.
zniesmaczony 29.01.2017 17:07:52
Od oficera wymagało by się lepszego doboru skarpet do stroju!!!
Koko 29.01.2017 14:48:15
Przepieknie wszyscy wyglądali i zaprezentowali się na miare I LO w Sieradzu :)
Siema 29.01.2017 14:27:10
Fioletowe skarpety z Warszawy fuj
Mmmm 29.01.2017 13:52:49
Tak elitarna szkoła a nie zadbała o tradycyjny strój do poloneza.
Nauczciel 29.01.2017 13:04:38
Jeden ma krawat, drugi w musze, trzeci bez niczego, i te kolory, ktoś ich uczył tego poloneza i powinien przekazać jaki ma chrakter ten taniec. A tu od sasa do las.
plm 29.01.2017 13:03:38
całe szczęście, że Mała Mi była, jest i będzie prawdziwym kanonem piękna :-)
Hyh 29.01.2017 12:25:10
To je diwy :D
Kasia 29.01.2017 12:00:01
Mała mi! Masz rację, strasznie sztuczne
mała mi 29.01.2017 11:16:31
Dziewczyny sztuczne jak z japońskiej mangi! Fuj!!!

Więcej informacji

region

Dziś na Rynku im. Reymonta w Warcie obyła się wyjątkowa uroczystość wręczenia certyfikatów ukończenia szkolenia wojskowego oraz z zakresu służby więziennej.

0

Sieradz

Maciej Koperski znalazł się w najlepszej piątce sezonu zasadniczego koszykarskiej I ligi. Wychowanek Trójki Sieradz reprezentuje obecnie GKS Tychy.

2

Zduńska Wola

Uczennice I i II Liceum Ogólnokształcącego w Zduńskiej Woli biorą udział w projekcie społecznym "Zwolnieni z Teorii". Ich projekt przede wszystkim opiera się na szerzeniu świadomości o adopcji psów oraz zwalczaniu związanych z nią stereotypów.

0

Teraz gra:

Nasze Radio 104,7 FM

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

19.04.2024

Koncert bluesowy "Kapołka/Lipina Duo"
Centrum Informacji Kulturalnej w Sieradzu
Wtoopa
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
Spotkanie autorskie z Wojciechem Kassem
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Żwirki i Wigury 4
XXXIX Mistrzostwa Polski Strażaków PSP w Piłce Siatkowej - 3. dzień
Hala Sportowa w Warcie

20.04.2024

Wtoopa
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
64. Biegi Ulicami Sieradza
Rynek w Sieradzu
26. kolejka III ligi: Warta Sieradz - Legionovia Legionowo
MOSiR Sieradz
Spektakl teatralny "Telewizja Kłamie"
Teatr Miejski w Sieradzu

21.04.2024

Festyn sportowy w ramach olimpiady "Zwolnieni z Teorii"
MOSiR Sieradz
Teatr Baniek Mydlanych
Teatr Miejski w Sieradzu
Teatr Baniek Mydlanych
Teatr Miejski w Sieradzu
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+7bryska
OBCA
2+9Alan Walker & YUQI & JVKE
Fire!
3-2Dua Lipa
Training Season