strzałka do góry
28.01.2016 14:44:14
region

Rada każe radnemu usunąć profil na Facebooku

Brąszewicki radny, Jacek Piotrowski prawie od roku prowadzi facebookowy profil „Rada Gminy Brąszewice". Jednak inni radni w oficjalnych pismach... zaapelowali, aby ten profil usunął.

(fot. nasze.fm)

Facebookowy profil „Rada Gminy Brąszewice” istnieje prawie od roku. Prowadzi go jeden z radnych, Jacek Piotrowski. Na stronie zamieszcza informacje m.in. z przebiegu sesji czy rzeczy dotyczące poszczególnych uchwał.

Rada jednak w oficjalnych pismach zaapelowała, aby usunął profil.
- Założyłem profil w ubiegłym roku, napisałem na nim, że na nim będę umieszczać informacje, które nie pojawiają się na stronie Brąszewic - mówi radny Piotrowski.

W oficjalnym apelu można doczytać: „Radny Jacek Piotrowski utworzył profil na Facebooku oznaczając go nazwą >>Rada Gminy Brąszewice<< bez zgody i stosownego upoważnienia ze strony rady. Takie działanie nie mieści się w granicach obowiązującego prawa jak i również podstawowych zasad etycznych". Radny nie jest w stanie wskazać paragrafu lub punktu ustawy, zgodnie z którym można mu zabronić prowadzenie profilu na portalu społecznościowym.
- Nie jestem w stanie tego zrozumieć – wyjaśnia Jacek Piotrowski – Zadałem to pytanie to odczytującej ten apel jak i przewodniczącemu rady. Niestety żadne z nich, łącznie z radcą prawnym obecnym na sesji nie potrafili mi na to pytanie odpowiedzieć.

Radny zapowiada, że profilu nie usunie. W sprawie wypowiedział się wójt Brąszewic, Karol Misiak.
- Moje stanowisko jest podobne jak większości radnych – przyznaje wójt – Od dłuższego czasu na sesjach rady gminy, radni zwracają się z prośbą do pana Jacka, aby nie wypowiadał się w ich imieniu. Nazwa tego profilu to „Rada Gminy Brąszewice”. Pan Jacek Piotrowski nie ma żadnego umocowania, żadnego pełnomocnictwa, żeby w imieniu piętnastu radnych, bo tyle stanowi skład rady, wypowiadać się za swoich kolegów samorządowców. To doprowadziło do pewnego oburzenia i sprzeciwu. Na ostatniej sesji rada gminy wyraziła sprzeciw poprzez podjęcie oświadczenia przeciw funkcjonowaniu profilu na portalu społecznościowym, na którym autorem i moderatorem treści jest radny Piotrowski.

Radny w swoich postach, jak i w rozmowie z nami zarzucił wójtowi, że jest zatrudniony w gminnej jednostce, która mu podlega.
- Wójt pełni funkcję kapelmistrza orkiestry i jest zatrudniony poprzez gminna bibliotekę na umowę zlecenie – mówi radny – Ustawa o samorządzie zabrania takiego zatrudnienia, zarówno wójtowi jak i radnym. Taki przypadek miał miejsce również w gminie Brąszewice, gdzie komendanci jednostek OSP, musieli zrzec się mandatów, pełniąc funkcje radnych. I oni to uczynili. Niestety, wójt do dnia dzielniejszego twierdzi, że działa zgodne z prawem. W tej kwestii wojewoda prowadzi postępowanie wyjaśniające. Zresztą na ostatniej sesji było odczytane pismo pana wojewody, który prosi o wyjaśnienie pana wójta.

Wójt nie zaprzecza tym doniesieniom.
- Jestem zatrudniony jako kapelmistrz – przyznaje wójt Misiak – Moje zatrudnienie jest od 2008 roku. W grudniu 2010 zostałem wójtem gminy, po dwóch latach prowadzenia orkiestry. Wszystkie dochody i finanse są przeze mnie przedkładane w oświadczeniu majątkowym. Praca ta jest też zgłoszona w rejestrze korzyści, była też obiektem kontroli Regionalnej Izby Obrachunkowej. Jeżeli jakiekolwiek nadużycie, w związku z tą pracą, jest przeze mnie czynione i takie wskazanie i zalecenie dostane, to oczywiście tej umowy dalej podpisywać nie będę. Niemniej jednak, w chwili obecnej, takie informacje do mnie nie spływają.

as
Komentarzy: 89

Komentarze

Karol 12.02.2016 18:33:02
Ale ile płaci się za metr sześcienny wody/ścieków po przyłączeniu?
xxx 11.02.2016 15:48:34
jestem bardzo zadowolony z kanalizacji i wcale nie jest drożej tylko taniej niż wcześniej
Karol ale nie wójt :( 11.02.2016 10:55:33
I teraz i wilk syty i owca cała. Pan Piotrowski sobie może pisać do woli ale pod własnym szyldem. A co do tematu kanalizacji to jakie są koszty przyłącza i później opłat za wodę? Poda ktoś z własnego przykładu jak to wygląda?
Mieszkaniec Brąszewic 08.02.2016 21:52:46
Odnośnie Statutu został on uchwalony w 2003 roku i to właśnie w tej radzie zasiadali tylko Pana koledzy i koleżanka, czyżby dostali amnezji. To oni go opracowali i uchwalili więc do kogo ma Pan pretensje.
all 08.02.2016 19:09:20
ty MIESZKAŃCU wielki mądralo statut gminy powstał za przewodniczącego Jerzego Ławniczaka czyli ponad 10 lat temu dziwne że dopiero teraz się obudziłeś ze swoją wiedzą wsadż ją sobie w skarpetki acha i niepozdrawiam
wyborca 08.02.2016 13:57:56
Mieszkańcu właśnie po to jest ta oczyszczalnia by te ,, gówna" jak napisałeś przestały już pływać po tych lasach, na pewno nie stanie się to w kilka miesięcy ludzie muszą zmienić swoją mętalność i podejście do ochrony środowiska. Obecnie mamy zimę a więc z podłączaniem jest zastój. Z tego co mi wiadomo w Godynicach jest bardzo dobrze z przyłączami. Na pewno jest jakiś okres przejściowy a potem myślę,że przejdzie jakaś kontrola z gminy i sprawdzi co robimy z naszymi ściekami. Widać sąsiadów ten Misiak też przerobił i w Brzeźniu wybudowali oczyszczalnię po nas , Klonowa rusza w tym roku ale Ci wszyscy wójtowie są niepoważni w kanalizę idą po co ? przecież lepiej żyć jak nasi dziadkowie i do ustępu srać i wężem puszczać szambo a że sąsiadowi leci to co ,wtedy to były czasy. Po co iść z postępem? Epizod Karola z orkiestrą to dobry czas dla nas, trzeba go spytać jak on zmusił tych orkiestrantów z Brąszewic żeby przyszli na tą sesję - Piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia spytaj p.Monikę W.i p. Janka T, paradoks w tym taki ,że przyszła orkiestra z Brąszewic. Karol Kocha muzykę i nie dzieli orkiestrantów a Ci radni chcący połączyć orkiestrę mogą potrzebować kiedyś tych kilku naszych głosów pozdrawiam p. Stawireja i p. Piotrowskiego
:) 07.02.2016 11:59:06
"Mieszkańcu" - każda gmina albo wybudowała ,albo buduje , albo planuje budować oczyszczalnię ścieków oraz kanalizację tam gdziema to sens ( odpowiednią zabudowa i demografia)-wszystkie gminy są w błędzie ? Ludzie bez żadnego zmuszania z czasem się podłączą i nie będzie problemu. Wadzenie w tego czy tamtego rodzinę jest wielce niestosowne. Wracając do " nienawiści do Radnego" można odnieść wrażenie że sam jej szuka albo że mu wręcz na niej zależy żeby móc później postawić się w roli wielce pokrzywdzonego i zaszczutego.
Monarchista 06.02.2016 23:57:04
Demokracja jest do dup.... żul i człowiek uczciwie pracujący ma takie same prawa...
mieszkaniec 06.02.2016 23:47:44
Z tej nienawisci do Radnego Pana Piotrowskiego, który na FB ukazje faktyczną pracę Rady Gminy i Pana Wójta, juz wam się Myla znaczenia slów "gnojowka i scieki". Wydaliscie prawie 9 mln na oczyszczalnie i kombinujecie z nazwa tylko dlatego, zeby rodzina i przyjaciele Wójta nie zapłacili za ścieki komunalne, nazywane przez was gnojowką. Wójt ma "śmierdzacy" problem, jak zmusic rodzine i przyjaciól do zaplaty za scieki, by móc jeszcze przez jakis czas utrzymac tak zadłuzoną gminę.
... 06.02.2016 16:03:58
Kiedyś w PGR używano do nawożenia pól uprawnych gnojówki która była używana jako nawóz naturalny a pochodziła z odchodów zwierząt hodowlanych takich jak krowy i świnie. Zresztą to był najlepszy nawóz . Miał tylko jedną wadę . Śmierdział niemiłosiernie. To samo można zastosować do Facebooka tylko z tą różnicą że Facebook tylko niemiłosiernie śmierdzi , nawozić tym się niestety nie da. Czyli jest gorszy od gnojówki.
mieszkaniec gminy 06.02.2016 14:18:49
Wyborcy również rozpisują się na temat pracy Rady Gminy i Wójta, a jednak są przez was hejtowani. Wy również nie rozumiecie podstawowej kwestii, że mamy demokrację i prawo do własnej opinii. Jesteśmy zadowoleni że dzięki profilowi na FB mamy możliwość dowiedzieć się jak pracujecie. Ścieki to nie ta sprawa?? Przecież to pani radna Dobruchowska na Radio Łódź punktuje Zasługi Rady Gminy!!!! POBUDOWANIE OCZYSZCZALNI wraz z "drugą nitką". W związku z tym chciałabym dowiedzieć się i pozostali mieszkańcy gminy czy ta "druga nitka" została może źle położona?, a może zapomnieli ją zakopać? Bo z tego co widać i czuć "gówna" pływają po Godyńskim lesie!!!! Prosimy się wypowiedzieć na ten temat merytorycznie a nie odpisywać głupoty na każdy zarzut postawiony w komentarzu.Pozdrawiam
:-) 06.02.2016 10:19:25
Przyszedł gość który nie jest od nich zależny i zaczął im mieszać. Wyciąga niewygodne sprawy. I nie chodzi tu o nazwę profilu ale o to, że zaczął pisać i wyciągać sprawy. I sielanka się skończyła. BRAWO!!! Jaki list od orkiestry? Czytałem i tam się nikt nie podpisał. To wygląda jak anonim napisany przez kapelmistrza w swojej obronie. Najwięcej miejsca poświęcono wójtowi i jego wynagrodzeniu. Kiedyś była orkiestra, nie było Karola a był kapelmistrz społecznik bardzo zasłużony i będzie orkiestra a nie będzie Karola. On stanowi epizod w wieloletnim istnieniu tej orkiestry.
maja 05.02.2016 21:52:51
jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Pana radnego najwidoczniej boli, że nie objął stanowiska przewodniczącego i kaska przeszła obok nosa.
wyborca 05.02.2016 12:54:41
Dla objęcia władzy jesteście wstanie posunąć się do wszystkiego.Nie rozumiecie podstawowej kwestii to wasz wódź poszedł do radia poskarżyć się, efekt był odwrotny, którego nie przewidział. Chodziło o NAZWĘ PROFILU on nadal nie rozumie i przedstawia ,że to on ma rację ale jest też druga strona medalu ludzie, wyborcy się rozpisali co o nim myślą i o tym profilu.Wracając do ostatnich wpisów jest to niskie; życie osobiste, ścieki to nie ta sprawa- ktoś wcześniej napisał czytać ze zrozumieniem ale ja wiem jest to trudne. Dla mnie kwestia dalszych wpisów już do tego tematu się skończyła . Wnioski : Pan radny Jacek Piotrowski założył profil o przebiegłej nazwie i myślał ,że wszystko będzie dobrze teraz dzięki ,,samo doniesieniu' wiemy,że nie jest on rzetelny są protokoły z posiedzenia rady a wszystkie niewygodne informację np. (list z orkiestry) nigdy nie ujrzałby światła dziennego , dzięki Panu ,, samo doniesieniu " wiemy już ,że jest Pan raczej małomówną osobą, cichą nie mającą przyjaciół w radzie i bez jakichkolwiek zdolności koalicyjnych - DZIĘKUJEMY PANIE JACKU ,ŻE NAM TO WSZYSTKO PRZYBLIŻYŁ TO DZIĘKI PANU TAK DUŻO WIEMY.
MIESZKANIEC 04.02.2016 21:42:27
BRAWO DLA PANA RADNEGO PIOTROWSKIEGO, ZA UJAWNIENIE PRAWDY O JAKOŚCI PRACY RADY GMINY I PANA WÓJTA. PANI RADNA DOBRUCHOWSKA CHWALĄC SIĘ ZAPOMNIAŁA, ŻE RADA PRACUJE DRUGĄ KADENCJE NIEZGODNIE ZE STATUTEM. "APELUJĘ" DO PANI RADNEJ, ABY ROWNIEŻ POCHWALIŁA SIE DO OCHRONY SRODOWISKA JAK ŹLE GMINA WYKONAŁA "DRUGĄ NITKĘ" OCZYSZCZALNI SCIEKÓW, KTÓRĄ WSPOMAGA PAN T... WYWOŻĄC SCIEKI DO LASU I PAN P... WYWOŻĄC DO ROWU.
Asia 03.02.2016 21:39:26
Fejm się zgadza a to przecież najbardziej istotne dla naszego radnego Pana Piotrowskiego. Czekamy teraz na jakiś reportaż w Panoramie albo Faktach TVNu! Życzę sukcesów w rozwijaniu kariery medialnej. Pozdrawiam!
:( 03.02.2016 15:47:38
Polecam ośrodek wypoczynkowy w Warcie dla wszystkich co piszą te durne wpisy. W ogóle poza tematem.
życzliwy 02.02.2016 21:30:15
Panie Jacku czy kolega burmistrz przygotował Panu uchwałę o likwidacji szkoły podstawowej w Żurawiu? ale znając życie i nastawienie radnych do Pana nawet tego by nie poparli.
ooo 02.02.2016 19:45:44
w Brąszewicach ruszyła kampania wyborcza
Kolega 02.02.2016 17:53:20
Szok! Niedowierzanie! Panie Jacku kolega Robin Hood z Błaszek wykluczony z PIS-u. Czas na Pana.
all 02.02.2016 08:12:39
dwaj przyjaciele z boiska Jacuś i Karolek Rajewski tylko że duet się sypie bo Karolka wyrzucili z PIS;u Jacuś uważaj abyś ty nie wyfrunął
Paela 01.02.2016 21:08:03
Noooo... Przeciez Krysia i Darek jezdza w podobnej obsadzie jak Wy. Po jednego na samochod. :) ha ha ha ha ha :)
:) 01.02.2016 17:39:30
Z tym wypadkiem w sierpniu na Ciołkach naszego Karola to prawda? Żeby nie mieć zaufania do jednostki OSP? Dobrze, że chociaż na rodzinę można liczyć w potrzebie. Pomogła Krysia i Darek. Karolu pijemy za twoje zdrowie, bo ty przecież nie możesz. Prowadzisz ...!!!
obserewatot 01.02.2016 17:28:11
Uderzyło sie w stół to się nożyce otworzyły-czyżby prawda zabolała?Może ta maść na ból d..... bardziej wam jest potrzebna? Po co macie się męczyć
Mieszkanka 01.02.2016 17:09:15
A ja proponuję nie wtrącać się w życie prywatne Wójta gminy. Zarówno p. Piotrowskiemu, jak i całej reszcie, która jest tak pochłonięta nie swoimi sprawami. Pan Misiak rzetelnie wypełnia swoje obowiązki. Nasza gmina nigdy nie kwitła tak, jak teraz. A to co jego poza pracą, to jego. I nie ma to nic wspólnego z Radą Gminy.
heh 01.02.2016 14:46:39
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że to nie jest artykuł, który dotyczy straży, samochodów i podpaleń. To żenujące, że rzygacie tym jadem, tak jakby cokolwiek miało by to zmienić. Nowy samochód w Godynicach już jest (notabene już 2 lata) a Wam nadal z tego tytułu potrzeba maści na ból..... :) To po primo. Po secundo, samochody pożarnicze nie są przyznawane przez widzimisię czy nie widzi Wójta, tylko są ZAKUPYWANE za pieniądze z różnych instytucji i jeśli WSZYSTKIE TE INSTYTUCJE zaopiniują wniosek pozytywnie, wtedy takowy samochód JEDNOSTKA KUPUJE. I nie, moi drodzy, NIE DOSTAJE GO W PREZENCIE. Nie dostaje go dlatego, że jest najbardziej super, że ma najładniejsze mundury, najlepszych sikawkowych i najgłośniej wyje w internetach o własnych zasługach. Kupuje go, bo chciało się komus ruszyć tyłek, przeczytać trochę merytorycznych informacji i np. wypełnić wniosek POPRAWNIE, argumentując go w sposób prawidłowy. Więc proponuję wziąć się do pracy i przestać płakać nad niemocą całego świata. :)
obserwator 01.02.2016 10:01:16
Czytając te wszystkie komentarze na stronie FB i tutaj , odnośnie tematu związanego z zakupem nowego samochodu dla OSP Brąszewice. Śmiem twierdzić, że powinien on trafić dla osób z Godynic i bliskiej rodziny pana W..., za sprawnie i szybko przeprowadzoną akcję ratunkową udzieloną poszkodowanym w wypadku samochodowym z sierpnia 2015r. Widocznie samochód z OSP GODYNIC nie jest w pełni wyposażony , ponieważ trzeba było prywatnymi samochodami odwozić poszkodowanych do szpitala oraz uprzątnąć miejsce wypadku. W drodze przypomnienia podam nr alarmowe: 997,998, 999. Pozdrawiam
Anonymous 31.01.2016 01:36:54
Po pierwsze - guzik Pana to powinno obchodzić, czy ktoś używa pseudonimu czy nie. Po to mamy takie dobrodziejstwo jak Internet - aby można było być anonimowym. Może nikt nie chce podawać swojej prawdziwej tożsamości aby później być obsmarowanym przez Pana bądź Pana popleczników, albo żeby ktoś się na niego krzywo patrzył. Po drugie - jest Pan zbulwersowany komentarzami. I od razu jadowita kontra tutaj albo na swoim śmiesznym profilu. Ale spójrzmy prawdzie w oczy - to Pan sam poszedł z taką błahostką do radia i zrobił z niej sensację. Swoją drogą - bycie kiedyś ławnikiem sądowym przynosi korzyści. Po trzecie - komentarze pod tym artykułem to świetne miejsce, żeby w końcu usłuszećprawdziwą konwersację z Panem. Przecież na sesjach jest Pan strasznie małomówny. Lepiej siedzieć cicho, nagrać wszystko, wnikliwie odsłuchać w domu i zasypać swój facebookowy profil subiektywnymi, stronniczymi i nieraz obraźliwymi informacjami. Dalej Pan jeździ do Pana Pędziwiatra na nauki i obmyśla z nim strategie jak uderzyć w Radę a przede wszystkim w Wójta? I to się nazywa "klika". Oj nie ładnie. I to jest zachowanie prawego człowieka. I na koniec - tak bardzo są Panu bliskie losy naszej gminy - a przecież Pan nawet z tąd nie pochodzi..
:) 31.01.2016 01:16:21
Jacek nie spinaj się tak :) zamiast siać fałszywe domniemania o Pani Szymanek to mógłbyś przyznać się do błędu ;) zło które czynisz prędzej czy później do Ciebie wróci- nie warto tak postępować ;)
Jacek Piotrowski Radny Gminy Brą 30.01.2016 22:41:32
Ja nie nazywam się Krystyna Szymanek która najpierw oczernia straż z Brąszewic a jak ktoś ripostuje to wtedy usuwa komentarz. I to jest fakt. A z sesji to wychodzi radna Grażyna Dobruchowska i nie wraca do końca sesji. I znowu ukrywanie się pod pseudonimami.
Młody Brąszewiak ! 30.01.2016 18:45:00
Jeżeli osobą, które są prowadzone przez Pana Wójta w Orkiestrze ta osoba odpowiada jako kapelmistrz to w czym tkwi problem? Co do nazwy, to jak można uważać, ze wszystko jest z nią OK skoro nie odzwierciedla tego co sugeruje nazwa? Radny jesteś śmieszny i żałosny. Jako przedstawiciel młodego pokolenia, które zamieszkuje Naszą Gminę jestem jak najbardziej zadowolony z rządów Pana Wójta. Na koniec słowa wielkiego, wybitnego polskiego pisarza, które chciałbym skierować do J. Piotrowskiego: "Kończ waść, wstydu oszczędź". PS. Panie J.P słowa te pochodzą z "Potopu" Henryka Sienkiewicza, ale to tylko taka wskazówka dla osoby znającej tylko kulturę niską :) NIEpowodzenia w wyborach na Wójta !
Społeczeństwo 30.01.2016 16:59:35
Panie Jacku namawia nas Pan do dyskusji na swoim profilu na Facebooku, a niewygodne dla siebie komentarze sam Pan usuwa. I kto tu nie ma odwagi? Oj nieładnie.
ja 30.01.2016 16:07:24
Jedyną osobą która robi szum i różni ludzi jesteś Ty drogi Jacusiu. Przecież to Ty masz ten profil na którym wiecznie jest szum, to Ty poszedłeś do radia zamiast porozmawiać- odwagi za grosz. Wychodzisz z sesji jak orkiestra czyta list, nie potrafisz odpowiedzieć na pytania i Ty masz czelność pisać o odwadze???? Wiecznie nic Ci nie pasuje i co z tego wynika?????Że zostałeś radnym nie po to aby pomóc ludziom tylko po to aby zaspokoić swoje chore ambicje.
:) 30.01.2016 14:02:26
Jacek nie pękaj ;) lubisz szum - jesteś jak Petru- Swetru ;) Nie odwracaj kota ogonem ;)
Jacek Piotrowski Radny Gminy Brą 30.01.2016 13:49:42
Dużo szumu robicie z którego nic nie wynika. Odwagi za grosz. Mocni w gębie i nic poza tym. Ale zdążyłem przywyknąć. To, że macie większość to nie znaczy, że macie rację. Najczęściej odpowiadacie "no przecież w poprzedniej kadencji też tak robiliśmy i było dobrze". A przepisy i paragrafy macie w nosie. Mnie możecie mieć gdzieś, ale wojewoda już raz wam pogroził palcem i myślę, że nie ostatni.
:) 30.01.2016 09:43:05
Hejter burzy się że zaczęto go hejtować :) Panie Jacku jak się nie podoba to nie musi Pan czytać komentarzy ;)
all 29.01.2016 22:41:56
informacje o sesjach rady gminy pojawiają się na stronie gminy w infotygodniu na facebooku Jacka Piotrowskiego i osp Braszewice ale nie słyszałem ,zeby były tłumy
;) 29.01.2016 20:41:15
Komentarz 5:30 -Pan Jacek nie może spać ;)
Jacek Piotrowski Radny Gminy Brą 29.01.2016 20:27:54
Zapraszam wszystkich do dyskusji a zwłaszcza hejterów na profilu Facebook i nie ukrywaniu się pod pseudonimami. Chyba, że nie macie odwagi się ujawniać. ODWAGI!!!
obserwator 29.01.2016 20:14:08
Misiak na prezydenta RP a Piotrowski na premiera.
szczesie 29.01.2016 18:33:17
na szczesiach tez za panem jackiem popieramy
kolega 29.01.2016 18:22:50
A nasz radny Jacuś przyszedł do gminy po kasę przecież miał być przewodniczącym rady dieta 1300 z groszem a na pierwszym posiedzeniu rady wnioskował o podwyżkę dla radnych z 380zł na 700 protokół rady gminy z listopada
:) 29.01.2016 18:07:28
Strażaków nikt nie oczernia - chodzi o niewielki procent który uważa się za "zawodowców" - prawdziwi strażacy nie angażują się w politykę pod sztandarem OSP ;)
all 29.01.2016 16:54:45
dziwnie sie składa ze jest poparcie dla jacka radnego z okregu ŻURAWIA od mieszkanców ZAGÓRY ,STARC ,SOKOLENIE A a żaden mieszkaniec Gałek lub żurawia nie poparł swojego radnego czyżby to sam zainteresowany pisał komentarze
.... 29.01.2016 15:57:22
I znowu zaczyna się oczernianie strażaków.Ciekawe przez kogo?Może przez zakalce z G.......
Arek 29.01.2016 15:38:20
Jak się zmieni władza to może będą zatrudniani tylko ludzie z Braszewic w gminie.
:-) 29.01.2016 15:35:14
Startuj Jacek na Wójta może zmieni się coś w tej gminie:)
mieszkanka żuraw 29.01.2016 14:44:26
Panie Jacku - ma Pan czas wykwintnie opisywać sytuację w gminie - zresztą subiektywnie. Ale chciałabym się dowiedzieć, co Pan zrobił, robi, bądź będzie robił dla mieszkańców okręgu, który Pana wybrał, czyli Gałki i Żuraw? A nawet jeśli miałby Pan jakiś pomysł bądź koncepcję to czy reszta Rady poprze Pana projekty? Znając Pana nastawienie do Wójta, czy reszty Rady, całym szacunkiem, myślę, że NIE i również nie wróżę Panu dłuższej kariery w polityce niż przez jedną kadencję. Może czas zacząć się zajmować dobrem mieszkańców, niż przez swoje chore i niedorzeczne aspiracje zakłócać działanie Rady Gminy.
aaa 29.01.2016 14:20:44
A widzieliście zdjęcia naszego wodza Karolka zasiadającego w loży PO na otwarciu świetlicy w Charłupi. Wygląda jak brat bliźniak.
zaskoczony 29.01.2016 13:09:08
Pragnę wszystkich poinformować, że na terenie Gminy Brąszewice wczoraj w godzinach wieczornych wydarzył się cud!!!! Radny Jacek Piotrowski po ponad roku wreszcie zrozumiał oczekiwania innych radnych dotyczące profilu na FB i zmienił nazwę. Pan radny tak stanowczo twierdził, że nic z profilem nie zrobi a tu jednak proszę...... czyżby grunt zaczął się walić pod nogami????? Oj panie radny jak Pinokio kłamał to urósł mu dłłłłuuuugi nosek:-) Pozdrawiam serdecznie
obserwator 29.01.2016 11:44:43
Do Brąszewice 2016-01-29 09:56:47 Nasza gmina nie wymaga planu naprawczego. Mieszkańcom gminy należy się szacunek i zrozumienie. Wszyscy zarządzający gminą powinni wiedzieć jedną najważniejszą rzecz a mianowicie, że to oni są dla mieszkańców a nie mieszkańcy dla nich. Jeżeli przeszkadza Pani/Panu ten profil to nie musi go Pan/Pani czytać ale widać ciekawość jest silniejsza. Myślę, że zarówno Rada Gminy jak również Pan Wójt mają dużo więcej zadań do wykonania niż tylko zajmowanie się profilem internetowym. A jeżeli chodzi o przyszłe wybory to myślę, że nie tylko Panowie będą brali w nich udział ale również i Panie i wreszcie to wszystko odwróci się we właściwym kierunku dobrej pracy i spokoju a nie tylko plotek i udowadniania kto ma więcej racji.
:) 29.01.2016 11:22:54
Sikawkowych szanuję - "złote zapalniczki" -toby było lepsze określenie ;)
Mieszkanka ZAGÓRY 29.01.2016 11:11:19
Swoją treść komentarza kieruję pod adresem osoby która komentuje podpisując się Zagóra i Starce 2016-01-28 22:44:33 3 3 Zagóra i Starce z Panem Jackiem. Czytamy i popieramy. PROSZĘ PODPISAĆ SIĘ Z IMIENIA I NAZWISKA A NIE PISAĆ ŻE ZAGÓRA , BO O ILE MI WIADOMO, NIKT TUTAJ NIE POPIERA PANA JACKA . WIDOCZNIE BEZPIECZNIEJ PODPISYWAĆ SIĘ OGÓLNIKOWO NIŻ NAZWISKIEM, TAK SAMO JAK NA FB.
Wyborcy 29.01.2016 10:05:44
Panie Jacku został Pan radnym by zrobić coś dla społeczeństwa czy raczej zostać „ gwiazdą Facebooka ". Brak Panu odwagi by wypowiedzieć się na sesji za to czuję się Pan bezpiecznie przed komputerem. Wstyd Nam za takiego radnego
Brąszewice 29.01.2016 09:56:47
Co łączy te trzy nazwiska p. Rajewski- Błaszki, p. Piotrowski- Brąszewice i p. Drzazga- Złoczew...? W Błaszkach do zmiany władzy już doszło co się dzieje można poczytać troszkę wyżej na stronie.Kampania rozpoczęta wyjątkowo wcześnie i brutalnie, niektórzy nie rozumieją istoty sprawy to nie chodziło o profil tylko o posługiwanie się się nazwą RADA Gminy Brąszewice, po interwencji jest dodane Jacek Piotrowski radny i teraz wchodząc na ten profil wiem, że czytam wypociny i ocenę tego Pana a nie całej rady. A z tym poparciem to do Brukseli proponuję ewentualnie nasz parlament, ponieważ mieszkam w jednej z tych miejscowości wymienionych głosowałem i będę głosować na obecnego Wójta przynajmniej się wysłowić umie i póki co każdy kto tu mieszka wie,że inwestycję ruszyły i są nadal prowadzone. A ile Pan miał tych głosów w tej swojej miejscowości ? Iloma głosami Pan wygrał? - na pewno Pan nie odpowie ,,obróci kota ogonem" z zebrań zapamiętałem Pana jako cichego siedzącego w kącie i takiego niedostępnego obywatela...- moja prywatna opinia .Dajmy spokój, przyjdzie czas to stanie Pan czy inny Pan do wyborów ze swoim naprawczym planem tego zła,które się dzieje w naszej gminie tj. sala gimnastyczna, orlik, kanaliza , drogi itp. powiecie,że to wszystko sprawka Misiaka i na pewno Was wybiorą - Życzę miłego dnia.
do :) 29.01.2016 09:33:31
Obyś nigdy nie musiał korzystać z pomocy "sikawkowych"...
Bukowiec i Chajew 29.01.2016 08:59:48
jest nas wielu, nawet bardzo wielu. POPIERAMY - brawo Panie Jacku
mieszkaniec 29.01.2016 08:56:15
Jednak można po kilku miesiącach próśb dopisać do profilu - Jacek Piotrowski radny. Właśnie o tym mówił p.Wójt dopiero radio pomogło.Mieszkanka pisze o protokołach dopiero teraz je dojrzałem rzeczywiście są bardzo ciekawe proszę przeczytać ten z 30.12.2015r i list pani z orkiestry- dlaczego go Pan nie opublikuje na swojej stronie jest nie wygodny dla Pana? następnie opisywał Pan kiedyś jedną z radnych ,że wyszła w trakcie sesji a Pan zrobił dokładnie to samo gdy w obronie orkiestr na sesję przyszli sami orkiestranci. Polecam wszystkim protokół z sesji z dnia 30.12.2015r . Tu przynajmniej pan nie wykasuje tej informacji.
Obywatel 29.01.2016 06:39:15
To ze władzy nie podoba się jak jej się patrzy na ręce to oczywistość ale żeby używać uchwał rady do blokowania podstawowych wartości demokracji jaka jest wolność słowa to tak tylko w Rosji i na Bialorusi:). Prosze sie tu nie zaslaniac artykulami poniewaz nie maja one tutaj zastosowania. Na profilu od zawsze jest jasna informacja kto go prowadzi. Musze przyznac ze to zabawne jest, wszystkie stanowiska juz obsadzone teraz wojt przejmuje facebooka. Pomysłodawcy tego profilu gratuluję, a pomysłodawcy tego żeby go zniszczyć przypominam że ten folwark się kiedyś skonczy:) żenada. Ja proponuję Panie Jacku transmisję na żywo strumieniowo przez internet. Audio Video. Wtedy ust juz nikomu nie zamkną, a mamy przeciesz takie prawo skoro idziemy w artykuły i paragrafy.
obserwator2 29.01.2016 05:30:29
Obserwator ma racje w swojej wypowiedzi. A gdzie protokóły wcześniejsze? Co kogoś nagle olśniło i zaczął publikować w BIP. Pani Gosia wyznaje tylko jedną prawdę. Jak w Korei.
Godynice 28.01.2016 23:52:26
Popieramy
:) 28.01.2016 23:43:46
Profil powinien nazywać się "Jacek Piotrowski- siewca nienawiści". Wybitnie sugestywne i mało merytoryczne wiadomosci- kreuje się na strażnika praworządności a tak naprawdę jest politycznym awanturnikiem na usługach... Coś w rodzaju tak glosnego ostatnio KOD-u. Przyklaskuje mu grupka niezbyt bystrych sikawkowych ;)
Gośka 28.01.2016 22:57:06
Przecież na BIP są wszystkie protokoły od 1.12.2014 r. Czyli drogi zorientowany zbyt słabo się orientujesz, więc to nie ja się mijam z prawdą tylko Ty kolego jesteś kiepsko zorientowany w realiach a szkoda...
Gośka 28.01.2016 22:50:48
Do obserwatora: to jest paranoja protokoły nie odzwierciedlają wypowiedzi radnych- proszę je dokładnie przeczytać i wtedy możemy porozmawiać. Za to wyobraźnia i fantazja niejakiego wybrańca narodu odzwierciedla? Protokoły odzwierciedlają sesję w 99% a rzetelny profil radnego w 10% .
Zagóra i Starce 28.01.2016 22:44:33
Zagóra i Starce z Panem Jackiem. Czytamy i popieramy.
zorientowany w realiach 28.01.2016 22:06:13
Protokół z sesji po raz pierwszy pojawił się na profilu a nie w BIP. Radni nie widzieli potrzeby ich publikacji w BIP. I to też można odczytać w protokole z sesji. Pytanie kto w takim razie mija się z prawdą. Może Pani Gosia? Fakt jest taki, że ludzie nie chodzą na sesje bo informacje o nich na stronie BIP pojawiają się od niedawna.
obserwator 28.01.2016 22:01:26
Ad vocem do Gosi: Protokoły z sesji Rady Gminy nie odzwierciedlają w 100% wypowiedzi radnych lub zaproszonych gości. Nie jest to stenogram obrad, a w dodatku zanim zostanie zatwierdzony, jest poddany gruntownej obróbce w urzędzie gminy, gdzie usuwa się wypowiedzi lub lapsusy słowne, które mogłyby postawić w złym świetle niektóre osoby.
do wyborcy 28.01.2016 22:01:17
Ej słyszałem , że prokuratura , ABW i PG to cieniasy, podobno ma się tym zająć sam PUTIN. Ma podjąć działania z urzędu. Ewentualnie może by napisać jakąś skargę do samego Kaczyszenki????
wyborca 28.01.2016 21:48:06
Panie wójcie !!!! Pan zatrudnia sie jako przełożony u swojej podwładnej??? Zna pan ustawę o samorządzie??? Co komisja rewizyjna rady gminy na to ???? Jest radca prawny w tej gminie????? Co na to prokuratura i ABW oraz PG ??? jeszcze nie podjęła działań z urzędu? (http://www.nasze.fm)
Gośka 28.01.2016 21:36:56
Każdy myślący mieszkaniec gminy wie, że na Facebooku można sobie publikować co tylko się chce, dlatego często fakty tam przedstawione mogą odrobinkę mijać się z prawdą :-) Warto również wiedzieć, że sesje rady gminy nie są objęte tajemnicą i każdy protokół z sesji jest publikowany na stronie BIP Brąszewice. Tam jest dokładny podpis osoby, która to umieściła na stronie, więc jest to bardziej wiarygodne niż wspomnienia Pana Piotrowskiego z sesji rady gminy. Dlatego Ci bardziej zainteresowani tematem powinni zerknąć na BIP tam nawet są cytaty, wypowiedzi radnych podczas sesji i dodam ,że w żaden sposób nie przekształcone jak to ma miejsce na "rzetelnym" profilu RADA GMINY BRĄSZEWICE
jack 28.01.2016 21:30:25
Gość podpisujący się Brąszewice albo nie widział tego profilu i komentuje tylko, żeby coś napisać, albo nie potrafi znaleźć informacji. Co najmniej w kilku miejscach jest info kto jest autorem tego profilu i co strona zawiera.
Brąszewice 28.01.2016 20:29:21
Ten Pan nie rozumie co do niego mówią i piszą, chodzi o pisanie pod swoim szyldem czyli Jacek Piotrowski a nie Rada Gminy Brąszewice , niech pisze swoje subiektywne oceny a nie w imieniu wszystkich radnych jak można odczytać to z nazwy tego profilu. No widać jednak, że jest to trudne do zrozumienia ( czytanie ze zrozumieniem szkoła podstawowa)
jack 28.01.2016 20:23:56
Chciało się rządzić w zaciszu gabinetów a tu ktoś śmiał się wychylić i publicznie krytykuje lokalną władzę. Brawo!!!
obserwator 28.01.2016 20:15:48
Brawo Panie Jacku wreszcie ktoś odważny na tym polega demokracja . Na tym profilu nie jest przedstawiane stanowisko Rady Gminy Brąszewice więc zastosowanie art. 227 KK jest nie zasadne. Pozdrawiam
Brąszewice 28.01.2016 20:01:58
Ale Gość nie ma odwagi prowadzić profilu z imienia i nazwiska, tylko podszywa się pod całą radę i pisze swoje prywatne opinie na profilu ,, Rada Gminy Brąszewice " ktoś czytając może myśleć ,że jest to profil gminny- żałosne i podstępne.
zycie 28.01.2016 19:05:42
brawo takich radnych chcemy w kazdej gminie przynajmniej wiemy co sie w gminie dzieje jacek na nastepne wybory maszmój głos na wójta
Popieram 28.01.2016 18:43:46
I w koncu wyłonił się kandydat na przyszlego wójta. Precz z tą klika i ich szemranymi ukladami
nnn 28.01.2016 18:35:16
Prawda zawsze boli, a oszustwa zawsze wyjdą na jaw. Mieszkańcy mają prawo wiedzieć co się dzieje w ich miejscowości. Co robi się z publicznymi pieniędzmi, w końcu płacimy podatki. Jak najbardziej popieram działanie Pana Radnego, oby więcej takich ludzi. A profil prowadzony jest pod pod nazwiskiem. Nie są to anonimowe wpisy, pod każdym wstawianym postem są dane moderatora. Jeżeli wielu osobom przeszkadza nick, można zmienić na "Radny Gminy Brąszewice".
zadębieniec 28.01.2016 18:28:25
Brawo Jacek !!!!!
Iga 28.01.2016 18:26:29
Boją się i tyle........................................
Zeniu 28.01.2016 18:25:23
Niech Pan nadal pisze przynajmniej wiadomo co się w gminie dzieje:)
Marek 28.01.2016 18:24:06
Tak dalej trzymaj Jacek
Piter 28.01.2016 17:28:06
Trzeba było do Brukseli z tym, co tak słabo?
hmm 28.01.2016 17:05:18
to niech da prawa administratora innym radnym i po problemie?
nie daj sie 28.01.2016 16:47:32
Co za wiocha.Nie daj się Panie Jacku.Idiotyzm
ha 28.01.2016 16:44:30
No to klikalność radnego wzrośnie. Swiją drogą czemu nie pisze pod własnym imieniem i nazwiskiem jako radny?
Cóż Panie Radny 28.01.2016 16:23:31
kłania się art. 227 KK. Prowadząc profil Rady Gminy bez stosownej zgody tejże rady oraz zamieszczając na nim informacje jakoby w imieniu Rady Gminy doprowadza Pan do błędnego przeświadczenia innych osób iż informacje przekazywane za pośrednictwem tegoż profilu są oficjalnym stanowiskiem Rady Gminy Brąszewice. Taka działalność podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
Sokolenie 28.01.2016 15:51:21
Jacku, dziękujemy ci za to że prowadzisz ten profil, bo dzięki tobie możemy na bieżąco śledzić co dzieje się w naszej gminie. Brawo i jeszcze raz brawo.
alex 28.01.2016 15:08:47
nie daj się i rób swoje

Więcej informacji

Materiał wyborczy

Solidarnie i wytrwale zmieniamy Sieradz

Wczoraj, 17:52:14
region

9 ostatnich lat w Sieradzu to dynamiczny rozwój, spadek bezrobocia o 10%, dziesiątki milionów pozyskanych środków i systematyczne zaspokajanie potrzeb lokalnej społeczności - Te zmiany sprawiają, że Sieradz w ogólnopolskich rankingach z każdym rokiem plasowany jest coraz wyżej. Z czystym sumieniem, pokaźną listą zrealizowanych działań oraz ambitnym planem projektowym i finansowym, poddaję się kolejny raz ocenie wyborców - mówi Paweł Osiewała, kandydujący na stanowisko prezydenta miasta Sieradza.

Sieradz

Cztery jednostki straży pożarnej gasiły dziś, 18 marca, pożar, który wybuchł na składzie materiałów budowlanym przy ul. Podmiejskiej w Sieradzu. Palące się tam materiały spowodowały spore zadymienie.

8

Sieradz

Takie wydarzenie odbyło się w sobotę w Centrum Informacji Kulturalnej w Sieradzu. "O związkach i zdrowiu w wiekach dawnych" opowiadali członkowie Bractwa Rycerskiego Ziemi Sieradzkiej oraz Marta Dardzińska z Muzeum Pana Tadeusza we Wrocławiu. Słuchacze mogli dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o życiu kobiet w XVI i XVII wieku.

1

Teraz gra:

Nasze Radio 104,7 FM

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

07:57

This Boy
The Beatles

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

19.03.2024

Folkowe Łódzkie
Sieradz, ul. Podzamcze 8

23.03.2024

XIV Wystawa Sieradzkich Stołów Wielkanocnych
Sieradz, plac Wojewódzki 3 sala konferencyjna C
Powiatowy Jarmark Wielkanocny - Festiwal Kolorów, Smaków i Zapachów
Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Zduńskiej Woli, ul. Dolna 41
Powiatowy Przegląd Kół Gospodyń Wiejskich
Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Zduńskiej Woli, ul. Dolna 41
Zduńskowolski Festiwal Biegowy
PMOS Zduńska Wola

24.03.2024

Mecz finałowy III ligi łódzkiej w siatkówce kobiet: Akademia Siatkówki Zduńska Wola - MKS Skierniewi
Hala Szkoły Podstawowej nr 5 w Zduńskiej Woli
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+3Purple Disco Machine & ASDIS
Beat Of Your Heart
2+4Blanka
Cara Mia
3-2Teddy Swims
Lose Control